۲ مرحله آمادگی برای تزریق چربی

آماده شدن برای تزریق چربی شامل رعایت کردن نکات و راهنمایی‌هایی است که در این مقاله ۲ مورد از مهم‌ترین آنها را برای شما بازگو کرده‌ایم. با توجه به اینکه امروزه روش تزریق چربی به عنوان یکی از روش‌های بسیار پرطرفدار و محبوب در میان اکثر افراد برای از بین بردن چین و چروک و بازگرداندن جوانی و شادابی به صورت و سایر قسمت‌های بدن می‌باشد؛ بنابراین امروزه به عنوان یک روش شناخته شده می‌باشد اما همانطور که می‌دانید برای انجام دادن هر گونه اقدامی در جهت زیباسازی و جوانسازی پوست باید برای انجام آن کار آماده شویم. بنابراین تزریق چربی نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد.

حال در اینجا قصد داریم شما را با مراحل آماده شدن برای تزریق چربی آشنا کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

مراحل آمادگی برای تزریق چربی در دکتر لاغری

هنگامی که شما روش تزریق چربی در تهران را برای جوان سازی و بازسازی پوست خود انتخاب می‌کنید در مرحله اول باید ابتدا از قسمت‌های مختلف بدن که به مقدار کافی چربی را دارا می‌باشند مانند نواحی مربوط به ران و پهلو مقدار کافی چربی استخراج شود، سپس چربی های اضافی استخراج شده را پس از تسویه آن و خالص سازی به اندام مورد نظر تزریق می‌کنند اما قبل از انجام دادن این درمان زیبایی نیاز به اطلاعاتی در زمینه آمادگی برای تزریق چربی در جهت کاهش عوارض جانبی آن و نتیجه بهتر آن می‌باشد.

بیشتر بخوانید:  تزریق چربی برای قرینه سازی صورت

آمادگی های لازم برای تزریق چربی در هنگام ویزیت پزشک چگونه می‌باشد؟

همیشه رفتن در مطب پزشکی و در کنار پزشک بودن برای ما استرس آور بوده و بعد از آنکه سنی از ما گذشت هم مهارت لازم برای آمادگی حضور در برابر پزشک را نداشتیم. البته که حضور در برابر پزشکان متخصص باعث سلامت و پویایی ما خواهد شد، در ادامه می‌گوییم برای آمادگی های لازم قبل از تزریق چربی چه کارهایی صورت می‌گیرد.

قبل از انجام تزریق چربی پزشک متخصص جلسه‌ای مشاوره را با شما برگزار می‌کند تا قبل از عمل به خوبی راهنمایی‌تان کند و به تمام سوالات شما پاسخ دهد و همچنین یک شرح حال کامل از بیماری‌هایی که در گذشته در آن مبتلا بوده‌اید و یا در صورت وجود شرایط خاص که ممکن است برای شما وجود داشته باشد بررسی می‌کند؛ سپس شما را به طور کامل معاینه و بررسی می‌کند که آیا شما شرایط تزریق چربی را دارید یا خیر؟

عکسبرداری مجدد برای بررسی پیشرفت کار

در مرحله بعد از بدن شما عکس می‌گیرد تا بتواند پس از انجام عمل نسبت به این عکس‌ها پیشرفت کار را بررسی کند. در صورتی که مشکلی برای شما پیش آید این عکس‌ها را مورد نظر قرار می‌دهد. با توجه به اینکه هر نوع عمل تزریق چربی که وجود داشته باشد هیدراسیون قبل و بعد از عمل جهت ریکاوری و نتایج بهتر آن اهمیت بسیار زیادی رو به رو می‌باشد، بنابراین شما هنگامی که قبل از انجام تزریق چربی به پزشک مراجعه می‌کنید می‌توانید در مورد نحوه عملکرد پزشک در درمان‌های قبلی اطلاعاتی را به دست آورند و از نمونه درمان‌های انجام شده دیدن عمل فرمایند تا بتواند در انتخاب پزشک ماهر به آن‌ها کمک کند. با طی کردن این مراحل آماده شدن برای تزریق چربی انجام شده است.

آماده شدن برای تزریق چربی
آماده شدن برای تزریق چربی

هزینه را در جهت آمادگی برای تزریق چربی بررسی کنید

با توجه به اینکه این روزها مسئله هزینه نیز یکی از مسائل بسیار مهم برای افراد می‌باشد از این رو در اولین جلسه قبل از انجام تزریق چربی در مورد هزینه‌های پرداختی نیز برای شما نیز صحبت خواهد شد. با توجه به اینکه امروزه هر یک از پزشکان کلینک‌ها دارای تعرفه‌های مخصوصی نسبت به هزینه‌های پرداختی توسط شما خواهند داشت؛ بنابراین شما می‌توانید قبل از انجام عمل تزریق چربی به دست و یا هر ناحیه دیگری از بدن در مورد هزینه‌های مربوط به آن اطلاعات کافی و لازم را به دست آورید.

با توجه به این که در جلسه مشاوره با پزشک برای آمادگی تزریق چربی در مورد اهداف شما از تزریق چربی صحبت خواهد شد، بنابراین اهداف و انتظارات شما رو بررسی خواهد کرد و در صورت وجود روش درمانی بهتر و کارآمدتر برای رسیدن به نتیجه ای بهتر و مطلوب‌تر را به شما پیشنهاد می‌کند.

همچنین در جلسه مشاوره با پزشک قبل از انجام عمل تزریق کردن چربی در رابطه با آمادگی‌های تزریق چربی درباره نوعی بیهوشی یا بیحسی مورد استفاده و عوارض جانبی ناشی از آن نیز با شما صحبت خواهد شد. با توجه به اینکه قبل از انجام عمل تزریق چربی پزشک از شما می‌خواهد پیش از عمل چه مواردی را رعایت کنید، این موارد خود نیز برای آمادگی‌های قبل از انجام عمل تزریق چربی مهم می‌باشد. حال ممکن است که این سوال برای شما پیش آید که شما باید قبل از انجام عمل تزریق چربی چه مواردی را رعایت کنید؟

آمادگی برای تزریق چربی

قبل از انجام عمل تزریق چربی چه مواردی را رعایت کنید؟

یکی از مواردی که از مراحل آماده شدن برای تزریق چربی است این است که شما بایستی ۶ هفته قبل از عمل تزریق چربی انجام دهید این است که سیگار کشیدن را متوقف کنید؛ زیرا این امر بهبود سریعتر اسکار و ترمیم زخم ناشی از آن کمک خواهد کرد. همچنین از مصرف داروهای ضد التهابی یا آسپرین و همچنین مصرف ویتامین ها‌ خودداری کنید؛ زیرا در برخی از موارد ریسک خونریزی را بالا می‌برد بنابراین بهتر است قبل از انجام عمل تزریق چربی در مورد مصرف دارو با پزشک خود مشورت کنید و به طور خودسرانه دارو را قطع نکنید و یا ادامه ندهید.

همچنین هنگامی که شما برای تزریق چربی مراجعه کردید حتماً باید از یک نفر تقاضا کنید که شما رو بعد از عمل جراحی به خانه برساند به حداقل به مدت ۲۴ ساعت در کنار شما باشد. زیرا در برخی از موارد پس از عمل تزریق به دور از عوارض تزریق چربی شرایطی پیش می‌آید که نیاز به بررسی بیشتر دارد و اقدامات بیشتری باید صورت گیرد بنابراین باید در این صورت باید پزشک تان حتما در جریان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:  مراقبت‌های بعد از تزریق چربی به دست

مراحل تزریق چربی چگونه است تا آمادگی لازم را جهت تزریق چربی داشته باشید؟

با توجه به اینکه ماندگاری تزریق چربی در جهت زیبایی صورت می‌گیرد بنابراین باید پزشک قبل از برداشت چربی محل مورد نظر را برای برداشت انتخاب می کند. سپس بیهوشی کلی یا بیهوشی موضعی را برای قسمتی که می‌خواهید چربی استخراج یا تزریق کنند اعمال می‌شود و پس از آن سلول‌های چربی استخراج می‌کنند و پس از آن سلول‌های چربی را خالص سازی می‌کنند و پس از آن در مرحله‌ی آخر توسط سوزن‌های کوچک طی چندین دفعه تزریق می‌شوند.

به طور کلی در پایان می‌توان گفت با توجه به اینکه همواره بخشی از چربی‌های تزریق شده ممکن است طی هفته‌هایی بسیار جذب شود بنابراین باید محل مورد نظر را با مقداری بیش از حد مورد نیاز از چربی پر کرد تا بتوانید نتیجه مطلوب را پس از فرآیند عمل به دست آورید.
بنابراین شما می‌توانید با آماده شدن برای تزریق چربی این روش را یک روش کاملا مطمئن و طبیعی برای جوانسازی پوست و بازسازی آن انتخاب کنید.

راهنمای مراحل آماده شدن برای تزریق چربی

با افزایش تقاضا برای این روش، آماده‌سازی صحیح برای تزریق چربی از اهمیت بیشتری برخوردار شده است. تمامی این مراحل در جدول زیر قابل مشاهده است.

چگونگی انتخاب متخصص

یکی از مراحل اساسی در آماده‌سازی برای تزریق چربی، انتخاب متخصص مناسب است. تجربه و تخصص پزشک در این زمینه بسیار اهمیت دارد. قبل از انتخاب پزشک، بهتر است پروفایل و نمونه کارهای آن را بررسی کرده و از تجربه و تخصص آن مطمئن شوید.

مشاوره قبل از جراحی

مرحله‌ی مشاوره قبل از جراحی نیز بسیار اساسی است. در این مرحله، پزشک شما را بررسی کرده و تاریخچه‌ی پزشکی شما را بررسی می‌کند. همچنین، اهداف شما از جراحی را بررسی کرده و برنامه‌ای را برای جلب بهترین نتیجه ترسیم می‌کند.

برنامه ریزی قبل از جراحی

پیش از جراحی، بهتر است به توصیه‌های پزشک خود در مورد رژیم غذایی و داروهای مصرفی توجه کنید. همچنین، با روش جراحی و مراحل آن آشنا شوید تا اطمینان حاصل کنید که بهترین آماده‌سازی را دارید.

مراقبت‌های پس از جراحی

پس از جراحی، رعایت دستورات پزشک بسیار اهمیت دارد. همچنین، انتظارات پس از جراحی را باید در نظر داشته باشید و به مراقبت‌های لازم پایبند باشید تا بهبودی بهتری را تجربه کنید.

قبل از تصمیم‌گیری برای جراحی، به مطالعه‌ی مخاطرات و تأثیرات جانبی آن توجه کنید. همچنین، با پزشک خود در مورد ریسک‌های ممکن بحث کنید تا تصمیم بهتری بگیرید. با فرآیند جراحی چربی‌سازی و مشکلات مرتبط با آن آشنا شوید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای خودتان بگیرید و با نتایج مورد انتظار آشنا شوید. با انجام تزریق چربی، افزایش اعتماد به نفس و داشتن ظاهری جوان‌تر و زیباتر از مزایای این روش است که می‌تواند برای شما فراهم شود.

بیشتر بخوانید:  نکروز چربی چیست و چه درمانی دارد؟

نتیجه‌گیری

در نهایت، برای داشتن نتایج مطلوب از جراحی تزریق چربی، آماده‌سازی صحیح بسیار اهمیت دارد. با انتخاب متخصص مناسب، مشاوره قبل از جراحی، برنامه‌ریزی قبل از جراحی و رعایت مراقبت‌های پس از جراحی، می‌توانید بهترین نتایج را از این روش به دست آورید.

پرسش‌های متداول

  • چه زمانی می‌توانم تزریق چربی را انجام دهم؟

برای انجام تزریق چربی باید برنامه‌ریزی کافی شود. بعضی از مراکز ممکن است زمان مناسب برای این فرآیند را پس از مشاوره با پزشک تعیین کنند.

  • آیا نیاز به آمادگی خاصی قبل از تزریق چربی دارم؟

بله، برخی از مراکز ممکن است قبل از تزریق، شما را به رژیم غذایی خاصی متصل کنند یا دستورالعمل‌های دیگری را برای آمادگی بیشتر بدهند.

  • چه تاثیری بر روند بازگشت به فعالیت‌های روزانه من دارد؟

بسته به میزان تزریق و جایگاه آن، ممکن است نیاز به استراحت داشته باشید. پزشک شما می‌تواند به شما راهنمایی کند که چقدر زمان لازم است تا به فعالیت‌های روزمره خود بازگردید.

  • آیا بعد از تزریق نیاز به مراقبت خاصی دارم؟

بله، مراقبت‌های خاصی ممکن است برای جلوگیری از عوارض جانبی مربوط به تزریق چربی لازم باشد. این مراقبت‌ها معمولاً شامل استفاده از لباس فشرده و داروهای ضد التهاب می‌شود، که پزشک شما می‌تواند راهنمایی کند.

5/5 - (1 امتیاز)

18 پاسخ

  1. سلام آیا در زمان ترمیم ژل لب میتوان از برند دیگری استفاده کرد ؟

  2. من تزریق ژل رو جای دیگه ای انجام دادم ولی برای ترمیم می خوام بیام کلینیک شما. میشه مدل روسی بزنم؟

  3. سلام من میخوام زیر چشمامو فیلر بزنم. بایو فیلر پی آراف خوبه یا ژل مصنوعی؟ ضمنا میترسم نابینایی ایجاد کنن

    1. سلام دوست عزیز. نابینایی ندارد! اما ممکن است شما تزریق چربی انجام بدید بهتر باشد. برای معاینه تماس بگیرید.

  4. سلام خسته نباشید. من سه سال پیش جای دیگه تزریق ژل لب انجام دادم و مارکش هم ژوویدرم بود. شما هم از این برند الان تزریق می کنید؟ می خوام حتما همون برند باشه ممنون

  5. سلام.
    برای درمان ریزش مو، بین مزوتراپی و پی آر پی، چه روشی رو پیشنهاد میدین؟ کدوم روش تاثیر و موندگاری بیشتر داره؟ کاشت مو چطور؟ (آقا هستم؛ بیماری زمینه ای ندارم؛ سابقه ریزش مو فامیلی دارم؛ ریزش اکثرا در بالای سرم اتفاق افتاده؛ از 26 سالگی شروع شده و در حال حاضر 31 سال دارم؛ جنس موها نازک؛ رنگ مو خرمایی تیره؛ پوست سرم چرب هست)
    ممنون

  6. سلام
    آیا پی آر پی را میتوان به ناحیه پیشانی و همچنین خط اخم پیشانی و همینطور بینی به منظور جوانسازی پوست تزریق کرد؟ نانو فت را چطور؟

  7. سلام من هفت ماهه تزريق چربي كردم به سينم ولي اصلا فرقي متوجه نميشم بيشتر جاهاي سينم انگار مثل غده شده من بايد چيكار كنم ؟ ممنون ميشم راهنمايي كنيد.

    1. دوست عزیز با توجه به اینکه شما از مراجعین ما نیستید ابتدا باید برای معاینه تشریف بیارید کلینیک.

  8. سلام42سال سن دارم و برای جوان سازی پوست صورت و از بین بردن لک و کک و مک میخوام prp انجام بدم آیا این کار موثر است و اینکه چطور نوبت بگیرم و هزینه آن چقدر است باتشکر

    1. با سلام دوست عزیز باید با مشاورین ما در مجموعه لیزر تماس بگیرید.
      اطلاعات تکمیلی را در وبسایت لیزر به نشانی https://drtattoo.co/ مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله ۲ مرحله آمادگی برای تزریق چربی

تلگرام دکتر لاغری

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر لاغری

اینستاگرام دکتر لاغری

کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر

تزریق چربی صورت قبل و بعد بایوفت بایوفت صورت بدون عوارض بایوفت چیست؟