تزریق چربی به واژن 100% تضمینی

تزریق چربی به واژن

تزریق چربی به واژن

تزریق چربی به واژن از اهمیت زیادی برای بانوان برخوردار است. برای  زیرا از نظر روابط جنسی این قسمت دارای اهمیت بسزایی میباشد. لذا اگر به دلایل مختلفی زیبایی آن را از دست داده اید نگران نباشید زیرا امروزه با توجه به پیشرفت روز افزون در زمینه زیبایی میتوان این مشکل را  با تزریق چربی به واژن حل نمود. یکی از راه هایی که امروزه مورد استفاده قرار میگیرد تزریق چربی به واژن می‌باشد که نسبت به تزریق ژل متفاوت بوده که در ادامه راجع به آن بیشتر توضیح خواهیم داد. ناحیه خارجی تناسلی از چند بخش تشکیل شده است که یکی از این قسمت ها لابیاماژور می باشد. لابیاماژورها قسمتی است که محل رویش موهای زائد است که احتمال دارد بر اثر عوامل مختلف بافت حمایتی و چربی زیر آن را از دست بدهد . و آویزان و شل شود همچنین علاوه بر بافت چربی زیر، پوست روی آن خاصیت قوام خود را از دست بدهد. علاوه بر لابیا ماژور واژن نیز ممکن است دچار مشکلاتی چون افتادگی،پیری و … شود.

تزریق چربی به واژن

حال راهکار حل چنین مشکلاتی چیست؟
آیا میتوان این عدم زیبایی را با تزریق چربی واژن حل کرد؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که میتوان این نقص را از طریق تزریق چربی در تهران حل نمود.

مراحل تزریق چربی به واژن

1- استخراج چربی

در این مرحله از تزریق چربی به واژن چربی از نقاطی از بدن خود فرد مانند باسن،شکم،پهلو ران پا گرفته شده تا پس از طی مراحل دیگر به واژن تزریق نمود.
این استخراج به سه روش زیر انجام می‌شود که به طور کلی باید گفت روش اول آن به دلیل قدیمی بودن دیگر منسوخ شده است و روش دوم نسبت به روش سوم نیز کمتر استفاده شده و روش سوم متدوال ترین روش می‌باشد.

  • روش دستی: در این روش ا از دستگاه لیپوساکشن استفاده می‌شود و چربی با دست تزریق خواهد شد.
  • روش بادی جت: این روش نسبت به روش اول امروزی تر بوده و با دستگاه این کار را انجام داده و دوام آن نیز بالاتر می‌باشد.
  • روش  بایوفت: نیز روشی امروزی میباشد که نسبت به سایر روش ها متدوال می‌باشد. و این روش ترکیبی از نانوجت و بایوفت می‌باشد. اطلاعات بیشتر این روش را در بخش درباره بایوفت مطالعه کنید.

استخراج چربی یکی از حساسترین مراحل می‌باشد چرا که اگر به درستی انجام نشود به بافت چربی آسیب وارد می‌شود لذا این مرحله به مهارت و تخصص ویژه پزشک شما بستگی دارد.

2- پالایش چربی

به این صورت که در این مرحله از آنجایی که چربی دارای خون و آب میباشد باید به تصفیه آن پرداخت لذا به کمک دستگاه سانتریفیوژ این کار را انجام داده و چربی را برای تزریق آماده میکنند.

3- تزریق چربی بدون عوارض تزریق چربی

در این مرحله از تزریق به واژن، چربی که از بدن اعم از باسن،پهلو،شکم استخراج و تصفیه شده به واژن شما تزریق می‌شود. نکته‌ای که در این مراحل لازم است به آن توجه شود این است که چربی فریز شده کمی مناسب نیست و بهتر است که چربی به صورت گرم از بدن فرد در لحظه گرفته شود و طی اقداماتی آماده سازی آن صورت گیرد (پالایش) سپس تزریق چربی به ناحیه مورد نظر انجام گردد. لذا متوجه شدید که در این سه مرحله سرعت عمل و همچنین مهارت و تخصص پزشک شما اهمبت بسزایی دارد.

حال پس از بیان چگونگی تزریق چربی به واژن بهتر است راجع به تزریق ژل و تفاوت آن با تزریق چربی بپردازیم:
نکته ای که لازم است به آن اشاره شود این است که علاوه بر اینکه میتوان به واژن چربی تزریق کرد میتوان به واژن هم ژل تزریق کرد.

بیشتر بخوانید:  آیا تزریق چربی به گونه دائمی است؟

برای تزریق به واژن ژل مناسبتر است یا چربی؟

راه های متنوعی برای تزریق به واژن وجود دارد که می‌تواند نتایج قابل قبولی را به دنبال داشته باشد و هر آنچه یک خانم مد نظر دارد با کمترین عوارض برایش انجام شود. البته در ادامه می‌گوییم که برای تزریق، ژل مناسب‌تر است یا چربی.

در ابتدا محاسن ومعایب هر یک را ذکر میکنیم و سپس به جمع بندی از آن خواهیم پرداخت:
در تزریق چربی به واژن از آنجایی که چربی از بدن خود فرد استخراج و تزریق می‌شود امکان بروز حساسیت نسبت به روش ژل کمتر است.

تزریق چربی به واژن

  • درد و تورم در تزریق ژل بیشتر است.
  • تزریق ژل به مدت زمان کمتری نیاز دارد.
  • دوام تزریق چربی نسبت به تزریق ژل بیشتر است به طوریکه متخصصان بر این باورند که ژل در بهترین حالت ماندگاری تزریق چربی حدود ۳ سال را دارد ولی چربی چون از بافت خود فرد تهیه می شود ماندگاری بسیار بالایی دارد و در بدترین حالت فقط حدود ۳۰ درصد بافت چربی تزریق شده از بین رفته و ۷۰ درصدش در بافت لابیای تزریق شده باقی می ماند.

با توجه به مطالب بیان شده و ذکر مزایا و معایب هردو به عنوان نتیجه گیری کلی می‌توان گفت که تزریق چربی به واژن بهتر از تزریق ژل میباشد.

آیا امکان انجام سایر عمل های زیبایی به طور همزمان با این عمل وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که بله میتوان چند عمل را به طور همزمان انجام داد که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

انجام جراحی های زیبایی زنان همچون جراحی لابیاپلاستی، پرینورافی، تنگ کردن واژن همزمان با تزریق چربی امکان خواهد داشت. حتی به هر دلیلی زمانی که نیاز به جراحی های باز شکمی همچون خارج نمودن کیست های رحم یا فیبروم و یا لاپاراسکوپی باشد در این زمان می توان از چربی های بدن فرد استفاده نمود و تزریق چربی انجام داد.

علاوه بر موارد ذکر شده می‌توان چربی که از بدن استخراج شده را به سایر اعضای بدن از قبیل تزریق چربی به صورت که اعم از لب، گونه، زیر چشم، سینه و تزریق چربی به دست نیز انجام داد.

تزریق چربی به واژن

چه کسانی می‌توانند تزریق چربی به واژن انجام دهند

در پاسخ به این سوال باید گفت شما هنگامیکه قصد تزریق چربی به واژن را دارید پزشک متخصص ابتدا وضعیت بدنی شما را مورد بررسی قرار میدهد و آزمایش‌های لازم را انجام می‌دهد و اگر توسط پزشک شما مورد تایید قرار گرفت سپس عمل انجام می‌شود‌.

در میان افرادی که متقاضی تزریق چربی به واژن هستند اگر شخص لاغر باشد و چربی کافی در نواحی چون شکم، پهلو، ران و باسن نداشته باشد امکان این عمل برای این شخص وجود ندارد و می‌توان از تزریق ژل استفاده نمود. همچنین باید گفت در چنین افرادی که چربی کافی در اختیار ندارند می‌توانند مقداری ژل و مقداری چربی استفاده نمود.

تزریق چربی به واژن 100% تضمینی

در پایان به عنوان نکته نهایی باید گفت که این عمل هم همانند سایر عمل های زیبایی نیاز به مراقبت‌های بعد از عمل از قبیل استراحت بین ۲ تا ۳ هفته می‌باشد. لذا اگر وقت کافی برای استراحت و رسیدگی ندارید بهتر است از انجام عمل خودداری نمایید. زیرا همانطور که تخصص پزشک در نتیجه عملتان تاثیر دارد مراقبت های بعد از عمل نیز در نتیجه عمل تاثیر بسزایی دارد.

جستجو مرتبط کاربران:

4.5/5 - (2 امتیاز)

11 پاسخ

  1. یا سلام
    من یک ماه میشه کاشت انجام دادم
    و هفته قبل نیز عمل گوش انجام دادم و دکتر تاکید کرد حتما هد بند استفاده کن.
    از طرفی با توجه به اینکه مرتب روعن سیاهدانه برای موها استفاده میکردم
    احساس می کنم پوست سرم خیلی نرم شده و مواد بیحسی زیر پوست که حالت ژله مانند هستند وقتی باند کشی روی سرم بستم صبح احساس دو فرو رفتگی در پوست سرم نزدیک پیشانی کردم
    این مواد تا چه زمان کامل دفع می شوند؟
    ایا این فرو رفتگی درمان می شود؟
    در ضمن داروی سفالکسین و نوافن واناهیل استفاده کردم.
    باتشکر

  2. سلام موی سرمن در قسمت جلو در ناحیه فرق سر خیلی خلوت شده با توجه به اینکه من مسافر وبه عبارتی مهمان هستم آیا امکان کاشت مو بدون زخم شدن وجود داره یا نه ؟ میخواستم دوره درمان را بدانم چه مدت لازم است تشکر از پاسخگویی شما

  3. سلام وقت بخیر
    من ۱۱۰ روز پیش کاشت انجام دادم
    الان مقداری مو درامده ولی چند روزی هست حداقل ۴۰ تا مو در روز ریزش دارم که نمیدونم موی قبلی خودمه یا از کاشته شده هاست.
    ضمنن موهای خودم و اینایی که کاشتن هم خیلیییی نازک هستن.
    سه جلسه مزوتراپی هم رفتم.
    لطفا راهنمایی میکنید دلیلش این ریزش چی هست؟

  4. سلام من یک ماه از لایه بردار ژانولوما به تجویز دکتر استفاده کردم فقط در ناحیه پیشانی که لک داشتم،الان تمام صورتم حالت تب و گور گرفتگی و سوزش داره رنگش زیاد سرخ نمیشه ولی مدام میسوزه و بین دو آبروم و بالای ابروهام خیلی میخاره و میسوزه دکترم بهم فقط یک قرص دس لوراتادین و یک پماد فلویوسینولون داد که اصلا بهترم نکرده خیلی اذیتم و خیلی میترسم که چطور میشه و خوب میشه یا نه

  5. من روی بینی و گونه هام لکه هست از همه روشی استفاده کرده ام نتیجه نگرفتم آیا این روش رو پیشنهاد می‌دهید؟

  6. با سلام
    من میخوام کاشت انجام بدم و کلینیک شما را انتخاب کردم…
    اما با توجه به اینکه این کلینیک محل آموزش نیز می باشد..
    آیا ممکنه که کاشت مو مراجعین به این دوستان بسپارم برای یادگیری و آموزش؟؟؟

  7. سلام. من خانومم. موهام کم پشت هست. میشه جلو موهام رو کاشت بزنم؟؟

  8. سلام من یک ماه هست نانوفت انجام دادم زیر چشم چپم هنوز ورم و هاله ای از کبودی زیر چشمم مونده این نگران کننده ست
    دکترم گفته تا دو ماه بعد از تزریق خوب میشه آیا این درسته؟

  9. سلام ببخشید من یه سوال داشتم
    حدودا 20 روز اخیر به دستور پزشک از ماینوکسیدیل استفاده کردم بعد قطعش کردم و چندروز پیش یه تونیک گیاهی ک باعث قطع ریزش مو میشه رو استفاده کردم
    ولی شنیدم بعد از قطع کردن ماینوکسیدیل باز ریزش شرو میشه، الان بنظر شما این تونیک میتونه جلوی ریزشو بگیره و چون قبلش ماینوکسیدیل استفاده کردم هیچ مشکلی تو عمل کردن تونیک ب وجود نمیاره و خوب عمل میکنه باز؟
    چون من قبلا از این تونیک استفاده کردم و ریزش موهامو قطع کرد و الان حس میکنم اگه خوب عمل نمیکنه واسه اینه قبلش ماینوکسیدیل زدم
    ایا تصورم اشتباهه و ربطی نداره؟
    لطفا جواب بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله تزریق چربی به واژن 100% تضمینی

تلگرام دکتر لاغری

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر لاغری

اینستاگرام دکتر لاغری

کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر