تزریق چربی ارزان

تزریق چربی ارزان

تزریق چربی ارزان

تزریق چربی ارزان؛ ارزانترین تزریق چربی در کلینیک دکتر لاغری. به راستی هر کلینیکی که تعرفه‌های ارزان دارد، دلیل بر این نیست که تزریق چربی را با کیفیت بالا انجام می دهد. تزریق چربی ارزان در کلینیک دکتر لاغری با تکنیک های جدید و پیشرفته ترین تجهیزات انجام می‌شود که رضایت مشتریان قبلی این موضوع را ثابت کرده است. با توجه به گرانی‌های سال 2022 در کشور، توصیه می‌کنیم حواستان را برای انتخاب مرکز تزریق چربی جمع کنید.

تزریق چربی ارزان در دکتر لاغری

تزریق چربی ارزان یکی از متدهای زیبایی نوین است که امروزه به دلایل مختلفی که وجود دارد؛ با استقبال زیادی مواجه شده است. شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که دارای چروک‌های زیادی در صورتتان یا حتی در بدنتان می‌باشید. که این عمر موجب آزردگی شما و همچنین کاهش اعتماد به نفستان شده است. اما باید اشاره نمود که با توجه به پیشرفت روز افزون علم زیبایی دیگر جای نگرانی وجود ندارد. زیرا به راحتی می‌توان این مشکل را حل نمود. یکی از بهترین راه‌هایی که برای حل مشکل شما پیشنهاد میشود تزریق چربی می‌باشد.

در این اتفاق عوامل زیادی تاثیر دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

  • تغذیه نامناسب
  • ورزش بیش از حد و غیر اصولی
  • استرس
  • کم خوابی
تزریق چربی ارزان
تزریق چربی ارزان

مراحل تزریق چربی ارازن

ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که آیا تزریق چربی ارزان ممکن هست یا خیر؟ آیا تزریق چربی با هزینه‌های گزاف همراه است؟

در ابتدا باید به توضیحاتی راجع به تزریق چربی بپردازیم تا با آن به درستی آشنا شوید سپس به بحث قیمت خواهیم پرداخت. ابتدا به مراحل تزریق چربی خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:  لیپوم یا غده های چربی زیر پوست چیست؟

اولین مرحله که به آن استخراج می‌گویند به شرح زیر است:
این مرحله مهمترین مرحله می‌باشد. زیرا اگر به درستی انجام نشود امکان آسیب بافت چربی وجود دارد. در این مرحله ابتدا باید چربی از موضع مدنظر استخراج شود که این محل می‌تواند شکم پهلو یا ران پا باشد. توجه کنید مقدار چربی که از این محل‌ها استخراج می‌شود به مقداری می‌باشد که نیاز است لذا نه کمتر و نه بیشتر از نیاز استخراج نمی‌شود همچنین به این استخراج عمل لیپوماتیک میگویند.

آیا تا به حال با لیپوماتیک آشنا شدید؟ اصلا لیپوماتیک چیست؟

لیپوماتیک یک روش مدرن و پیشرفته‌ ای میباشد. که امروزه انجام میدهند و از مهمترین مزیت آن این است که بافت چربی آسیبی نمیبیند در مقابل در گذشته با بالا بردن دمای چربی و آب کردن آن، چربی زیر پوست بیرون کشیده می‌شد. در آن روش، معمولا سلول‌های چربی می‌سوخت و دیگر قابلیت تزریق بدون عوارض تزریق چربی به بدن را نداشت که به آن لیپوساکشن میگفتند.

نکته ای که لازم است به طور جدی به آن توجه شود این است که عمل لیپوماتیک و خارج کردن چربی از طریق بی‌حسی موضعی و یا بی‌هوشی عمومی انجام میشود و این بسته به وضعیت جسمانی هر شخصی و از هر فردی به فرد دیگر متفاوت است و برای تمامی افراد یکسان نمیباشد و اگر به این نکته توجه نشود زیان بار خواهد بود.

حتما مقاله تزریق چربی به دست را نیز بخوانید.

پالایش و انتقال چربی

همانطور که از نام آن پیداست در این روش چربی که استخراج می‌شود ناخالصی‌هایی که ممکن است داشته باشد را از آن جدا می‌کنند تا چربی خالص و بدون آب و خون تزریق شود. این مرحله هرچه زودتر انجام شود بهتر می‌باشد.
زیرا طبق مطالعات انجام شده چربی تا زمانی که‌ گرم است تزریق شود تاثیر بالاتری نسبت به وقتی که سرد است بر جای خواهد گذاشت.

تزریق چربی ارزان
تزریق چربی ارزان کلینیک دکتر لاغری

تزریق چربی

در نهایت و در مرحله آخر با کمک سرنگ‌های مخصوص تزریق، چربی به موضع مدنظر که عبارتند از گونه،لب،زیر چشم،واژن و … باشد تزریق میشود.
حال که با کلیت تزریق چربی در تهران و مراحل آن آشنا شدید بهتر است به بررسی تزریق چربی ارزان بپردازیم. همانطور که مشاهده نمودید تزریق چربی یک کار اصولی و حساس می‌باشد که نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد و هرکسی نمی‌تواند این کار را انجام دهد.

به طور کلی باید گفت نتیجه یک عمل تزریق چربی تا حد زیادی به پزشک شما که این کار را انجام میدهد بستگی دارد و هرچه حاذق تر باشد نتیجه بهتری خواهد داشت. در این عمل زیبایی علاوه بر اینکه به تخصص بالای پزشک نیاز است به وسایل و امکانات پیشرفته ای نیاز مند هستیم.

تزریق چربی ارزان در دکتر لاغری

حال با توجه به مطالب بیان شده بنظر شما تزریق چربی ارزان امکان پذیر است؟

با توجه به اطلاعاتی که به شما داده شد باید به این موضوع که امکان تزریق چربی ارزان وجود دارد شک نموده باشید در ادامه با مطالب بیشتری در مورد این موضوع آشنا خواهید شد:
در وهله اول باید به این نکته توجه کنید که هیج ارزان بودنی بی دلیل نیست و قطعا کیفیت مناسبی به شما ارائه نخواهد شد و همیشه عده ای از افراد سودجو یا حتی برخی از کلینیک ها وجود دارند که با ترفندهایی دروغین شما را به تزریق چربی ارزان با ماندگاری تزریق چربی بالا ترغیب میکنند درحالیکه امکان آن چندان در واقعیت وجود ندارد. شاید از افراد زیادی شنیده باشید که چون چربی از بدن خود شخص خارج میشود لذا هزینه زیادی ندارد.

جستجو مرتبط کاربران:

5/5 - (1 امتیاز)

15 پاسخ

  1. آقا مگه تزریق چربی ارزان هم وجود داره من سال ۹۶ برای تزریق چربی به صورت خودم ده میلیون تومان دادم ولی زیاد راضی نبودم الان همه بادش خوابیده و دوباره نیاز به تزریق چربی داره و به من گفته بودند که نباید زیاد ورزش کنم متاسفانه هرچی پول داده بودم از بین رفت حالا شما چقدر هزینه تزریق چربی شما میشه اگه خوب باشه میام اونجا تعریف دکتر لاغری را شنیده بودم

  2. به نظر من که تزریق چربی ارزان وجود نداره و این به عنوان یک کار لاکچری محسوب میشه و افراد پولدار باید به دنبال تزریق چربی باشد وگرنه ما که پایین شهر تهران میشینیم با این وضع بیکاری و گرانی چطوری میشه تزریق چربی انجام داد ما که بدمون نمیاد ای کاش ما هم میتونستیم با کمترین قیمت تزریق چربی زیبایی انجام بدیم

  3. عنوان خیلی جالبی برای مقالتون در نظر گرفتید! اگر سالها بود که کلینیک دکتر لاغری و دکتر ضرغامی رو نمیشناختم قطعا میگفتم دارید بازار گرمی می‌کنید با اسم تزریق چربی ارزان! جدا از اینکه تزریق چربی شاید هزینه بیشتری نسبت به ژل داشته باشه، پیشنهاد میکنم قیمت تزریق چربی مرکزتون رو بگید که رفع سوتفاهم بشه حداقل! امکانش هست بگید تزریق چربی ارزان یعنی چی؟

    1. سلام؛ ممنون از پیشنهادتون. از آنجایی که تزریق چربی در کشورمون تعرفه ثابتی ندارد ما تصمیم بر این گرفتیم که مبلغ رو از طریق تماس تلفنی به مراجعین عزیز اطلاع بدیم.
      برای اطلاع از هزینه های جاری تزریق چربی در کلینیک دکتر لاغری با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ تماس بگیرید.

  4. سلام و خسته نباشید. من از تزریق چربی کلینیک دکتر لاغری استفاده کردم توی جشنواره تخفیفاتشون بود. واقعا هزینه معقولی رو پرداخت کردم. خواستم تشکر کنم از مجموعه خوب و حرفه‌ای شما.

    1. سلام ما در کلینیک دکتر لاغری هستیم تا ظاهری زیبا به شما ارائه دهیم و لبخند را برای شما به ارمغان آوریم.

  5. سلام من یک ماه از لایه بردار ژانولوما به تجویز دکتر استفاده کردم فقط در ناحیه پیشانی که لک داشتم،الان تمام صورتم حالت تب و گور گرفتگی و سوزش داره رنگش زیاد سرخ نمیشه ولی مدام میسوزه و بین دو آبروم و بالای ابروهام خیلی میخاره و میسوزه دکترم بهم فقط یک قرص دس لوراتادین و یک پماد فلویوسینولون داد که اصلا بهترم نکرده خیلی اذیتم و خیلی میترسم که چطور میشه و خوب میشه یا نه

  6. ببخشید میخواستم بدونم پف زیر چشم هم با عمل بلفاروپلاستی خوب میشه؟

    1. ممکنه روش‌هایی چون تزریق چربی هم کاربردی باشد. باید معاینه بشید.

  7. سلام اگر لب پایین حجیم باشه و فقط بخواهیم لب بالا رو ژل بزنیم،حداقل میزان ژل تزریقی چند سیسی میتونه باشه؟؟؟

    1. دوست عزیز باید بررسی و معاینه بشید تا ببینیم چه حجم ‹لی تقارن را ایجاد می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله تزریق چربی ارزان

تلگرام دکتر لاغری

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر لاغری

اینستاگرام دکتر لاغری

کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر