۲ روش کاربردی تزریق چربی از ران به صورت

تزریق چربی از ران به صورت

تزریق چربی از ران به صورت

تزریق چربی از ران به صورت یکی از معروفترین عمل‌های زیبایی می‌باشد که امروزه بسیار متدوال می‌باشد که در ادامه راجع به آن توضیح خواهیم داد. اگر بنظر می‌رسد که قسمت‌هایی از صورتتان چروک شده و فرورفته می‌باشد یا اگر تمایل به اصلاح دائمی و نه اصلاح با پرکننده‌های موقت دارید یا حتی تمایل دارید تا کانتور بدن خود را بهبود بخشید، زخم‌ها را اصلاح کنید، تورفتگی‌های بدن را پر کنید و دستان و صورت خود را احیاء کنید بهتر است به فکر بهترین انتخاب باشید. یعنی تزریق چربی. امروزه با توجه به پیشرفت روزافزون متدهای زیبایی می‌توان مشکلاتی که در بالا ذکر شد را به راحتی حل نمود. یکی از این متد‌هایی که امروزه از آن بسیار استفاده می‌شود تزریق چربی به صورت میباشد.

تزریق چربی از ران به صورت
تزریق چربی از ران به صورت

روش تزریق چربی از ران به صورت

آیا تا به حال با واژه‌هایی چون لیپوساکشن یا لیپوماتیک روبه رو شده‌اید؟ در ادامه قصد داریم تزریق چربی در تهران و مراحل آن و همچنین به انواع و اقسام آن اشاره نماییم. شما هنگامی که می‌خواهید تزریق چربی از ران به صورت انجام دهید طی سه مرحله این کار انجام میشود که مرحله اول آن استخراج میباشد.

در مرحله استخراج برای تزریق چربی ران به صورت از موضع مدنظر که ران می‌باشد چربی برداشته می‌شود. باید توجه داشته باشید که یکی از مهم ترین مراحل در این عمل زیبایی همین مرحله می‌باشد؛ چرا که اگر به درستی انجام نشود بافت چربی از بین خواهد رفت و آسیب های جبران ناپذیری به بار میاورد.

در گذشته از طریق روشی استفاده می‌نمودند. که به آن لیپوساکشن نیز می‌گفتند در این روش برای خارج نمودن چربی آن را با حرارت بالا ذوب می‌نمودند که آسیب‌های حبران ناپذیری به دنبال داشت و علاوه بر آسیب های زیاد بسیار زمان بر نیز بود. اما امروزه از روش‌های نانوجت و بایوفت استفاده می‌شود.

در روش نانوجت از تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده خواهد شد پس این روش امروزی تر بوده و از دست استفاده نمی‌شود و از طریق دستگاه چربی خارج می‌شود نکته قابل ذکر این است که در این روش پس از استخراج سلول چربی سلول‌‌های بنیادی بیشتری در آن وجود دارد.

حتما مقاله تزریق چربی به دست کلینیک دکتر لاغری را بخوانید.

در روش بایوفت که بسیار پیشرفته و نیز امروزه رایج می‌باشد ابتدا توسط دستگاه ‌های بادی جت سلول‌‌ها خارج شده و سپس فرآیند‌های فرآوری آن به ‌صورت پیچیده انجام می‌شود. که در نهایت دوام آن بسیار بالا می‌باشد.

نکات قابل توجه تزریق چربی ران به صورت

نکته‌ای که باید به آن توجه شود این است که به طور کلی باید گفت:

تزریق چربی از ران به صورت

  • امروزه برای مرحله اول که استخراج میباشد از مرحله بافت بیشتر استفاده میشود.
  • مرحله دوم پالایش چربی میباشد.
    اگر این مرحله به درستی انجام نشود تاثیری از خود برجای نخواهد گذاشت لذا باید چربی استخراج شده را پالایش نمود به این صورت که در این مرحله از آنجایی که چربی دارای خون و آب میباشد باید به تصفیه آن پرداخت.
  • مرحله نهایی نیز تزریق چربی میباشد. در این مرحله چربی که از ران استخراج و تصفیه شده به صورت تزریق می‌شود.

مزایا و معایب تزریق چربی از ران به صورت

امروزه پیشرفت علم باعث شده تا در زمینه زیبایی نیز پیشرفت‌های چشمگیری توسط محققان پزشک صورت گیرد. افرادی که دارای صورت‌های لاغری هستند بنا به مشکلاتی که دارند از قبیل ژنتیک و … نیاز به تزریق چربی دارند که در کلینیک‌های امروزی از جمله کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری براحتی انجام می‌شود.

چربی مشتق از خود بدن می‌باشد و برخلاف پرکننده‌های پوستی جایگزین می‌شود. (یعنی چربی از یک جا بدن فرد گرفته و به جای دیگر منتقل داده می‌شود) لذا احتمال واکنش‌های آلرژی‌زا به مواد خارجی را کاهش می‌دهد.
نتایج انتقال چربی به صورت طبیعی، ماندگار و ایمن می‌باشند. انتقال چربی یک روش غیرتهاجمی است که برای جوان‌سازی صورت به کار برده می‌شود.

معایب آن بسیار محدود است که با مرور زمان و طی ۲الی۳هفته از بین میرود که عبارتند از تورم و کبودی بعد عمل. لذا با مراقبت های هرچه بهتر بعد عمل میتوان این معایب را رفع نمود. مسئله‌ای که ممکن است شما را هنگام تزریق چربی از ران به صورت نگران کند و یا حتی گاها موجب تردید شما در این عمل زیبایی شود این است که آیا نتایج این عمل دوام دارد؟

ماندگاری تزریق چربی از ران به صورت

در وهله اول باید گفت که نتایج نهایی عمل شما تا حد زیادی به پزشک شما بستگی دارد یعنی هرچی مهارت و توانایی پزشکتان بالاتر باشد نتیجه بهتری خواهید یافت.

2 روش کاربردی تزریق چربی از ران به صورت

چرا مهارت پزشک در نتیجه عمل تاثیر دارد؟

تزریق چربی از ران به صورت یکی از عمل‌های حساسی می‌باشد که نیاز به دقت و همچنین تمرکز و ظرافت خاصی می‌باشد. برای مثال اگر در مرحله استخراج پزشک شما با دقت کامل و همچنین مهارت و به درستی چربی را استخراج نکند و باعث آسیب به بافت چربی بشود . صدمات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت. همچنین از آنجایی که محلی مورد نظر برای تزریق به صورت می‌باشد. و نسبت به سایر اعضای بدن دارای حساسیت بیشتری می‌باشد. لذا هنگام تزریق باید مهارت و تجربه کافی وجود داشته باشد.

علاوه بر اینکه تجربه و مهارت پزشکتان در این راه مهم است. مراقبت‌های بعد از عمل نیز در تاثیر و دوام آن مهم است برای مثال باید از ۲ الی ۳هفته مراقبت‌های لازم انجام داده شود که اگر انجام نشود. دوام خود را از دست خواهد داد.

  • فایل ها را به اینجا بکشید یا
    انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf, حداکثر اندازه فایل: 500 MB, حداکثر تعداد فایل: 3.
    • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

    نکته مهم در تزریق چربی ران به صورت

    با این حال نکته‌ای که در تزریق چربی از ران به صورت شایان ذکر می‌باشد این است، که طی تحقیقات به عمل آمده از از نتایج تزریق چربی از ران به صورت به طور کلی و قطعی نمیتوان گفت که تمام اثر خود را از دست میدهد. چرا که در هرحال تاثیر چشم گیر خود بر روی بافت چربی موضع مدنظر به جا میگذارد؛ اما این عمل هم همانند بسیاری از عمل‌های زیبایی نیاز به ترمیم دارد تا عوارض تزریق چربی به همراه نداشته باشید.

    بیشتر بخوانید:  فواید تزریق چربی زیر چشم

    نقاهت در تزریق چربی از ران به صورت چه مدت میباشد؟

    بهتر است هر ۶ ماه یکبار یا یک سال یکبار این ترمیم انجام شود.
    در پایان به عنوان نتیجه گیری نهایی باید گفت تزریق چربی از ران به صورت یکی از بهترین روش‌ها برای جوانسازی و همچنین رفع مشکلاتی می‌باشد که در صورت فرد به صورت مادرزادی یا اکتسابی وجود دارد. آیا امکان تزریق چربی استخراج شده از ران به صورت توامان وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت بله.
    شما می‌توانید به طور همزمان چربی استخراج شده را به چند نقطه مورد نیاز تزریق کنید تا دارای زیبایی دوچندان شوید.
    همچنین شما می‌توانید علاوه بر تزریق چربی به صورت در جاهای دیگر از قبیل سینه و واژن نیز همراه با صورت تزریق کنید.

    جستجو مرتبط کاربران:

    5/5 - (1 امتیاز)

    11 پاسخ

    1. سلام من هفت ماهه تزريق چربي كردم به سينم ولي اصلا فرقي متوجه نميشم بيشتر جاهاي سينم انگار مثل غده شده من بايد چيكار كنم ؟ ممنون ميشم راهنمايي كنيد.

    2. سلام
      من صورت لک داره با مزوتراپی روی صورت میتونم لک ها رو برطرف کنم ؟

    3. سلام وقت بخیر.من الان ۴ماهه که تزریق چربی به گونه رو داشتم .اوایلش خوب بود بعد از دوماه طرف چپ صورتم گن بست ودرد شدید وسردرد زیادی داشتم که مراجعه کردم به پزشکم شتشو داد و تخلیه کرد که تاثیری نداشت چند جلسه بعد هم امپول داخل صورتم تزریق کرد که بازم فایده نداشت لطف کنید بهم مشاوره بدید که چیکار کنم واقعا اذیتم ممنونم

    4. سلام خسته نباشید من ابروهام به طورمادرزادی در بعضی جاها مو نداره خاستم ببینم امکان داره کاشت ابرو در همون ناحیه ها فقط انجام بشه یا کاشت برای کل ابرو انجام میشه؟

    5. سلام عرض میکنم.من ماه دیگه مراسم ازدواجمه و برای جای فرورفتگی آکنه هام میخوام نانوفت انجام بدم، دو سه هفته بعد از تزریق ایا نتیجه میگیرم؟

    6. سلام من سی سالمه یه مدت از ویتامین سی استفاده کردم حالا زیر چشم بافت چربی گرفته که دون دونی شدن چه کار کنم لطفا کمکم کنید

    7. سلام عرض میکنم خدمت کادر درمان عزیز. عذر میخوام این عمل بلفاروپلاستی چقدر بعدش توی کلینیک باید بستری بود؟

    8. مرسی که انقدر قشنگ و ساده فرق بین چربی وژل و … توضیح دادید
      من همیشه یه سری سوال تو ذهنم درمورد زاویه سازی فک ، لک های روی صورت و… بود که
      شما خیلی عالی توضیح دادید و‌با توجه به این من مشتاق شدم کل مطالب درمورد پوست و مو رو بخونم ، و صد در صد از مشاورین شما کمک خواهم گرفت . سپاسگزارم

    9. آیا روشی هست که برای کاشت ابرو از موهای خود ابرو باشه نه موی سر؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله ۲ روش کاربردی تزریق چربی از ران به صورت

    تلگرام دکتر لاغری

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات دکتر لاغری

    اینستاگرام دکتر لاغری

    کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر