بایوفت صورت چه مزایایی دارد؟

فواید تزریق چربی به صورت چیست؟

فواید تزریق چربی به صورت چیست؟

فواید تزریق چربی بایوفت صورت چیست؟ آیا در مورد انتقال چربی به روش بایوفت شنیده‌اید؟ این روش از بافت چربی اضافی به همراه فاکتورهای رشد خود فرد برای اهداف زیبایی استفاده می‌کند. دکتر ضرغامی، پیوند چربی صورت را به روش نوین بایوفت انجام می‌دهد تا با استفاده از چربی اضافی خود بیمار و فاکتورهای خونی او، بسیاری از علائم قابل مشاهده پیری را کاهش دهد. این رویکرد چندین مزیت را ارائه می‌کند که کمترین آن استفاده از یک منبع کاملاً طبیعی ( اتولوگ ) است که احتمال واکنش آلرژیک را عملاً از بین می‌برد. در اینجا فواید تزریق چربی بایوفت صورت را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

مقدمه‌ای بر پیوند چربی

قبل از پرداختن به فواید تزیرق چربی بایوفت به صورت قصد داریم تا کمی از پیوند چربی برای شما عزیزان صحبت کنیم. پیوند چربی صورت یکی از روش‌های زیبایی است که افراد تمایل دارند برای کاهش و پوشاندن علائم پیری صورت انجام دهند. علاوه بر پوشاندن چین و چروک و خطوط اخم، به بازیابی حجم چربی از دست رفته و پر کردن گونه های توخالی و ابروهای افتاده نیز کمک می کند.

بر اساس داده‌های اخیرا منتشر شده توسط انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، روند عمل‌های زیبایی رو به افزایش است زیرا در سال ۲۰۱۹، ربع میلیون نفر بیشتر از سال قبل تحت عمل‌های کم تهاجمی قرار می‌گیرند.

با اصلاحات در تکنیک‌های استخراج و تصفیه چربی، پیوند چربی صورت به یک روش انتخابی برای چندین مشکل در کنار رفع نگرانی های جوانسازی صورت و ضد‌پیری تبدیل شده است. سایر نواحی درمانی ممکن با استفاده از پیوند چربی عبارتند از: بزرگ کردن لب، بهبود جای زخم صورت و ریتیدهای صورت ( نقاط سخت صورت، از جمله شیارهای گلابلار و چین بینی ).

مزیت های بایوفت صورت چیست؟

پیوند چربی صورت چیست؟

این یک روش کم تهاجمی و طبیعی برای به دست آوردن چندین مزیت ضد پیری و بازگرداندن ظاهری جوان‌تر است. این کار با برداشتن ملایم بافت چربی از هر قسمت چربی فراوان بدن شما شروع می‌شود. سپس فرآیند تصفیه چربی فرا می‌رسد که هر گونه خون، ضایعات زیستی و سایر مایعات را از بین می‌برد و تنها سلول‌های چربی خالص و بدون آسیب را برای پیوند باقی می‌گذارد. در نهایت، چربی به مناطقی که نیاز به حجم دادن دارند یا قسمت‌هایی از صورت دارای چین و چروک یا چین و چروک برای معکوس کردن علائم پیری تزریق می‌شود. پیوند چربی چندین مزیت دیگر نیز دارد، از جمله:

  • خطوط ریز، چین و چروک، جای زخم و انواع دیگر فرورفتگی‌های پوستی را صاف می‌کند.
  • نواحی کم حجم مانند شقیقه‌ها، گونه ها و لب‌ها را افزایش می‌دهد.
  • نتایج طولانی مدت با ظاهر طبیعی.
  • جای زخم کم یا بدون جای زخم در نواحی درمان شده صورت.

پیوند چربی مستلزم آن است که بافت چربی از یک ناحیه مانند ران، باسن، پهلو یا شکم برداشت شود و سپس برای استفاده به عنوان پرکننده روی صورت ( یا ناحیه دیگری ) استفاده شود. در نتیجه، لیپوساکشن بخشی ضروری از این روش است. بسیاری از بیماران این را از مزایای این فرآیند می‌دانند، زیرا می‌توانند به طور همزمان بدن خود را کانتور کنند و ظاهر خود را جوان کنند.

تکنیک بایوفت چیست؟

Bio Fat Graft یک تکنیک پیشرفته پیوند چربی است. با متخصصان پزشکی، محققان حرفه‌ای و جدیدترین دستگاه‌های تصفیه چربی به کیفیت بالایی از سلول‌های چربی دست یافتند. فاکتور رشد سلولی به طور همزمان برای نتایج بهبود یافته توسعه یافته است. تکنیک تزریق چربی بایوفت به صورت نه تنها بافت‌های چربی با کیفیت بالا را استخراج می‌کند، بلکه سلول‌های ارائه‌دهنده‌های مختلف را نیز ترکیب می‌کند، و فاکتورهای رشد را قادر می‌سازد تا بافت‌ها و سلول‌های آسیب‌دیده را توسعه داده و فعال کنند تا بافت پوست را احیا کنند.

 

ما در کلینیک تخصصی دکتر لاغری، زیر نظر کلینیک ماه زر معتبرترین مرکز تزریق بایوفت سعادت آباد، سلول های بنیادی خود بیمار را از سلول‌های چربی تازه و سالم که از جراحی‌های بیمار برداشت می‌شود، پرورش می‌دهیم. آزمایشگاه داخل کلینیک برای به حداقل رساندن احتمال آلودگی احتمالی و حفظ وضعیت تازه سلول‌ها در کنار اتاق عمل قرار دارد. با تکنیک سلول‌های بنیادی ثبت شده، سلول‌های بنیادی کشت شده را می‌توان در جراحی‌های مختلف برای بهبود نتیجه، بازسازی، جوان سازی و موارد دیگر مورد استفاده قرار داد. در کلینیک تخصصی دکتر لاغری ما همچنین گامی اضافی برای ترکیب پلاسمای غنی از پلاکت ( PRP ) در فرآیند پیوند چربی برداشته‌ایم.

مهمترین عامل در انتخاب روش بایوفت صورتمزایای بایوفت صورت چیست؟

فواید تزریق چربی بایوفت صورت تنها زمانی نمایان می‌شود که انتخابی درست برای شما باشد! کاهش حجم چربی‌های انتقال یافته که در پیوندهای چربی مشاهده می‌شود با آپوپتوز و نکروز چربی، تهاجم فیبروکیستیک و در نهایت از دست دادن حجم و عملکرد چربی مواجه می‌شود که عمدتاً به دلیل نارسایی و عروق مجدد نابهنگام ایجاد می‌شود. در این راستا، رویکردهای متعددی برای تحریک پیش‌رگ‌زایی ورگ‌زایی پیوندها اعمال شده است. اخیراً در مطالعات نشان داده شده است که انتقال چربی با استفاده از سلول‌های بنیادی مشتق از چربی انسانی (hADSCs) و فاکتورهای موثر خونی بقای پیوند چربی را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. همانطور که گزارش شده است، hADSC‌ها نه تنها دارای ویژگی های تقویت سریع، غیر‌‌‌ایمنی زایی و پتانسیل تمایز پرتوان هستند، بلکه به راحتی و به وفور از طریق روش‌های لیپوساکشن استاندارد قابل دسترسی هستند. بنابراین مهمترین عامل برای انتخاب روش بایوفت، رگزایی بهتر این روش پس از پیوند است که منجر به حفظ و بقای بیشتر سلول های چربی بنیادی انتقال یافته می‌گردند.

برای دریافت مشاوره بیشتر و اطلاع از اینکه تزریق بایوفت مناسب کیست؟ می‌توانید با مشاورین کلینیک ما از طریق فرم مشاوره زیر و یا شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ در ارتباط باشید.

  • فایل ها را به اینجا بکشید یا
    انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf, حداکثر اندازه فایل: 500 MB, حداکثر تعداد فایل: 3.
    • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

    فواید تزیرق چربی بایوفت به صورت

    در این تکنیک، که از پلاسمای بیمار ( که در خون موجود است ) استفاده می‌شود؛ در هنگام سانتریفیوژ  سلول‌های بنیادی چربی، فاکتورهای رشد و فاکتورهای مهم خونی جدا می‌شوند و در هنگام تزریق مورد استفاده قرار می‌گیرند. موارد زیر برخی از رایج ترین مزایا بایوفت صورت هستند.

    • بهبود موفقیت در انتقال چربی

    این روش برای تحریک رشد سلول‌های بنیادی و ارتقای بهبودی پیشرفته طراحی شده است. یکی از عوامل مهم و ضروری برای زنده مانی و تحریک رشد سلول‌های چربی، فاکتورهای رشد موجود در خون است که منجر به بهبود موفقیت در انتقال چربی خواهند شد.

    • صافی پیوند و افزایش قابلیت ارتجاعی و ترمیم پوست

    استفاده از فاکتورهای مهم خونی در ناحیه تزریق در روش بایوفت به افزایش کلاژن پوست و حفظ قابلیت ارتجاعی و ترمیم پوست بسیار موثر است.

    • کیفیت پوست را بهبود می‌بخشد

    برخلاف لیزر و جراحی‌های تهاجمی، چربی‌های جمع‌آوری‌شده و خالص‌شده در تکنیک بایوفت حاوی فاکتورهای رشد هستند که کیفیت پوست را بهبود می‌بخشد و به جوان‌سازی طولانی‌مدت صورت کمک می‌کند.

    • مانند یک پرکننده طبیعی برای پرکردن نواحی توخالی عمل می‌کند

    انتقال چربی یکی از بهترین روش‌های ترمیم حجم برای افرادی است که با افزایش سن، تحلیل قابل توجهی از چربی صورت را تجربه می‌کنند. برای حجم دادن به گونه‌ها و پلک‌ها استفاده می‌شود. در این تکنیک به دلیل استفاده از فاکتورهای خونی و سلول‌های بنیادی مشتق از چربی ماندگاری چربی‌های انتقال یافته بسیار بیشتر است و می‌تواند حجم‌های از بین رفته را برای مدت زمان طولانی پر کند.

    بیشتر بخوانید:  تزریق چربی بایوفت چگونه است؟
    • بهبود خطوط صورت

    یکی از بارزترین فواید تزریق چربی بایوفت صورت بهبود خطوط سطح صورت است. پس از برداشت و خالص سازی در روش بایوفت سلول‌های بنیادی چربی و فاکتورهای رشد، با استفاده از میکروسوزن به ناحیه مورد نظر تزریق می‌شود. این چربی می تواند با تغییر شکل چانه به بهبود خطوط صورت کمک کند، نواحی توخالی زیر چشم‌ها را پر کند، لب‌ها را تقویت کند و حجم از دست رفته گونه‌ها را بازگرداند. همچنین چربی برجستگی را بهبود می‌بخشد و برخی از ویژگی‌های صورت را نرم می کند. این به آرامی ظاهر افراد را تغییر می‌دهد تا آن‌ها را جوان‌تر و جذاب‌تر کند.

    • نتایج طولانی مدت ایجاد می‌کند

    پیوند چربی صورت به روش بایوفت با ایجاد رگزایی سریعتر و بهتر در بافت پیوندی نتایج پایداری ایجاد می‌کند که ماندگاری بیشتری نسبت به سایر روش‌های پیوند چربی دارد. بافت های چربی که از پیوند زنده می‌مانند در آن ناحیه باقی می‌مانند. این روش با ظاهری طبیعی و صرفه جویی طولانی مدت نتیجه خواهد داد.

    • کاهش احتمال واکنش های آلرژیک

    پیوند چربی بایوفت از سلول‌های بنیادی چربی بیماران برای ایجاد اثرات جوان‌سازی استفاده می‌کند. از آنجایی که بافت‌ها با بدن سازگاری زیستی دارند، احتمال واکنش آلرژیک را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

    • کاهش چربی در نواحی دیگر

    پیوند چربی بایوفت مانند سایر تکنیک‌های انتقال چربی فواید مضاعف دارد، به بازیابی حجم صورت و همچنین کاهش چربی در سایر قسمت‌های بدن کمک می کند. تکنیک‌های لیپوساکشن برای برداشت چربی از قسمت های غنی از چربی بدن استفاده می‌شود. از برش‌های کوچک برای استخراج چربی‌های سرسخت از نواحی بدن مانند شکم، پهلوها، باسن و ران‌ها استفاده می‌کند. در حالی که یک ناحیه از بدن در حال کانتورینگ است، محصول جانبی حاصل از لیپوساکشن برای جوانسازی ناحیه دیگری استفاده می‌شود و با یک تیر دو نشانه زده می‌شود.

    بیشتر بخوانید:  تزریق چربی لب به روش بایوفت

    چگونه نرخ بقای پایین پیوند چربی معمولی را افزایش دهیم؟فواید بایوفت صورت

    بالا تر بود نرخ بقای تزریق چربی بایوفت نسبت به پیوند چربی در حالت عادی بیشتر است و این مورد را می‌توان از دیگر فواید تزریق چربی بایوفت صورت دانست. روش سنتی پیوند چربی قادر به تامین اکسیژن و تغذیه کافی برای بافت چربی منتقل شده نبود، که باعث می شد سلول های چربی برای مدت طولانی نتوانند زنده بمانند و منجر به افزایش حجم ناکافی می‌شود. به همین دلیل، در روش قبلی پیوند چربی، چربی بیشتری نسبت به مقدار مورد نیاز پیوند می‌دهد، که باعث تورم بیش از حد می‌شود و به ۲-۳ بار تکرار نیاز دارد. اما در روش نوین و پیشرفته بایوفت با به کار گیری از فاکتورهای رشد و خونی خود بیمار در کنار سلول‌های بنیادی چربی،‌ بافت چربی انتقالی به راحتی قادر به تامین مواد غذایی و اکسیژن می‌گردد و می‌تواند نرخ بقا را نسبت به سایر روش های پیوند چربی افزایش دهد. فواید بایوفت صورت آنقدر زیاد است که امروزه این روش در سراسر دنیا از محبوبیت بالایی در میان پزشکان برخوردار است.

    در کلینیک دکتر لاغری بایوفت کنید … !

    فواید و مزایا بایوفت صورت در کلینیک دکتر لاغری، با مدیریت بنیان گذار روش بایوفت دکتر ضرغامی چیست؟ در کلینیک دکتر لاغری فرآیند بایوفت صورت به اصولی‌ترین شکل ممکن انجام می‌گرد. در قدم اول با مشاور‌های مجموعه مشاوره رایگان تلفنی خواهید داشت و پس از آن نوبت دهی برای مشاوره با پزشک؛ در صورت کاندید بودن در محیطی کاملا استریل بایوفت پس از آزمایش‌های لازم برای شما انجام خواهد شد. هزینه تزریق چربی بایوفت به صورت اگرچه نسبت به تزریق چربی بالاتر است اما مزایای آن نیز بسیار بیشتر است.

    5/5 - (1 امتیاز)

    12 پاسخ

      1. احتمال این موضوع تقریبا صفر است! اما در صورت تماس با محل آلوده به این بیماری ممکن است.

    1. سلام. من از کجا میتونم آمپول امپول تریام هگزال رو خریداری کنم تو تهران؟

    2. سلام ضمن تشکر از اقای دکتر ضرغامی
      و همکاران محترمشان در مجموعه کلینیک ماه زر ، وظیفه خودم میدونستم که تشکر ویژه ای از دکتر ضرغامی به جهت دقت و حوصله و ایجاد اعتماد و ارامش به بیمار داشته باشم .با توجه به اینکه من بیماری کلوئید پوستی داشتم و تاکنون زیر بار عمل درناحیه صورت یا حتی لیزر نمیرفتم ولی با مشاوره و معاینه دقیق ایشان و ارامش خاطر اولین عمل و لیزر روی صورتم برای مشکلات پوستی ام انجام دادند و به لطف خدا نتیجه عالی بود .خدا را شکر که در کشور عزیزمان ایران پزشکان حاذقی همچون ایشان حضور دارند

    3. سلام دور چشم من خطوط ریز داره و کمی گود و پوست بسیار نازک ۴۱ سالمه درخواست دارم بگید جالاپرو چیه و تاثیر داره یا فیلر

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله بایوفت صورت چه مزایایی دارد؟

    تلگرام دکتر لاغری

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات دکتر لاغری

    اینستاگرام دکتر لاغری

    کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر