تزریق چربی لب به روش بایوفت

تزریق چربی لب به روش بایوفت امروزه یکی از عمل‌های زیبایی پرکاربردی می‌باشد. توجه افراد زیادی به ویژه بانوان را به خود جذب نموده است. همانطور که میدانید صورت یکی از اعضای مهمی می‌باشد که در زیبایی افراد تاثیر عمده ای دارد. چرا که دارای اجزای کلیدی و مهمی می‌باشد. حال میخواهیم بدانیم چرا افراد تزریق چربی انجام می‌دهند؟ یا اینکه مزایای آن چیست؟ ما در این مقاله سعی کردیم به سوالات شما پاسخ دهیم. پس با ما تا آخر مقاله همراه باشید.

تزریق بایوفت به لب

علاوه بر خود صورت اجزایی از قبیل چشم، گونه، ابرو لب‌ها حائز اهمیت می‌باشند. تزریق چربی به لب که روش‌‌های متفاوتی را شامل می‌شود زیبایی را به صورت شما برمی‌گرداند. در میان اجزای داخلی صورت لب‌ها در زیبایی و جذابیت افراد تاثیر عمده ای دارد. افراد همواره در تلاش برای زیباسازی و بهتر کردن آن هستند. اما باید گفت متاسفانه همه افراد دارای لب‌های زیبا نبوده و گاهی اوقات این زیبایی را از دست می‌دهند.

برای مثال ممکن است شخصی بصورت مادر زادی دارای لب‌های کوچک و نامتقارن بوده و یا به دلیل مشکلات پوستی لب های شخص دچار مشکل شود و.‌.. اما باید گفت امروزه دیگر نباید نگران این قبیل مشکلات بود. چرا که با پیشرفت در بعد زیبایی متدهای نوینی ابداع شده است که این مشکلات قابل حل میباشد. یکی از این عمل های زیبایی نوین تزریق چربی لب بایوفت می‌باشد.

تزریق چربی لب به روش بایوفت-دکتر لاغری

چرا افراد به تزریق چربی بایوفت لب روی میاورند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت دلایل زیادی وجود دارد که افراد تمایل پیدا میکنند که این عمل زیبایی را به واسطه تزریق چربی بایوفت لب را انجام دهند. در ادامه به شایع‌ترین دلایل اشاره خواهیم نمود.

کاهش حجم لب به علت بالا رفتن سن یکی از دلایل شایع است.
هنگامی سن شما بالا برود خواه ناخواه علاوه بر اینکه پوست شما چروک می‌شود، حجم لب‌های شما کاسته می‌شود. لذا تزریق چربی در تهران بهترین گزینه برای درمان و حل این مشکل خواهد بود.

بیشتر بخوانید:  ماندگاری تزریق چربی بایوفت به لابیا

نامتقارن بودن لب‌ها

برخی از افراد به صورت ارثی و مادرزادی دچار این مشکل هستند. این امر باعث اختلال در زیبایی و رنجش آنها شده است اما نباید نگران باشند. چرا که با تزریق چربی بایوفت لب این امر به راحتی قابل حل خواهد بود.
عده ای از افراد به دلیل اینکه دارای لب‌های باریک هستند دور لب های آنان دچار چین و چروک می‌شود و باعث کاهش زیبایی آنان می‌شود. لذا لازم است تزریق چربی انجام دهند تا این نقص رفع شود. امروزه با توجه به پیشرفت صنعت مد بر خلاف گذشته افراد تمایل بیشتری به برجسته کردن لب‌ها و افزایش حجم آن دارند. لذا بهترین انتخاب برای این دسته از افراد تزریق چربی می‌باشد. هنگامی که افراد میخواهند لب های خود را حجم دهند به آنان گفته می‌شود بهتر است از ترکیبات طبیعی و ارگانیک برای افزایش حجم لب استفاده کنند. چون تزریق چربی یکی از طبیعی ترین موارد می‌باشد.

مزایای تزریق چربی لب به روش بایوفت چیست؟

این عمل زیبایی بر خلاف سایر عمل های زیبایی عوارضی برای آن یافت نشده و دارای مزایای بیشماری میباشد که به شرح زیر میباشد:

  • بدون درد و سوزش
  • بدون نیاز به جراحی و بیهوشی کامل
  • انجام توسط پزشکان متخصص و با تجربه
  • نتیجه دهی مطلوب
  • نتایج طبیعی با ماندگاری تزریق چربی بالا
  • استفاده از عناصر طبیعی
  • انجام در بازه زمانی کوتاه

در بین مزایای فوق الذکر ۲مورد از آنان لازم است راجع به آن بیشتر صحبت کنیم و آن طبیعی بودن نتایج و عناصر این عمل زیبایی می‌باشد.

تزریق چربی لب

[ تفاوت تزریق چربی بایوفت و نانوفت ]

منظور از طبیعی بودن تزریق چربی بایوفت لب چیست؟

در پاسخ به این سوال باید گفت تزریق چربی بایوفت به لب به دلیل اینکه از چربی بدن خود فرد گرفته می‌شود یک عمل طبیعی بوده و عوامل دخیل در آن که چربی بدن خود شخص می‌باشد. به عنوان اصلی ترین عنصر شناخته میشود و این امر دارای مزایای بیشماری میباشد. که مهمترین آن میتوان گفت این است. که امکان ایجاد عارضه های پوستی وجود نداشته و نتایج مطلوب تر خواهد بود علاوه بر اینکه عوامل دخیل در عمل طبیعی میباشد نتایج حاصل از عمل به تبع آن طبیعی بوده و از حالت مصنوعی بودن خارج میباشد.

تزریق چربی لب چگونه انجام میشود؟

حال که با مزایای بیشمار این عمل زیبایی نسبت به سایر عمل ها آشنا شدید ممکن است خواهان انجام آن باشید تا شما نیز دارای لب هایی زیبا و منحصر به فرد باشید. اما با پروسه انجام آن آشنایی نداشته باشید در ادامه قصد داریم شما را با پروسه انجام این عمل زیبایی فوق العاده آشنا کنیم:

  • مرحله اول استخراج چربی میباشد که به شرح زیر است:

در این مرحله باید چربی از نقاط مختلف بدن شخص که دارای چربی بیشتری میباشد. استخراج کنند و معمولا این مناطق عبارتند از زیر شکم،پهلو،ران پا و…..چرا که این مناطق دارای چربی بیشتری بوده و همیشه مستعد استخراج چربی میباشند نکته ای که لازم است. به شما یاداوری شود این است که مرحله استخراج در میان سایر مراحل دارای اهمیت بیشتری میباشد.

چرا که اگر با دقت و اصولی انجام نشود امکان آسیب به بافت چربی وجود خواهد داشت اما باید گفت در تزریق چربی لب به روش بایوفت نباید نگران این مرحله باشید چرا که در این نوع از تزریق چربی به دست و لب از پیشرفته ترین دستگاه ها برای استخراج استفاده میکنند. فلذا امکان آسیب های از قبیل سوختن و آب شدن چربی و….وجود نخواهد داشت علاوه بر آن باید گفت در این مرحله چربی به اندازه استخراج میشود و بیشتر از مقداری که لازم میباشد استخراج‌ نمیشود.

  • مرحله دوم تزریق چربی لب بایوفت چیست؟

حال پس از استخراج که در روش بایوفت به بهترین شکل ممکن انجام شد نوبت به مرحله بعد یعنی تصفیه و پالایش میرسیم این مرحله نیز به نوبه خود دارای اهمیت بوده چرا که باید مواد اضافی که با چربی استخراج شده را جدا کرد و این کار در بایوفت به وسیله دستگاه های فوق العاده انجام میشود فلذا با استفاده از دستگاه این کار به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.

آخرین مرحله تزریق بایوفت به لب می‌باشد که این کار با سرنگ‌های مخصوصی انجام خواهد شد که این مرحله نیز با ظرافت و دقت خاصی انجام می‌شود.

تزریق چربی لب به روش بایوفت

نتیجه گیری از عمل بایوفت به لب

تزریق چربی لب به روش بایوفت یک عمل زیبایی نوین بدون عوارض تزریق چربی می‌باشد که به دلیل استفاده از دستگاه های پیشرفته در پروسه انجام آن نسبت به سایر عمل های زیبایی که با دست انجام میشود از قبیل تزریق ژل بهتر بوده و نهایتا نتایج بهتری از آن به دست میاید همچنین باید افزود دوام این نوع از عمل زیبایی نسبت به سایر موارد بیشتر بوده و این دوام نیز به عوامل متعددی از جمله مهارت پزشک شما تاثیر دارد فلذا در انتخاب پزشکتان دقت کامل داشته باشید تا نتایج بهتری نصیبتان شود.

  • فایل ها را به اینجا بکشید یا
    انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf, حداکثر اندازه فایل: 500 MB, حداکثر تعداد فایل: 3.
    • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

    4/5 - (1 امتیاز)

    12 پاسخ

    1. سلام من ۵ سال پیش تزریق انجام دادم ولی متاسفانه دوباره پوستم پشل شده میتونم دوباره چربی تزریق کنم

      1. با سلام در صورت وجود چربی می‌‌توانید دوباره انجام دهید و برای نتیجه دهی بهتر حتما باید ترمیم داشته باشید.

    2. سلام. من خانومم. موهام کم پشت هست. میشه جلو موهام رو کاشت بزنم؟؟

      1. با سلام. بله در صورت کاندید بودن امکان پذیر است. اطلاعات تکمیلی مربوط به کاشت را می‌توانید در وبسایت مرکز مو و ابرو ما به نشانی https://clinichairtransplant.net/ مراجعه کنید.

    3. سلام ,
      ممنون میشم پاسخ بدید اگر ترمیم نانو چربی انجام بدم بعد از تزریق چربی ۳ ماهه گذشته تأثیر بهتری داره برای خط خنده ؟
      من ۱ ماهه پیش تزریق چربی انجام دادم اما خط خنده ام پر نشد و دکتر میگه ۲ ماهه دیگه بیا برای ترمیم چون الان چربیها بافتشون در زیر پوست شکل نگرفته.
      آیا ترمیم دوباره اثر خواهد داشت روی خط خنده ؟
      یا روش دیگه انجام بدم.
      من از شکل فیلر یا ژل زیر پوست خوشم نمیاد مصنوعی تر از چربی هست.
      لطفا راهنمایی بفرمایید .

      سپاس
      سحر

      1. با سلام. لطفا مشخص کنید که تزریق چربی‌تان را در کلینیک ما انجام داید یا خیر؟ تزریق چربی باید با ترمیم باشد تا نتیجه داشته باشد.

    4. سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان.
      من پوستم خیلی حساسه و به هر واکنشی ، عکس العمل نشان می دهد و با آب قرمز میشه ، با مرطوب کننده ها قرمز میشه ، و بعد از زدن اینها شاهد جوش هستم …
      خیلی منو آزار داده و اعتماد به نفسم رو گرفته اگه میشه یه راهی بگید . خدا خیرتون بده

      1. بستگی به میزان چربی لازم برای صورت شما و روش تزریق چربی دارد. برای اطلاعات کامل‌تر با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ تماس بگیرید.

    5. سلام من یک ماه از لایه بردار ژانولوما به تجویز دکتر استفاده کردم فقط در ناحیه پیشانی که لک داشتم،الان تمام صورتم حالت تب و گور گرفتگی و سوزش داره رنگش زیاد سرخ نمیشه ولی مدام میسوزه و بین دو آبروم و بالای ابروهام خیلی میخاره و میسوزه دکترم بهم فقط یک قرص دس لوراتادین و یک پماد فلویوسینولون داد که اصلا بهترم نکرده خیلی اذیتم و خیلی میترسم که چطور میشه و خوب میشه یا نه

      1. با سلام. تجویز دارو‌ها رو کدوم دکتر براتون انجام دادن و نحوه مصرف به چه شکله دقیقا؟ پیشنهاد میکنیم برای به نتیجه رسیدن بهتر با مشاورین ما تماس بگیرید.
        اطلاعات تکمیلی را نیز می‌توانید در وبسایت مرکز درمان اسکار ما به نشانی https://drtattoo.co/ مطالعه کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله تزریق چربی لب به روش بایوفت

    تلگرام دکتر لاغری

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات دکتر لاغری

    اینستاگرام دکتر لاغری

    کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر