ماندگاری بایوفت گونه چقدر است؟

ماندگاری تزریق چربی بایوفت به گونه چقدر است؟ ماندگاری بایوفت گونه چقدر است؟ چهره صاف و جوان چیزی است که بسیاری از افراد دوست دارند داشته باشند. متأسفانه گاهی اوقات روند زندگی ما را سریعتر از آنچه دوست داریم پیر می‌کند. اگر به دنبال راهی برای صاف کردن صورت خود و کاهش خطوط ریز و حجیم سازی گونه‌های فرو رفته خود هستید، وقت آن رسیده که به تزریق چربی بایوفت به صورت فکر کنید. آیا تا به حال در مورد پیوند بایوفت شنیده اید؟ آیا از میزان ماندگاری تزریق چربی بایوفت به گونه آگاهی دارید؟ برای پاسخ به سوالات با ما همراه باشید.

مقدمه‌ای بر تزریق چربی

قبل از اینکه به ماندگاری تزریق چربی بایوفت به گونه بپردازیم، بیایید تا تعریفی از تزریق چربی داشته باشیم. تزریق سلول های چربی به بدن دائمی است زیرا سلول‌های پیوندی رگ های خونی خود را برای زنده ماندن توسعه می‌دهند. بدن تصور می‌کند که چربی برای خودش تولید شده و سپس آن را حفظ می‌کند، نه اینکه سعی کند آن را از بین ببرد. قرار نیست همه سلول‌های چربی منتقل شده زنده بمانند. حدود ۷۰ درصد از چربی منتقل شده باقی می ماند، در حالی که بدن ۳۰ درصد را جذب می کند. این اتفاق در هفته‌های اول پس از جراحی رخ می‌دهد که سلول‌های چربی تزریق شده هنوز ته نشین نشده‌اند. پس از تشکیل رگ‌های خونی، سلول‌های چربی پیوند شده باقی می‌مانند، بنابراین نتایج دائمی می‌شوند.

پیوند بایوفت چیست؟

پیوند بایوفت یک عمل جراحی پلاستیک است که در آن پزشک متخصص لیپوساکشن را در ناحیه خاصی از بدن شما انجام می‌دهد تا چربی اضافی را از بین ببرد. سپس این چربی از خون و مایعات دیگر توسط سانتریفیوژ جدا می ‌شود تا از طریق سوزن با تزریق‌های ریز در قسمت مورد نظر بدن برای افزودن حجم بیشتر و ظاهری مشخص‌تر پیوند داده شود. مشخصه این تکنیک این است که پزشک متخصص، علاوه بر سلول‌های بنیادی از فاکتورهای رشد در هنگام تزریق استفاده می‌نماید. این کار موجب بقای بیشتر چربی های انتقال یافته، عوارض کم تر و بهبود نتایج می گردد.

چه قسمت هایی از بدن می توانند انتقال بایوفت را دریافت کنند؟دوام تزریق چربی بایوفت به گونه

این تکنیک ایده آل و پرکاربرد را می‌توان در مناطق زیر برای به دست آوردن ظاهر مطلوب با ماندگاری بالا و حداقل عوارض اعمال کرد.

  • صورت: انتقال بایوفت برای کاهش خطوط بیان، چین و چروک، حجم دادن به گونه‌ها و بهبود هارمونی صورت استفاده می‌شود.
  • سینه: چربی را می توان روی سینه ها برای افزایش حجم قرار داد، در پشت پروتز سینه، ظاهری نرم تر و طبیعی تر و همچنین برخی تغییر شکل ها را اصلاح کرد.
  • باسن: تزریق چربی بایوفت به باسن برای اصلاح سایز باسن یا افزایش سایز آن‌ها استفاده می‌شود. حتی برای بلند کردن آن، جراح همچنین می‌تواند ران‌ها را بزرگ کند تا با شکل جدید شما هماهنگ‌تر به نظر برسد.
  • واژن: انتقال چربی به واژن برای اهداف زیبایی و بهداشتی برای بازیابی حجم از دست رفته و بازگرداندن ظاهر جوان تر انجام می شود.
  • انتقال بایوفت به بازوها، پاها و سینه: انتقال چربی به قفسه سینه می تواند انجام شود تا مرد سینه قوی تری داشته باشد. همچنین از انتقال چربی به بازوها و پاها برای بهبود حجم و ظاهر عضلات بزرگتر استفاده می شود.

 

فواید تزریق بایوفت به گونه چیست؟

مزایای زیادی وجود دارد که می‌توانید از این درمان بی نظیر استفاده نمایید. چند مورد از بارز ترین مزیت‌های تزریق گونه بایوفت با کانولا به شرح زیر هستند.

  • پوست شما را جوان‌ تر و صاف ‌تر نشان می ‌دهد: این تزریق ها با پر کردن چین و چروک های گونه، پوست شما را صاف تر نشان می دهند. تزریق بایوفت همچنین به حجم دادن به گونه‌ها کمک می‌کند تا جایی که افتادگی یا فرورفتگی های مناسبی ایجاد می‌کند و عوارض ناشی از افزایش سن را کاهش دهد.
  • درمان طبیعی: تزریق بایوفت یک درمان طبیعی است که از چربی خود بدن به همراه سلول های بنیادی و فاکتورهای رشد استفاده می کند. این بدان معناست که نتایج کاملاً طبیعی هستند و خطر عوارض جانبی کمتری دارند.
  • رفع همزمان دو مشکل در یک زمان: این درمان شامل برداشتن چربی از یک ناحیه و اضافه کردن آن به ناحیه دیگر از جمله گونه است. این کار عالی است زیرا می‌توانید از شر وزن اضافی خلاص شوید و در عین حال خط فک و گونه‌ های مشخص ‌تری داشته باشید.
  • یک فرآیند سریع: روند درمان سریع و ساده است. شما مجبور نخواهید بود زمانی را در مطب پزشک ما بگذرانید زیرا درمان فقط حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می کشد.
  • بیهوشی عمومی لازم نیست: بسیاری از افراد از جراحی می ترسند زیرا نمی خواهند تحت بیهوشی عمومی قرار گیرند. این درمان غیر تهاجمی نیازی به مداخله جراحی یا دارو ندارد و این امر آن را برای شما بسیار راحت تر می کند.
  • نتایج دائمی: نتایجی که از این درمان می گیرید در مقایسه با تکنیک های دیگر دائمی است و شما مجبور نخواهید بود که فرآیند تزریق را بارها و بارها تکرار کنید. در نتیجه به شما آرامش خاطر می دهد و مقرون به صرفه خواهد بود.
بیشتر بخوانید:  آیا تزریق چربی بایوفت درد دارد؟

ماندگاری تزریق چربی بایوفت گونه

ماندگاری تزریق چربی بایوفت به گونه با استفاده از تکنیک بایوفت بسیار بالا است. این امر به توانایی رگ‌زایی مجدد بافت پیوندی بستگی دارد. چرا که اگر بدن نتواند به بافت انتقال یافته اکسیژن،‌ خون و مواد مغذی برساند،‌ سلول‌های این بافت می‌میرند و ماندگاری آن کم می‌شود. در تکنیک بایوفت به دلیل استفاده از فاکتورهای رشد خود بیمار در کنار سلول‌های بنیادی چربی،‌ فاکتورهای مورد نیاز جهت رگ زایی مجدد بافت پیوندی تامین می‌شوند و رگ‌زایی با موفقیت انجام می‌شود. در نتیجه بیشتر سلول‌های انتقال یافته قادر به بقا هستند و ماندگاری تزریق چربی بایوفت گونه بسیار بالا می‌باشد.

بیشتر بخوانید درباره: تزریق چربی چقدر ماندگاری دارد

دوام بایوفت گونه به چه عواملی بستگی دارد؟

عوامل متعددی می‌تواند بر طول عمر و نتایج این درمان تاثیر بگذارد. چند مثال عبارتند از:

  • تکنیک مورد استفاده برای برداشت چربی: تکنیک مورد استفاده برای برداشت چربی یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده مدت زمان ماندگاری نتایج بیمار است. ۲ روش اصلی برای برداشت بافت چربی از بدن فرد وجود دارد: روش نواری و تکنیک تامسنت. تکنیک تومسنت شامل تزریق یک محلول نمکی به بافت چربی است که باعث حل شدن آن و سپس جذب مجدد توسط بدن شما می شود. این فرآیند تضمین می کند که منطقه برداشت شده نه تنها تمیز است، بلکه عاری از پایانه های عصبی، رگ های خونی یا سایر منابع بالقوه آسیب است.
  • نحوه تزریق چربی: تزریق چربی بایوفت به گونه ها باید به آرامی با میکروکانولا تزریق شود تا بدن شما بتواند به طور یکنواخت آن را جذب کند. این کار باعث می شود که احتمال کمتری برای تجمع مجدد چربی در مناطقی که نمی‌خواهید مانند زیر چانه، دو طرف بینی یا بین چشم‌ها، وجود داشته باشد.
  • منطقه گیرنده: چربی به چندین لایه از پوست تزریق می شود به طوری که برخی در لایه بیرونی باقی می مانند و برخی دیگر حل می شوند و سپس توسط بدن شما جذب می شوند. اگر بافت اضافی زیادی دارید یا خیلی عمیق هستید، ممکن است لازم باشد به مرور زمان در اعماق مختلف تزریق کنیم تا همه چیز یکدست شود.
  • تفاوت در افراد: نتایج پیوند چربی ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. در برخی از افراد سوخ و ساز چربی سریع تر است و در برخی افراد این طور نیست. بنابراین مانگاری چربی انتقال یافته در افراد متفاوت است.
بیشتر بخوانید:  تزریق چربی بایوفت به سینه
  • مهارت و تجربه پزشک متخصص: با وجود تفاوت ماندگاری در افراد مختلف، زمانی که یک جراح پلاستیک خبره این روش را به درستی انجام دهد، نتایجمی توانند بیشتر باقی بمانند.
  • تکنیک مورد استفاده: علاوه بر مهارت پزشک در پیوند چربی، تکنیک مورد استفاده برای تزریق چربی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. تکنیک های مختلفی وجود دارند که یکی از جدیدترین و بهترین آن ها روش بایوفت می باشد.
  • رگ زایی پس از پیوند: عامل مهم دیگر در ماندگاری چربی انتقال یافته،‌ تغذیه و اکسیژن رسانی به سلول های انتقال یافته است و این امر مستلزم رگ زایی صحیح و مجدد بافت پیوندی است. تعدادی از عوامل خاص از جمله فاکتورهای رشد عروقی برای تحریک رگ زایی شناخته شده اند و وجود آن ها برای رگ زایی ضروری است. یکی از تکنیک های جدید انتقال چربی،‌ با استفاده از فاکتورهای رشد خود بیمار در کنار بافت چربی تزریق شده می تواند به بهبود رگزایی پس از پیوند کمک نموده و ماندگاری چربی انتقال یافته را تضمین نماید.
  • پیروی از دستورالعمل های پزشک: پیروی از دستورالعمل های جراح در طول دوره بهبودی بسیار مهم است. ما همیشه در این توصیه تاکید می کنیم. اگر به توصیه های پزشک خود، قدم به قدم عمل کنید، هیچ نگرانی در مورد نتایج و مدت زمان ماندگاری آنها ندارید. این توصیه ها مورد نیاز معمولا شامل این موارد می باشند: از پوست خود با محصولات مناسب مراقبت کنید، هیدراته بمانید، از لایه بردارهای شیمیایی استفاده کنید،‌ سعی کنید استرس را کاهش دهید،‌ مصرف الکل را کاهش دهید،‌ برای مدت طولانی زیر نور خورشید نمانید،‌ غذاهای سالم بخورید.
  • حفظ وزن: در کنار تمامی عوامل مهم بر میزان ماندگاری نتایج پس از انتقال چربی به گونه، حفظ وزن سالم بیمار بسیار مهم است. چربی های انتقال یافته مانند بافت خود بیمار عمل می کنند و هر گونه کاهش وزن و از دست دادن چربی نیز آن ها را دستخوش تغییر می کند و می تواند ماندگاری آن ها را از بین ببرد.

 

اولین مرکز تزریق چربی با تکنیک بایوفت گونه

 

بایوفت در کلینیک دکتر لاغری

تزریق چربی شامل برداشتن چربی از یک قسمت بدن و انتقال آن به ناحیه دیگر است. دلیل اصلی اینکه افراد این درمان را انجام می‌دهند این است که ظاهری جوان‌تر داشته باشند، بنابراین صورت آن‌ها یکدست یا صاف‌تر به نظر می‌رسد. همچنین به بازیابی خطوط صورت از دست رفته در طول زمان به دلیل روند پیری یا کاهش وزن کمک می کند. یکی از بهترین متد‌های روز دنیا،‌ روش بایوفت است که موجب افزایش ماندگاری چربی انتقال یافته می‌گردد. علاوه بر تخصص پزشک و تکنیک مورد استفاده توسط پزشک عوامل دیگری از جمله نحوه انجام مراحل مختلف انتقال چربی ( برداشت،‌ ‌پردازش و انتقال )،‌ فیزیولوژی بدن افراد،‌ انجام دقیق توصیه های پزشک،‌ ثبات وزن، نیز بر دوام تزریق چربی بایوفت به گونه موثر است.

  • فایل ها را به اینجا بکشید یا
    انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf, حداکثر اندازه فایل: 500 MB, حداکثر تعداد فایل: 3.
    • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

    یکی دیگر از عوامل مهم و تاثیر گذار بر محبوبیت بایوفت عدم وجود هرگونه عوارض تزریق چربی بایوفت به گونه است. اگر می‌خواهید از بایوفت گونه نتایج عالی بگیرید، به یک جراح متخصص با مهارت‌های عالی بر اساس تجربه و دانش برای انجام این تکنیک نیاز دارید. دکتر ضرغامی با تخصص و مهارت زیاد خود،‌ انتقال چربی را با روش بایوفت به بهترین وجه انجام می‌دهد. می توانید برای تعیین وقت مشاوره با ما تماس بگیرید و یا فرم بالا را تکمیل کنید.

    اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .

    10 پاسخ

      1. هزینه تزریق چربی بایوفت گونه بسته به وضعیت گونه و صورت شما دارد. میزان چربی ساکشن شده و تزریق شده تاثیر گذار است. باید معاینه شوید.

    1. سلام خسته نباشید من یک سال پیش پیرسینگ لب گذاشتم چون مرتب عفونت میکرد و باد میکرد درش اوردم و بسته شده و جاش یه برامدگی ریز مثل جوش از داخل در اومد الان همون جای جوش مانند درد میکنه باید چکار کنم خطری وجود داره مثلا عفونت مونده باشه و …

      1. با سلام دوست عزیز. باید با مشاورین ما ارتباط بگیرید تا به پزشک منتقل شود.

    2. سلام من چهار روزه بوتاکس کردم تازه فهمیدم چینی بوده و به اسم کانادایی تزریق کردن از شب اول درررد وحشتناک داشتم الان چهارروزه بحدی چشمم ورم داره باز نمیشه .امپول دگزا و حساسیت هم زدم پروفن کلی خوردم .چکار کنم ؟؟؟ایا برطرف میشه؟؟؟؟???

      1. با سلام؛ شما تزریق را در کلینیک ما انجا نداده‌اید. پیشنهاد می‌کنیم از طریق شماره تماس برای دریافت نوبت معاینه اقدام کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله ماندگاری بایوفت گونه چقدر است؟

    تلگرام دکتر لاغری

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات دکتر لاغری

    اینستاگرام دکتر لاغری

    کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر

    ماندگاری بایوفت لاغری موضعی ترواسکالپ قبل و بعد تزریق ژل قبل و بعد تزریق چربی گونه