آشنایی با بهترین مرکز تزریق چربی در تهران

آشنایی با بهترین مرکز تزریق چربی در تهران

آشنایی با بهترین مرکز تزریق چربی در تهران

بهترین دکتر تزریق چربی در تهران کجاست ؟ اگر ساکن شهر تهران هستید و به دنبال کلینیکی می گردید تا به بهترین شکل و با استفاده از بهترین تجهیزات، تزریق چربی در تهران انجام دهید، پیشنهاد ما به شما کلینیک دکتر لاغری است. ساکنان شهر تهران و حومه می‌توانند با تکنیک‌های پیشرفته به قسمت‌های مختلف بدن تزریق چربی انجام دهند. با توجه به افزایش قیمت این روش در شهر تهران، توصیه می‌کنیم تا به یک مرکز معتبر و قدیمی برای این کار حساس مراجعه شود.

بهترین کلینیک تزریق چربی در تهران

تزریق چربی روشی است که شامل انتقال مقادیر بسیار کمی از چربی از ناحیه شکم یا ران برای بهبود ویژگی های قسمت‌های مورد نظر شما می‌باشد. چربی‌های بدن با لیپوساکشن جمع آوری شده، خالص شده و به اندازه ذرات بسیار کوچک پردازش می شود. روش‌های مختلفی وجود دارد که از طریق آن تزربق چربی ارائه می‌شود. کلینیک دکتر لاغری یکی از برترین مراکز تزریق چربی در تهران است، که برای کاربردهای تزریق چربی یک روند جدید می‌باشد. یکی از محبوب ترین و پیشرفته‌ترین کلینیک های زیبایی در  تزریق چربی در تهران، که این کلینیک همچنین یکی از پیشرفته مراکز‌های زیبایی و جراحی پلاستیک در ایران است که جدیدترین فناوری را در اختیار دارد و کارآمدترین راه‌حل‌ها و بالاترین کیفیت خدمات را برای مراجعه کنندگان خود در سراسر جهان ارائه می‌دهد.

روش زیبایی تزریق چربی با ویژگی‌ها و اثرات منحصر به فرد خود، اکنون طرفداران بسیاری را در پایتخت پیدا کرده است. افراد با نیازهای مختلف تحت عمل زیبایی تزریق چربی قرار می‌گیرند و این روش برای اکثر افراد نتایج قابل قبولی خواهد داشت؛ اما نکته مهم در انجام فرآیند انتقال چربی نقش عواملی مانند انتخاب بهترین پزشک و کلینیک برای انجام فرآیند انتقال چربی است. با توجه به فنی بودن فرآیند استخراج و انتقال چربی، داشتن تکنیک‌های دقیق و پیشرفته و تجهیزات و خدمات استاندارد ضروری است.

دکتر متخصص در کلینیک دکتر لاغری، معتبرترین مرکز تزریق چربی سعادت آباد، هیچ ماده دیگری را برای تزریق به نواحی بدن خصوصاً تزریق چربی به صورت توصیه نمی‌کند. بسیاری از پزشکان این پیشنهاد را دارند؛ بنابراین قبل از تصمیم‌گیری حتماً تصویر قبل و بعد انتقال چربی در بهترین مرکز تزریق چربی در تهران را مشاهده کنید.

[ رضایت مشتری در کلینیک تزریق چربی در تهران ] 

فایل صوتی کلیپ بالا:

دکترهای کلینیک دکتر لاغری متخصص با سابقه در زمینه زیبایی می‌باشند که با تکنیک‌های لازم تمامی روش‌های تزریق چربی را در بهترین کلینیک تزریق چربی در تهران ارائه می‌دهد و در ارائه این درمان‌ها با نتایج عالی تاکنون روبه رو شده‌اند. قبل از هر گونه درمانی، دکتر متخصص زیبایی یک جلسه ملاقات جهت مشاوره جامع برای بحث در مورد نگرانی‌ها و نیازهای شما ارائه ترتیب می‌دهد. او همچنین یک گواهی پزشکی برای اطمینان از آمادگی جسمانی و عاطفی شما برای دریافت پاسخ مطلوب درمان انجام می‌دهد، همچنین باید ببیند کدام مناطق برای به دست آوردن چربی برای انتقال مناسب هستند.

بهترین دکتر تزریق چربی در تهران

به نقل از سایت plasticsurgery، تزریق چربی که به عنوان پیوند چربی یا انتقال چربی نیز شناخته می‌شود، یک درمان طبیعی و کم تهاجمی برای کسانی است که مایل به افزایش، کانتور و مشخص کردن مناطقی از بدن هستند که احساس می‌کنند شکل و حجم خود را از دست داده‌اند. این افراد می‌توانند نواحی مانند صورت و پشت دست‌ها را تغییر دهند. انتقال چربی، همچنین یک راه مؤثر برای مبارزه با خطوط و چین و چروک روی صورت است و به عنوان جایگزین طبیعی‌تری برای پرکننده‌های مصنوعی دیده می‌شود.

تزریق چربی چیست؟

یکی از نشانه‌های پیری کاهش میزان سلول‌های صورت و سایر سلول‌های بدن است. با افزایش سن، بالشتک‌های چربی که در قسمت‌های مختلف بدن یافت می‌شوند به تدریج تحلیل می‌روند و باعث پیدایش استخوان در اندام‌ها و افزایش عمق خطوط و چین و چروک می‌شوند.

راه‌های زیادی برای جبران حجم از دست رفته، رفع چین و چروک و به طور کلی جوانسازی پوست وجود دارد. تزریق چربی در تهران یکی از مؤثرترین روش‌های جوانسازی پوست است که در سالهای اخیر رواج یافته است. در این روش جوانسازی از چربی برای پر کردن صورت استفاده می‌شود. پرکننده پوست یا حجم دهنده گروهی از مواد تزریقی است که با نفوذ به لایه پوست باعث حجیم شدن و بازسازی پوست می‌شود.

فیلرها انواع مختلفی دارند و در ایران بیشتر به تزریق ژل معروف هستند؛ اما ژل نوعی فیلر قابل استفاده است و تزریق چربی نیز در دسته فیلر قرار می‌گیرد. در تزریق چربی فقط از چربی بدن استفاده می‌شود. نتیجه ماندگاری بیشتری دارد و ماهیچه‌های بدن نسبت به چربی تزریق شده واکنش بدی نشان نمی‌دهند. ضمناً با توجه به اصول درمان، عوارض این روش بسیار کم و محدود است.

تزریق چربی  در تهران چگونه انجام می شود؟

تزریق چربی در تهران که به عنوان پیوند چربی یا لیپوفیلینگ نیز شناخته می‌شود، یک درمان زیبایی است که شامل انتقال چربی از یک قسمت بدن به قسمت دیگر می‌باشد. در طی این روش، چربی اضافی یا ناخواسته از قسمتی از بدن مانند ران‌ها برداشته می‌شود و قبل از تزریق مجدد به قسمت دیگری از بدن مانند لب‌ها، دست‌ها یا گونه‌ها تزریق می‌شود.

در مراکز تزریق چربی در تهران، انتقال چربی یک درمان ایمن و بسیار موثر است که نتایج طولانی مدتی را به همراه دارد. این درمان شامل هیچ ایمپلنت یا فیلر نمی‌شود، بنابراین یک انتخاب محبوب و پرطرفدار برای کسانی است که به دنبال یک روش طبیعی‌ برای زیباتر شدن و رفع علائم پیری هستند. به طور کلی بین 50 تا 70 درصد از سلول های چربی در فرآیند انتقال زنده می مانند.

مرکز جوانسازی در تهران

ویژگی‌های بهترین دکتر تزریق چربی

سؤال اصلی بیشتر مراجعه‌کنندگان کلینیک تزریق چربی در تهران این است که چگونه یک دکتر را انتخاب می‌کنید که بتوانید به او اعتماد کنید؟ همچنین چگونه از انتخاب جراح اشتباه جلوگیری کنیم؟ بهتراست قبل از هرگونه سؤالی ابتدا اطمینان حاصل کنید که بر اساس سابقه، دکتر حتماً از شما می‌خواهد که بسیاری از نتایج آن‌ها را ببینید و مطمئن شوید که آن‌ها نتایج خوبی ارائه می‌دهند.

راهنمایی و ارائه مشاوره صحیح

تزریق چربی در تهران به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. البته این تزریق را می‌توان به سایر قسمت‌های بدن نیز انجام داد؛ اما اکثر متقاضیان از این طریق به رفع چین و چروک‌های دور چشم پا کلاغی، شکل دهی گونه‌ها، خطوط لبخند می‌پردازند. تمام اقدامات زیبایی، از آنجایی که ممکن است فوایدی داشته باشد، باید قبل و بعد از جراحی مراقبت شود. هر دو مراقبت قبل از تزریق و بعد از تزریق نقش مهمی در دستیابی به نتایج مطلوب دارند.

کسانی که این مراقبت‌ها به خوبی انجام ندهند، از یک سو ممکن است در فرآیند تزریق با خطر قابل توجهی مواجه شوند و از سوی دیگر، پس از تزریق چربی به شکل دلخواه خود دست پیدا نکنند؛ بنابراین در تزریق چربی به صورت رعایت نظر پزشک متخصص اهمیت دارد. مهم‌ترین این نکات مربوط به مراقبت‌های بعد از عمل تزریق چربی است که تقریباً همه پزشکان در انجام هر گونه روش و نحوه انجام آن بر روی بیماران موافق هستند.

بیشتر بخوانید:  تزریق چربی به گودی بغل ران

برای این منظور، پزشک دستورالعمل‌های خاصی را در مورد نحوه مراقبت از فرد پس از تزریق ارائه می‌دهد. پیگیری این دستاوردها برای کسانی که به نتیجه نهایی اهمیت می‌دهند، مهم است. ناگفته نماند که رعایت نکردن این نکات کلیدی ممکن است بیماران را از دستیابی به نتایج مطلوب باز دارد. اگر احساس می‌کنید در مورد مراقبت‌های قبل و بعد از مراقبت و همچنین فرآیند تزریق چربی به توصیه‌ها و نکات بیشتری نیاز دارید، از پزشک خود بخواهید اطلاعات بیشتری در این مورد ارائه دهد.

توانا در تشخیص و ارائه راهکار

تزریق چربی یک روش کاملاً تخصصی برای فرم دهی اندام صورت و بدن است. درواقع برای این روش زیبایی باید به دنبال یک کلینیک معتبر با پزشکان متخصص باشید. کلینیک دکتر لاغری یکی از معتبرترین مراکز زیبایی در تهران است. تمام کادر کلینیک دکتر لاغری توانا در تشخیص و ارائه راهکار بهتر جهت تأثیرگذاری و نتایج مطلوب تزریق چربی است.

تمامی متخصصان کلینیک دکتر لاغری سال‌ها تجربه دارند و با استفاده از چربی خود بیمار برای بازگرداندن حجم و ایجاد هنرمندانه ظاهر طبیعی خدمات مناسبی ارائه می‌دهند. کلینیک دکتر لاغری در سراسر ایران به دلیل ظاهر طبیعی که می‌تواند ایجاد کند، شناخته شده است، به این معنی که شما به عنوان یک بیمار، هرگز بیش از حد، تزریق چربی را حس نخواهید کرد یا انگار که مشخص شود تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اید. متخصصان زیبایی در تلاش هستند که بافت تزریق چربی کاملاً طبیعی باشد.

ماندگاری تزریق چربی انجام شده توسط تیم کلینیک تزریق چربی در تهران نشان دهنده کیفیت کارشان است. بهترین مرکز تزریق چربی در تهران با بهترین تجهیزات خارجی برای برداشت چربی اضافه و قرار دادن چربی در مناطق مشخص کیفیت انتقال چربی را برای شما افزایش می‌دهد تا شما به نتیجه‌ی دلخواه برسید، همچنین به آن تغییری که برنامه‌ریزی کرده‌اید، دست پیدا کنید.

چرا سابقه جراح برای تزریق چربی مهم است؟

قبلاً اشاره کردیم که روش‌های مختلفی برای بازسازی و تغذیه پوست وجود دارد که از آن جمله می‌توان به بوتاکس، پروتز و … اشاره کرد؛ اما تزریق چربی تهران یکی از بهترین و مطمئن‌ترین روش‌هاست، اما چه کسانی می‌توانند این تزریق را تضمین کنند یا چه کسانی می‌توانند تزریق چربی به بهترین شکل انجام دهند.

همه چیز به سابقه پزشک متخصص و مهارتی که انتخاب می‌کنید برای کاهش میزان خطاها و جلوگیری از عوارض جدی و همچنین توانایی افزایش طول مدت این کار به بهترین شکل ممکن بستگی دارد؛ بنابراین، اگر تصمیم به حجم دهی بخشی از بدن خود دارید، باید به دنبال بهترین پزشک برای تزریق چربی در تهران باشید.

تزریق چربی در تهران

تفاوت بهترین متخصص تزریق چربی با سایر پزشکان

پیوند چربی یک راه در دسترس و نسبتا آسان برای بازیابی حجم زیبا برای صورت یا بدن شما است، لذا این روش  می تواند چین و چروک ها را نرم کرده و شلی جزئی بافت را درمان کند.  میزان ماندگاری تزریق چربی تا سال ها باقی می ماند تا زمانی که مجددا نیاز به طی کردن جلسه درمان مورد نیاز باشد.

در مرحله اول پس از اطلاعات در مورد بهترین دکتر و کلینیک تزریق چربی در تهران لازم است که نسبت به انتخاب یک جراح پلاستیک متخصص دارای مجوز توجه ویژه‌ای داشته باشید. زیرا، روش تزریق چربی کاری تخصص بوده که باید جراحی با تجربه و حرفه‌ای آن را انجام دهد. به طور کلی، به دلیل ماهیت با اهمیت این روش بر روی زیبایی فرد جلسه مشاوره‌ای با پزشک خود خواهد داشت.

در طول مشاوره اولیه، شما این فرصت را خواهید داشت که در مورد اهداف خود نسبت به انجام این درمان صحبت کنید.  لیکن پس از معاینه، جراح شما وضعیت فعلی بدن شما را ارزیابی می کند و باید نتیجه ای بدست آورد که آیا شما کاندیدای مناسبی برای تزریق چربی می‌باشید یا خیر؟! برای درک اهداف و وضعیت پزشکی خود، ممکن است درمان‌های جایگزین و اضافی در نظر گرفته شود، که این شامل اطلاعاتی زیر می‌باشد.

شرایط پزشکی گذشته و فعلی
آلرژی نسبت به داروها
درمان های پزشکی و سابقه بیماری
داروهایی که در حال حاضر مصرف می کنید
سابقه خانوادگی سرطان نتایج آزمایش انجام شده در شش ماه گذشته
سابقه سیگار کشیدن، مصرف استروئید یا سایر عواملی که ممکن است بر بهبودی تأثیر بگذارد.

 

بهترین کلینیک تزریق چربی در تهران

تمام مراحل انتقال چربی در مرکز تزریق چربی در تهران انجام می‌شود، جایی که شما درمان در سطح جهانی را در یک محیط راحت، خصوصی و بهداشتی تجربه خواهید کرد. تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته در بهترین مرکز تزریق چربی در تهران با وجود تیمی دلسوز از متخصصان کلینیک دکتر لاغری را به شما پیشنهاد می‌دهیم که شما از انجام خدمات مورد نیاز آن‌ها نهایت رضایت را بهره ببرید.

[ رضایت مشتری در بهترین کلینیک تزریق چربی در تهران ]

فایل صوتی کلیپ بالا:

وجود مرکز تزریق چربی در تهران از بخش پذیرش تا اتاق‌های جراحی پیشرفته جز بهترین کلینیک‌های تزریق چربی در تهران است؛ زیرا روند کاری بسیار پیشرفته‌ای است که با روند درمانی بهترین کلینیک‌های جهان رقابت می‌کند. جراح شما همچنین در صورت نیاز به انجام آزمایشات دیگری از جمله موارد زیر تأکید می‌کند.

  • آزمایش خون
  • معاینه اشعه ایکس
  • الکتروکاردیوگراف (ECG) برای ارزیابی قلب شما

به نوعی، تزریق چربی به دست یا سایر نواحی بدن اغلب برای دستیابی به ظاهر زیبایی ترجیح داده می‌شود. این روش به کار رفته اخیراً تقاضا را برای این انتقال چربی افزایش داده است؛ زیرا نیاز به انجام عمل جراحی برای دستیابی به تغییرات جزئی و کانتور صورت را از بین می‌برد، همچنین ضرری به انسان نمی‌رساند، چون از چربی خود فرد استفاده می‌کنند.

در حالی که تهران در راه تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین مقاصد در جهان برای درمان‌های پزشکی است. تعداد انتخاب‌های کلینیک‌های زیبایی نیز در میان بیمارستان‌ها و کلینیک‌های مختلف در حال افزایش است. به همین دلیل است که پزشکان و کارشناسان گرد هم آمدند تا کلینیک دکتر لاغری را تشکیل دهند تا با راه‌حل‌ها و مراقبت‌های بهداشتی به نتایج موفق پزشکی دست یابند. بارها شده که بیماران در خاورمیانه، اروپا، آسیا و آمریکای شمالی برای دریافت خدمات زیبایی خود به پزشکان کلینیک دکتر لاغری مراجعه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:  درمان عدم تقارن در محل تزریق چربی

پیوند چربی در کلینیک دکتر لاغری روشی است که می‌تواند نتایج زیبا، طبیعی و دائمی به همراه داشته باشد. این روشی است که به تجربه، تخصص و حوصله قابل‌توجه جراح و ابزارهای تخصصی برای بهترین نتیجه نیاز دارد. جهت دریافت اطلاعات کافی برای مراجعه به کلینیک دکتر لاغر ابتدا با نگاه کردن به بسیاری از تصاویر قبل و بعد بیمارانی تزریق چربی را انجام داده‌اند شروع کنید. مطمئن باشید که تمامی تصاویر بیماران را فقط چند هفته پس از جراحی و تا یک سال پس از جراحی مشاهده کنید.

چرا انتخاب بهترین دکتر برای تزریق چربی دارای اهمیت است؟

اولین قدم برای همه بیماران در تزریق چربی ملاقات با جراح است. با مراجعه به مرکز تزریق چربی در تهران بیمار باید نسبت به میزان حرفه‌ای بودن پزشک اطمینان حاصل کند. در جلسه مشاوره می توانید با جراح خود در مورد آنچه که میخواهید از نتایج این روش به دست آورید، صحبت کنید، همچنین پزشک باید اطلاعات دقیقی نسبت به جزئیات روش و  آنچه که ممکن است با توجه به آناتومی بدن شما ایجاد شود توضیحات لازم را ارائه دهد.

یکی از ملاحظات کلیدی در زمان مشاوره اولیه برای تزریق چربی در تهران شامل ارزیابی حجم چربی مورد نیاز است. زیرا، تقریباً دو برابر حجم چربی مورد نیاز برای تزریق باید برداشت شود، لذا در طول آماده سازی چربی به نصف حجم اولیه کاهش می یابد. اگر جراح شما احساس می‌کند که شما کاندیدای خوبی برای جراحی هستید، می‌توانید نسبت به انجام روش تزریق چربی در مراکز تزریق چربی در تهران مانند کلینیک دکتر لاغری اقدام کنید.

بهترین دکتر تزریق چربی در تهران کیست؟

با مراجعه به بهترین جراح پلاستیک برای انتقال چربی در کلینیک دکتر لاغری مطمئن شوید که تیم پزشکی در انجام تزریق چربی تخصص و تجربه کافی را دارند. بهترین دکتر تزریق چربی در تهران با استفاده از تکنیک‌های خاص و سابقه جراحی پلاستیکی که دارد، کسی است که می‌تواند نتایج استثنایی را به شما نشان دهد و در تهران آماده ارائه تمامی خدمات زیبایی است. تزریق چربی باید به دست یک جراح پلاستیک خبره که سابقه درخشانی دارد و این روش با تخصص در این زمینه انجام شود.

کلینیک تزریق چربی در تهران

حتماً از جراح خود سؤالات خاصی در مورد آنچه می‌توانید در طول دوره نقاهت فردی خود انتظار داشته باشید بپرسید، مانند:

سوالاتی که باید از جراح حتما بپرسید:
1 پس از اتمام جراحی به کجا منتقل خواهم شد؟
2 بعد از جراحی چه دارویی برای من تجویز خواهد شد؟
3 آیا بعد از جراحی پانسمان یا بانداژ خواهم داشت؟ اگر چنین است، چه زمانی می‌توانم بانداژ را بر خواهم شد؟
4 آیا بخیه‌ها برداشته می‌شوند؟ چه زمانی طول می‌کشد که بخیه‌ها حذف خواهند شد؟
5 چه زمانی می‌توانم فعالیت و ورزش عادی را از سر بگیرم؟
6 چه زمانی برای مراقبت‌های بعدی دوباره به کلینیک مراجعه کنم؟

 

اگر فکر می‌کنید تزریق چربی ممکن است برای اهداف زیبایی شناختی شما مناسب باشد، لطفاً یک جلسه مشاوره با دکتر در مجموعه کلینیک دکتر لاغری واقع در تهران برنامه‌ریزی کنید. در طول این جلسه، پزشک معاینه فیزیکی انجام می‌دهد، سوابق پزشکی شما را بررسی می‌کند و به سؤالات و نگرانی‌ها با جزئیات بیشتری پاسخ می‌دهد. دکتر متخصص مجموعه‌ای از عکاس‌های بیماران قبل و بعد برای انتقال چربی را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما همچنین می‌توانید در مورد تجربیات بیمار در صفحه توضیحات ما آنها را بخوانید.

حتی اگر شما بر خلاف دوستتان از یک متخصص، یک روش و یک عمل مشابه استفاده کنید، ممکن است متوجه شوید که نتایج این عمل برای شما مناسب نیست؛ بنابراین، هنگام انتخاب یک متخصص پوست برای خود باید تصمیم عاقلانه‌ای بگیرید.

تأثیرات تزریق چربی در بهترین کلینیک تزریق چربی

تزریق چربی در درازمدت نسبت به فیلرهای مصنوعی مقرون به‌صرفه‌تر است و پیوند چربی نه تنها منجر به افزایش حجم و ظریف می‌شود، بلکه باعث بهبود رنگ پوست و خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود. این به خاطر سلول‌های بنیادی موجود در چربی شماست. نتایج می‌توانند 5 تا 10 سال به نواحی درمان شده برگردانند. فقط یک بی‌حسی موضعی معمولاً لازم است که زمان ازکارافتادگی را به حداقل برساند. اگر شما نیز به لیپوساکشن فکر می‌کنید، می‌توانید به انتخاب خود انتقال چربی را همزمان با درمان ترکیبی انجام دهید.

[ رضایت از تزریق چربی در تهران در کلینیک دکتر لاغری ]

فایل صوتی فیلم بالا:

انتقال چربی به عنوان یک روش طبیعی‌تر برای جوان‌سازی پوست بدون عوارض تزریق چربی در نظر گرفته می‌شود و بسیاری از افرادی که نگران اتخاذ رویکرد طبیعی‌تر هستند، احساس راحتی بیشتری برای انجام این درمان دارند. راه‌حل‌های زیبایی شناختی شده‌ای ارائه می‌دهند که رویاهای شما را تحقق می‌بخشد. بهتر برای آشنایی بیشتر با تأثیرات تزریق چربی قبل از عمل با پزشک متخصص در زمینه‌های زیبایی صورت‌، دست، لیپوساکشن و سایر جراحی‌های زیبایی وقت ملاقاتی داشته باشید.

بهترین مرکز تزریق چربی در تهران

جمع بندی

تزریق چربی یک مداخله زیبایی است که نه تنها در صورت بلکه در قسمت‌های مختلف بدن نیز قابل اعمال است. هدف از این روش اصلاح تغییر شکل‌هایی است که به هر دلیلی روی پوست ایجاد می‌شود. از تکنیک تزریق چربی برای پر کردن ناحیه استفاده می‌شود تا فرورفتگی‌های پوستی در قسمت‌های نرم‌تر پوست ایجاد شده پر شود و ظاهر زیبا، همچنین طبیعی داشته باشد، حتی اگر در پوست فرورفتگی وجود نداشته باشد باعث شادابی و پری بیشتر پوست می‌شود.

ماندگاری تزریق چربی نسبت به سایر روش‌های مشابه مانند تزریق ژل یا تزریق بوتاکس بیشتر است و این باعث برتری آن نسبت به سایر روش‌های موجود شده است. اکثر جراحان زیبایی از چربی در ناحیه شکم استفاده می‌کنند زیرا چربی این ناحیه در برابر ورزش و رژیم غذایی بسیار مقاوم است، بنابراین اثرات تزریق طولانی‌تر خواهد بود.

اگرچه مقدار زیادی چربی برداشته می‌شود، اما به درخواست متقاضی فریز می‌شود تا در تزریق چربی بعدی استفاده شود. هنگامی که چربی از بدن انسان به ناحیه مورد نظر تزریق می‌شود، سلول‌های چربی برای زنده ماندن و رشد در دنیای جدید به تغذیه و اکسیژن کافی نیاز دارند؛ بنابراین با گذشت زمان، این سلول‌های چربی مواد مغذی مورد نیاز خود را از مویرگ‌های خون جذب کرده و به چرخه زندگی خود ادامه می‌دهند.

همچنین چربی‌های برداشته شده از شکم یا سایر نواحی به مرور زمان پرتر می‌شوند و افراد لاغر از این نظر به اندازه کافی قوی و دچار ضعف نمی‌شوند؛ اما باید بگوییم که میزان ماندگاری چربی پس از تزریق چربی تا دو سال است و پس از آن مدت باید به کلینیک معتبر مراجعه کرد و مجدداً آن را تزریق کرد و مسئولیت ترمیم آن را بر عهده گرفت؛ بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که تزریق چربی دائمی نیست و پس از مدتی اثرات تزریق چربی از بین می‌رود. با این حال، نتیجه نهایی تزریق چربی در قسمت‌هایی از بدن که فعالیت کمتری دارند پایدارتر و ماندگارتر است. اگر چربی به عضوی مانند پاها تزریق شود، طبیعی است که به دلیل حرکت این عضو چربی سریع‌تر آب می‌شود اما در گونه‌ها این چربی ماندگاری بیشتری دارد.

هزینه تزریق چربی در بهترین کلینیک تهران به عواملی مانند منطقه کلینیک زیبایی، نوع و برند دستگاه لیپوساکشن مورد استفاده (در صورت نیاز به چربی بیشتر) و هزینه مواد مصرفی بستگی دارد.

کلینیک پوست و مو دکتر لاغری با استفاده از جدیدترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی و کادر فنی مجرب در سال‌های اخیر به این عرصه آمده است تا رضایت مصرف کنندگان خدمات زیبایی را که برای انجام درمان‌های مختلف از جمله تزریق چربی، ژل، بوتاکس به این مرکز مراجعه می‌کنند را برطرف کند. روش زیبایی تزریق چربی امروزه با ویژگی‌ها و اثرات منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

افراد با نیازهای مختلف برای عمل زیبایی مراجعه می‌کنند و این روند برای اکثر افراد نتایج مثبتی دارد؛ اما یکی از عوامل مهم در فرآیند تزریق چربی، نقش عواملی مانند انتخاب پزشک و بهترین کلینیک در تهران برای فرآیند انتقال چربی است. بسته به ماهیت فنی فرآیند استخراج و انتقال چربی، داشتن تجهیزات و خدمات مناسب و پیشرفته و با کیفیت و استاندارد ضروری است. این نکته اهمیت انتخاب مناسب‌ترین و معتبرترین کلینیک تزریق چربی برای جراحی‌های تزریق زیبایی با در نظر گرفتن تأثیر حاصله نشان می‌دهد.

اولین قدم در انجام هر نوع عمل زیبایی این است که با راجب پزشک تحقیق کنید و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. از آنجایی که تزریق چربی یک عمل زیبایی است، یافتن پزشک مناسب برای انجام آن مهم است، زیرا تاثیر زیادی در کیفیت کار انجام شده توسط پزشک دارد. کلینیک پوست و مو دکتر لاغری به دلیل خدمات و ویژگی‌های خود عنوان بهترین کلینیک تزریق چربی در تهران را از آن خود کرده است. شما می‌توانید با رزرو قبلی به این مرکز زیبایی مراجعه کرده و از خدمات دکتر لاغری یکی از بهترین‌های کشور استفاده کنید.

برای افرادی که صورت لاغری دارند یا به دلایلی صورت گود افتاده، نامتقارن دارند یا ترجیح می‌دهند قسمت‌های بزرگتر بدن مانند پشت پاها یا بازوها را حجیم‌تر کنند، تزریق چربی بهترین درمان است. چربی تزریق شده را می‌توان از باسن، ران، ساق پا و غیره فرد برداشت. پس از برداشتن و آماده‌سازی لازم، به محل مورد نظر تزریق می‌شود. این عمل توسط متخصص و با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. این کار معمولا در یک روز و یک جلسه انجام می‌شود. به لطف فناوری به کار رفته، هیچ عارضه آزاردهنده‌ای وجود ندارد و بیمار می‌تواند بلافاصله پس از کار به فعالیت‌های روزانه خود ادامه دهد.

جستجو مرتبط کاربران:

5/5 - (2 امتیاز)

25 پاسخ

  1. سلام ممنون از سایت خوبتون
    سوالی داشتم برای شهرستان دکتر برای تزریق چربی میشه معرفی کنید.

    1. سلام اگ توی شیراز زندگی مي کنی کلینیک نقش جهان خودم برای تزریق چربی رفتم کارشون عالی هستش از بهترین مواد و تجهیزات استفاده میکنن و پرسنلی که دارن تمام دوره دیدن توی خارج از کشور. بهترین کلینک توی تهران هم میگن سمت پاسداران هستش.

  2. سلام روز خوش. من ۳ سال پیش تزریق چربی روی گونه هام انجام دادم هنوز که هنوز جای سوزنش مونده چیکار کنم از بین بره؟

  3. سلام تزریق چربی روی سرشونه ها هم امکان داره؟جای معتبری رو سراغ دارید قیمتش اصلا مهم نیست

  4. سلام روزتون به سعادت.من پارسال تزریق چربی انجام دادم اینقدر تعریف کلینیک تهران شنیدم میخواستم بدونم میشه امسال انجام بدم ؟

  5. سلام ی انتقاد داشتن ازتون اینقدر مطالب قشنگ مفید میزارید چرا آدرس ی کلینیک تزریق چربی توی تهران نزاشتین

  6. سلام دوستان گل کسی آدرس کلینیک تزریق چربی توی تهران سراع داره؟ آدرسشو بزاره

  7. سلام شبتون بخیر.من مطالب سایتتون همیشه دنبال می کنم فقط ی انتقاد داشتم ازتون چرا آدرس بهترین کلینیک تزریق چربی توی تهران رو نزاشتین اینقدر در موردش مطلب گفتید

  8. سلام خسته نباشید من سمت پاسداران ی کلینیک تزریق چربی رفتم توی تهران عالی یعنی یکی از بهتریناست

    1. سلام من میخواستم از اون دوستمون بپرسم شما که پیش بهترین دکتر توی تهران تزریق چربی رو انجام دادین امکانش هستش عکستون برام توی واتساب بفرستید ببینم عکس قبل و بعد امکانش هست جوابمو میدید؟

  9. سلام خانم دکتر میشه آدرس مطلبتون بدید برای تزریق چربی روی گونه میخواستم بیتم و اینکه جز تهران شهرستان هم کار انجام میدید؟

    1. سلام گلم میشه لطفا آدرس دقیق بگید جای که برای تزریق چربی توی تهران رفتید و اینکه چقدر هزینش شد ماندگاری خوب بود یا نه ممنون میشم جواب منو بدی واقعا.

  10. سلام من تزریق چربی روی لاله گوشم پیش خانم دکتر مفتاح توی خیابون پاسداران تهران انجام دادم و واقعاا هم عالی بودش

  11. سلام من ۱۳ روز پیش تزریق چربی توی تهران قسمت داخلی لبمو انجام دادم و واقعا هم راضی هستم

  12. سلام میخواستم بدونم آیا کسی پیش خانم احمدی برای تزریق چربی توی کلینیکشون در تهران هستش رفتید؟

    1. سلام من رفتم توی نواب هستش یکی از بهترین دکترای تزریق چربی توی تهران هستش.البته کار تزریق برای منو یکی از کارآموزاش زیر نظر خود خانم دکتر برام انجام دادن.خیلی هم خوب تاثیر داشت برام

  13. سلام اگه کسی بهترین دکتر تزریق چربی توی تهران را میخواد باید بگم بره پیش خانم احمدی واقعاااا کارشون بی نظیره

  14. سلام خانم دکتر من تعریفشان خیلی شنیدم من قبلا پیش دکتر سعیدی برای تزریق چربی توی تهران رفتم ولی ایشون رفتن خارح از کشور میخواستم از این به بعد برای تزریق چربی پیش شما بیام امکانش هستش ادامه کار ایشون انجام بدید برام یا نه؟

  15. سلام خانم دکتر من دنبال بهترین دکتر تزریق چربی توی تهران میگشتم که با شما آشنا شدم میخواستم بدونم من ۲ ماه دیگ قصد مهاجرت دارم نوبت دارین برای تزریق چربی بهم بدید

  16. سلام برای تزریق چربی توی تهران کسی آدرس ی کلینیک خوب داره ؟ قیمتش حدودا چقدر میشه

  17. من میخواستم تزریق چربی انجام بدم. کلینیک دکتر لاغری کدوم دکتر تزریق چربی صورت رو انجام میدن؟

  18. سلام، از اینکه به کلینیک دکتر لاغری اطمینان کرد‌‌ه‌اید، خوشحالیم,
    تزریق چربی در کلینیک ما زیر نظر دکتر میثم ضرغامی.

  19. توی مقاله تزریق چربی در تهران یه سوالی مطرح کرده بودید که من جوابش رو ندیدم! میخواستم بدونم که بعد از تزریق چربی نمیشه سیگار کشید؟

    1. سلام؛ شما بعد از تزریق چربی در طول دوره نقاهت خود یک سری از توصیه ها و ومراقبت‌ها را باید رعایت کنید که سیگار نکشیدن نیز جزوی از این مراقبت‌هاست. پیشنهاد میکنیم مقاله مراقبت بعد از تزریق چربی را بخوانید.
      >> مراقبت بعد از تزریق چربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله آشنایی با بهترین مرکز تزریق چربی در تهران

تلگرام دکتر لاغری

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر لاغری

اینستاگرام دکتر لاغری

کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر