تزریق چربی برای چه افرادی و کدام نواحی مناسب است؟

تزریق چربی برای چه افرادی و کدام نواحی مناسب است؟

تزریق چربی برای چه افرادی و کدام نواحی مناسب است؟

تزریق چربی برای چه افرادی مناسب است و چگونه انجام می شود؟ عمل‌های زیبایی بسیار زیادی وجود دارد که افراد هنگامی که می‌خواهند آن را انجام بدهند متوجه می‌شوند که این عمل ها دارای محدودیت بوده و همه افراد نمی‌توانند از آن استفاده کنند؛ به عبارت دیگر برخی از عمل‌های زیبایی مانند تزریق ژل یا فیلر تنها برای عده‌ای از افراد مناسب بوده و برای برخی از افراد محدودیت ایجاد می‌کند علاوه بر اینکه برای عده‌ای از افراد محدودیت ایجاد می‌کند باعث می‌شود که برای همه نواحی مناسب نبوده و فقط بتوان برای برخی از نواحی استفاده کرد اما تزریق چربی از آنجایی که یک روش بسیار پیشرفته می‌باشد و دارای محدودیت‌های چندانی نمی‌باشد برای همه مناسب خواهد بود؛ اما اگر می‌خواهید بیشتر در مورد این عمل زیبایی بدانید با ما همراه باشید تا اطلاعات جالبی به دست آورید.

چرا بایوفت بهترین روش است؟

همانطور که در ابتدای مطلب برای شما بیان نمودیم سایر عمل‌های زیبایی از قبیل تزریق ژل یا فیلر با محدودیت‌های بسیار زیادی برای افراد همراه بوده و افراد با کمک آن می‌توانند زیباسازی خود را به طور کامل انجام دهند؛ اما تزریق چربی در تهران به خصوص روش بایوفت علاوه بر اینکه برای افراد هیچ محدودیتی ایجاد نمی‌کند دارای مزیت‌های خیلی زیادی می‌باشد که در تزریق ژل یا فیلر وجود ندارد که این مزیت ها عبارتند از:

کاندید تزریق چربی

  • بلند مدت است
  • بدون درد است
  • سوزش ندارد
  • تورم ندارد
  • کبودی ندارد
  • پیشرفته است
  • داروی بیهوشی مصرف نمی‌شود
  • نتایج طبیعی است

تمامی مزایای که در بالا برای شما بیان نمودیم نه در تزریق ژل و نه در تزریق فیلر و نه در هیچ عمل زیبایی وجود ندارد و همین امر باعث می‌شود که تزریق چربی به خصوص روش بایوفت به عنوان محبوب ترین روش برای زیباسازی و جذاب تر کردن افراد باشد.

بیشتر بخوانید:  تزریق چربی دائمی با دوام بالا

تزریق چربی برای چه افرادی مناسب است؟

تزرق پربی مناسب کیست؟ به طور کلی در پاسخ به این سوال شما باید بگوییم که تزریق چربی به خصوص تزریق چربی بایوفت برای همه افراد در هر گروه سنی که قرار داشته باشند مناسب بوده  و ماندگاری تزریق چربی بالایی دارد و می توانند به راحتی از آن استفاده کنند مخصوصاً اگر این افراد از روش بایوفت استفاده کنند بدون هیچ عوارض تزریق چربی نتایج چشمگیری برای آنها خواهد داشت اما ممکن است اصلی‌ترین سوال شما این باشد که افرادی که تزریق چربی را انجام می‌دهند به چه منظوری انجام می‌دهند به عبارت دیگر هدف از تزریق چربی چه می‌باشد؟

تزریق چربی برای چه افرادی و کدام نواحی مناسب است-دکتر لاغری

۱) کسانی که قصد جوانسازی پوست خود دارند

جوانسازی پوست یکی از هدفهای اساسی و مهمی می‌باشد که افراد در زندگی خود داشته و همواره سعی می‌کنند پوست خود اعم از پوست صورت و سایر اعضای بدن خود جوان نگه دارند؛ اما متاسفانه به دلایل متعدد به خصوص کهولت سن پوست فرد به مرور زمان دچار پیری می‌شود. لذا باید گفت این نوع به خصوص روش بایوفت برای افرادی که می‌خواهند پوست خود را جوان تر کنند به عنوان بهترین عمل شناخته می شود.

۲) پر کردن صورت

یکی از هدف های که باعث می‌شود افراد از این کار این است که با کمک آن بتوانند صورت خود را حجیم تر کنند چراکه هنگامی که صورت افراد حجیم‌تر باشد در زیبایی آن‌ها تاثیر گذاشته و باعث می‌شود اجزای صورت آنها بهتر به نظر برسد.

تزریق چربی برای چه افرادی و کدام نواحی مناسب است

۳) جوانسازی واژن

یکی از هدفهای بسیار مهمی که باعث می شود بسیاری از زنان به سمت تزریق کردن چربی به خصوص تزریق چربی بایوفت بروند جوانسازی واژن می‌باشد چرا که واژن به مرور زمان و در اثر مشکلات متعدد اعم از مشکلات هورمونی و یا زایمان طبیعی باعث می‌شود زیبایی و جذابیت خود را ازدست داده و در نهایت زنان درصدد آن می‌باشند تا بتوانند با کمک تزریق چربی آن را زیبا‌تر سازند. با توجه به مطالبی که در بالا برای شما بیان نمودیم شما به این مسئله پی‌بردید که تزریق چربی به خصوص تزریق چربی بایوفت به لابیا هیچ گونه محدودیتی برای افراد ایجاد نخواهد کرد و همه افراد می‌توانند با آسودگی از آن استفاده کنند علاوه بر آن به برخی از مهم ترین هدف های تزریق چربی افراد پرداختیم نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم این است که هدف‌های تزریق چربی به موارد فوق الذکر محدود نبوده و اهداف متعدد بسیار زیادی دارد چرا که همانطور که این عمل برای افراد محدودیت ایجاد نمی کند در نهایت باعث می‌شود اهداف استفاده از آن بسیار زیاد و متعدد باشد.

بیشتر بخوانید:  درمان عفونت بعد از تزریق چربی

تزریق چربی برای کدام نواحی مناسب است؟تزریق چربی برای چه افرادی مناسب است

متاسفانه باید بگویم که تمامی اعضای بدن افراد ممکن است به مرور زمان دچار مشکلات متعددی شده و نیاز داشته باشد که زیبایی آن مجدداً ترمیم شود اما در عین حال باید بگوییم خوشبختانه تزریق چربی راه حلی برای درمان تمامی مشکلات ایجاد شده در اعضای بدن افراد می باشد پس می‌توان گفت از تزریق چربی می توان برای غالب اعضای بدن استفاده نمود. تزریق چربی به کدام نواحی بیشتر انجام میگیرد؟

مطابق آمارهای به دست آمده باید بگوییم که تزریق چربی به نواحی زیر بیشترین طرفداران را به خود داشته و باعث شده است که تعداد بسیار زیادی از افراد از آن استفاده کنند. پرطرفدارترین نواحی تزریق چربی عبارتند از:

تزریق چربی به صورت

یکی از رایج ترین نواحی که افراد به آن چربی تزریق می‌کنند صورت و تزریق چربی به دست می‌باشد چرا که صورت همانطور که می‌دانید نقش بسیار بالایی در زیبایی افراد دارد و همچنین اجزای داخلی صورت بسیار بیشتر از سایر قسمت های بدن بوده و ممکن است هر کدام از این نواحی به تنهایی نیز نیاز به تزریق چربی داشته باشد به همین دلیل است که تزریق چربی به صورت طرفداران بسیار زیادی دارد.

تزریق چربی به سینه

داشتن سینه‌های بزرگ یکی از معیارهای اصلی جذابیت در زنان می‌باشد و در نهایت باعث می‌شود تعداد بسیار زیادی از افراد که دارای سینه‌های کوچک یا نافرم می‌باشند به دنبال تزریق چربی به آن ناحیه باشند.

تزریق چربی به واژن یا لابیا

همانطور که در مطالب قبلی اشاره نمودیم یکی از اهداف تزریق چربی جوانسازی واژن می‌باشدِِ؛ به همین دلیل است که می‌توان گفت یکی از نواحی که افراد درصدد انجام تزریق چربی به آن می باشند واژن یا لابیا می باشد. چرا که این عضو علاوه بر اینکه از نظر سلامت افراد بسیار مهم می‌باشد از نظر جنسی از اهمیت خیلی بالایی برای افراد برخوردار می‌باشد.

جستجو مرتبط کاربران:

اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .

11 پاسخ

  1. سلام من ۵ سال پیش تزریق انجام دادم ولی متاسفانه دوباره پوستم پشل شده میتونم دوباره چربی تزریق کنم

  2. سلام خسته نباشید من ابروهام به طورمادرزادی در بعضی جاها مو نداره خاستم ببینم امکان داره کاشت ابرو در همون ناحیه ها فقط انجام بشه یا کاشت برای کل ابرو انجام میشه؟

  3. سلام بله درجه لیزر دستگاه برای پوستهای تیره فرق میکنه

  4. سلام اسما هستم افغانی ام خیلی لطف میکنن سوالمو جواب بدین من 25 سالمه مادر سه بچه هستم مدت یه سال یا کم تر از یه سال میشه روی و صورتم جوش های پیدا میشه علتش نمیدونم چیست ولی شاید استفاده غذا های تند باشه الان دو ماه شده از غذاهای تند هم پرهیز کردم ولی بازهم جوش ها و اکنه ها روی صورت ‌پیدا شده بعضی از فیس ماسک هارو هم استفاده میکنم اما اصن تاثیر نداره میشه لطف کنین بهم یک نظر بدین نمیدونم چیکار کنم الان تو امریکا هستم کدام داروی دارین برام بگوین تا از اینجا بیگرم استفاده کنم مرسی .

  5. با سلام و وقت بخیر
    یک طرف(سمت راست) صورت من ، کمی تپل است ، و سمت چپ صورتم کمی لاغر است.
    می خواستم فقط در سمت چپ ، کمی تزریق چربی داشته باشم، چون ماندگاری چربی از ژل بیشتر است.

    بنابراین ،در این مورد راهنمایی می خواستم

  6. سلام خسته نباشید. من سه سال پیش جای دیگه تزریق ژل لب انجام دادم و مارکش هم ژوویدرم بود. شما هم از این برند الان تزریق می کنید؟ می خوام حتما همون برند باشه ممنون

  7. سلام
    اینکه میگن بعد از سه یا چهار بار تزریق فیلر به فاصله ی سالی یکبار تقریبا به یه ماندگاری دائمی میرسیم درست میگن؟

  8. در صورتی که بعد از تزریق ژل لب از دخانیات استفاده کنیم باعث از بین رفتن اثر و ماندگاری ژل لب میشه؟

  9. سلام وقتتون به خیر. هایفوتراپی برای کدام قسمت های بدن انجام می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله تزریق چربی برای چه افرادی و کدام نواحی مناسب است؟

تلگرام دکتر لاغری

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر لاغری

اینستاگرام دکتر لاغری

کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر