تزریق گونه برای صورت لاغر در ۲ مرحله

تزریق گونه برای صورت لاغر به شما پیشنهاد می‌شود، اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که از لاغری صورت خود رنج میبرید و راه‌های متعددی امتحان کردید اما نتیجه مطلوبی نگرفتید. چرا که با تزریق گونه این مشکل به راحتی قابل حل می‌باشد. در ادامه قصد داریم راجع به این عمل زیبایی و شیوه انجام آن و همچنین مزایای بیشمار آن بیشتر صحبت کنیم. امروزه با توجه به پیشرفت در صنعت مد دیگر صورت‌های لاغر و استخوانی طرفداری نداشته و زیبایی خود را نیز از دست داده است و به جای آن صورت‌ها پر و گرد جای آنها را گرفته است.

علاوه بر این باید گفت صورت‌های پر نسبت به صورت‌های لاغر دارای جذابیت بیشتری بوده و توجه افراد بیشتری را به خود جلب نموده است. فلذا امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و ورود به عرصه جدیدی از صنعت زیبایی و مد اکثر افرادی که دارای صورت های لاغر و استخوانی هستند خواهان این می‌باشند که صورت خود را پرتر و گرد کنند و خوشبختانه این کار با تزریق چربی امکان پذیر است.

تزریق گونه برای صورت لاغر
تزریق گونه برای صورت لاغر

تزریق گونه برای صورت لاغر چه مزایایی دارد؟

در پاسخ به این سوال که ممکن است یکی از اصلی ترین سوالات مخاطبان این عمل باشد باید گفت که مزایای تزریق گونه صورت لاغر بسیار بیشتر از معایب آن می‌باشد؛ اگر بخواهیم  واقع‌بینانه به این قضیه نگاه کنیم باید گفت هر عمل زیبایی در کنار آن که مزایای بیشماری ممکن است داشته باشد.

عوارض تزریق چربی و معایبی نیز به همراه دارد و این یک امر اجتناب ناپذیر است اما در رابطه با تزریق چربی به گونه باید گفت که معایب آن بسیار کمتر از مزایای بیشمار آن می‌باشد و این امر باعث شده است.

که معایب آن اصلا به چشم نیاید همچنین باید افزود که اگر معایبی هم وجود دارد بسیار کوتاه مدت بوده و در بازه زمانی کوتاهی این مشکلات حل خواهد شد برای مثال قرمزی و تورم بعد از عمل ممکن است یک عیبی به شمار بیاید که نهایتا ظرف سه روز پس از عمل این مشکلات حل خواهد شد به طور کلی  مزایای تزریق گونه برای صورت لاغر به شرح زیر می باشد:

تزریق چربی پیشانی-تزریق گونه صورت لاغر

  • استفاده از چربی بدن خود شخص
  • عدم ایجاد حساسیت
  • انجام در بازه زمانی کوتاه
  • نتیجه دهی مطلوب
  • بدون ایجاد شکاف یا جای زخم
  • بدون نیاز به جراحی
  • عدم استفاده از داروهای بیهوشی
  • عدم استفاده از مواد شیمیایی
  • انجام توسط پزشکان متخصص
  • دارای دقت عمل بالا

توصیه میکنیم حتما مقاله تزریق چربی به دست از سایت دکتر لاغری را مطالعه فرمایید.

آیا تزریق گونه به یک صورت انجام میشود؟

بسیاری از افرادی که به دلایل تغذیه و یا خانوادگی دارای صورت لاغری هستند امروزه دیگر براحتی میتوان از این مشکل عبور کرد و با تزریق گونه زیبایی بیشتری به خانم ها و آقایان هدیه کرد. البته که بدلیل تازه کار بودن این روش هزینه بالایی دارد. در پاسخ به این سوال باید گفت تزریق گونه برای صورت لاغر به یک صورت نبوده و دارای تنوع بالایی میباشد که در ادامه راجع به آن بیشتر صحبت می‌کنیم.

تزریق گونه برای صورت لاغر در 2 مرحله

به طور کلی عمده ترین دسته بندی در این خصوص دو مورد می‌باشد:

  • دستی
  • دستگاهی

یکی از روش های تزریق چربی به صورت دستی می‌باشد که در این متد از دستگاه خاصی استفاده نمیشود و  مراحل تزریق که بعدا راجع به آن صحبت خواهیم نمود با دست انجام میشود این متد نسبت به سایر متدهایی از قبیل نانوجت و نانوفت قدیمی تر میباشد و همچنین امکان آسیب به بافت چربی وجود دارد چرا که مراحل آن با دست انجام شده و دارای دقت کمتری میباشد.

در مقابل متدهای دستگاهی از قبیل بایوفت به دلیل اینکه در آن از دستگاه های فوق العاده پیشرفته استفاده میشود فلذا امکان وجود آسیبی اصلا وجود ندارد چرا که به دلیل استفاده از دستگاه دارای دقت و ظرافت بیشتری میباشد و در نهایت باید گفت به دلیل نتیجه دهی بهتر این روش طرفداران بیشتری اعم از شخص و خود پزشک متخصص را به خود جلب نموده است.

حال که با مزایای بیشمار این عمل زیبایی فوق العاده و همچنین انواع آن آشنا شدید بهتر است به یکی از اساسی ترین مسائل که برای افراد واجد اهمیت میباشد بپردازیم و آن مسئله قیمت میباشد،قیمت تزریق گونه به دلایل بسیار زیادی بستگی دارد یکی از این مسائل مهارت و تخصص پزشک شما میباشد چرا که اگر پزشک شما دارای مهارت بیشتری باشد و همچنین در کلینیک های پیشرفته ای عمل تزریق را انجام دهد هزینه های بیشتری لازم میباشد علاوه بر پزشک و کلینیک انتخابی که در قیمت عمل شما موثر است نوع روش انتخابی نیز موثر است برای مثال اگر از روش دستی استفاده شود نسبت به روش های پیشرفته ای که از دستگاه های مخصوصی استفاده میشود ارزانتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:  چگونه تزریق چربی به صورت لاغر انجام دهیم؟

مراحل تزریق گونه به چه صورت لاغر میباشد؟

با توجه به مطالب فوق الذکر که دو نوع روش دستی و دستگاهی برای تزریق چربی در تهران وجود دارد باید گفت به طور کلی سه مرحله برای انجام این عمل زیبایی باید طی شود که به شرح زیر است:
استخراج/تصفیه و پالایش/تزریق

مرحله اول در تزریق گونه استخراج می باشد همانطور که از نام این مرحله پیداست در این مرحله باید چربی مورد استفاده را از نواحی که دارای چربی بیشتری می باشد از قبیل شکم ران پا زیر شکم پهلو بیرون کشیده شود در روش‌های دستی با استفاده از سرنگ‌های به نام کانولا این کار را انجام می‌دهند اما در روش های پیشرفته مانند بایو فت این کار را با استفاده از دستگاه های پیشرفته انجام داده میشود.

  • فایل ها را به اینجا بکشید یا
    انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf, حداکثر اندازه فایل: 500 MB, حداکثر تعداد فایل: 3.
    • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

    پس از مرحله استخراج که یک مرحله مهم می باشد و اگر دقت کافی به خرج داده شود آسیب های جبران ناپذیری به بافت چربی وارد خواهد شد نوبت به مرحله تصفیه و پالایش می باشد همانطور که میدانید چربی بدن انسان از همان ابتدا که استخراج میشودخالص نبوده و دچار ناخالصی هایی از قبیل آب و خون می باشد فلذا توصیه می شود.

    بیشتر بخوانید:  عوارض تزریق چربی زیر چشم

    ماندگاری تزریق گونه صورت لاغر

    که هنگام تزریق چربی خالص تزریق شود تا ماندگاری تزریق چربی بالاتری و نتیجه بهتری داده شود فلذا پس از آنکه چربی استخراج شد با استفاده از دستگاههای مخصوص و پیشرفته ای چربی را تصفیه و پالایش می کنند به طور مختصر باید گفت این مرحله را می‌توان مرحله آماده‌سازی چربی نام نهاد پس از آنکه چربی آماده شد نوبت به آخرین مرحله که تزریق می باشد میرسد در این مرحله چربی آماده شده را به موضع مد نظر که گونه می باشد با استفاده از سرنگ های مخصوصی که بسیار باریک و ظریف می باشد تزریق می‌شود.

    1/5 - (1 امتیاز)

    11 پاسخ

    1. سلام ماندگاریش چقدره؟ و اینکه بعد تزریق چربی چقدر نیاز به استراحت هست؟

    2. سلام و وقت بخیر…من داروی آسپرین مصرف میکنم.آیا امکانش وجود داره که چربی تزریق کنم واسه قسمت تناسلی؟

    3. سلام وقت بخیر یعنی تزریق چربی برای افزایش سایز سینه مناسب نیست؟؟

    4. سلام وقت بخیر.من الان ۴ماهه که تزریق چربی به گونه رو داشتم .اوایلش خوب بود بعد از دوماه طرف چپ صورتم گن بست ودرد شدید وسردرد زیادی داشتم که مراجعه کردم به پزشکم شتشو داد و تخلیه کرد که تاثیری نداشت چند جلسه بعد هم امپول داخل صورتم تزریق کرد که بازم فایده نداشت لطف کنید بهم مشاوره بدید که چیکار کنم واقعا اذیتم ممنونم

    5. سلام خسته نباشید برای شل بودن پوستم از چه روشی بهتر است استفاده کنم

    6. سلام من دو هفته پیش تزریق چربی برای صورتم انجام دادم هون لحظه که برای شقیقه ام چربی زد یه قسمت از سرم میسوخت و میخارید و حتی تا چندروز پوست سرم از همون قسمت درد داشت جوری که نمی تونستم حتی شونش کنم بعد کمپرس گرم گذاشتم اولش دونه های سفید ریخت همون قسمت سرم و بعد از رفتن اون دونه ها موهای سرم از همون قسمت ریختن چیکار کنم یعنی موهام درمیان؟

    7. سلام وقت بخیر
      ۵ روزه تزریق چربی کردم صورتم ورم کرده هر روز هم ورمش بیشتر میشه احساس سنگینی و کشیدگی داره صورتم نه میتونم درست حرف بزنم یا درست دهنم رو باز کنم چیزی بخورم صورتم افتضاح شده تو رو خدا راهنمایی کنید آیا طبیعیه ؟ درست میشه ؟ چند روز زمان میبره یا غیر طبیعیه؟؟??

    8. سلام من هفت ماهه تزريق چربي كردم به سينم ولي اصلا فرقي متوجه نميشم بيشتر جاهاي سينم انگار مثل غده شده من بايد چيكار كنم ؟ ممنون ميشم راهنمايي كنيد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله تزریق گونه برای صورت لاغر در ۲ مرحله

    تلگرام دکتر لاغری

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات دکتر لاغری

    اینستاگرام دکتر لاغری

    کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر

    تزریق چربی صورت قبل و بعد بایوفت بایوفت صورت بدون عوارض بایوفت چیست؟