تزریق چربی برای جای جوش + ۱۰ مزیت کاربردی

تزریق چربی برای جای جوش

تزریق چربی برای جای جوش

تزریق چربی برای جای جوش یکی از راهکارهای فوق العاده‌ای می‌باشد که به دلیل مزایای بسیار زیادی که برای آن ذکر شده است به عنوان درمانی قطعی برای جای جوش استفاده می‌شود؛ مخصوصا اگر از متد بایوفت استفاده شود تاثیر دوچندانی خواهد داشت. به طور کلی باید گفت جوش و جای جوش یک امر اجتناب ناپذیر می‌باشد.

در همه افراد اعم از زن و مرد پیر و جوان و حتی گاهی اوقات در کودکان نیز یافت می‌شود؛ به طور کلی ایجاد جوش و به‌ تبع آن جای جوش دلایل متفاوتی دارد که عمده ترین آنها عبارتند از پوست چرب/ مشکلات هورمونی/ کم خوابی استرس/ آبله مرغان/ مشکلات ژنتیکی و… است. همچنین باید افزود جای جوش در یک نقطه ثابت به وجود نمی‌آید و در همه نقاط بدن اعم از تزریق چربی به صورت، سینه ، باسن، بازو ، تزریق چربی به دست، ران پا، شکم کمر و غیره وجود خواهد داشت.

آیا میتوان از جوش و جای جوش جلوگیری کرد؟

به طور کلی همانطور که در مطالب فوق اشاره نمودیم جوش و جای جوش یک امر اجتناب ناپذیر می‌باشد و همه افراد خواه ناخواه گاهی اوقات به آن دچار می‌شوند اما نکته‌ای که لازم است به آن توجه شود این است که می‌توان با برخی از مراقبت ها از جوش و جای جوش جلوگیری کرد و یا نسبت به از بین بردن جای جوشو درمان اسکار در یک جلسه اقدام کرد. نکته‌ای که لازم است به آن توجه شود این است که اگر دچار جوش شدید تحت هیچ عنوان آن را دستکاری و تحریک نکنید.

بیشتر بخوانید:  تزریق چربی لابیا چند جلسه است؟

چرا که تحریک باعث از بین رفتن کلاژن سازی پوست شده و در نهایت جای جوش‌های عمیق و جبران ناپذیری از خود برجای خواهد گذاشت و همچنین از اینکه در معرض نور خورشید بدون ضد آفتاب قرار بگیرید جداً خودداری کنید و یا اینکه اگر دچار جوش های بزرگ شدید برای پوشاندن آن از کرم پودرهای آرایشی و مواد شیمیایی مضر استفاده نکنید چرا که این مواد به ظاهرجوش شما را پوشش می‌دهند اما در واقع آسیب های جدی تری به آن وارد خواهند نمود لذا به جای آنکه به طور ظاهری و موقت مشکلات جای جوش و جوش را رفع کنید بهتر است با استفاده از روش‌های درمانی آن را به طور کامل درمان کنید.

مزایای تزریق چربی برای جای جوش چیست؟

  • طبیعی بودن
  • بدون درد و سوزش
  • بدون التهاب و ورم
  • بدون استفاده از مواد مضر و شیمیایی
  • دوام بالا
  • انجام در بازه زمانی کوتاه
  • نتیجه دهی تضمینی و مطلوب
  • دارای قیمت مناسب
  • انجام توسط تیم پزشکی ماهر
  • زیباییو جذابیت بیشتر

همانطور که مشاهده می کنید تزریق چربی در تهران علی الخصوص متد بایوفت دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد که سایر روشهای درمان جای جوش مانند میکرونیدلینگ، لیزر، تزریق ژل، فیلر و غیره نیز این مزایا را دارا نمی‌باشند و یا اگر مزایایی دارند مزایای آن بسیار کمتر می‌باشد.

تفاوت تزریق چربی برای جای جوش با ژل چیست؟

عمده ترین تفاوتی که م‌ توان برای تزریق چربی به صورت بایوفت با ژل بیان نمود این است که تزریق چربی از آنجایی که از بدن خود فرد استخراج می‌شود طبیعی بوده و امکان پس زدگی و ایجاد حساسیت‌ها و عوارض تزریق چربی پوستی به همراه نخواهد داشت؛ اما ژل از آنجایی که یک ماده مصنوعی و شیمیایی می‌باشد امکان عارضه‌های پوستی و پس زدگی در آن وجود دارد. همچنین نکته دیگری که در این میان وجود دارد این است که تزریق چربی دارای دوام بیشتری نسبت به ژل می‌باشد به دلیل این دوام بیشتر چربی نسبت به ژل برمی‌گردد به اینکه در تزریق چربی از چربی بدن خود فرد استفاده می‌شود لذا دوام و کارایی آن بیشتر از مواد مضر شیمیایی خواهد بود.

عکس تزریق چربی برای جای جوش
تزریق چربی جای جوش

تزریق چربی جای جوش به چه روش هایی انجام می‌شود؟

امروزه کمتر کشوری پیدا می‌شود که عمل تزریق چربی توسط پزشکان آن کشور انجام نشود یا بهتر می‌توان گفت که امروزه در روش اجرای آن از همدیگر پیشی می‌گیرند و کشور‌ها و یا پزشکانی که در این زمینه کار می‌کنند اگر به روز نشوند عرصه را باخته اند.

برخلاف برخی از عمل های زیبایی که فقط از طریق یک روش انجام می‌شود و دست بیمار و پزشک برای انتخاب روش بسته می‌باشد و مجبورند تنها از یک روش بهره بگیرند تزریق چربی جای جوش از متدهای متفاوتی ایجاد شده است.

از هر کدام از این متد‌ها می‌توانند با توجه به نوع جوش و وخوامت اوضاع متد مناسبی را انتخاب کنند البته به طور کلی باید گفت امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در صنعت زیبایی و ابداع روش بایوفت به عنوان پیشرفته ترین و معتبرترین روش‌ها در میان انواع روشهای تزریق چربی توصیه می شود. اگر قصد تزریق چربی برای جای جوش را دارید از روش بایوفت بهره ببرید تا با اطمینان خاطر بیشتری این کار را انجام دهید.

تفاوت بایوفت با سایر روش های تزریق چربی چیست؟

بایوفت به دلیل اینکه یک روش پیشرفته و نوین می باشد لذا تمامی مراحل تزریق چربی توسط دستگاه های فوق العاده پیشرفته انجام می‌شود. لذا دارای دقت عمل بسیار بالایی بوده و امکان هیچ آسیب جدی و جبران ناپذیری وجود ندارد همچنین مقدار چربی استخراج شده به اندازه نیاز بوده و کمتر و بیشتر برداشت نخواهد شد؛ این در حالی است که در سایر روش‌ها به دلیل اینکه از روش‌های سنتی و به عبارت بهتر دستی استفاده می‌کنند.
دقت عمل در آن بسیار پایین بوده و امکان بروز آسیب های جدی و جبران ناپذیر از قبیل سوزانده شدن بافت چربی/ از بین رفتن بافت چربی/ اضافه یا کم برداشت شدن چربی مورد نیاز و غیره وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:  نحوه تزریق چربی به بیکینی

تزریق چربی جای جوش به چه صورت انجام میشود؟

به طور کلی تزریق چربی برای جای جوش دارای سه مرحله اصلی و بنیادین می باشد که عبارت است از:
مرحله اول استخراج/ مرحله دوم تصفیه و پالایش/ مرحله سوم تزریق

در اولین مرحله چربی را از نواحی که دارای چربی بیشتری بوده یا به عبارت بهتر محل تجمع چربی آن را استخراج می‌کنند؛ این محل ها عمدتاً زیر شکم، پهلوها و ران پا می‌باشد. مرحله اول یکی از عمده ترین و اصلی ترین مراحل تزریق چربی جای جوش می‌باشد.

تزریق چربی برای جای جوش + 10 مزیت کاربردی

چرا که اگر به درستی انجام نشود، امکان بروز آسیب وجود دارد. اما نکته‌ای که جالب توجه می‌باشد این است که در روش تزریق چربی جای جوش بایوفت امکان بروز آسیب اصلاً وجود نداشته چراکه این کار توسط دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود. دومین مرحله تصفیه و پالایش می‌باشد و باید چربی را به صورت خالص درآورد و ناخالصی‌های آن را جدا کرد و طبق معمول نیز در روش بایوفت توسط دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود و در پایان نیز چربی آماده شده که ناخالصی های آن از قبیل آب و خون گرفته شده است را به جای جوش تزریق می کنند.

  • فایل ها را به اینجا بکشید یا
    انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf, حداکثر اندازه فایل: 500 MB, حداکثر تعداد فایل: 3.
    • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

    نتیجه تزریق چربی جای جوش

    در پایان به نتیجه‌گیری نهایی باید گفت تزریق با ماندگاری تزریق چربی بالا برای جای جوش یکی از بهترین متد‌های درمان جای جوش می‌باشد به خصوص اگر شما از روش‌ بایوفت استفاده کنید؛ چرا که همانطور که مشاهده نمودید دارای مزایای بی شماری می باشد که نتایج آن تضمین شده خواهد بود.

    جستجو مرتبط کاربران:

    5/5 - (1 امتیاز)

    11 پاسخ

    1. سلام من سی سالمه یه مدت از ویتامین سی استفاده کردم حالا زیر چشم بافت چربی گرفته که دون دونی شدن چه کار کنم لطفا کمکم کنید

    2. یا سلام
      من یک ماه میشه کاشت انجام دادم
      و هفته قبل نیز عمل گوش انجام دادم و دکتر تاکید کرد حتما هد بند استفاده کن.
      از طرفی با توجه به اینکه مرتب روعن سیاهدانه برای موها استفاده میکردم
      احساس می کنم پوست سرم خیلی نرم شده و مواد بیحسی زیر پوست که حالت ژله مانند هستند وقتی باند کشی روی سرم بستم صبح احساس دو فرو رفتگی در پوست سرم نزدیک پیشانی کردم
      این مواد تا چه زمان کامل دفع می شوند؟
      ایا این فرو رفتگی درمان می شود؟
      در ضمن داروی سفالکسین و نوافن واناهیل استفاده کردم.
      باتشکر

    3. سلام ببخشید من یه سوال داشتم
      حدودا 20 روز اخیر به دستور پزشک از ماینوکسیدیل استفاده کردم بعد قطعش کردم و چندروز پیش یه تونیک گیاهی ک باعث قطع ریزش مو میشه رو استفاده کردم
      ولی شنیدم بعد از قطع کردن ماینوکسیدیل باز ریزش شرو میشه، الان بنظر شما این تونیک میتونه جلوی ریزشو بگیره و چون قبلش ماینوکسیدیل استفاده کردم هیچ مشکلی تو عمل کردن تونیک ب وجود نمیاره و خوب عمل میکنه باز؟
      چون من قبلا از این تونیک استفاده کردم و ریزش موهامو قطع کرد و الان حس میکنم اگه خوب عمل نمیکنه واسه اینه قبلش ماینوکسیدیل زدم
      ایا تصورم اشتباهه و ربطی نداره؟
      لطفا جواب بدین

    4. سلام. من خانومم. موهام کم پشت هست. میشه جلو موهام رو کاشت بزنم؟؟

    5. با سلام
      من میخوام کاشت انجام بدم و کلینیک شما را انتخاب کردم…
      اما با توجه به اینکه این کلینیک محل آموزش نیز می باشد..
      آیا ممکنه که کاشت مو مراجعین به این دوستان بسپارم برای یادگیری و آموزش؟؟؟

    6. سلام من دو هفته پیش تزریق چربی برای صورتم انجام دادم هون لحظه که برای شقیقه ام چربی زد یه قسمت از سرم میسوخت و میخارید و حتی تا چندروز پوست سرم از همون قسمت درد داشت جوری که نمی تونستم حتی شونش کنم بعد کمپرس گرم گذاشتم اولش دونه های سفید ریخت همون قسمت سرم و بعد از رفتن اون دونه ها موهای سرم از همون قسمت ریختن چیکار کنم یعنی موهام درمیان؟

    7. سلام من یک ماه هست نانوفت انجام دادم زیر چشم چپم هنوز ورم و هاله ای از کبودی زیر چشمم مونده این نگران کننده ست
      دکترم گفته تا دو ماه بعد از تزریق خوب میشه آیا این درسته؟

    8. سلام وقت بخیر
      ۵ روزه تزریق چربی کردم صورتم ورم کرده هر روز هم ورمش بیشتر میشه احساس سنگینی و کشیدگی داره صورتم نه میتونم درست حرف بزنم یا درست دهنم رو باز کنم چیزی بخورم صورتم افتضاح شده تو رو خدا راهنمایی کنید آیا طبیعیه ؟ درست میشه ؟ چند روز زمان میبره یا غیر طبیعیه؟؟??

    9. سلام من 34 سالمه دور چشم سیاهه نمی‌دونم چیکار کنم با کرم دور چشم بهتر نشده باید چیکار کنم ممنون میشم راهنمایم کنید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله تزریق چربی برای جای جوش + ۱۰ مزیت کاربردی

    تلگرام دکتر لاغری

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات دکتر لاغری

    اینستاگرام دکتر لاغری

    کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر

    تزریق چربی صورت قبل و بعد بایوفت بایوفت صورت بدون عوارض بایوفت چیست؟