تزریق چربی به لابیا

تزریق چربی به لابیا

تزریق چربی به لابیا

منظور از تزریق چربی به لابیا چیست؟

امروزه و در عصر جدید از آن جایی علم و صنعت در همه شاخه‌هاروز به روز در حال پیشرفت می‌باشد. علم زیبایی هم از این قاعده مستثنا نیست. تزریق چربی به لابیا جزء عمل‌هایی می باشد که بسیار پر‌طرفدار می‌باشد. ممکن است به دلایل مختلف واژن شما دچار مشکلاتی شوند که لازم به تزریق چربی باشد. در ادامه مطالبی برای شما بیان خواهد شد تا پروسه پیشرفت این علم را بهتر درک کنید. تزریق چربی لابیا یکی از تکنیک های جدید برای جوانسازی این ناحیه می باشد.

شاید شما هم از آن دسته از افرادی هستید که از چروک شدن و از بین رفتن بافت نواحی از بدن خود ناراضی هستید.  و این امر باعث عدم اعتماد به نفس در شما شده است. باید به شما بگوییم نگران نباشد. زیرا با وجود عمل زیبایی چون تزریق چربی به لابیا این مشکل قابل حل میباشد.

امروزه از طریق مراجعه به کلینیک تزریق چربی میتوان چربی را از ناحیه های بدن خود فرد از قبیل شکم، پهلو، ران و یا پا استخراج کرد. در نقاطی که نیاز به جوانسازی دارد مانند لب، صورت، گونه، زیر چشم، سینه و یا لابیا و واژن تزریق کرد.

تزریق چربی به لابیا

دلیل تزریق چربی به لابیا

ابتدا به این مسئله خواهیم پرداخت که چرا بعضی از افراد نیاز دارند که به لابیا چربی تزریق کنند؟ تزریق چربی به لابیا و واژن به منظورجوانسازی و زیبایی واژنو بازگشت بافت به دوران جوانی صورت می گیرد

در میان افرادی که متقاضی این عمل زیبایی هستند بانوانی بین سن ۲۵ تا۵۰ سالگی بیشتر به چشم میخورد. شل شدن بافت لابیاماژور خود نگران و ناراحتند و همچنین اعتماد به نفسشان دچار مشکل شده است؛ لذا با تزریق چربی لابیا فرد احساس بهتری نسبت به خود خواهد داشت. از شادابی و جوانسازی و بهبود بافت به صورت واقعی لذت خواهد برد.

چه کسانی به تزریق چربی لابیا تمایل دارند؟

مطابق با آماری که صورت گرفته است افرادزیز تمایل بیشتری نسبت به سایر افراد به تزریق چربی به لابیا دارند:

  • افرادی که در اثر گذشت زمان و افزایش سن و زایمان‌های متعدد دچار شلی بافت اندام تناسلی شده اند. هر چه سن بالاتر می رود این افزایش شلی افزایش می یابد.
  • افرادی که دچار چاقی مفرط و سپس لاغری شده اند. و این موضوع الاسیتیسیته و کلاژن بافت را کاهش می دهد. لذا بافت آویزان و شل می شود. با وجودیکه ممکن است سن وسال زیادی هم نداشته باشد.

حال که به ضرورت این عمل زیبایی در برخی افراد پی بردید بهتر است ابتدا به توضیح و چگونگی انجام این کار و روش های مختلف آن بپردازیم:

همانگونه که قبلا بیان شد در تزریق چربی از بدن خود بیمار استخراج میشود و به ناحیه مدنظر تزریق میشود.

جهت اطلاع از نحوه تزریق چربی به صورت به مقاله مربوطه حتما مراجعه کنید.

تزریق چربی به لابیا-دکتر لاغری

روش های تزریق چربی

این پروسه به روش های متعددی انجام می‌شود که به شرح زیر است:

  • روش لیپوساکشن: استفاده از دستگاه لیپوساکشن و سپس فرآوری دستی سلول‌ ها چربی جهت تزریق چربی به دست و یا لابیاتوسط سرنگ‌ های معمولی و ساده.
  • روش بادی جت: در این روش از تکنولوژی های روز دنیا استفاده خواهد شد. مراحل مکش سلول‌ های چربی توسط دستگاه انجام‌ شده. سپس سلول‌ ها طبق فرآیندی خاص فرآوری و آماده استفاده خواهند شد.
  • در این روش پس از استخراج سلول چربی سلول‌ های بنیادی بیشتری در آن وجود دارد.
  • روش بایو فت: در این روش ابتدا توسط دستگاه های خاص سلول‌ ها استخراج‌ شده و سپس فرآیند های فرآوری آن به صورت پیچیده انجام خواهد شد. باعث ماندگاری بیشتر سلول ها پس از عمل خواهد شد.

در روش بایوفت در مرحله فرآوری با تکنیک سلول بنیادی و استفاده از سلول های چربی در سایز نانو میتوان دوام چربی تزریق شده را به چند برابر روش های دیگر رساند.

تزریق چربی به لابیا

همچنین با استفاده از درباره بایوفت فرم دهی بسیار دقیق تری را خواهیم داشت. علاوه بر بحث فرم دهی، از ویژگی های دیگر مانند کلاژن سازی، جوانسازی و رفع سیاهی زیر چشم نیز میتوان نام برد. کبودی هم در این روش نخواهیم داشت. با توجه به سه روش بیان شده به نظر میرسد امروزه از روش بافوفت نسبت به دو روش دیگر بیشتر استفاده میشود.

حال که روش های استخراج چربی را برای شما ذکر نمودیم بهتر است به مراحل این عمل زیبایی تزریق چربی لابیا بپردازیم:

در وهله اول باید چربی از موضع مدنظر استخراج شود که این محل میتواند شکم، پهلو، یا ران و پا باشد. توجه کنید مقدار چربی که از این محل‌ها استخراج می‌شود به مقداری میباشد که نیاز است. لذا نه کمتر و نه بیشتر از نیاز استخراج نمیشود(به این استخراج اصطلاحا عمل لیپوماتیک میگویند)

دراین مرحله چربی که از بدن خارج شده است معمولا حاوی مقداری آب، خون و دیگر ترشحات بدن است. لذا باید هرچه زودتر آب و خون را از چربی جدا کرد. تا بافت خالص چربی از دست نرود و باید گفت که این کار تنها با کمک سانتریفیوژ به خوبی انجام میشود. و چربی مورد نیاز فراوری و آماده سازی می‌شود.

در نهایت سلول‌های خالص چربی به دلیل اختلاف چگالی که دارند، از خون و آب جدا می‌شوند و آماده تزریق خواهند بود. در نهایت و در مرحله آخر با کمک سرنگ‌های مخصوص تزریق چربی لابیا، تزریق می‌شود.

به طور جزئی تر بخواهیم بررسی کنیم باید بگوییم این چربی در قسمت لابیا ماژور انجام می‌شود. در توضیح راجع به این محل باید گفت که لابیا ماژور بافتی است که میان دو پا قرار دارد و لابیا مینور را از پاها جدا میکند.

نکته ای که لازم است به آن اشاره شود این است که علاوه بر اینکه میتوان به لابیا ماژور چربی تزریق کرد میتوان به واژن هم تزریق کرد. واژن حد فاصل رحم با مهبل یا محل خروجی تناسلی میباشد.

برای تزریق به لابیا ژل مناسب‌تر است یا چربی؟

در ابتدا محاسن و معایب هریک را ذکر میکنیم و سپس به جمع بندی از آن خواهیم پرداخت:

  • در تزریق چربی از آنجایی که چربی از بدن خود فرد استخراج و تزریق میشود. امکان بروز حساسیت نسبت به روش ژل کمتر است.
  • درد و تورم در تزریق ژل بیشتر است.
  • تزریق ژل به مدت زمان کمتری نیاز دارد
  • دوام تزریق چربی نسبت به تزریق ژل بیشتر است. به طوریکهمتخصصان بر این باورند که ژل در بهترین حالت ماندگاری تزریق چربی حدود ۳ سال را دارد. ولی چربی چون از بافت خود فرد تهیه می شود ماندگاری بسیار بالایی دارد. در بدترین حالت فقط حدود ۳۰ درصد بافت چربی تزریق شده از بین رفته و ۷۰ درصدشدر بافت لابیای تزریق شده باقی می ماند.

با توجه به مطالب بیان شده و ذکر مزایا و معایب هردو به عنوان نتیجه گیری کلی میتوان گفت که تزریق چربی به لابیا بهتر از تزریق ژل می‌باشد.

شما عزیزان می‌توانید برای دریافت مشاوره بیشتر در ارتباط با تزریق چربی لابیا از طریق فرم زیر اقدام کنید. مشاورین ما در کلینیک دکتر لاغری، معتبرترین مرکز تزریق چربی سعادت آباد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

  • فایل ها را به اینجا بکشید یا
    انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf, حداکثر اندازه فایل: 500 MB, حداکثر تعداد فایل: 3.
    • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

    جستجو مرتبط کاربران:

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله تزریق چربی به لابیا

    تلگرام دکتر لاغری

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات دکتر لاغری

    اینستاگرام دکتر لاغری

    کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر

    تزریق چربی صورت قبل و بعد بایوفت بایوفت صورت بدون عوارض بایوفت چیست؟