ورم صورت بعد از تزریق چربی

ورم صورت بعد از تزریق چربی

ورم صورت بعد از تزریق چربی

ورم صورت بعد از تزریق چربی ؟! هنگامی که افراد از یک عمل زیبایی استفاده می‌کنند خواه‌ناخواه پس از عمل برخی از عوارض تزریق چربی حتی به طور کوتاه مدت برای افراد ایجاد می شود. ممکن است باعث نگرانی افراد شده چرا که با آن آشنایی کامل ندارند. یکی از عوارض کوتاه مدتی که ممکن است بعد از تزریق چربی به صورت برای افراد اتفاق بیفتد ورم صورت می‌باشد. لذا در ادامه قصد داریم تا در مورد ورم صورت بعد از تزریق چربی برای شما صحبت کنیم. تا در صورتی که از آن استفاده می کنید اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشید. تا اگر به آن دچار شدید نگران نشده و بتوانید اقدامات لازم را انجام دهید.

تا چند روز بعد از تزریق چربی صورت ورم دارد؟

اگر شما بخواهید در مورد یک عمل زیبایی اطلاعات کامل و جامعی داشته باشید نیاز است که در وهله اول در مورد پروسه انجام آن عمل به طور کامل اطلاعات لازم را داشته باشید. به همین دلیل است که در ابتدا برای شما چگونگی انجام این عمل زیبایی را شرح میدهیم. تزریق چربی در تهران به صورت به خصوص تزریق چربی بایوفت یکی از عمل‌هایی می‌باشد که امروزه با توجه به پیشرفتی که در زمینه زیبایی صورت گرفته و همچنین مشکلات متعددی که ممکن است برای صورت افراد اتفاق افتد بسیار رایج بوده و همه افراد در صورتی که مشکلی برای صورتشان ایجاد شود از آن استفاده می نمایند.

ورم صورت بعد از تزریق چربی-دکتر لاغری

همچنین باید بگوییم که این عمل زیبایی دارای روشهای متفاوتی است. در بین تمام روشها بایوفت حرف اول را میزند. همچنین باید بگوییم که این عمل به این صورت انجام می شود که مقادیر چربی که لازم می باشد را از سایر نواحی بدن خارج می نمایند. پس از استانداردسازی و آماده سازی در صورت شما در هر کدام از نقاط آن که مایل باشید تزریق می شود. حال پس از اینکه شما را با چگونگی انجام تزریق چربی به صورت و منحصر به فرد بودن روش بایوفت آشنا نمودیم. در ادامه قصد داریم در مورد ورم ناشی از تزریق چربی که ممکن است برای افراد اتفاق بیفتد بیشتر صحبت کنیم.

ورم صورت بعد از تزریق کردن چربی

آیا ورم صورت بعد از تزریق چربی زیاد است؟

ورم صورت بعد از تزریق چربی تاحدودی طبیعی بوده، چرا که در بسیاری از عمل های زیبایی پس از آنکه عمل خاتمه یافت صورت و یا سایر اعضای بدن دچار ورم خواهد شد. اما تفاوتی که بین تزریق چربی با سایر عمل های زیبایی وجود دارد. این است که ورم بعد از عمل بسیار مختصر بوده بطوری که پس از آنکه ساعتی از عمل گذشت و یا حتی بعد از چند روز به طور کامل این ورم از بین خواهد رفت. افراد نباید نگران این ورم باشند چرا که همانطور که در ابتدای مطلب برای شما بیان نمودیم ورم ایجاد شده کاملا طبیعی است. پزشک شما نیز این اطمینان خاطر را به شما خواهد داد که مشکلی برای شما ایجاد نخواهد شد.

آیا پس از تزریق چربی کبودی ایجاد میشود؟

با وجود اینکه پس از تزریق چربی به صورت ورم اندکی در صورت فرد ایجاد خواهد شد. باید بگویم که خوشبختانه هیچ کبودی ظاهر نخواهد شد. چرا که در این عمل زیبایی از بهترین راه کار ها استفاده می شود. تا هیچ آسیب زیادی به پوست فرد وارد نشود. نهایتاً وقتی که آسیبی وارد نشود کبودی ایجاد نخواهد شد. فلذا باید بگوییم که تزریق چربی برای آن دسته از افرادی که نگران ظاهر خود پس از عمل می باشند به عنوان بهترین گزینه می باشد. چرا که علاوه بر اینکه ورم بسیار اندکی برای افراد ایجاد می کند هیچ کبودی در صورت فرد ایجاد نمی شود. همچنین پس از اینکه مدتی از زمان عمل گذشت تمامی ورم صورت فرد به طور کامل از بین خواهد رفت. تنها نتایج عمل که بسیار موثر و در عین حال طبیعی می باشد باقی خواهد ماند.

 

چنانچه فکر می‌کنید تزریق چربی گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود؛ و یا از بدون درد بودن این روش اطمینان ندارید می‌توانید برتری این عمل را در مقاله ” تزریق چربی یا لیفت با نخ ” مشاهده کنید.

بایوفت و کاهش ورم تزریق چربی

همانطور که در مطالب قبلی اشاره نمودیم یکی از روش‌هایی که با استفاده از آن تزریق با ماندگاری تزریق چربی بالا انجام می‌شود روش بایوفت می‌باشد. در مورد این روش باید بگوییم که به عنوان یک روش پیشرفته شناخته می شو. به دلیل پیشرفته بودن آن باعث می‌شود بسیاری از افراد از آن استفاده کنند. چرا که باعث می شود ورم ناشی از آن کمتر از سایر روش‌های تزریق چربی باشد. دلیل این امر مشخص است چرا که از دستگاه های فوق العاده پیشرفته استفاده شده و به دلیل وجود این دستگاه‌ها دقت کار بالاتر می‌رود. در نهایت ورم ایجاد شده کمتر و قابل کنترل خواهد بود.‌

آیا می‌توان تمام نواحی صورت را بدون ورم تزریق کرد؟ تزریق چربی فول فیس

قبل و بعد ورم صورت بعد از تزریق چربی

آیا میتوان ورم صورت بعد از تزریق چربی را کاهش داد؟

پس از آنکه تزریقی چربی شما با موفقیت انجام شد و پزشک شما از نتایج کار راضی بود برای کاهش ورم تزریق چربی شما باید در اولین فرصت از پزشکتان در مورد اقدامات پس از عمل بپرسید. البته اگر در مورد این اقدامات قبلا پرسیده باشید یا آگاهی قبلی داشته باشید بهتر می باشد. چرا که اطلاعات بیشتری خواهید داشت. در هر حال شما باید اطلاعات کاملی در مورد اقدامات پس از عمل داشته باشید. چرا که این اقدامات کمک بسیار زیادی به افراد می کند تا بتوانند ورم اندکی که پس از تزریق چربی به دست و صورت فرد ایجاد می‌شود را از بین ببرند. به عنوان مثال می‌توانند با استفاده از کمپرس یخ هرچه سریعتر ورم را کمتر کرده و در نهایت از بین ببرند.

بیشتر بخوانید:  نتیجه نهایی تزریق چربی

آیا ورم صورت تاثیری در نتایج عمل دارد؟تزریق چربی صورت-ورم صورت بعد از تزریق چربی

بسیاری از افراد هنگامی که پس از تزریق چربی در صورت خود ورم اندکی مشاهده می نمایند نگران شده و از پزشک خود دائماً این سوال را خواهند نمود که آیا این ورم تاثیری در نتایج ایجاد می‌کند یا نه؟ به عبارت دیگر آیا ورم باعث از بین رفتن تاثیر چربی و یا ایجاد مشکلات خواهد شد یا نه ؟
در پاسخ به این سوال افراد باید بگوییم که ورم ناشی از تزریق چربی به صورت به هیچ وجه اختلالی در نتایج آن ایجاد نخواهد نمود چرا که این ورم کاملاً طبیعی و در عین حال مقطعی بوده و پس از گذشتن ساعتی از عمل به طور کامل این ورم از بین خواهد رفت پس در صورتی که ورمی درصورت خود مشاهده نمودید اصلاً نگران نتایج عمل خود نباشید چرا که در صورت انتخاب بهترین‌پزشک نتایج عمل شما کاملا تضمین شده و قطعی خواهد بود.

جستجو مرتبط کاربران:

3/5 - (2 امتیاز)

21 پاسخ

  1. سلام صورتم ککمک های زیادی داره وپوستم هم سبزه هستش چطوری ازشراین ککمک هاخلاص بشم وپوستم هم روشنتربشه ازکرمهای ساختنی هم استفاده کردم ولی دوباره پیداشدن بیشترهم شدن

    1. سلاک دوست عزیز؛ پیشنهاد ما به شما لیزر درمانی است. برای مشاوره با شمارخ ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ تماس بگیرید.

  2. سلام عرض میکنم.من ماه دیگه مراسم ازدواجمه و برای جای فرورفتگی آکنه هام میخوام نانوفت انجام بدم، دو سه هفته بعد از تزریق ایا نتیجه میگیرم؟

    1. بهتر است قبل از این مراسم چربی تزریق نکنید چرا که باید یک ماه بدون استرس و فشار مراقبت‌ها را پیگیری کنید.

  3. سلام،وقت بخیر،تزریق چربی به صورت توسط شخص دکتر میثم ضرغامی انجام میشه آیا؟
    اگه هزینه تزریق همین باشه که داخل سایت هست،واقعا از آقای دکتر ممنونم که انقد منصف هستن

  4. سلام منم ده روزه تزریق چربی بصورت انجام دادم ولی هنوزم حس می‌کنم خیلی ورم داره واین نگرانم کرده که نکنه حجمش کم نشه نانو فت زیر یک چشم تورمش خیلی کم مونده ولی اونیکی چشمم هنوزم ورم داره و حس می‌کنم این نازیبا شده

    1. سلام؛ لطفا تصویر خودتون را برای مشاورین بفرستید تا بررسی کنیم وضعیتتون را.

  5. باسلام ممنون از مطالب مفید تان بنده چهار روز هستش که چربی به صرتم تزریق شده و هنو ورم دارم دکترم گفتن طبیعیه ولی نمیدونم چرا گونه هام باهم تقارن داره ولی سمت راست صورتم یه مقدار لپ دارم ولی سمت چپم خالیه البته همون روزم که دکتر تزریق کردن گفتن خودش میخوابه ولی منو نگران کرده که نکنه این حالت بمونه با تشکر از شما نظرتونو میخواستم دراین مورد ..

    1. نگران نباشید. مراقبت‌ها و توصیه‌های دکتر را انجام بدید تا۱ هفته دیگه حالت صورتتون طبیعی می‌شود.

  6. سلام ماندگاریش چقدره؟ و اینکه بعد تزریق چربی چقدر نیاز به استراحت هست؟

    1. سلام؛ ماندگاری تزریق چربی در صورت رعایت نکات و توصیه‌های مراقبت و انجام ترمیم به دستور دکتر می‌تواند ماندگاری بالای دو سال داشته باشد.

  7. سلام خسته نباشید. من سه سال پیش جای دیگه تزریق ژل لب انجام دادم و مارکش هم ژوویدرم بود. شما هم از این برند الان تزریق می کنید؟ می خوام حتما همون برند باشه ممنون

    1. بسته به میزان چربی لازم و فرآیند آماده سازی بین ۹ تا ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.

  8. در صورتی که بعد از تزریق ژل لب از دخانیات استفاده کنیم باعث از بین رفتن اثر و ماندگاری ژل لب میشه؟

  9. تززیق ژل لب مدل باربی همون روسی هست؟ میشه راهنمایی کنید؟ من فاصله لب بالام تا بینی ام کمه. خوب میشه؟

    1. با سلام بله همان مدل روسی است که با نام‌های عامیانه شناخته می‌شود. برای انتخاب مدل بهتر است که مشاوره حضوری داشته باشید.

  10. با سلام وقت بخیر من دوروز پیش تزریق چربی انجام دادم یه سمت صورتم ورمش خوابیده ولی سمت دیگه صورتم ورم داره وبه گونه هام دست میزنم انگار چربی زیر پوست جمع شده نگران شدم میخاستم بدونم طبیعی هستش؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله ورم صورت بعد از تزریق چربی

تلگرام دکتر لاغری

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر لاغری

اینستاگرام دکتر لاغری

کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر

بایوفت چیست؟ بایوفت صورت بدون عوارض تزریق چربی صورت تزریق ژل روسی