ماندگاری تزریق چربی بایوفت به لابیا

ماندگاری تزریق چربی بایوفت به لابیا چقدر است؟

ناحیه واژن و اندام تناسلی در خانم‌ها بسیار حساس است و به علل مختلفی ممکن است پوست این ناحیه تیره شود. یا حالت متقارن خود را از دست بدهد. در حال حاضر یکی از محبوب ترین و مطمئن ترین شیوه‌ها برای بهتر کردن ظاهر لابیا استفاده از تزریق چربی است. زیرا این روش امتحان خود را پس داده و امروزه برای انجام تزریق کردن چربی روش‌های بسیار خوب و آسانی وجود دارد.

یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که تزریق  کردن چربی را به عملی مطمئن در کلینیک دکتر لاغری تبدیل کرده این است که هیچ گونه جسم خارجی وارد بدن افراد نمی‌شود و از چربی بدن خود آنها برای تزریق استفاده می‌شود.

ماندگاری تزریق چربی بایوفت به لابیا بسیار بالا است. این موضوع یکی از مهمترین وجوه تفاوت بین استفاده از روش تزریق چربی در تهران با سایر روش‌ها برای جوان تر کردن ناحیه لابیا است. اساساً در عمل تزریق کردن چربی پس از گذشت مدتی چربی که از بدن خود بیمار استخراج شده پس از آماده‌سازی به ناحیه مورد نظر تزریق می‌شود توسط بدن افراد جذب می‌شود پس نتیجه موقتی نیست. ظاهر دلخواه متقاضیان تا مدت های طولانی باقی می ماند.

ماندگاری تزریق چربی بایوفت به لابیا

ماندگاری تزریق چربی بایوفت لابیا باعث شده تا متقاضیان انجام این عمل بیشتر شود. زیرا می‌دانند که با گذشت زمان و در فواصل کوتاه دوباره ظاهر ایجاد شده در ناحیه لابیا از دست نمی‌رود. نیاز به مراجعه‌های متعدد برای حفظ نتیجه نیست. هزینه تزریق چربی بایوفت به لابیا نسبت به نتیجه ای که حاصل می‌شود و سرعت انجام عمل همچنین سرعت بهبودی بسیار مناسب است افراد با هزینه‌ای منصفانه به نتیجه مورد پسند خودشان می‌رسند.

علل تزریق چربی به لابیا

گاهی مواقع در اثر افزایش سن یا شیو کس کردن های مکرر پوست واژن تیر می‌شود. حتی در اثر افزایش سن حجم آن کاهش پیدا می‌کند. بنابراین ممکن است افراد در اثر این عوامل اعتماد به نفس خود را در روابط جنسی از دست بدهند. یا به اندازه کافی از خودشان احساس رضایت نداشته باشند.

ماندگاری تزریق چربی بایوفت به لابیا
ماندگاری تزریق چربی بایوفت به لابیا

زایمان های طبیعی مکرر یا حتی ورزش‌های سنگین هم می‌تواند باعث افتادگی و چروک شدن پوست این ناحیه شود. تناسب و حالت قرینه آن از دست برود. بنابراین افراد به دنبال یک عمل مطمئن و تضمینی برای حل این مشکل هستند. ناحیه واژن بسیار حساس است. نباید از هر عملی برای زیبایی آن استفاده کرد. زیرا ممکن است آثار پشیمان کننده‌ای به جا بگذارد به همین علت در این مواقع به استفاده از عمل تزریق کردن چربی توصیه می‌شود.

بیشتر بخوانید:  3 عامل موفقیت تزریق چربی بایوفت به لابیا

تزریق کردن چربی در کلینیک‌ها و مراکز مطمئن تحت نظر متخصص انجام می‌شود و امکان بروز پشیمانی پس از عمل وجود ندارد زیرا با استفاده از آن و روش‌های خوب و مدرنی که امروز وجود دارد نتیجه دلخواه برای افراد حتماً حاصل می‌شود. ماندگاری تزریق چربی بایوفت به لابیا یکی از مهمترین نیازهای افراد است زیرا می‌خواهند نتیجه پس از عمل ماندگار و دائمی باشد تا پس از عمل برای مدت طولانی از دوام نتیجه مطمئن باشند.

عمل تزریق کردن چربی بدون نیاز به بیهوشی کامل است. فقط با بی‌حسی موضعی این عمل انجام می‌شود. بنابراین هیچ درد یا خونریزی حین انجام عمل وجود ندارد. افراد بدون نگرانی از این مسائل می‌تواند برای انجام عمل اقدام کنند. برای انجام تزریق چربی خصوصاً در نواحی حساس مثل اندام تناسلی باید روش‌های بسیار خوبی انتخاب شود. تا با استفاده از روش‌های جدیدی که برای انجام تزریق چربی ارائه شده در کلینیک‌های دارای اعتبار حصول نتیجه حتمی و تضمینی باشد.

فواید استفاده از تزریق چربی به روش بایوفت

این روش یکی از جدیدترین و بهترین روش‌هایی است که امروزه برای عمل تزریق کردن چربی وجود دارد در این روش از بهترین و مدرن ترین دستگاه‌ها برای استخراج چربی از بدن فرد استفاده می‌شود. پس از این مرحله باید چربی استخراج شده خالص سازی شود. تا آماده تزریق به ناحیه مورد نظر باشد. به دلیل اینکه چربی از بدن خود افراد استخراج می شود امکان ایجاد آلرژی نیست.

در روش بایوفت سرعت انجام عمل بسیار خوب است و وقت زیادی از متقاضیان می‌گیرد. بنابراین در کمترین زمان بهترین نتیجه برای آنها حاصل می شود. علاوه بر این با استفاده از دستگاه های کاربردی زخم یا خونریزی و حتی جای برش پس از تزریق چربی در بدن افراد باقی نمی‌ماند. بنابراین دوران بهبودی هم بسیار کوتاه است و در زمان کوتاه افراد می توانند نتیجه عمل را ببینند.

فواید تزریق چربی به لابیا

 

همه مسائلی که ذکر شد از فواید تزریق چربی به لابیا است. می‌تواند انگیزه افراد از انجام این عمل باشد تزریق چربی به روش بایوفت مطمئن ترین راه برای زیبایی لابیا است. ریسک انجام تزریق چربی بسیار کم است و افراد با آرامش خاطر می توانند تصمیم جدی برای انجام این عمل بگیرند. حتی اگر لازم باشد مطابق میل افراد این عمل قابل تکرار است. زیرا هیچ عوارض تزریق چربی یا حساسیتی ایجاد نخواهد کرد.

ماندگاری تزریق چربی بایوفت به لابیا

در حال حاضر این روش برای تزریق کردن چربی در کشور ما هم برای افراد ارائه می‌شود تا با استفاده از آن به نتایج دلخواه خود در کم ترین زمان برسند و به علت عدم ایجاد عوارض دوران بهبودی و نقاهت بسیار کوتاه است. ممکن است توصیه‌هایی برای مدت کوتاه از طرف متخصص به کسانی که تزریق چربی به لابیا داشته‌اند بشود تا با رعایت این مسائل در مدت زمان کوتاهی از نتیجه عمل به صورت دائمی لذت ببرند.

ماندگاری تزریق چربی بایوفت به لابیا از ویژگی‌های خوب و حائز اهمیت روش بایوفت است تا با استفاده از آن علاوه بر ایجاد ظاهری زیباتر در ناحیه واژن نتیجه هم دوام کافی را داشته باشد و نگرانی از بابت عدم حصول نتیجه یا جابجا شدن مواد تزریق شده وجود نداشته باشد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با روش بایوفت به بخش درباره بایوفت وبسایت مراجعه کنید.

ماندگاری تزریق چربی بایوفت به لابیا-دکتر لاغری

جستجو مرتبط کاربران:

5/5 - (1 امتیاز)

6 پاسخ

  1. سلام ببخشید من یه سوال داشتم
    حدودا 20 روز اخیر به دستور پزشک از ماینوکسیدیل استفاده کردم بعد قطعش کردم و چندروز پیش یه تونیک گیاهی ک باعث قطع ریزش مو میشه رو استفاده کردم
    ولی شنیدم بعد از قطع کردن ماینوکسیدیل باز ریزش شرو میشه، الان بنظر شما این تونیک میتونه جلوی ریزشو بگیره و چون قبلش ماینوکسیدیل استفاده کردم هیچ مشکلی تو عمل کردن تونیک ب وجود نمیاره و خوب عمل میکنه باز؟
    چون من قبلا از این تونیک استفاده کردم و ریزش موهامو قطع کرد و الان حس میکنم اگه خوب عمل نمیکنه واسه اینه قبلش ماینوکسیدیل زدم
    ایا تصورم اشتباهه و ربطی نداره؟
    لطفا جواب بدین

  2. سلام ،دکتری میشناسید که تو تبریز این کار رو انجام بدن؟

  3. اینجانب یک سال پیش در کلینیک دکتر لاغری
    موکاشت کردم ازنحوه ی کاشت ورشد موهام خیلی راضی هستم ممنون ازآقای دکتر خراسانی وتیم کاشت دکتر لاغری

  4. سلام موی سرمن در قسمت جلو در ناحیه فرق سر خیلی خلوت شده با توجه به اینکه من مسافر وبه عبارتی مهمان هستم آیا امکان کاشت مو بدون زخم شدن وجود داره یا نه ؟ میخواستم دوره درمان را بدانم چه مدت لازم است تشکر از پاسخگویی شما

  5. سلام. من خانومم. موهام کم پشت هست. میشه جلو موهام رو کاشت بزنم؟؟

  6. سلام شکمم بزرگه ولی بدنم رو فرمه از وقتی کرونا اومد ورزش نکردم تاثیری داره آیا چند جلسه باید بیام نتیجه بگیرم 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله ماندگاری تزریق چربی بایوفت به لابیا

تلگرام دکتر لاغری

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر لاغری

اینستاگرام دکتر لاغری

کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر