تزریق چربی بایوفت به لابیا چگونه است؟

تزریق چربی بایوفت به لابیا چگونه است؟

تزریق چربی بایوفت به لابیا چگونه است؟

نحوه بایوفت لابیا چگونه است؟ زیبایی اندام تناسلی در خانم ها می تواند دغدغه بسیاری از آنها باشد تا هنگام مقاربت با شریک جنسی و زناشویی احساس اعتماد به نفس داشته باشند و از ظاهر اندام خود راضی باشند. در اثر عوامل مختلف بالاخص افزایش سن و همچنین زایمان‌های طبیعی ممکن است ناحیه تناسلی در خانم‌ها دچار افتادگی و عدم تقارن شود.

بنابراین به فکر یک راه حل مطمئن برای زیباتر کردن این ناحیه هستند. تزریق چربی به این ناحیه یکی از محبوب ترین راه ها برای زیبایی ظاهری آن است و البته باید حتماً در یک کلینیک مطمئن تحت نظر متخصص با مدرک مربوطه انجام شود.

تزریق چربی بایوفت ‏به لابیا چگونه است؟

از مهم ترین و بهترین روش‌ها برای ایجاد ظاهری زیبا در ناحیه تناسلی خانم‌ها استفاده از تزریق چربی در تهران است که تزریق چربی به روش بایوفت به لابیا از بهترین و جدید ترین روش‌ها برای انجام تزریق کردن چربی به هر ناحیه از بدن یا صورت است.

 

مشـاوره ۲۴ ساعته بایوفت

09127300790

 

تزریق چربی به لابیا دارای سه مرحله است که باید در یک روش خوب رعایت شود تا بدون هیچ عوارض تزریق چربی انجام شود و ظاهر دلخواه متقاضیان پس از عمل برای آنها حاصل شود‌. در مرحله اول از بدن خود فرد و چربی استخراج می شود که این چربی معمولا از ناحیه شکم استخراج می شود پس از آن این چربی باید خالص سازی شود تا به طور کامل برای تزریق آماده باشد.
پس از آن با استفاده از دستگاه های بسیار مدرن و پیشرفته تزریق چربی به لابیا انجام می‌شود تا ظاهری کاملاً قرینه در ناحیه واژن ایجاد شود و پوست این ناحیه روشن‌تر شود.

چرا تزریق چربی بایوفت به لابیا؟

اندام تناسلی از حساس‌ترین اعضای بدن افراد هستند و لازم است که هر عملی مربوط به آنها با یک روش مطمئن در کلینیک‌های معتبر انجام شود تا هیچ جای پشیمانی باقی نماند و افراد از درست و مناسب بودن روشی که اتخاذ می شود مطمئن باشند.

معمولاً برای عمل‌های حساس این چنینی افراد به دنبال بهترین روش‌ها هستند تا با ریسک بسیار پایین عمل را انجام دهند و بدانند که نتیجه همان طور که می‌خواهند حاصل می‌شود و عوارضی در پی نخواهد داشت. تزریق چربی امروزه عملی بسیار محبوب شده تا با استفاده از آن هم زیباتر کردن چهره ممکن باشد و هم فرم سازی بدن انجام شود زیرا با استفاده از این روش حصول نتیجه تضمینی است.

در تزریق کردن چربی هیچ مواد اضافی وارد بدن متقاضیان نمی‌شود و چربی از بدن خود آنها استخراج می‌شود؛ بنابراین هیچ عوارضی پس از عمل به وجود نخواهد آمد و هیچ حساسیت یا آلرژی در واکنش به تزریق چربی وجود ندارد.

به طور خلاصه فواید تزریق چربی بایوفت به لابیا برای زیبا سازی ناحیه واژن عبارتند از:

  • جوان سازی ظاهر و پوست این ناحیه
  • عدم ایجاد هیچ گونه عوارض پس از عمل تزریق
  • سرعت بالای انجام عمل
  • عدم نیاز به بیهوشی کامل و استفاده از بی حسی موضعی
  • دوران بهبودی کوتاه
  • قیمت بسیار مناسب نسبت به نتیجه‌ای که حاصل می‌شود
  • نتیجه ا‌ی دائمی و ماندگاری تزریق چربی بالا
بیشتر بخوانید:  3 عامل موفقیت تزریق چربی بایوفت به لابیا

علاوه بر این مسائل در نحوه عمل تزریق چربی بایوفت به لابیا در صورت نیاز قابل تکرار است؛ زیرا هیچ عوارضی پس از آن ایجاد نمی‌شود و افراد می‌توانند برای حفظ نتیجه در بازه‌های زمانی طولانی مدت این عمل را تکرار کنند.

ناحیه واژن بسیار حساس است و در اثر عوامل مختلف واکنش‌های بسیار زیادی نشان می‌دهد برای همین استفاده از یک روش بسیار خوب در جوانتر کردن یا از بین بردن چروک‌های ایجاد شده بسیار مهم است و تصمیم‌گیری باید با اطلاعات کافی انجام شود.

تزریق چربی بایوفت به لابیا چگونه است؟

روش های دیگر مانند تزریق کردن ژل برای این ناحیه ممکن است عوارضی به همراه داشته باشند. علاوه بر این که نتیجه آنها دائمی نیست و ریسک بسیار بالایی در این ناحیه حساس وجود دارد. اما تزریق چربی برای این ناحیه مانند سایر نواحی بدن ریسک بسیار کمتری دارد زیرا چربی از بدن خود افراد اخذ می‌شود و پس از آن طی مدت زمان کوتاهی جذب می شود و نتیجه دائمی باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید:  ماندگاری تزریق چربی بایوفت به لابیا

کاربردهای تزریق چربی بایوفت به لابیا

تا اینجا در مورد کاربردهای زیبایی آن صحبت کردیم و گفتیم به راحتی می‌تواند ظاهر اندام تناسلی را بهتر جوان‌تر و روشن‌تر کند تا احساس بهتری در افراد هنگام ایجاد رابطه وجود داشته باشد و از خود احساس رضایت کنند. اما تزریق چربی به واژن ممکن از کاربردهای بسیار زیاد دیگری هم داشته باشد تا با استفاده از این روش مشکلات دیگری هم برطرف شوند و دغدغه‌های افراد در مورد این مسئله پایان یابد.

این عمل یکی از بهترین و مطمئن‌ترین روش‌های درمان آتروفی واژن است؛ در واقع این بیماری یعنی خشکی بیش از حد واژن به دلیل عدم ترشح کافی استروژن. این مسئله ممکن است به طور مقطعی برای خانم‌ها در اثر عوامل مختلف ایجاد شود اما اگر این مشکل به صورت دائمی باقی بماند باعث بسیاری از مشکلات در آنها می‌شود مانند احساس درد در حین رابطه جنسی یا کاهش لغزندگی واژن.

عمل تزریق کردن چربی این مشکل را حل می ‌کند و باعث رفع خشکی این ناحیه می شود تا با استفاده از این عمل احساس لذت از مقاربت و رابطه به افراد برگردد.

نحوه تزریق چربی بایوفت به لابیا به شکلی است که باعث تنگ شدن و سفت شدن ناحیه تناسلی می شود هم چنین از این عمل برای افزایش حجم ناحیه تناسلی هم استفاده می‌شود تا زیباتر و جوان تر به نظر برسد. این عمل قطعاً بهترین راه برای درمان عدم تقارن در این ناحیه است تا با استفاده از آن تناسبی زیبا و ظاهری قرینه در این ناحیه ایجاد شود به علاوه تیرگی پوست در ناحیه واژن هم پس از تزریق چربی کاملا از بین میرود.

تزریق چربی بایوفت به لابیا
تزریق چربی بایوفت به لابیا

طریقه تزریق چربی بایوفت به لابیا چگونه است؟

همانطور که گفتیم نحوه بایوفت به لابیا مانند تزریق چربی به دست و صورت با سه مرحله انجام می‌شود تا چربی از بدن خود مراجعه کننده استخراج شود و پس از آماده سازی با دستگاه‌های بسیار پیشرفته تزریق انجام شود. با استفاده از روش بایوفت نتیجه تزریق چربی به سرعت قابل مشاهده است.

5/5 - (1 امتیاز)

7 پاسخ

  1. سلام وقتتون بخیر من خیلی دوست دارم تزریق به لابیا رو انجام بدم امکانش هست همزمان صورت و لابیا رو باهم انجام بدم و اینکه دوران نقاهت نداره

    1. سلام خوب هستید آقای دکتر وقتتون بخیر امکانش هست همزمان تزریق لابیا و صورت رو باهم انجام بدم

      1. سلام دوره نقاهت خیلی خیلی کوتاهی دارد و در بیشتر اوقات با مراقبت اصلا این دوره را نخواهید داشت. پیشنهاد میکنم برای مشاوره بیشتر با شماره 8060902 0912 تماس بگیرید.

  2. با سلام
    من میخوام کاشت انجام بدم و کلینیک شما را انتخاب کردم…
    اما با توجه به اینکه این کلینیک محل آموزش نیز می باشد..
    آیا ممکنه که کاشت مو مراجعین به این دوستان بسپارم برای یادگیری و آموزش؟؟؟

    1. تمامی خدمات توسط پزشک انجام می‌شود. برای کاشت باید با مشاورین رکز کاشت تماس بگیرید. این وبسایت مرکز تزریق چربی است.
      02191002555

  3. سلام. من خانومم. موهام کم پشت هست. میشه جلو موهام رو کاشت بزنم؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله تزریق چربی بایوفت به لابیا چگونه است؟

تلگرام دکتر لاغری

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر لاغری

اینستاگرام دکتر لاغری

کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر

بایوفت چیست؟ بایوفت صورت بدون عوارض تزریق چربی صورت تزریق ژل روسی