تقارن پس از تزریق چربی چیست؟

تقارن پس از تزریق چربی

تقارن پس از تزریق چربی

در این مقاله، قصد داریم درباره تقارن پس از تزریق چربی از مراقبت های پس از تزریق چربی و عوارض احتمالی پس از تزریق چربی که دلایل مختلفی دارد، توضیحاتی را ارایه دهیم تا در هنگام تصمیم گیری برای تزریق چربی با اطلاعات کامل‌تری برای انجام این کار اقدام نمایید.

چرا تزریق چربی انجام دهیم؟

تزریق چربی، روشی برای افزایش حجم و یا تغییر فرم نقاطی از صورت یا بدن است که در کشورما طرفداران زیادی دارد. متقاضیانی که دوست دارند فرم قسمتی از بدن خود را اصلاح کنند می‌توانند از این عمل کمک بگیرند. در این عمل زیبایی با توافق متقاضی و پزشک برای تزریق، چربی مورد نیاز، از نقاطی از بدن که چربی های مقاوم تری در برابر جذب و … دارند استخراج می‌شود.
این چربی، پس از طی کردن مراحلی به ناحیه مورد نظر برای افزایش حجم یا فرم دهی تزریق می‌شود. لازم به ذکر است که
تزریق چربی در تهران صرفا برای افزایش حجم نیست و جوان سازی پوست هم از کاربرد های تزریق چربی است. لازم به ذکر است که تزریق چربی روش کم ریسک تر و پایدار تری نسبت به سایر فیلر هایی مثل بوتاکس یا ژل است.

تقارن پس از تزریق چربی

برای انجام این کار از چربی‌های بدن خود شخص استفاده می‌شود. به طوری که چربی مورد نیاز، غالبا از نواحی ران، شکم و یا باسن خود متقاضی تامین می‌شود. این چربی ها با لیپوساکشن خارج می‌شوند و با استفاده از سوزن‌های مخصوص به ناحیه مورد نظر تزریق می‌شوند.

بیشتر بخوانید:  تاریخچه تزریق چربی

رابطه میزان تزریق با تقارن تزریق چربی

یکی از عواملی که در رعایت تقارن پس از تزریق چربی تاثیر گذار است، میزان چربی تزریق شده به ناحیه مشخص شده است. میزان چربی مورد نیاز برای تزریق به عوامل مختلفی من جمله وسعت ناحیه مورد نظر برای تزریق، میزان افزایش حجم مورد نظر و سن و نوع پوست متقاضی و … بستگی دارد؛ که حتی استخراج نا مناسب و یا انتخاب عضو اشتباه برای استخراج چربی می‌تواند آسیب های جسمی را در پی داشته باشد.
به همین سبب توصیه موکد می‌شود که فقط به کلینیک‌هایی که مجوز وزارت بهداشت دارند مراجعه کنید. علاوه بر داشتن مجوز وزارت بهداشت باید به تجربه و مهارت پزشک کلینیک، برای انجام این کار توجه زیادی داشت تا دچار عوارض ناشی از بی تجربگی یا عدم صلاحیت پزشک برای انجام عمل نشویم. بررسی سوابق پزشک و عکس قبل  و بعد مشتری های قبلی و صحبت با شخص مشتریان قبلی پزشک می‌تواند شما را از تبلیغات گاها تقلبی دورکرده و با واقعیات و کیفیت اصلی کار رو به رو کند.

اگر می‌خواهید اطلاعاتی در مورذ ماندگاری تزریق چربی داشته باشید، حتما مقاله مربوطه را بخوانید.

بیشتر بخوانید:  تزریق چربی دست چند جلسه است؟

عارضه عدم تقارن پس از تزریق چربی

عدم تقارن بعد از تزریق چربی، یکی از مهم ترین معضلات پس از تزریق چربی به صورت به حساب می‌آید. عدم تقارن پس از تزریق چربی به معنای این است که میزان و حجم چربی تزریق شده در ناحیه مورد نظر، مثلا تزریق چربی به لب یا گونه، کاملا مشابه و یک اندازه نباشد.

از عوامل ایجاد عدم تقارن تزریق چربی، می‌توان به غیر اصولی انجام شدن تزریق، کیفیت پایین چربی استخراج شده، خالص سازی غیر حرفه ای چربی ها بعد از استخراج و عدم انجام مراقب های بعد از تزریق اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:  تزریق چربی یا لیفت با نخ؟!

اما جای نگرانی نیست! این معضل راه های درمانی مختلفی دارد که در ادامه به آن میپردازیم. اما با رعایت نکاتی ساده می‌توان از وقوع این عارضه پیشگیری کرد.

برای جلوگیری از ایجاد عوارض احتمالی در هر عمل زیبایی صورت یا بدن، می‌بایستی مجوز کلینک بررسی شده و مهارت و سابقه پزشک مورد تحقیق قرار گیرد و همچنین پرس وجو از بیماران قبلی کلینیک انجام شود.

اگر می‌خواهید اطلاعاتی در مورذ انواع مدل تزریق چربی به صورت داشته باشید، حتما مقاله مربوطه را بخوانید.

تقارن پس از تزریق چربی

درمان عدم قرینگی بعد از تزریق چربی

توجه داشته باشید که مشاهده عدم قرینگی در روز‌های ابتدایی پس از تزریق امری عادی است؛ زیرا در حالت عادی نیز عدم قرینگی‌هایی در صورت می‌توان یافت. اما به هرحال درصورت مشاهده عدم قرینگی به پزشک خود مراجعه کنید.

پس از ایجاد عدم تقارن بعد از تزریق چربی پزشک کار ترمیم را انجام می‌دهد و با تزریق مقداری چربی که این عارضه را برطرف می‌کند. اما اگر عدم قرینگی قابل توجه باشد، پزشک اقدام به تخلبه چربی تزریق شده می‌نماید.

پیش تر، اشاره‌ای به موارد مراقبت بعد از تزریق چربی کردیم که در ادامه به چند مورد اشاره می‌کنیم:

  • عدم دستکاری یا ماساژ دادن محل تزریق که این کار باعث حرکت چربی تزریق شده و ایجاد عارضه عدم قرینگی می‌شود.
  • حتما توجه داشته باشید که پس از 24 ساعت از تزریق استحمام انجام شود. در روز های اول پس از عمل مدت زمن استحمام باید کوتاه و با آب ولرم و گرم باشد.
  • در معرض افتاب مستقیم قرار نگرفتن ناحیه تزریق شده، عدم انجام ورزش های سنگین ، رژیم‌های خودسرانه و ناسالم غذایی و … از موارد دیگر قابل ذکر برای مراقبت های پس از تزریق می‌باشند.

کسب اطلاعات بیشتر درباره درمان قرینگی: عدم تقارن در محل تزریق چربی

تزریق چربی متقارن در دکتر لاغری

تزریق چربی یکی از روش‌های جوانسازی و حجم‌دهی و فرم‌دهی بدن است که طرفداران زیادی هم دارد. همانند تمامی عمل‌های زیبایی، می‌توان انتظار عوارض احتمالی همچون عدم تقارن پس از تزریق چربی بهصورت را داشت. می‌توان با مراجعه به پزشک مجرب وکلینیک‌های معتبر از تمامی از این عوارض تزریق چربی جلوگیری کرد. اگر می‌خواهید تزریقی موفق و بدون وجود عوارضی چون عدم تقارن پس از تزریق چربی داشته باشید، می‌توانید با تکمیل فرم مشاوره زیر مشاوره لازم برای تزریق را دریافت کنید.

  • فایل ها را به اینجا بکشید یا
    انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf, حداکثر اندازه فایل: 500 MB, حداکثر تعداد فایل: 3.
    • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

    همچنین در صورت بروز عارضه عدم تقارن تزریق چربی نیز می‌توانید با مراجعه به پزشک خود مراحل ترمیم یا درمان آن را شروع کنید. شما عزیزان نیز جهت کسب اطلاعات بیشتر یا برای دریافت نوبت ویزیت رایگان می‌توانید با مراجعه به کلینیک سعادت اباد که با کادری مجرب و با سابقه درخشان در خدمت شماست و یا با تماس با شماره‌های  ۰۲۱۲۶۷۶۱۸۳۲ و ۰۹۱۲۸۰۶۰۹۰۲ وقت مشاوره دزیافت کنید.

    جستجو مرتبط کاربران:

    اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .

    15 پاسخ

    1. من سابقه تزریق ژل لب رو دارم؛ اتفاقا داخل یک کلینیک هم زدم ولی خیلی زود جذب شد! با مقاله ای که گزاشتید و خوندم نمیدونم آدم می‌تونه اعتماد کنه یا خیر؟!

      1. تزریق ژل یک عمل کم تهاجمی غیر طبیعی هست! اما تزریق چربی از آنجایی که از چربی بدن خودتان استفاده می‌کند طبیعی هستش و عوارضی مثل نداشتن تقارن رو ندارد!
        پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق چربی لب به لینک زیر مراجعه کنید.
        https://drlaghari.com/service/lip-fat-injection/

    2. میزان چربی برای تزریق چقدر باید باشه؟ من بخش خدمات تزریق چربی کلینیک دکتر لاغری رو هم خوندم دکتر، من ران هایی کم حجم دارم می‌تونم تزریق چربی انجام بدم؟؟

      1. با سلام؛ ببینید شما برای تزریق چربی نیاز به چربی از بدن خودتون دارید اما اینکه میزان چربی چثدر باید باشه و از چه ناحیه‌ای می‌توان این چربی را برداشت کرد نیاز به معاینه شما و مشاوره دارد.
        برای دریافت مشاوره و نوبت معاینه با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ تماس بگیرید.

    3. من باورم نمیشه که تقارن تزریق چربی که انجام دادم برای گونه‌هام انقدر عادی و طبیعی باشه! ممنونم از دکتر لاغری و کادر پزشکی قوی کلینیک.

    4. سلام وقتتون بخیر؛ من امروز از مشاورتون خانم یوسفی وقت تزریق چربی پیشانی گرفتم اشاره‌ای به تقارن بعد از تزریق چربی نکردن! تقارن بعد از تزریق چربی برای پیشانی هم رعایت میکنید دیگه؟

      1. سلام وقتتون بخیر. ببینید در حالت کلی تزریق چربی به پیشانی از آنجایی که پیشانی شما تقارن دارد حرفی از تقارن زده نمی‌شود مگر اینکه مشکل جدی در پوست شما وجود داشته باشد. بررسی دقیق این موضوع را در جلسه معاینه شما مطرح کنید با پزشک.

    5. سلام وقت بخیر یعنی تزریق چربی برای افزایش سایز سینه مناسب نیست؟؟

    6. سلام وقت به خیر من دوساعته به گونه هام و چونه ‌م چربی ازریق کردم و خیلی احساس بدی دارم حس میکنم خیلی زشت شدم و غیر طبیعی دکترم میگه موندگار نیست و بعد بیست روز با خوابیدن ورم اوکی میشه میخوام ببینم واقعا راست میکه؟

      1. با سلام بستگی به متد و مجموعه‌ای که کار انجام دادید داره. برای دریافت مشاوره بیشتر تماس بگیرید.

        1. سلام وقت بخیر
          من زیر چشم هام چربی تزریق کردم ولی بعد از 3ماه یکی از چشمام اوکی شده ولی اون یکی هنوز حالت برامده داره
          باید چیکار کنم

          1. با سلام شما در مجموعه ما تزریق چربی انجام دادید؟ با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ تماس بگیرید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله تقارن پس از تزریق چربی چیست؟

    تلگرام دکتر لاغری

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات دکتر لاغری

    اینستاگرام دکتر لاغری

    کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر