راهکار درمان عفونت تزریق چربی

راهکارهای درمان عفونت تزریق چربی چیست؟ محبوبیت جراحی زیبایی در بالاترین سطح خود قرار دارد و با روند رو به رشد زندگی در یک سبک زندگی کاملاً طبیعی، بسیاری از مردان و زنان شروع به جستجوی جایگزین‌هایی برای جراحی پلاستیک سنتی کرده‌اند که بدون استفاده از آن ها همان فواید دگرگون کننده را ارائه می‌دهد. از محصولات مصنوعی یا اجسام خارجی یکی از پرکاربردترین روش‌‌های زیبایی که به بیماران امکان دستیابی به نتایج خیره‌ کننده و طولانی ‌مدت را بدون نیاز به ایمپلنت و سایر مواد مصنوعی می‌دهد، انتقال چربی است.

این تکنیک نوآورانه که به عنوان پیوند چربی نیز شناخته می‌شود، دارای کاربردهای چشم گیر و رضایت بخش است. با این حال، مانند هر روش جراحی، عوامل خطر و عوارض جانبی بالقوه ای وجود دارد که بیماران باید هنگام بررسی روش انتقال چربی از آن ها آگاه باشند. یکی از این عوارض عفونت است. باید گفت با اینکه عفونت غیرمعمول است اما مطمئنا غیرممکن نیست. در اینجا به بررسی عفونت پس از انتقال چربی و درمان عفونت تزریق چربی می پردازیم.

انتقال چربی چیست؟

انتقال چربی با جراحی که به عنوان تزریق چربی شناخته می‌شود، یک روش شگفت آور، ساده و در عین حال بسیار پیشرفته است که شامل استخراج سلول‌های چربی از یک ناحیه از بدن بیمار برای انتقال به ناحیه دیگر، عمدتاً به منظور بازگرداندن حجم از دست رفته یا افزایش درمان است. از طریق استفاده از پیوند چربی، بیماران می‌توانند از نیاز به مواد مصنوعی، ایمپلنت، اجسام خارجی و سایر مواد اجتناب کنند. انتقال چربی روش‌های مختلفی دارد که بارزترین آنها به شرح زیر هستند.

با دقت فوق العاده‌ای که دکتر ضرغامی می‌تواند از طریق تکنیک‌های پیشرفته انتقال چربی به دست آورد، حتی کوچکترین نواحی نیز قابل درمان هستند. به عنوان مثال، بسیاری از بیماران از پیوند چربی برای بهبود ظاهر دست‌ های خود استفاده می ٬کنند، که یک ناحیه رایج برای کاهش حجم به دلیل افزایش سن است.

آیا انتقال چربی بی خطر است؟

مانند هر عمل جراحی، سؤالاتی در مورد خطرات بالقوه یا عوارض جانبی پیوند چربی برای بیماران کاملاً قابل درک است. یکی از شناخته شده‌ترین مزایای پیوند چربی این است که ذاتاً یک روش بسیار کم خطر است. این موضوع در درجه اول به این دلیل است که از چربی خود بیمار به جای یک ماده مصنوعی یا ایمپلنت مصنوعی برای تقویت استفاده می‌شود. این روش به طور قابل توجهی خطر واکنش آلرژیک، پس زدن و سایر عوارضی که در روش‌های زیبایی دیگر وجود دارد را کاهش می‌دهد.

با این حال، برای بیماران مهم است که انتظارات واقع بینانه در مورد جراحی انتقال چربی داشته باشند و درک کنند که برخی از خطرات مرتبط با این روش وجود دارد، از جمله:درمان عفونت چربی تزریق شده

• عوارض مربوط به بیهوشی
  • هماتوم
  • لخته خون
  • نارضایتی از نتایج
  • نکروز چربی

در ادامه این مقاله قصد داریم تا راهکارهای درمانی را برای درمان عفونت تزریق چربی به شما ارائه دهیم؛ به همین منظور ابتدا پیشنهاد میکنیم تا مقاله عفونت تزریق چربی را مطالعه کنید.

در طول مشاوره اولیه، پزشکان ما در مورد عوارض جانبی بالقوه یا عوارض پیوند چربی، مانند هر روش دیگری، صحبت خواهد کرد و اطمینان حاصل می‌کند که شما در تصمیم خود برای پیشبرد جراحی راحت و مطمئن هستید. علاوه بر این، پزشکان کلینیک دکتر لاغری ، بهترین کلینیک تزریق چربی در سعادت آباد، می‌توانند روش‌‌های جایگزین را توضیح دهند که ممکن است با نیازها و اهداف خاص شما سازگارتر باشد.

[ تجربه مراجعه کننده از تزریق چربی در کلینیک دکتر لاغری ]

آیا انتقال چربی می تواند موجب عفونت شود؟

آیا تزریق چربی عفونت می‌کند؟ درمان عفونت تزریق چربی چگونه است؟ پیوند چربی به طور گسترده‌ای در جراحی پلاستیک برای جراحی های ترمیمی و زیبایی استفاده می‌شود و تعداد عمل‌های انجام شده سالانه در حال افزایش است. دستورالعمل‌های فعلی، پیشگیری از آنتی بیوتیک را برای هر روش پیوند چربی توصیه می‌کنند.

این دستورالعمل‌ها بر اساس مطالعات انجام شده در جراحی ترمیمی عمومی است و محیط چربی منحصر به فرد و غنی از چربی را در نظر نمی‌گیرد. کمبود اطلاعات در مورد حساسیت میکروبیولوژیکی چربی به گونه‌های مختلف باکتریایی وجود دارد که پیشگیری و درمان موثر عفونت‌ها به دنبال پیوند چربی را دشوار می‌کند. حدود ۱ درصد از روش‌های پیوند چربی منجر به عفونت می‌شود و هنگامی که عفونت رخ می‌دهد، اغلب به درمان‌های ترکیبی از جراحی و درمان ضد میکروبی نیاز دارد.

با وجود اینکه برش‌های تزریق چربی بسیار کوچک است. علاوه بر این، چربی مورد استفاده از بدن خود شماست و خطر رد شدن یا واکنش نامطلوب را کاهش می‌دهد. با این حال، همه روش‌ها خطر عفونت را به همراه دارند و ممکن است شما نیاز به راهکاری برای درمان عغونت چربی تزریق شده داشته باشید.

بیشتر بخوانید:  نحوه ماساژ صورت بعد از تزریق چربی

درمان عفونت پس از تزریق چربی

یکی از عوارض جانبی پس از تزریق چربی می‌تواند عفونت باشد که با وجود غیر معمول بودن آن  غیرممکن نیست. ما برداشت چربی، آماده سازی چربی و انتقال را با استفاده از شرایط بسیار استریل انجام می‌دهیم. علاوه بر این، بیماران ما به طور معمول آنتی ‌بیوتیک‌‌ها را برای پیشگیری درست قبل از عمل دریافت می‌کنند و چند روز بعد از آن داروها را ادامه می‌دهند. اگرچه ما هرگز پس از انتقال چربی در کلینیک دکتر لاغری عفونتی ندیده‌ایم، اما با این حال ممکن است حدود ۷ روز پس از درمان طول بکشد تا عفونت ظاهر شود. افزایش تورم، درد و قرمزی علائم معمولی هستند که باید مراقب آن‌ها باشید. بنابراین تا آن زمان بیمار باید تحت نظر باشد.

عدم توجه پزشک به توصیه‌‌های ایمنی یا استفاده از روش‌‌ها و تجهیزات قدیمی دلایل اصلی عفونت هستند. لذا مراجعه به پزشکان معتبر و با مهارت که متخصص جراحی‌های زیبایی می‌باشند باعث کاهش خطر بروز عوارض تزریق چربی چون عفونت خواهد شد.

درمان عفونت تزریق چربی

از بین بردن عفونت تزریق چربی به چه شکلی است؟

با توجه به گسترش فن‌آوری‌های جدید پزشکی و پیشرفت علم، ایجاد عفونت پس از انتقال چربی بسیار نادر می‌باشد. با این وجود به دلایلی چون تزریق کردن چربی توسط پزشکان بی‌تجربه و یا عدم رعایت بهداشت و مراقبت‌های پس از جراحی، امکان ایجاد عفونت وجود دارد. بهترین راه درمان عفونت چربی تزریق شده، این است که سریعا با جراح خود تماس بگیرید و اقدامات لازم را سریعا انجام دهید.

درصورت عفونت شدید، ممکن است پزشک آنتی ‌بیوتیک را مستقیماً به محل عفونت تزریق کند.

از سوی دیگر، امکان ایجاد عفونت جدی مایکوباکتریوم توسط تزریق چربی وجود دارد. درمان عفونت تزریق چربی شامل مصرف دارو و جراحی و برداشتن بافت نکروزه است. بعلاوه تشخیص زودهنگام میکروبیولوژیک و عوامل ضد میکروبی کافی و همچنین رویکرد سریع جراحی مهم هستند.

راه های به حداقل رساندن عفونت پس از تزریق چربیقبل و بعد تزریق چربی عفونت

• مصرف آنتی‌بیوتیک ۵ روز قبل از عمل تا چندین هفته بعد از عمل، باعث کاهش چشمگیر خطر عفونت خواهد شد.
  • درصورت ایجاد هر گونه آبسه در اطراف محل جراحی، سریعا به پزشک متخصص مراجعه نمایید.
  • رعایت بهداشت فردی در کنار سایر اقدامات باعث افزایش تأثیر این اقدامات خواهد شد.
  • قطعاً مراجعه به متخصصی که در زمینه‌ی جراحی و درمان‌های زیبایی تجربه دارد باعث کاهش چشمگیر خطر عفونت خواهد شد.

درمان عفونت تزریق چربی در دکتر لاغری

تزریق چربی اتولوگ به صورت یک تکنیک پرکاربرد برای تقویت بافت نرم است. با این حال، در سال‌های اخیر، عوارض مرتبط با پیوند چربی به تدریج افزایش یافته است. یکی از این عوارض ایجاد عفونت می‌باشد که مهمترین عامل ایجاد آن عدم مهارت و تجربه کافی پزشک می‌باشد. در کلینیک دکتر لاغری پزشکان متعهد به ارائه پیشرفته ‌ترین و به روزترین روش‌ها و درمان‌ها هستند که به بیماران خود کمک کنند تا اهداف زیبایی نهایی خود را به ایمن ‌ترین راه ممکن تحقق بخشند. به همین منظور می‌توانید از طریق فرم مشاوره زیر برای دریافت مشاوره درمان عفونت تزریق چربی اقدام کنید.

• فایل ها را به اینجا بکشید یا
    انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf, حداکثر اندازه فایل: 500 MB, حداکثر تعداد فایل: 3.
    • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

1. شما تزریق فیلر به کل صورت رو هم انجام میدید یا فقط چربی؟

1. تزریق فیلر هم داریم اما برای نواحی گونه و لب. برای کل صورت چربی خدمت مطمئن‌تری است.

2. من بخاطر کرونا ریزش مو شدیدی گرفتم راهی هست که ریزش متوقف بشه ؟ ایا مجددرشد می کنه ؟

1. همه ‹ل ها ماندگاری خوبی دارند. رووفیل رو به شما پیشنهاد می‌کنیم.

3. من 2ماه قبل برای تزریق ژل خط غم رفتم که دکتر دکتر لاغری
      فروش زد ولی اصلا راضی نبودم وجهت اندولیفت به همکارش واگذارکرد که اصلا تاثیری نداشت گذشته ازاینکه هزینش دوبرابر کلینیک‌های دیگه است متاسفانه وجدان ومسیولیت پذیری ایشون خوب نیست

1. چون بیمار ما نبوده‌اید باید با مشاورین تماس بگیرید و نوبت معاینه تنظیم کنید.

4. من روی بینی و گونه هام لکه هست از همه روشی استفاده کرده ام نتیجه نگرفتم آیا این روش رو پیشنهاد می‌دهید؟

5. سلام و خسته نباشید، سایت و مقالات رو کاملا مطالعه کردم، میخواستم تماس بگیرم برای انجام لیفت صورت که نظرات رو خوندم و کاملا نظرم تغییر کرد، کسانی که در مطب شما کار انجام دادن، راضی نبودن