نتیجه نهایی تزریق چربی

نتیجه نهایی تزریق چربی

نتیجه نهایی تزریق چربی

همانطور که می دانید امروزه تزریق چربی به عنوان یکی از کاربردی‌ترین روش‌های زیبایی شمار می‌آید. بنابراین نتیجه نهایی تزریق چربی نیز برای افراد، بسیار مهم می‌باشد. در واقع تزریق چربی ، چربی‌های اضافی از بدن فرد به قسمت های دیگری از بدن فرد انتقال می دهند. از این رو این باعث می شود که اعتماد به نفس افراد را افزایش یابد. پس با ما همراه باشید تا در مورد نتیجه نهایی تزریق چربی برای شما صحبت کنیم و چند مورد از عکس های نتیجه تزریق چربی در کلینیک دکتر لاغری ر با هم مورد بررسی قرار دهیم.
عکس نتیجه نهایی تزریق چربی

قبل از اینکه در مورد نتیجه نهایی تزریق چربی صحبت کنیم، توضیح کوتاهی درباره حساسیت تزریق چربی میدهیم. عمل تزریق چربی (انتقال چربی) منجر به هیچ گونه واکنش های حساسیت از طرفی سیستم ایمنی نمی شود. از این رو دارای محبوبیت بسیار خاصی در میان بسیاری از افراد می باشد.

علت اینکه در انجام تزریق چربی در تهران هیچگونه آلرژی و حساسیتی وجود ندارد، این است که سیستم ایمنی بدن سلول‌های خودی را می‌شناسد و آن را به عنوان یک عامل بیگانه تلقی نمی‌کند. در نتیجه باعث می‌شود که هیچ گونه حساسیتی از طرف آن حتی در مدت زمان طولانی نیز ایجاد نشود.

نتایج نهایی تزریق چربی تا چه مدت قابل مشاهده است؟

نتیجه تزریق چربی به تدریج و با گذشت زمان قابل مشاهده است. به طور کلی زمان مشاهده نتایج نهایی تزریق چربی از بیماری به بیمار دیگر متفاوت است. بیشتر افراد باید حداقل ۷ تا ۱۰ روز برای فعالیت‌های اجتماعی و از کار خود مرخصی بگیرند. بهبود اولیه حدود چند هفته طول می‌کشد و پس از آن تورم به تدریج فروکش می کند و نتایج نهایی آشکار می‌شود. اگرچه دوره نقاهت برای تزریق چربی نسبتاً کم و خفیف است اما افراد باید زمان کافی را برای بهبود بگذارند. بیماران باید نتایج نهایی را در حدود شش ماه ببینند این در حالی است که بهبودها به تدریج چند روز پس از عمل آشکار خواهند شد.

عکس نتیجه نهایی تزریق چربی

به طور کلی ریکاوری تزریق چربی صورت نیز یک فرآیند نسبتاً ملایم است که حداقل به یک هفته استراحت قبل از بازگشت به کار و سایر فعالیت‌ها نیاز دارد. حتما به خاطر داشته باشید که فعالیت های ورزشی باید برای چند هفته محدود شود. عموما نتایج تزریق فوراً آشکار می شود، اما تورم ایجاد شده کمی مشاهده نتایج نهایی را به تاخیر خواهد انداخت.

تورم به تدریج شروع به فروکش می کند و باید در حدود شش ماه پس از عمل به طور کامل از بین برود. تزریق چربی می تواند با کاهش علائم قابل مشاهده پیری در صورت که ممکن است شامل خطوط عمیق زیر پلک‌ها و از اطراف بینی تا گوشه دهان و همچنین بهبود شکل گونه ها باشد، به جوان سازی صورت شما کمک کند. اگرچه مقداری جذب چربی وجود دارد، اما نتایج نهایی تزریق چربی نسبتا دائمی است. با این حال باید بدانید که تزریق چربی روند پیری را متوقف نمی کند.

نتیجه تزریق چربی رضایت بخش است یا خیر؟

نتایج نهایی تزریق چربی به دلیل داشتن مزایای بسیار نسبت به سایر روش های موجود، برای افرادی که از این تکنیک استفاده کرده اند، بسیار رضایت بخش بوده است. این روش، یکی از طبیعی‌ترین جراحی‌های زیبایی است چرا که در آن از چربی‌های بدن خود فرد استفاده می‌شود. از آنجایی که این چربی‌ها از بدن خود فرد گرفته شده‌اند، بدن تحت هیچ شرایطی آن‌ها را پس نمی‌زند و این مسئله ای است که در میزان رضایت ایجاد شده در افراد، بسیار تاثیرگذار بوده است. البته یکی از موارد تاثیر گذار بر میزان رضایت استفاده از این روش، مدت زمان ماندگاری تزریق چربی در صورت و بدن است.

عکس نتیجه نهایی تزریق چربی

یکی دیگر از مزایای قابل توجه تزریق کردن چربی، مدت زمان کم ریکاوری است. همچنین آثار جانبی مشاهده شده پس از آن، در مدت زمان بسیار کمی به نسبت سایر روش ها به طور کامل از بین خواهد رفت. شواهد نشان داده که واکنش های آلرژیک در روش تزریق چربی نیز، بسیار کم تر است. بسیاری از بیماران در مورد احتمال بروز واکنش آلرژیک به محلول‌های تزریقی مختلف نگران هستند. برخی از فیلرهای تزریقی اغلب حاوی مواد شیمیایی مختلفی هستند که ممکن است باعث واکنش آلرژیک شوند. با این حال، در روش تزریق چربی، از چربی خود بیمار استفاده می شود که می تواند به طور قابل توجهی احتمال واکنش آلرژیک را کاهش دهد که خود یکی از عوامل موثر در رضایت بخش بودن این روش است. بنابراین نتیجه تزریق چربی در بازه زمانی کوتاهی نمایان خواهد شد؛ نمایان شدن نتیجه تزریق چربی به لب، تزریق چربی به گونه و … نیز همین بازه زمانی کوتاه را خواهد داشت.

فیلرهای پوستی که معمولاً فقط در ناحیه صورت اعمال می‌شوند، روشی کم‌هزینه برای دستیابی به ظاهری جوان‌تر هستند. با این حال، نتایج حاصل از آن ها معمولاً تنها چند ماه تا یک سال باقی می‌مانند که برای حفظ نتایج به جلسات متعدد نیاز دارد. تزریق چربی ظاهری طبیعی ایجاد می‌کند که بسیار طولانی‌تر از فیلرهای پوستی مبتنی بر مواد شیمیایی دوام می‌آورد و مسبب داشتن ظاهری جوان‌ در افراد می شود. به طور کلی تمام مزایای گفته شده این روش را رضایت بخش می سازد.

اگر بخواهیم در مورد نتیجه نهایی تزریق چربی برای شما بیان کنیم ممکن است این سوال برای شما پیش آید:

آیا نتیجه نهایی تزریق چربی دائمی می باشد یا موقت؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت با توجه به اینکه روش تزریق چربی به صورت نسبت به روش های دیگری مثل تزریق ژل یا تزریق بوتاکس از ماندگاری تزریق چربی بسیار بالایی برخوردار می باشد، از این رو باعث شده است که این روش نسبت به سایر روش‌های دیگر از برتری خاصی برخوردار باشد.
همان طور که می‌دانید چربی‌های خارج شده از بدن انسان را به محل مورد نظر انتقال می‌دهند. اینکار باعث می‌شود که سلول‌های چربی در محیط جدیدی قرار بگیرند. در واقع این سلول ها برای زنده ماندن نیاز دارند که تغذیه شوند و اکسیژن لازم را دریافت کنند. از طرف دیگر با توجه به اینکه چربی های اطراف شکم دارای مقاومت بسیار زیادی می باشد از این رو ماندگاری بسیار بالایی دارد.
بیشتر پزشکان برای عمل زیبایی به دلیل مقاومت بالایی که چربی های اطراف شکم از آن استفاده می‌کنند. همچنین اگر مقدار چربی برداشت شده زیاد باشد آن را بنا به درخواست خود فرد فریز می کنند. چربی فریز شده در دفعات بعدی برای انجام عمل تزریق چربی استفاده میشود. این سلول‌ها با گذشت زمان مواد مورد نیاز خود را از مویرگ‌های خونی دریافت میکنند.
بیشتر بخوانید:  عوارض تزریق چربی به گونه

میزان پایداری چربی‌ها

با توجه به تمامی مطالب گفته شده در بالا در مورد نتیجه نهایی تزریق چربی می توان گفت میزان پایداری چربی‌ها تا دوسال می باشد. بعد از این دو سال لازم است که فرد مجدداً به کلینیک های زیبایی مراجعه کند.
بنابراین تزریق چربی دائمی نیست و بعد از مدتی ظاهری ایجاد شده بر اثر تزریق چربی از بین خواهد رفت.
از طرفی دیگر با توجه به اینکه نواحی تزریق چربی متفاوت می باشد از این رو در مورد تزریق چربی نیز موثر می باشد. بنابراین می توان گفت چربی در نواحی از بدن که فعالیت کمتری دارند ماندگاری بیشتری را دارا می باشند. اگر چربی به عضوی مثل پا تزریق شود به دلیل تحرک بیش از حد آن چربی سریعتر از بین خواهد رفت. بنابراین ناحیه مورد نظر بر روی نتیجه نهایی تاثیرگذار خواهد بود.

با توجه به تمامی مطالب گفته شده در بالا حال ممکن است که این سوال برایتان پیش آید:

همانطور که میدانید نتیجه نهایی تزریق چربی به مراقبت‌های بعد از آن نیز بستگی دارد. فرد می‌تواند با رعایت توصیه‌های پزشک نتیجه بهتری از عمل دریافت کند و رضایت کامل داشته باشد. همانطور که از نمونه‌های عکس نتیجه تزریق چربی در این مقاله مشخص است میزان پایداری چربی‌ها در کلینیک دکتر لاغری تضمین شده است.

نکات مهم درباره نتیجه تزریق چربی

یکی از مهمترین نکاتی که فرد بیمار باید بعد از انتقال یا تزریق چربی نسبت به انجام آن خودداری کند فعالیت شدید جسمانی می باشد. زیرا اینکار بر روی بافت سلول‌های چربی اثر تاثیرگذاری دارد و باعث آسیب رساندن به آنها شود.
نتیجه نهایی تزریق چربی-دکتر لاغری
از طرفی برای هرگونه عمل یا بیماری پزشک رژیم غذایی را به عنوان یک عامل اصلی در روند بهبودی موردنظر قرار می دهد. از این رو فرد بیمار بعد از انجام تزریق چربی به دست و صورت برای نتیجه نهایی باید یک برنامه غذایی  که پزشک تجویز میکند استفاده کند.
مصرف غذاهای سالم و پر از ویتامین در روزهای ابتدایی بعد از عمل تنها چیزی می‌باشد که توسط پزشکان توصیه می‌شود.

یکی دیگر از نکاتی که فرد بیمار بعد از انجام عمل تزریق چربی باید به آن توجه داشته باشد از وارد کردن فشار یا ضربه به قسمتی که در آن چربی تزریق شده خودداری نمایند؛ زیرا عوارض تزریق چربی جبران ناپذیری را برای او در بر خواهد داشت.
به طور کلی نتیجه نهایی تزریق چربی تنها یک مزیت مهم دارد. فرد با انجام تزریق چربی از چربی های اضافی از یک قسمت خاص بدن خلاص می شود. البته می تواند با تزریق آن به قسمت‌های دیگر جوانسازی پوست و زیبایی خود را به دست آورد.

بنابراین باید تمام نکات اصولی از جمله انتخاب پزشک ماهر و کلینیک استاندارد و مجهز و نکات بعد از عمل رعایت کنید.شما می توانید با رعایت این کارها یک نتیجه نهایی که از تزریق چربی دریافت کنبد.

5/5 - (1 امتیاز)

11 پاسخ

  1. سلام من دو هفته پیش تزریق چربی برای صورتم انجام دادم هون لحظه که برای شقیقه ام چربی زد یه قسمت از سرم میسوخت و میخارید و حتی تا چندروز پوست سرم از همون قسمت درد داشت جوری که نمی تونستم حتی شونش کنم بعد کمپرس گرم گذاشتم اولش دونه های سفید ریخت همون قسمت سرم و بعد از رفتن اون دونه ها موهای سرم از همون قسمت ریختن چیکار کنم یعنی موهام درمیان؟

  2. سلام ,
    ممنون میشم پاسخ بدید اگر ترمیم نانو چربی انجام بدم بعد از تزریق چربی ۳ ماهه گذشته تأثیر بهتری داره برای خط خنده ؟
    من ۱ ماهه پیش تزریق چربی انجام دادم اما خط خنده ام پر نشد و دکتر میگه ۲ ماهه دیگه بیا برای ترمیم چون الان چربیها بافتشون در زیر پوست شکل نگرفته.
    آیا ترمیم دوباره اثر خواهد داشت روی خط خنده ؟
    یا روش دیگه انجام بدم.
    من از شکل فیلر یا ژل زیر پوست خوشم نمیاد مصنوعی تر از چربی هست.
    لطفا راهنمایی بفرمایید .

    سپاس
    سحر

  3. سلام وقتتون بخیر
    الان ی هفته هس ک از تزریق چربی ب باسن میگذره و مدام تب میکنم باز تبم میاد پایین
    ممنون میشم بفرمایین دلیلش چی میتونه باشه

  4. سلام. من جراحی لیزیک انجام دادم. میتونم تزریق بوتاکس برای زیر چشم و اطراف چشم انجام بدم؟

  5. تزریق چربی چقدر ماندگاری داره؟ من 6 ماه دیگه عروسی مه به نظرتون بهتره که چه زمانی انجام بدم که هم ورم صورتم بخوابه هم تزریق چربی که انجام دادم جذب نشده باشه.

  6. سلام وقت بخیر
    ۵ روزه تزریق چربی کردم صورتم ورم کرده هر روز هم ورمش بیشتر میشه احساس سنگینی و کشیدگی داره صورتم نه میتونم درست حرف بزنم یا درست دهنم رو باز کنم چیزی بخورم صورتم افتضاح شده تو رو خدا راهنمایی کنید آیا طبیعیه ؟ درست میشه ؟ چند روز زمان میبره یا غیر طبیعیه؟؟??

  7. سلام عرض میکنم. عذر میخوام برای رفع خط و خطوط پیشونی، کدوم روش رو مناسب تره؟

  8. وقتتون بخیر. من میخوام تزریق انجام بدم اما میخوام دوره نقاهتش در حد یکی دو روز باشه ..چون اصلا نمیتونم از محل کارم اجازه بگیرم..کدوم روش رو پیشنهاد می کنید برای جوانسازی پوستم؟

  9. تززیق ژل لب مدل باربی همون روسی هست؟ میشه راهنمایی کنید؟ من فاصله لب بالام تا بینی ام کمه. خوب میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله نتیجه نهایی تزریق چربی

تلگرام دکتر لاغری

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر لاغری

اینستاگرام دکتر لاغری

کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر