آیا تزریق چربی به صورت درد دارد؟

درد تزریق چربی

درد تزریق چربی

آیا بعد از تزریق درد تزریق چربی شایع است؟ یکی از مسائلی که با بالا رفتن سن، موجبات ناراحتی افراد را فراهم می‌کند، کم شدن تولید کلاژن و الاستین در بدن است.
این دو پروتئین، در پوست خاصیت ارتجاعی ایجاد می‌کنند و باعث می‌شوند پوست حالتی شاداب و درخشان داشته باشد. با بالا رفتن سن و کم شدن این پروتئین‌ها، پوست حالت افتاده پیدا می‌کند و چین و چروک ها کم کم روی پوست پدیدار می‌شوند. راهکار‌های مختلفی برای از بین بردن چین و چروک در چهره و جوان سازی پوست وجود دارد که یکی از بی خطر‌ترین و بی عارضه ترین این روش‌ها،
تزریق چربی به صورت است.

درد تزریق چربی به صورت

البته، تزریق چربی در تهران به صورت، به جز جوان سازی پوست، برای افزایش حجم گونه ها و لب‌ها نیز کاربرد دارد. یکی از سوالاتی که ذهن متقاضیان تزریق چربی را به خود درگیر می‌کند این است که آیا تزریق چربی به صورت درد دارد یا خیر؟

ما در این مقاله قصد داریم این موضوع را بررسی کرده و راهکار‌های مقابل با درد تزریق چربی به صورت را به شما معرفی نماییم.

درد بعد از تزریق چربی

وقتی پوست افراد دچار چین و چروک یا افتادگی می‌شود و یا افراد به خاطر اسکلتی بودن صورت، گونه ها فرورفته به نظر می‌رسند، روش های جوان سازی پوست و حجم دهی اهمیت پیدا می‌کنند. راهکاری که در دکتر لاغری، کلنیک تزریق چربی، برای جوانسازی و حجم دهی اراپه می‌شود تزریق چربی به نواحی مختلفی از چهره شماست.

بعد از تزریق چربی به هریک از این نواحی شما یک عارضه موقتی را ممکن است تجربه کنید! درد تزریق چربی همیشه برای مراجعه کنندگان وجود ندارد. شما با تزریق چربی به هریک از این نواحی زیر ممکن است درد بعد از تزریق چربی را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:  درمان عفونت بعد از تزریق چربی

فیلرهای مختلفی برای از بین بردن این مشکلات وجود دارند که یکی از این فیلرها چربی است.

در این عمل، ابتدا چربی از نواحی مقاوم‌تر بدن مانند شکم و پهلو‌ها و یا ران‌ها استخراج می‌شود و سپس بعد از خالص سازی و پالایش، به بدن تزریق می‌شود.

تزریق کردن چربی به صورت، با بی حسی موضعی انجام می‌شود و نیازی به بی هوش کردن بیمار وجود ندارد. مگر این که در شرایط خاص، بیمار توانایی تحمل عمل را نداشته باشد و پزشک تشخیص دهد که بهتر است بی هوش شود. پیش از این تصمیم گیری، ابتدا بیمار مورد آزمایش قرار می‌گیرد و وضعیت سلامت عمومی وی سنجیده می‌شود.

درد تزریق چربی به صورت

تزریق چربی برای چه کسانی مناسب است؟

تزریق چربی، کاربرد های مختلفی دارد که در زیر به برخی از آن ها اشاره کرده ایم:

  • از بین بردن چین و چروک دور دهان و خط لبخند و زیر بینی
  • افزایش حجم لب ها و گونه ها و یا پر کردن چانه
  • از بین بردن چاله ها و فرورفتگی های صورت مثل زیر چشم ها و یا شقیقه
  • از بین بردن افتادگی پوست و شل شدن آن در افراد مسن یا کسانی که به خاطر مسائل ژنتیکی دچار پیری زودرس پوست شده اند.
  • جوان سازی پوست

شرایط واجدین تزریق چربی: تزریق چربی برای چه افرادی مناسب است؟

آیا تزریق چربی به صورت درد دارد؟

تزریق چربی یک عمل ساده سرپایی است که نیازی به بیهوشی نیز ندارد و با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. به طور کلی، این عمل با درد همراه نیست ولی در صورت مراجعه به افراد غیرمتخصص و بی‌مهارت ممکن است دچار عوارض مختلفی مانند درد، خون ریزی و عفونت شوید.

بنابراین پاسخ به این سوال تا حد زیادی بستگی به کلینیک و پزشکی که انتخاب می‌کنید دارد. کلینیک سعادت آباد با بیش از ۱۷ سال سابقه درخشان در زمینه تزریق چربی، به شما کمک می‌کند. تا عمل تزریق چربی خود را به راحت ترین شیوه ممکن به انجام برسانید و دچار عوارض تزریق چربی و خطرات ناشی از آن نشوید.

بعد از انتخاب پزشک و کلینیک مناسب برای تزریق چربی، عمل به توصیه های قبل و بعد از عمل و انجام مراقبت‌ها، می‌تواند در کاهش درد حاصل از تزریق چربی به دست و صورت موثر باشد.

این توصیه‌ها در جلسه مشاوره تزریق چربی به شما گفته می‌شوند. ولی برای راحتی شما عزیزان، در ادامه این مقاله آن ها را ذکر خواهیم کرد.

توصیه های مراقبتی قبل و بعد از تزریق چربی به صورت

پیش از تزریق چربی برای جلوگیری از درد تزریق چربی و دیگر عارضه‌ها چه کنیم؟

  • پیش از عمل خود، می‌بایست آب زیادی بنوشید تا پوست شما به اندازه کافی آبرسانی شود.
  • تا یک ماه و نیم قبل از عمل تزریق چربی، از استعمال دخانیات خودداری کنید.
  • مصرف دارو های ضد التهابی و آسپرین دار، ممکن است باعث رقیق شدن خون شوند. این موضوع می‌تواند باعث خون ریزی شود و یا موجب شود که خون در قسمت هایی از صورت انباشت شود که موجب سخت شدن کار برای پزشک می‌شود.
بیشتر بخوانید:  تزریق چربی یا لیفت با نخ؟!

با رعایت موارد زیر در روز تزریق چربی از درد تزریق چربی و دیگر عوارض احتمالی جلوگیری کنید:

در روز عمل خود، سعی کنید از هر گونه اضطراب و استرس دوری کنید. معمولا این عمل سریع و به صورت سرپایی انجام می‌شود ولی ممکن است بنا به تشخیص پزشک نیاز به بی هوشی داشته باشید. بنابراین بهتر است خود را برای این شرایط نیز آماده کرده باشید و با یک همراه به کلینیک مراجعه کنید تا در صورت نیاز، به شما کمک کند.

بیشتر بخوانید:  مراقبت های بعد از تزریق چربی

تزریق چربی بدون درد در دکتر لاغری

تزریق چربی یکی از عمل های زیبایی پرطرفداری است که به خاطر مزایای فراوان، مورد استقبال عده زیادی از مردم قرار گرفته است. این که تزریق چربی با درد همراه است یا نه، دغدغه افراد زیادی است. در صورتی که به کلینیک معتبر برای انجام این عمل مراجعه کنید، دچار درد در ناحیه تزریق چربی نخواهید شد.

  • فایل ها را به اینجا بکشید یا
    انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf, حداکثر اندازه فایل: 500 MB, حداکثر تعداد فایل: 3.
    • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

    کلینیک سعادت آباد با سال ها تجربه درخشان در زمینه تزریق چربی، می‌تواند به شما کمک کند تا عمل خود را به راحت ترین شکل ممکن انجام دهید.

    جستجو مرتبط کاربران:

    5/5 - (1 امتیاز)

    11 پاسخ

    1. من یک ماه پیش دوستم رو معرفی کردم به کلینیک شما، تزریق چربی گونه انجام داد و باورم نمیشد که نه کبودی داشت نه درد! تشکر از کلینیک دکتر لاغری

    2. دکتر تزریق چربی گونه انجام دادم ۳ ماه پیش علاوه بر اینکه از بین رفته و جذب شده یک ماه اول درد خیلی بدی داشتم! وقتی با کلینیکی که رفته بودم تماس میگرفتم میگفتند که درد تزریق چربی یک ماه هستش و طبیعیه! من چیجوری میتونم مشاوره بگیرم ازتون؟

    3. مگه تزریق چربی یک عمل جراحی نیست؟ اگر در حین عمل هم بیهوش کنید درد حس نشه به هرحال بعد عمل که درد تزریق چربی پیش میاد؟!

      1. تزریق چربی یک عمل جراحی کم تهاجمی است و با سورن کانولا انجام می‌شود. بیهوشی ندارد و حین تزریق از بی حسی استفاهد می‌شود. درد تزریق چربی بعد از انجام نیز در حد استفاده از مسکن و لحظه ای است.

    4. سلام وعرض ادب
      از اطلاعات خوبتون که به اشتراک می گذارید تشکر می کنم
      خانمی 45 ساله هستم ودیابت دارم از متفورمین وآترواستاتین استفاده می کنم
      تصمیم‌ دارم تزریق ژل به صورت انجام دهم
      آیا ضرر دارد؟؟ لطفا راهنماییم کنید
      سپاسگزارم

    5. سلام من ۵ سال پیش تزریق انجام دادم ولی متاسفانه دوباره پوستم پشل شده میتونم دوباره چربی تزریق کنم

    6. سلام صورتم ککمک های زیادی داره وپوستم هم سبزه هستش چطوری ازشراین ککمک هاخلاص بشم وپوستم هم روشنتربشه ازکرمهای ساختنی هم استفاده کردم ولی دوباره پیداشدن بیشترهم شدن

    7. ببخشید میخواستم بدونم پف زیر چشم هم با عمل بلفاروپلاستی خوب میشه؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله آیا تزریق چربی به صورت درد دارد؟

    تلگرام دکتر لاغری

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات دکتر لاغری

    اینستاگرام دکتر لاغری

    کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر