10 مزیت تزریق گونه بایوفت با کانولا

مزیت تزریق گونه بایوفت با کانولا

مزیت تزریق گونه بایوفت با کانولا

تزریق گونه بایوفت با کانولا یکی از عمل‌های زیبایی است که با تزریق چربی به صورت و به روش بایوفت انجام می‌شود؛ در ابتدای سخن بهتر است به مزایای بیش از اندازه این عمل زیبایی اشاره کنیم و همچنین لازم به ذکر می‌باشد که این نوع عمل زیبایی دارای معایب بسیار اندکی بوده و یا حتی بهتر است گفته شود که اصلاً معایبی برای آن یافت نشده است؛ اگر معایب اندکی هم دیده شده است به مرور زمان و طی دو یا سه هفته از بین رفته است.

برای مثال معایبی مانند قرمزی و تورم که چند روز بعد از عمل تزریق چربی در تهران با استفاده از مراقبت‌های پس از عمل از بین رفته است؛ اما مزایای آن که بسیار چشم‌گیر می‌باشد به شرح زیر می باشد:

تزریق به گونه چربی

  • استفاده از کانولا و در نهایت سوزش کمتر
  • عدم ایجاد جای زخم
  • عدم ایجاد عفونت
  • نتیجه دهی مطلوب و تضمین شده
  • نتیجه دهی در بازه زمانی کوتاه تر
  • انجام توسط پزشکان متخصص
  • استفاده از دستگاه های پیشرفته
  • عدم آسیب به بافت چربی
  • بدون نیاز به بیهوشی
  • بدون نیاز به جراحی‌های سنگین

کانولا چیست؟

کانولاها در تزریق گونه به روش بایوفت درست مانند سوزن‌­ها دارای یک بدنه توخالی هستند و این ساختار اجازه می‌­دهد تا چربی ژل فیلر و … از درون بافت عبور کند. با این حال، به جای استفاده از سری نوک تیز مانند سوزن کانولا ها دارای نوک گرد و صاف هستند و این امر باعث می‌شود که کار خود را بدون ایجاد هیچ گونه درد و سوزش و جای زخمی انجام دهد؛ به طور کلی استفاده از کانولا در تزریق بسیار مطلوب تر از سایر موارد می‌باشد. همانطور که هر وسیله‌ای دارای تنوع می‌باشد کانولا‌ها نیز دارای انواع و اقسام متفاوتی می‌باشد که در ادامه به شرح آن خواهیم پرداخت.
در رابطه با کانولاها باید گفت که این وسیله شگفت انگیز بر اساس پارامترهایی چون قطر طول سوزن و گیج دارای انواع متفاوتی می‌باشند و همچنین باید گفت که قطر خارجیکانولا بین ۴/۱ تا ۳/۰ متغیر است. همچنین طول این ابزار متغیری بین ۲۰ تا ۷۵ است.

بیشتر بخوانید:  قیمت زاویه سازی صورت با تزریق چربی بایوفت

تفاوت سوزن باکانولا چیست؟

نکته‌ای که لازم است به آن توجه شود این است که شاید شما در برخورد اول با کانولا گمان کنید که همانند سوزن می‌باشد؛ اما باید گفت که کانولا با سوزن کاملاً متفاوت بوده و کارایی آن بسیار مطلوب تر می باشد به طوری که می‌توان گفت در سوزن به دلیل اینکه سر آن تیز می‌باشد.

با سوزن امکان خراش و یا آسیب به پوست وجود دارد در حالی که در روش تزریق ژل گونه با کانولا سر کانولا گرد بوده و بدون هیچ گونه خراشی کار خود را انجام داده و وارد پوست می‌شود. همچنین باید افزود هنگامی که از سوزن برای تزریق بدون عوارض تزریق چربی استفاده می‌شود، امکان آسیب‌های جدی به پوست و تورم و کبودی و قرمزی پوست وجود دارد. این در حالی است که هنگام استفاده از کانولا هیچ کدام از این موارد وجود نخواهد داشت و بدون هیچ مشکلی تزریق گونه بایوفت با کانولا انجام می‌شود.

تزریق ژل گونه با کانولا ، تزریق فیلر گونه با کانولا ، کانولا تزریق چربی ، تزریق ژل با کانولا
تزریق چربی گونه با کانولا

دلیل استفاده از تزریق چربی بایوفت با کانولا چیست؟

همانطور که در مطالب فوق متوجه شدید استفاده از کانولا برای تزریق چربی به گونه دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد که سبب شده است از آن در این عمل زیبایی استفاده شود. اما به طور کلی لازم است که بررسی کنیم دلیل استفاده از تزریق گونه بایوفت با کانولا چیست و آیا این روش برای تمامی افراد جوابگو است یا نه؟

می‌توان گفت ظهور این علم و هنر در پزشکی باعث شده تا همه قشر جامعه به فکر تزریق چربی بیفتند و کلینیک‌های زیبایی پر از مراجعه کننده باشد.

به طور کلی باید گفت همه افراد اعم از زن و مرد پیر و جوان به زیبایی علاقه مند بوده و دائماً در حال تلاش برای رسیدن به آن می‌باشد و اگر نقص اعم از اکتسابی یا مادرزادی دارند لازم می‌دانند که آن را رفع کنند. موارد زیادی وجود دارد که ممکن است شخص به فکر استفاده از تزریق گونه بایوفت بیفتد؛ اما شایع ترین این دلایل عبارتند از مشکلات ژنتیکی، عدم تقارن دو طرف صورت، لاغری بیش از حد صورت، کشیده بودن صورت نداشتن گونه‌های کافی.

[ توصیه میکنیم مقاله تزریق چربی به دست را نیز مطالعه کنید. ]

تزریق چربی گونه کانولا به چه صورت انجام میشود؟

تزریق فیلر گونه با کانولا و تزریق چربی گونه بایوفت با کانولا به عنوان یک عمل زیبایی یکی از پیشرفته‌ترین و به روز ترین عمل‌های زیبایی می‌باشد که در آن از دستگاه‌های پیشرفته به جای روش‌های دستی استفاده می‌شود و همانطور به دلیل استفاده از کانولاها به عنوان پیشرفته ترین روش شناخته شده است لذا باید گفت به دلیل استفاده از این موارد امکان آسیب به بافت چربی اصلاً وجود نداشته و به راحتی می‌توان انجام داد به طور کلی باید گفت مراحل تزریق گونه عبارتند از: استخراج، تصفیه و پاکسازی، تزریق.

10 مزیت تزریق گونه بایوفت با کانولا

در مرحله استخراج باید چربی را از محل‌هایی که دارای چربی بیشتری می باشند مانند شکم، پهلو، ران برداشته و از بدن خارج کرد بعد از اینکه چربی از موضع مدنظر خارج شد باید آن را آماده برای تزریق کرد؛ شاید برایتان سوال پیش آید که چگونه می توان این چربی را آماده کرد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که چربی استخراج شده به دلیل اینکه دارای املاح بسیار زیادی مانند خون و آب و … می‌باشد لازم است که این مواد از چربی جدا شده و به عبارت بهتر چربی به صورت خالص درآید چرا که طبق مطالعات به دست آمده دوام و ماندگاری چربی خالص بیشتر از چربی ناخالص میباشد و در نهایت در آخرین مرحله که تزریق می باشد چربی خالصی که آماده شده را به گونه تزریق می‌کنند.

بیشتر بخوانید:  تزریق چربی بایوفت به سینه

آیا تزریق گونه بایوفت با کانولا دائمی می‌باشد؟

به طور کلی بسته به اینکه شما از چه موادی برای تزریق گونه بایوفت با کانولا استفاده کنید، دوام آن متفاوت خواهد بود. برای مثال اگر شما از ژل برای تزریق استفاده کنید، دوام و ماندگاری تزریق چربی آن بسیار کم می‌باشد؛ چرا که ژل مصنوعی بوده و به مروز زمان تاثیر خود را از دست خواهد داد. اما باید گفت اگر از چربی استفاده کنید دوام و ماندگاری آن حداقل ۳ سال و یا حتی گاهی اوقات بیشتر می باشد و پس از این سه سال ۷۰ درصد چربی باقیمانده و مابقی آن که از دست رفته است را میتوان با استفاده از ترمیم مجددا به دست آورد نکته‌ای که لازم است به آن توجه شود.

  • فایل ها را به اینجا بکشید یا
    انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf, حداکثر اندازه فایل: 500 MB, حداکثر تعداد فایل: 3.
    • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

    تاثیر پزشک بر ماندگاری

    این است که مقدار ماندگاری اثرات عمل به پزشک شما بستگی دارد. چرا که هرچه پزشک متخصص بهتری داشته باشد این کار را بهتر انجام داده و در نتیجه نتایج آن ماندگارتر خواهد بود اما به طور کلی باید گفت که تزریق چربی به صورت نسبت به بقیه موارد به ویژه تزریق چربی بایوفت با کانولا که پیشرفته ترین نوع می‌باشد دارای ماندگاری و تأثیرگذاری بیشتری می‌باشد؛ لذا شما می‌توانید با خیال راحت از این عمل زیبایی برای رفع نقص‌های خود و همچنین ایجاد زیبایی دو چندان استفاده کنید.

    5/5 - (2 امتیاز)

    6 پاسخ

    1. سلام شکمم بزرگه ولی بدنم رو فرمه از وقتی کرونا اومد ورزش نکردم تاثیری داره آیا چند جلسه باید بیام نتیجه بگیرم 

    2. سلام من یک ماه از لایه بردار ژانولوما به تجویز دکتر استفاده کردم فقط در ناحیه پیشانی که لک داشتم،الان تمام صورتم حالت تب و گور گرفتگی و سوزش داره رنگش زیاد سرخ نمیشه ولی مدام میسوزه و بین دو آبروم و بالای ابروهام خیلی میخاره و میسوزه دکترم بهم فقط یک قرص دس لوراتادین و یک پماد فلویوسینولون داد که اصلا بهترم نکرده خیلی اذیتم و خیلی میترسم که چطور میشه و خوب میشه یا نه

    3. سلام ببخشید من یه سوال داشتم
      حدودا 20 روز اخیر به دستور پزشک از ماینوکسیدیل استفاده کردم بعد قطعش کردم و چندروز پیش یه تونیک گیاهی ک باعث قطع ریزش مو میشه رو استفاده کردم
      ولی شنیدم بعد از قطع کردن ماینوکسیدیل باز ریزش شرو میشه، الان بنظر شما این تونیک میتونه جلوی ریزشو بگیره و چون قبلش ماینوکسیدیل استفاده کردم هیچ مشکلی تو عمل کردن تونیک ب وجود نمیاره و خوب عمل میکنه باز؟
      چون من قبلا از این تونیک استفاده کردم و ریزش موهامو قطع کرد و الان حس میکنم اگه خوب عمل نمیکنه واسه اینه قبلش ماینوکسیدیل زدم
      ایا تصورم اشتباهه و ربطی نداره؟
      لطفا جواب بدین

    4. سلام من یک ماه هست نانوفت انجام دادم زیر چشم چپم هنوز ورم و هاله ای از کبودی زیر چشمم مونده این نگران کننده ست
      دکترم گفته تا دو ماه بعد از تزریق خوب میشه آیا این درسته؟

    5. یا سلام
      من یک ماه میشه کاشت انجام دادم
      و هفته قبل نیز عمل گوش انجام دادم و دکتر تاکید کرد حتما هد بند استفاده کن.
      از طرفی با توجه به اینکه مرتب روعن سیاهدانه برای موها استفاده میکردم
      احساس می کنم پوست سرم خیلی نرم شده و مواد بیحسی زیر پوست که حالت ژله مانند هستند وقتی باند کشی روی سرم بستم صبح احساس دو فرو رفتگی در پوست سرم نزدیک پیشانی کردم
      این مواد تا چه زمان کامل دفع می شوند؟
      ایا این فرو رفتگی درمان می شود؟
      در ضمن داروی سفالکسین و نوافن واناهیل استفاده کردم.
      باتشکر

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله 10 مزیت تزریق گونه بایوفت با کانولا

    تلگرام دکتر لاغری

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات دکتر لاغری

    اینستاگرام دکتر لاغری

    کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر

    ماندگاری بایوفت لاغری موضعی ترواسکالپ قبل و بعد تزریق ژل قبل و بعد تزریق چربی گونه