تزریق چربی بایوفت به سینه

تزریق چربی بایوفت به سینه-دکتر لاغری

تزریق چربی بایوفت به سینه-دکتر لاغری

تزریق چربی بایوفت به سینه برای زیبایی اندام خانم‌ها. همانطور که می‌دانید امروزه زیبایی اندام برای بانوان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد از این رو بیشتر آنها سعی بر این دارند تا بتوانند با روش‌های پیشرفته و امروزی زیبایی متناسب را برای خود به ارمغان آورند. یکی از قسمت های بدن که در زیبایی اندام بانوان نقش بسزایی دارد قسمت مربوط به سینه می‌باشد از این رو بیشتر افراد سعی بر این دارند تا با استفاده از روش های زیبایی که در زمینه اندام سینه وجود دارد، بتوانند رضایت بخشی مورد نظر خود را به دست آورند، که یکی از این روش ها، روش تزریق چربی بایوفت سینه می‌باشد. با توجه به تمامی مطالب گفته شده در بالا حال ممکن است که این سوال برای شما پیش آید چه کسانی می‌توانند روش تزریق چربی بایوفت به سینه را انتخاب نمایند و این روش شامل چه کسانی می‌شود؟

بایوفت سینه شامل چه کسانی می‌شود؟

تزریق چربی بایوفت به سینه یکی از روش‌های زیباسازی و جوانسازی سینه می‌باشد. در این روش در کنار روش‌های زیبایی سینه همچون لیفت سینه یا بالا بردن آن و عمل پروتز در میان بیشتر بانوان رایج شده است؛ پس در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد مزایای تزریق چربی بایوفت سینه و همچنین چگونگی انجام آن برای‌تان توضیح دهیم.

تزریق چربی بایوفت به سینه

در پاسخ به این سوال به طور کلی می‌توان گفت تمامی افرادی که از فرم سینه خود رضایت کافی را ندارند می‌توانند با تزریق چربی در تهران در جهت بزرگ کردن سینه میزان رضایت کافی را به دست آورند. همچنین علاوه بر این که بسیاری از افراد می‌خواهند سینه بزرگ داشته باشند عده‌ای نیز هستند که دارای عدم تقارن در سینه هستند و یا بنا به دلایلی برای متناسب شدن لباس در اندامشان روش تزریق چربی بایوفت در سینه را انتخاب می‌کنند.
علاوه بر موارد گفته شده در بالا بسیاری از افراد هستند که به خاطر بارداری، شیردهی و یا کاهش وزن و یا پیری سایز سینه آنها کاهش یافته و بافت اطراف آن شل شده است؛ بنابراین برای بهبود افتادگی سینه روش تزریق چربی بایوفت سینه را انتخاب می‌کنند، بنابراین به طور کلی تمامی موارد گفته شده در بالا شامل کسانی می‌شود که می‌توانند روش تزریق چربی بایوفت به سینه را برای خود انتخاب نمایند.

 

[ کسانی که می خواهند دستانی صاف و بدون چین و چروک داشته باشند، توصیه میکنیم تا تزریق چربی به دست انجام دهند. ]

آیا این روش تزریق دائمی می‌باشد یا موقت؟

با توجه به تمامی مطالب گفته شده در بالا در موارد استفاده تزریق چربی بایوفت به سینه حال ممکن است که این سوال برای شما پیش آید که آیا این روش تزریق دائمی می باشد یا موقت؟ و همچنین این روش چگونه انجام می شود؟

تزریق چربی بایوفت به سینه

به طور کلی در پاسخ به این سوال که انجام این روش یک روش دائمی می‌باشد یا موقت می‌توان گفت با توجه به اینکه امروزه پزشکان متعدد و گوناگونی و در کلینیک‌های مختلف انجام عمل تزریق چربی بافت به سینه را انجام می‌دهد از این رو مهم‌ترین عامل در ماندگاری این روش بستگی به میزان تخصص و تجربه پزشک در مرحله تزریق چربی و نحوه آماده سازی آن می‌باشد. بنابراین اولین نکته برای شما لازم است که بهترین پزشک متخصص را برای خودتان و در مجهزترین کلینیک‌ها انتخاب نمایید. با توجه به اینکه در این روش از چربی‌های بدن خود فرد استفاده می‌شودِ بنابراین باید با توجه به میزان تبحر پزشک چربی‌های مایع و سلول‌هایی که آسیب دیده‌اند، از بدن دفع شوند تا بهترین رضایت بخشی و نتیجه و در مرحله آخر ماندگاری بالایی را برای شما در بر داشته باشد.

بیشتر بخوانید:  ماندگاری تزریق چربی بایوفت از 1 سال بیشتر است؟

چگونگی انجام روش تزریق چربی بایوفت به سینه

اگر بخواهیم در مورد چگونگی انجام روش تزریق چربی بایوفت به سینه را برای‌تان توضیح دهیم این گونه می‌باشد که این روش نیز مانند سایر روش های تزریق چربی شامل سه مرحله می باشد، با این تفاوت که درباره بایوفت از دستگاه‌های مجهز و پیشرفته در جهت جداسازی و خالص سازی چربی استفاده می شود؛ بنابراین در مرحله اول تزریق چربی بایوفت به سینه باید چربی از قسمت های مختلف بدن که دارای چربی زیادی و مناسب می باشد مانند قسمت های اطراف پهلو شکم و ران میزان چربی مورد نظر استخراج شود و در مرحله بعد که همان مرحله خالص سازی چربی می باشد باید ناخالصی های موجود در چربی را توسط دستگاه های پیشرفته و مجهز خالص سازی نمایند و مرحله آخر که مهم‌ترین و حساس‌ترین مرحله به شمار می‌آید همان مرحله تزریق چربی به سینه می‌باشد که این مرحله، مرحله‌ی بسیار حساس می باشد،زیرا در صورتی که پزشک میزان تخصص لازم را نداشته باشد ممکن است موجب عدم تقارن در سینه ها شود.

با توجه به تمامی مطالب گفته شده در بالا در مورد تزریق چربی بایوفت به سینه می‌توان گفت که این روش امروزه به عنوان موثر ترین و کاربردی ترین روش در جهت زیباسازی و جوانسازی اندام بانوان به شمار می آید البته ذکر این نکته لازم است که شما باید تمامی موارد فوق که اولین و مهمترین گزینه انتخاب پزشک مناسب می باشد در نظر بگیرید و علاوه بر این شما باید تمام مراقبت های پیش از تزریق چربی به سینه و مراقبت های بعد از این عمل را رعایت نمایید زیرا در صورت عدم رعایت تمامی نکات فوق موجب نارضایتی شما خواهد شد.

تزریق چربی بایوفت به سینه-دکتر لاغری

مراقبت‌های پیش از تزریق چربی به سینه

اولین و مهمترین گزینه پیش از انجام عمل تزریق چربی بایوفت به سینه با ماندگاری تزریق چربی بالا، بهتر است که در معرض نور آفتاب قرار نگیرید و همچنین نداشتن استرس به شما کمک می‌کند تا نتیجه بهتری را کسب نمایید. علاوه بر این شما باید از لحاظ جسمی برای این جراحی آماده باشید و همچنین نیاز است که میزان چربی لازم برای این عمل در بدن شما وجود داشته باشد و هرگز نمی‌توان از چربی فریز شده یا از چربی بدن افراد دیگر استفاده نمود.

به طور کلی در پایان می‌توان گفت با توجه به اینکه انجام عمل تزریق بدون عوارض تزریق چربی به عنوان یک روش سر‌پایی به شمار می‌آید بنابراین، پس از انجام آن فرد می تواند بیمارستان یا مرکز درمانی را ترک کند و همچنین دوره نقاهت آن بسیار کوتاه می‌باشد؛ شما می‌توانید تمام توصیه‌های پزشک متخصص را رعایت کنید تا بهترین رضایت بخشی را برای خود به ارمغان آورید.

5/5 - (1 امتیاز)

6 پاسخ

    1. لاغری با این روش اصلا سوختگی ندارد. برای دریافت مشاوره بیشتر می‌توانید با مشاورین ما تماس بگرید.

  1. میکرو فت خوبه نانوفت ؟ کدوم نتیجه بهتر و عوارض کمتری داره ؟

    1. با سلام دوست عزیز. خیر شما می‌توانید در یک سفر یک روزه برای انجام خدمات به تهران سفر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله تزریق چربی بایوفت به سینه

تلگرام دکتر لاغری

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر لاغری

اینستاگرام دکتر لاغری

کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر