تزریق چربی بایوفت به صورت

روش بایوفت صورت چیست؟ همانطور که می‌دانید امروزه همه افراد در پی به دست آوردن زیبایی پوست صورت خود و جوانسازی آن هستند و بدین منظور روش های گوناگون و متعددی در زمینه زیباسازی و جوانسازی صورت وجود دارد، که یکی از این روش‌ها، روش تزریق چربی بایوفت به صورت می‌باشد. قبل از اینکه بخواهیم در مورد تزریق چربی بایوفت توضیح دهیم حال ممکن است که این سوال برای شما پیش آید که تزریق چربی به صورت به روش بایوفت چیست و دارای چه مزایایی می باشد که امروزه دارای محبوبیت بسیار خاصی در میان افراد می‌باشد و همچنین طرفداران بسیار زیادی را دارا میباشد. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد تزریق چربی بایوفت و همچنین مزایای تزریق چربی بایوفت صورت برای‌تان توضیح دهیم.

تزریق چربی بایوفت به صورت چیست و دارای چه مزایایی می‌باشد؟

همانطور که می‌دانید امروزه به دلیل رشد علم و تکنولوژی در زمینه‌ی تمامی کارها و همچنین علم پزشکی توانسته است که تمامی کارها ماشینی شود و از دستگاههای فوق العاده پیشرفته به خصوص در زمینه زیبایی استفاده شود بنابراین تزریق چربی بایوفت صورت نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد و در تمامی مراحل کاری خود از دستگاه‌های کاملاً پیشرفته و مجهز استفاده می‌کند تا بتواند بهترین رضایت بخشی را برای شما به ارمغان آورد.

علاوه بر این با توجه به اینکه انجام روش تزریق چربی بایوفت به صورت در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در اسرع وقت انجام می شود و همچنین بدون درد و التهاب و سوزش می باشد و نیازی به جراحی و بیهوشی ندارد و نتیجه خود را در سریع ترین زمان ممکن نشان می‌دهد و نتیجه حاصل از آن کاملاً طبیعی می باشد،بنابراین به عنوان شناخته ترین و معتبرترین روش به شمار می‌آید و از این رو توانسته است در میان سایر روش های تزریق چربی در تهران ارجحیت داشته باشد. با توجه به تمامی مطالب گفته شده در بالا در مورد وضعیت های روش بایوفت به صورت حال ممکن است این سوال برای شما پیش آید که تزریق چربی بایوفت به صورت چگونه انجام می شود؟ اولین نکته قبل از انجام عمل تزریق چربی بایوفت به صورت انتخاب بهترین پزشک متخصص در زمینه زیبایی که دارای مهارت و تخصص بالایی باشد می باشد.
با توجه به اینکه امروزه دستگاه های بسیار پیشرفته در زمینه این انجام عمل زیبایی وجود دارد بنابراین میزان داشتن تخصص و تبحر پزشک نیز بسیار مهم می باشد.

بیشتر بخوانید:  ناگفته های تزریق چربی بایوفت

تزریق بایوفت صورت چگونه انجام می‌شود؟

زیبا شدن با تزریق ژل یا چربی؟-تزریق چربی بایوفت به صورتبنابراین در اولین مرحله پزشکی در متخصص شما را مورد آزمایش قرار می‌دهد تا اگر مشکلی در بدن شما وجود دارد آن مشکل را برطرف کند و شما را کاملاً برای تزریق چربی به روش بایوک آماده نمایند در مرحله اول تزریق چربی باید چربی از قسمت های گوناگون بدن که دارای چربی‌های زیادی می باشد مانند پهلو،شکم،زیر شکم و ران برداشت کنند، سپس در مرحله ی بعد چربی‌های برداشته شده را در داخل دستگاه سانتریفیوژ قرار می‌دهند تا به کیفیت مورد نظر برسد و خالص سازی نمایند.

در این مرحله باید ناخالصی‌های موجود در چربی که شامل آب و خون می باشد را جدا نمایند و چربی را آماده تزریق کنند، در مرحله آخر همان مرحله ی تزریق چربی می باشد و یک مرحله بسیار حساس و مهم است و نیاز به دقت کافی دارد باید توسط پزشک متخصص چربی آماده شده را به نواحی مورد نظر تزریق کند. با توجه به تمامی مطالب گفته شده در مورد تزریق چربی بایوفت به صورت همانطور که می دانید امروزه مسئله اقتصادی برای افراد و به عنوان یک مسئله مهم و قابل اهمیت می باشد از این رو مسئله تزریق چربی به روش بایوفت نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و برای افراد هزینه پرداختی نیز به عنوان یک عامل مهم به شمار می آید.

قیمت تزریق چربی به روش بایوفت به صورت چگونه میباشد

از این رو ممکن است که این سوال برای شما پیش آید که قیمت تزریق چربی به روش بایوفت به صورت چگونه میباشد و به چه عواملی بستگی دارد؟ با توجه به مطالب گفته شده در بالا و همانطور که می‌دانید روش تزریق چربی به روش بایوفت به صورت یک روش کاملاً پیشرفته بوده و از دستگاه‌های مدرن استفاده می‌شود و از آنجایی که در این روش تنها از چربی بدن خود فرد استفاده می شود و نیازی به مواد بیهوشی ندارد و همچنین از مواد شیمیایی مضر استفاده نمی کنند بنابراین همه این عوامل در هزینه پرداختی توسط شما موثر خواهد بود و از طرفی دیگر با توجه به اینکه امروزه پزشکان و متخصصان و گوناگونی در زمینه انجام عمل زیبایی و تزریق چربی وجود دارند و هر یک از این پزشکان در کلینیک ها و مراکز درمانی متفاوتی کار خود را انجام می دهند هر یک از آنان دارای تعرفه های مخصوص به خود می باشند بنابراین این عوامل نیز در هزینه پرداختی توسط شما موثر خواهد بود.

بایوفت صورت

قبل و بعد از تزریق چربی به روش بایوفت صورت

از طرفی دیگر با توجه به اینکه میزان چربی استخراج شده از بدن افراد و همچنین چربی انتقال داده شده به آنان متفاوت می‌باشد، بنابراین میزان چربی انتقالی و استخراجی نیز در هزینه پرداختی توسط شما تاثیرگذار خواهد بود و نمی‌توان یک هزینه کلی را برای انجام عمل تزریق چربی به روش بایوفت بیان کرد. با توجه به تمامی مطالب گفته شده در بالا در مورد انجام عمل تزریق چربی بایوفت به صورت حال ممکن است که این سوال برای شما پیش آید که منظور از طبیعی بودن عمل چربی به روش بایوفت نسبت به تزریق ژل چگونه می باشد؟

همانطور که می دانید تزریق ژل در زمان طولانی تری انجام می شود و نتایج حاصل از آن بیشتر نشان داده می‌شود، اما با توجه به اینکه در روش تزریق چربی بایوفت به صورت به دلیل استفاده از دستگاه های مجهز و پیشرفته و همچنین با توجه به اینکه از چربی بدن خود فرد استفاده می‌شود و این روش کاملا طبیعی بوده و نتایج اولیه آن بلافاصله بعد از عمل مشاهده می‌شود و همچنین نیاز به تکرار و ترمیم زیادی ندارد، در حالی که روش تزریق ژل را انتخاب می کنید نیاز به ترمیم و تکرار بیشتری دارد و عوارض تزریق چربی ناشی از آن بیشتر می‌باشد و دارای ماندگاری تزریق چربی کمتری نیز خواهد بود.

 

در خدمت یکی از مراجعان عزیزمون بودیم که دقایقی از وقت پر ارزششون رو در اختیار ما گزاشتند و مصاحبه کوتاهی باهاشون داشتیم.

 

تزریق چربی بایوفت به صورت

نتیجه گیری

به طور کلی در پایان می‌توان گفت که تزریق چربی بایوفت به صورت با در نظر گرفتن تمامی جوانب و انتخاب بهترین پزشک و کلینیک، بهترین گزینه برای شما در جهت جوانسازی و زیبایی صورت می‌باشد که شما می توانید بدون هیچ گونه استرس و نگرانی این روش زیبایی را برای خود انتخاب نمایید.

اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .

6 پاسخ

  1. سلام ,
    ممنون میشم پاسخ بدید اگر ترمیم نانو چربی انجام بدم بعد از تزریق چربی ۳ ماهه گذشته تأثیر بهتری داره برای خط خنده ؟
    من ۱ ماهه پیش تزریق چربی انجام دادم اما خط خنده ام پر نشد و دکتر میگه ۲ ماهه دیگه بیا برای ترمیم چون الان چربیها بافتشون در زیر پوست شکل نگرفته.
    آیا ترمیم دوباره اثر خواهد داشت روی خط خنده ؟
    یا روش دیگه انجام بدم.
    من از شکل فیلر یا ژل زیر پوست خوشم نمیاد مصنوعی تر از چربی هست.
    لطفا راهنمایی بفرمایید .

    سپاس
    سحر

  2. سلام شکمم بزرگه ولی بدنم رو فرمه از وقتی کرونا اومد ورزش نکردم تاثیری داره آیا چند جلسه باید بیام نتیجه بگیرم 

  3. سلام من ۵ سال پیش تزریق انجام دادم ولی متاسفانه دوباره پوستم پشل شده میتونم دوباره چربی تزریق کنم

  4. اگر دور شکم کسی۱۲۰ باشه در چند جلسه میشه کم کردمثلا۸۰سانتش بکنید

  5. سلام. من خانومم. موهام کم پشت هست. میشه جلو موهام رو کاشت بزنم؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله تزریق چربی بایوفت به صورت

تلگرام دکتر لاغری

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر لاغری

اینستاگرام دکتر لاغری

کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر

ماندگاری بایوفت لاغری موضعی ترواسکالپ قبل و بعد تزریق ژل قبل و بعد تزریق چربی گونه قبل و بعد تزریق چربی صورت