9 مزیت تزریق چربی بایوفت برای جوانسازی

تزریق چربی بایوفت برای جوانسازی یکی از مهم‌ترین و پیشرفته‌ترین عمل‌های زیبایی می‌باشد که امروزه به دلیل مزایای بالایی که دارد افراد زیادی را به خود جذب نموده است و از آن برای جوانسازی و زیباسازی استفاده می‌کنند همه افراد زیبایی را دوست دارند و دائماً در تلاش برای رسیدن به آن می باشد متاسفانه باید گفت بسیاری از افراد به دلایل متفاوتی فاکتورهای زیبایی خود را از دست می‌دهند این دلایل ممکن است اکتسابی باشد. ممکن است ژنتیکی و یا مادرزادی باشد در هر حال افراد نباید نگران باشند چرا که با استفاده از تزریق چربی به راحتی می‌توان این مشکلات را حل کرد.

یکی از عمده ترین مشکلاتی که برای افراد وجود دارد این است که به مرور زمان پوست افراد اعم از زن و مرد و حتی جوانان نیز چروکیده و پیر می‌شود و دلایل متعددی نیز برای این چروک شدن وجود دارد که عمده‌ترین آنها عبارت است از استرس، تغذیه نامناسب، مشکلات ارثی و ژنتیکی و مهم‌تر از همه آنها مرور زمان و کهولت سن.

تزریق چربی بایوفت برای جوانسازی
تزریق چربی بایوفت برای جوانسازی

تزریق چربی بایوفت برای جوانسازی چه فوایدی دارد؟قبل و بعد تزریق چربی بایوفت

  • زیبایی بیشتر
  • جوانتر شدن شخص
  • طبیعی بودن
  • بدون درد و سوزش
  • عدم وجود عارضه پوستی
  • بدون نیاز به داروهای بیهوش کننده قوی
  • عدم جراحی
  • تضمینی بودن نتایج پس از عمل
  • دوام بالا

به طور کلی باید گفت تزریق چربی بایوفت برای موارد متعددی استفاده می‌شود و محدود به یک مورد جوانسازی نمی‌باشد. برای مثال عده‌ای از افراد اگر دچار گونه های نامتقارن هستند و یا حتی دچار لب‌های کوچک می‌باشند از تزریق چربی استفاده می‌کنند و تزریق چربی دارای مزایای بی‌شماری می‌باشد که در فوق ذکر شد اما یکی دیگر از کاربردهای تزریق چربی بایوفت برای جوانسازی پوست اعم از پوست صورت دست و سایر نقاط بدن استفاده می شود و امروزه به دلیل مشکلاتی که برای افراد وجود دارد این نوع از تزریق چربی بسیار کاربردی می‌باشد.

بیشتر بخوانید:  تزریق چربی بایوفت به گونه ها

بایوفت بهترین تزریق چربی جوانسازی چیست؟

تزریق چربی جوانسازی به روش بایوفت به راه‌های متفاوتی انجام می‌شود و به عبارت بهتر باید گفته شود که متدهای متفاوتی برای این کار وجود دارد و یکنواخت نبوده و شما می‌توانید از روش‌های متفاوتی استفاده کنید. به عبارت بهتر می‌توان گفت دست پزشک متخصص برای اینکه چه نوع روشی را برای تزریق چربی در تهران انتخاب کند باز می‌باشد اما به طور کلی در میان انواع و اقسام روشهای تزریق چربی برای زیباسازی و جوانسازی پوست می‌توان گفت تزریق چربی بایوفت نسبت به سایر روش‌ها بهتر بوده و طرفداران بیشتری اعم از افراد و پزشکان را به خود جذب نموده است و می‌توان گفت دلیل این محبوبیت مزایای بیشتر و بهتر این روش نسبت به سایر روش‌ها می‌باشد پس می‌توان گفت بایوفت بهترین روش برای تزریق چربی جوانسازی می‌باشد.

بایوفت یکی از بهترین روشهای تزریق چربی جوانسازی می‌باشد که نسبت به سایر روشهای تزریق کردن چربی مزایای بیشتری داشته است به طور کلی باید گفت تزریق چربی به دو صورت انجام می شود:

  • روش های دستیتزریق چربی بایوفت برای جوانسازی
  • روشهای دستگاهی

در روش‌های دستی تمامی مراحل با دست انجام می‌شود و از هیچ دستگاهی استفاده نمی‌شود به این روش‌ها، روش‌های سنتی نیز گفته می‌شود. اما درباره بایوفت که یک روش دستگاهی نیز می‌باشد تمامی مراحل توسط دستگاه انجام می‌شود و این کار موجب دقت بالای کار و همچنین نتیجه دهی تضمینی و بهتری خواهد شد؛ لذا باید گفت دلیل اهمیت و محبوبیت بایوفت نسبت به سایر روش‌ها این است که در آن به دلیل استفاده از دستگاه‌های پیشرفته دقت عمل بالا بوده و امکان وجود آسیب وجود ندارد این در حالی است که در روش های سنتی به دلیل این که از دست استفاده می‌شود.

و تمامی کارها توسط خود اشخاص انجام می‌شود هرچند شخص دارای مهارت بالایی باشد باز هم امکان بروز آسیب‌های جبران ناپذیر از قبیل سوزاندن بافت چربی یا از بین رفتن بیش از اندازه چربی وجود دارد در حالیکه در روش بایوفت به دلیل استفاده از دستگاه چربی کاملا به اندازه استخراج شده و چربی اضافه ای از دست نخواهید.

داد لذا توصیه می‌شود اگر قصد تزریق بدون عوارض تزریق چربی برای جوان سازی خود را دارید از روش بایوفت که یک روش تضمینی میباشد بهره ببرید تا بدون هیچ نگرانی از عارضه های آن این کار را انجام دهید و از نتایج آن که قطعاً نتیجه بخش می باشد لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:  بهترین دکتر تزریق چربی بایوفت در تهران

تزریق چربی بایوفت برای جوانسازی به چه صورت انجام میشود؟

همانطور که در مقالات مختلف به آن اشاره کردیم، تزریق چربی بایوفت برای جوانسازی نواحی مختلف بدن انجام می‌شود که اگر درست و اصولی در زیر نظر اساتید و متخصصان این امر برایتان انجام شود نه تنها عوارض خاصی نداشته بلکه تمامی فواید گفته شده در بالا را بدست می آورید.

برای نمونه تزریق چربی به دست برای جوانسازی به طور کلی سه مرحله دارد که این سه مرحله بسته به اینکه از روش‌های سنتی یا روش‌های دستگاهی استفاده شود متفاوت خواهد بود. اما سه مرحله ای که در ادامه ذکر می‌شود در تمامی روش‌ها وجود دارد و تنها تفاوتی که می‌توان برای آن ذکر نمود این است که در روش‌های سنتی از دست و با دقت کمتری این کارها انجام می‌شود در حالی که در روش‌های دستگاهی مانند بایوفت این مراحل توسط دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود ‌.

به طور کلی این سه مرحله عبارتند از :
استخراج، تصفیه و پالایش، تزریق

9 مزیت تزریق چربی بایوفت برای جوانسازی

استخراج چربی در روش بایوفت برای جوانسازی

اولین مرحله در جوانسازی با بایوفت، مرحله استخراج می‌باشد که این مرحله یکی از مهمترین مراحل برای ماندگاری تزریق چربی می‌باشد. چرا که اگر این مرحله به درستی انجام نشود امکان آسیب به بافت چربی وجود دارد و اکثر اوقات افراد به دلیل اینکه از روش‌های نامناسب دستی استفاده می‌کند. آسیب‌های جبران‌ناپذیری به چربی وارد می‌کنند اما با استفاده از بایوفت به راحتی می‌توان این مرحله را بدون هیچ آسیبی انجام داد این مرحله به این صورت می‌باشد که چربی مورد نیاز را از قسمت‌هایی که دارای چربی بیشتری می‌باشند از قبیل زیر شکم، پهلو، ران استخراج و برداشت می‌کنند.

زاویه سازی، حجم دهی و جوانسازی صورت

تصفیه و پالایش بایوفت برای جوانسازی

دومین مرحله از تزریق چربی به روش بایوفت برای جوانسازی چربی که از بدن استخراج می‌شود دارای مقادیر زیادی ناخالصی می‌باشد که باید از چربی جدا شده و به بدن فرد تزریق شود؛ چرا که اگر چربی به صورت ناخالص تزریق شود تاثیر کمتری خواهد داشت. لذا چربی را که استخراج شده است با استفاده از دستگاه‌های مخصوصی که بسیار پیشرفته می‌باشد ناخالصی را از آن گرفته و چربی را آماده تزریق می‌کنند و پس از آنکه چربی آماده تزریق شد در آخرین مرحله چربی را با استفاده از سرنگ های مخصوصی به قسمت مورد نظر تزریق می‌کنند.

در پایان به عنوان نتیجه گیری باید گفت تزریق چربی جوانسازی یکی از بهترین روش‌های جوانسازی پوست می‌باشد چرا که این روش به دلیل استفاده از چربی بدن خود فرد نتایج بهتری نسبت به سایر روش‌ها به همراه خواهد داشت و نکته‌ای که لازم به یاداوری می‌باشد این است که اگر از روش بایوفت استفاده شود نتایج کاملا تضمینی بوده و امکان هیچگونه آسیب و عارضه ای نیز وجود نخواهد داشت.

جستجو مرتبط کاربران:

5/5 - (1 امتیاز)

8 پاسخ

  1. سلام من در کلینیک دکتر لاغری بایوفت صورت انجام دادم واقعا کارشون حرف نداشت. در یک جلسه تزریق چربی با روش بایوفت انجام شد و در دو جلسه ترمیم بعد از حدود ۸ ماه واقعا حجم صورتم خوب شده. ممنون از دکتر لاغری.

    1. سلام؛ خوشحالیم که بایوفت کلینیک دکتر لاغری براتون رضایت بخش بوده است.

  2. سلام وقت بخیر من گونه‌ام افتادگی داره و نیاز به جوانسازی دارم؛ حالا موندم بین بایوفت کلینیک دکتر لاغری یا لیفت صورت؟! چطور میتونم راهنمایی بیشتری بگیرم؟

    1. سلام؛ شک نداشته باشید که بایوفت برای جوانسازی صورت بهترین روش ممکن است.
      برای دریافت مشاوره تماس بگیرید: ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵

  3. سلام. من خانومم. موهام کم پشت هست. میشه جلو موهام رو کاشت بزنم؟؟

  4. اگر دور شکم کسی۱۲۰ باشه در چند جلسه میشه کم کردمثلا۸۰سانتش بکنید

    1. با سلام دوست عزیز بسته به شرایط بدنی شما سه تا چهار جلسه. برای دریافن مشاوره بیشتر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله 9 مزیت تزریق چربی بایوفت برای جوانسازی

تلگرام دکتر لاغری

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر لاغری

اینستاگرام دکتر لاغری

کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر

ماندگاری بایوفت لاغری موضعی ترواسکالپ قبل و بعد تزریق ژل قبل و بعد تزریق چربی گونه