هزینه اندولیفت چقدر است؟

هزینه و قیمت اندولیفت

هزینه و قیمت اندولیفت

هزینه اندولیفت چقدر است؟ قیمت اندولیفت بسته به عوامل گوناگون متفاوت است. هزینه اندولیفت بسته به مکان درمان، دستگاهی که برای اندولیفت استفاده می‌شود، مقدار چربی برای تخلیه، میزان تخصص و تجربه پزشک، تعداد جلسات لازم برای اتمام کار، داروهای تجویزی توسط پزشک و قیمت فیبر مصرفی دستگاه متفاوت است. علاوه بر موارد ذکر شده، به دلیل اینکه این روش زیبایی غیرتهاجمی است. قیمت آن نسبت به سایر روش‌های تهاجمی بسیار پایین‌تر است.

ماندگاری این روش نسبت به سایر روش‌های جوانسازی و پاکسازی پوست صورت بسیار بیشتر است به همین دلیل نسبت به سایر روش‌های زیبایی، این روش با وجود هزینه بالای آن ارجحیت دارد. همانطور که گفتیم کار با این دستگاه باید توسط افراد متخصص و باتجربه انجام شود به همین دلیل هزینه آن اندکی بالاتر است. اندولیفت در کلینیک دکتر لاغری توسط مجرب‌ترین پزشکان انجام می‌شود. در ادامه همراه ما باشید تا با همه چیز پیرامون اندولیفت آشنا شوید.

اندولیفت چیست؟

این روزها روش‌ها و متدهای جدیدی برای جوانسازی و رفع تیرگی پوست ابداع شده است. یکی از از محبوب‌ترین این روش‌ها اندولیفت پوست است. قبل از اینکه به بررسی هزینه اندولیفت در تهران بپردازیم بهتر است به صورت مختصر درباره چیستی آن اطلاعاتی داشته باشیم. در اندولیفت از لیزر استفاده می‌شود. در حقیقت این روش، یکی از روش‌های درمانی با استفاده از لیزر است. اندولیفت یکی از بهترین روش‌ها برای افرادی است که پوست آن‌ها دچار شلی و افتادگی شده است.

این روزها با توجه به اندولیفت کمتر از جراحی برای لیفت صورت استفاده می‌شود. کاربرد جراحی فقط در مواردی است که پوست فرد به مقدار بسیار زیادی دچار افتادگی شده است. اندولیفت نه تنها برای صورت بلکه برای سایر بخش‌های بدن نیز استفاده می‌شود. به دلیل استفاده از لیزر این روش خطرات و عوارض کمتری دارد.

به دلیل عدم نیاز به بیهوشی و بستری شدن در بیمارستان این روزها برای اندولیفت صورت به عنوان یک گزینه محبوب و پرطرفدار است. علاوه براین اندولیفت مانند جراحی نیاز به برش و بخیه نداشته و همچنین در این روش هیچگونه اثر زخم و اسکار برروی پوست باقی نخواهد ماند. این روزها از لیزر برای انجام کارهای زیبایی مانند رفع چین و چروک، لیفت صورت و … استفاده می‌شود. استفاده از روش اندولیفت به دلیل استفاده از لیزر یک روش تقریباً بی‌خطر است. روش‌های اندولیفت لیزری که در کلینیک دکتر لاغری انجلم می‌شود به واسطه دو مدل لیزر زیر است.

آیا درمان لیزر اندولیفت هزینه زیادی دارد؟

هزینه لیزر اندولیفت معمولاً نسبت به سایر روش‌های زیبایی که برای لیفت صورت استفاده می‌شود معمولاً کمتر است. در گذشته معمولاً از جراحی برای لیزر استفاده می‌شده است. البته هنوز هم از جراحی هنگامی که افتادگی پوست با هیچ روشی قابل درمان نباشد استفاده می‌شود. جراحی معمولاً هزینه‌های بالایی دارد علاوه بر این هزینه‌های بستری و هزینه‌های پس از درمان نیز وجود دارد.

در روش اندولیفت معمولاً هزینه بستری در بیمارستان و سایر هزینه‌های دارویی وجود ندارد. علاوه براین بیمار بسیار زودتر به زندگی روزمره باز می‌گردد. با توجه به اینکه یک جلسه معمولاً برای درمان نیاز است نسبت به سایر روش‌ها مقرون به صرفه‌تر است. قطعاً تخصص پزشک در قیمت اندولیفت اثر دارد. اگر این متد زیبایی برای رفع شلی و افتادگی پوست زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه انجام شود، هزینه آن بیشتر است؛ اما معمولاً کار زیر نظر پزشک متخصص حدود یک جلسه زمان می‌برد؛ بنابراین هزینه صرف شده ارزش این یک جلسه را دارد.

برای رفع تیرگی پوست دست چه کنیم؟ سفید کردن پوست دست

هزینه اندولیفت چقدر است؟

عوامل متعددی بر هزینه و قیمت اندولیفت موثر است که در ادامه به بررسی این عوامل می‌پردازیم.

میزان منطقه لیفت و ترمیم شلی و افتادگی پوست از مهمترین عواملی است که باعث می‌شود چهره فرد زیبایی خود را از دست بدهد. بسته به میزان افتادگی پوست هزینه اندولیفت متفاوت است. همچنین میزان منطقه لیفت نیز تاثیر بسیار زیادی در لیفت صورت دارد.

  • دستگاه و مواد مصرفی مورد استفاده

دستگاه اندولیفت از مدرن‌ترین دستگاه‌هایی است که برای از بین بردن افتادگی و شلی پوست ابداع شده است. این دستگاه از لیزر برای درمان افتادگی پوست استفاده می‌کند. از آنجا که فیبرهای نوری تنها برای یکنفر استفاده می‌شود و یکبار مصرف است به همین خاطر هزینه‌های بالایی دارد.

  • میزان مهارت و تجربه تیم درمانی موثر در قیمت اندولیفت

میزان تخصص و تجربه پزشک تاثیر زیادی در هزینه اندولیفت دارد. هرچه پزشک دارای تجربه و مهارت بیشتری باشد و مدارج بالاتری در این زمینه داشته باشد، قطعاً کار لیفت را به شیوه بهتری انجام خواهد داد. از سویی تجربه تیم همراه پزشک نیز در هزینه اندولیفت بسیار مهم است.

  • هزینه‌های اندولیفت مرتبط مانند کلینیک دکتر لاغری

هزینه‌های کلینیک نیز در هزینه اندولیفت بسیار موثر است. منطقه جغرافیایی که کلینیک در آن واقع شده و تجهیزات پزشکی و همچنین میزان بهداشت محیط و پرسنل و نوع دستگاه تاثیر زیادی برروی هزینه اندولیفت دارد.

بیشتر بخوانید:  غده های زیر پوست در بدن

اندولیفت چگونه کار می‌کند؟

اندولیف نوعی درمان جوانسازی با لیزر است. این نوع از لیزر برای پوست صورت، گردن و بدن استفاده می‌شود. نحوه کار این نوع از دستگاه لیزر با استفاده از فیبر نازک اپتیکالی است. این نوع از لیزر با استفاده از لیزر دایود ۱۴۷۰ نانومتر کار می‌کند. این متد درمانی فوق‌العاده را می‌توان به تنهایی و یا با سایر روش‌های زیبایی مانند هایفو استفاده کرد. هیچ نوع برشی در این روش وجود ندارد و فیبر به آسانی وارد پوست می‌شود.

اندولیفت روشی موثر برای فرم‌دهی و تحریک تولید کلاژن و ساخت عروق جدید می‌باشد. کلاژن از مهمترین عوامل موثر در جلوگیری از افتادگی پوست است. این ماده در بدن انسان ساخته می‌شود و از شلی و افتادگی پوست جلوگیری می‌کند. اندولیفت در حقیقت نوعی کانتورینگ صورت است که شادابی و جوانی اولیه را با استفاده از لیزر به پوست برمی‌گرداند.

در واقع اندولیفت موج‌های تایید شده‌ای است که توسط بدن جذب می‌شود و با جذب طول موج گرما باعث ایجاد و فرم‌دهی منطقه مورد نظر می‌شود یدون اینکه به سایر بافت‌ها آسیب وارد شود.

فرآیند واقعی اندولیفت شامل مراحل دقیقی است. از بیهوشی و بی‌حسی اولیه تا دقت در لیفتینگ و طراحی، هر مرحله برای دستیابی به نتیجه مطلوب طراحی شده است. بیماران می‌توانند از یک تجربه راحت با کمترین ناراحتی انتظار داشته باشند.

هزینه اندولیفت چقدر است

مقایسه هزینه با سایر روش‌های لیفتینگ صورت

برای تصمیم‌گیری آگاهانه، مقایسه هزینه و قیمت اندولیفت صورت با سایر روش‌های لیفتینگ صورت ضروری است. آیا با لیفتینگ‌های سنتی یا گزینه‌های غیر تهاجمی مانند بوتاکس مقایسه شود، درک مزایای منحصر به فرد اندولیفت به افراد کمک می‌کند تا گزینه مناسب‌تری را انتخاب کنند. جهت نقایسه و دریافت مشاوره بیشتر می‌توانید با مشاورین ما در کلینیک دکتر لاغری، زیر نظر کلینیک ماه زر تماس بگیرید.

 

مشـاوره ۲۴ ساعته

09127300790

 

اندولیفت در کلینیک دکتر لاغری

افتادگی و شلی پوست از مهمترین عواملی است که بر زیبایی فرد اثر می‌گذارد و باعث داشتن چهره‌ای نازیبا برای فرد می‌شود. این روزها روش‌ها و متدهای جدیدی برای رفع این مشکل وجود دارد. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره و نوبت اندولیفت صورت از طریق فرم زیر درخواست خود را به اطلاع ما برسانید.

  • فایل ها را به اینجا بکشید یا
    انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf, حداکثر اندازه فایل: 500 MB, حداکثر تعداد فایل: 3.
    • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

    از میان این روش‌ها اندولیفت محبوبیت زیادی در بین افراد دارد. در این روش درمانی از لیزر برای درمان شلی و افتادگی پوست استفاده می‌شود. از آنجا که این روش مانند جراحی نیاز به بستری و بخیه زدن ندارد، مناسب‌ترین انتخاب برای افرادی است که بسیار مشغله ندارند و زمان زیادی برای انجام کارهای زیبایی ندارند. هنگامی که روش اندولیفت را برای لیفت صورت انتخاب می‌کنید، تخصص پزشک، منطقه جغرافیایی کلینیک تاثیر زیادی بر هزینه و قیمت دارد.

    مدت ماندگاری اثرات اندولیفت متفاوت است اما به طور کلی ماندگاری طولانی دارد. عواملی مانند فیزیولوژی فرد و انتخاب‌های سبک زندگی ممکن است بر مدت اثرات تأثیرگذار باشند.

    علاوه بر هزینه اندولیفت که با سایر روش‌ها تفاوت دارد، این روش بر تحقق نتایج طبیعی با حداقل زمان بازگشت به روال عادی تمرکز دارد که این امر از لیفتینگ‌های سنتی که ممکن است به چهره تنش داده شوند، متمایز می‌کند.

    با اینکه اندولیفت به عنوان ایمن محسوب می‌شود، برخی عوارض موقت ممکن است اتفاق بیفتد. این ممکن است شامل تورم، خوردگی یا ناراحتی کمی باشد که به طور معمول در عرض چند روز رفع می‌شود.

    با توجه به اهداف فرد، می‌توان اندولیفت را با سایر روش‌ها ترکیب کرد. با این حال، این تصمیم باید با مشاوره پزشک انجام شود.

    جستجو مرتبط کاربران:

    2.5/5 - (2 امتیاز)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله هزینه اندولیفت چقدر است؟

    تلگرام دکتر لاغری

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات دکتر لاغری

    اینستاگرام دکتر لاغری

    کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر

    بایوفت چیست؟ بایوفت صورت بدون عوارض تزریق چربی صورت تزریق ژل روسی