بایوفت گونه عوارض دارد؟

بایوفت گونه بدون عوارض

بایوفت گونه بدون عوارض

عوارض تزریق چربی بایوفت به گونه وجود دارد؟ بسیاری از مردم چین و چروک و خطوط ریز را شایع‌ترین نشانه پیری می‌دانند. وقتی کاهش حجم علاوه بر چین و چروک باعث افتادگی پوست می‌شود، انتقال چربی با جراحی معجزه می‌کند تا جوانی شما را بازگرداند. این درمان نوآورانه، چربی اضافی را از یک ناحیه برداشته و در ناحیه دیگر اصلاح می‌کند. انتقال چربی به روش‌های مختلفی انجام می‌گردد که جدیدترین و عالی‌ترین روش بایوفت می‌باشد. نتایج حاصل از این روش انتقال چربی بسیار چشمگیر است و در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. در کنار مزایای زیاد این روش خوب است با عوارض تزریق چربی بایوفت به گونه نیز آشنا شوید. این مقاله جهت تکمیل آگاهی شما در زمینه بایوفت گونه می‌باشد.

انتقال چربی چیست؟

چربی در همه جای بدن یافت می‌شود، اما همه از جایی که قرار می‌گیرند راضی نیستند. به عنوان مثال، چربی اضافی روی شکم یا ران‌‌ها می‌تواند باعث اضافه وزن شما شود، در حالی که کاهش حجم در صورت یا گونه‌ها می‌تواند شما را مسن‌‌تر نشان دهد. در طی انتقال چربی از طریق جراحی، چربی ناخواسته برداشته می‌ شود و سپس برای ایجاد ظاهری جوان تر و زیباتر به صورت و گونه منتقل می‌شود. انتقال چربی همچنین برای بیمارانی که خواهان افزایش حجم بدون ایمپلنت یا فیلر خارجی هستند عالی است.

تزریق چربی به روش‌های مختلفی در کلینیک دکتر لاغری، معتبرترین مرکز تزریق چربی، زیر نظر کلینیک ماه زر انجام می‌شود. در ویدیو زیر می‌توانید نمونه‌ای از رضایتمندی مراجعه کننده کلینیک ما را مشاهده کنید.

[ رضایتمندی مراجعه کننده از تزریق چربی بایوفت ]

تزریق گونه به روش بایوفت

قبل از اینکه بخواهیم در ارتباط با عوارض تزریق چربی بایوفت به گونه برای شما صحبت کنیم، این روش را برای شما شرح می‌دهیم. درمان با استفاده از بیهوشی یا یک روش بی‌حسی دیگر آغاز می‌شود، سپس از لیپوساکشن برای استخراج دقیق چربی استفاده می‌شود. پس از آن، چربی برداشت شده تصفیه می‌شود تا آب و خون چربی جدا شود و خالص گردد. سپس چربی خالص شده همراه با سلول‌های بنیادی و فاکتورهای رشد  در نواحی مشخص شده تا زمانی که ظاهر مورد نظر حاصل شود، وارد می‌شود. مرحله آخر بسیار حساس و مهم است و نیاز به دقت کافی دارد و ضروری است که توسط پزشک متخصص چربی آماده شده را به نواحی مورد نظر تزریق کند.

تزریق چربی بایوفت به گونه ها یکی از عمل‌های زیبایی است که با تزریق چربی به صورت و به روش بایوفت انجام می‌شود. این نوع انتقال چربی دارای مزایای بیشماری است که مورد توجه پزشکان و زیباجویان قرار می‌گیرد. بعلاوه این نوع عمل زیبایی دارای معایب بسیار ناچیزی می باشد که معمولا به مرور زمان و طی ۲ یا ۳ هفته از بین می‌رود. برای مثال معایبی مانند قرمزی و تورم که چند روز بعد از پیوند چربی با استفاده از مراقبت‌های پس از عمل از می‌رود.

مقایسه بایوفت با سایر روش‌های انتقال چربی

به طور کلی می‌توان گفت که تزریق چربی بایوفت گونه با در نظر گرفتن تمامی جوانب و انتخاب بهترین پزشک و کلینیک، بهترین گزینه برای شما در جهت جوانسازی و زیبایی صورت در مقابل سایر روش‌های انتقال چربی می‌باشد. بنابراین شما می‌توانید بدون هیچ گونه استرس و نگرانی این روش زیبایی را برای خود انتخاب نمایید.

بیشتر بخوانید: تفاوت تزریق چربی بایوفت و نانوفت

چگونه می‌توان بازیابی انتقال چربی را آسان تر کرد؟

عوارض بایوفت گونه

راه‌هایی برای سرعت بخشیدن به بازیابی انتقال چربی در خانه وجود دارد. به یاد داشته باشید که این دستورالعمل‌ها را دنبال کنید و در صورت مشاهده هر گونه عوارض جانبی نگران کننده، مانند خونریزی گسترده یا علائم عفونت، با پزشک خود تماس بگیرید. دستورالعمل‌ها معمولا شامل موارد زیر می‌باشند.

  • تمام داروهای تجویز شده را طبق دستور مصرف کنید.
  • از بلند کردن اجسام سنگین و فعالیت های ورزشی خودداری کنید.
  • برای کمک به تورم، با سر بالا بخوابید.
  • از پوشیدن لباس های منقبض کننده روی ناحیه درمان خودداری کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: تزریق چربی بایوفت چگونه است؟

در حالی که بیشتر مردم فکر می‌کنند برخی از علائم پیری به دلیل چین و چروک و افتادگی پوست است، علت اصلی کاهش حجم است. انتقال چربی ( که پیوند چربی نیز نامیده می‌شود ) فرآیند برداشتن چربی از یک ناحیه از بدن و استفاده از آن برای تقویت یک ناحیه دیگر است.

دکتر ضرغامی، جراح پلاستیک با تجربه و متخصص، از تکنیک‌های اثبات شده برای ارائه نتایج موثر انتقال چربی برای هر بیمار استفاده می‌کند. با این حال، شما هنوز هم باید برخی از عوارض جانبی خفیف را در دوران نقاهت پیش‌بینی کنید.

بیشتر بخوانید:  هزینه تزریق چربی بایوفت به صورت

عوارض پیوند چربی

برای بررسی عوارض تزریق چربی بایوفت گونه بهتر است از عوارض تزریق چربی در حالت کلی نیز اطلاع داشته باشید. در درازمدت، ممکن است تغییراتی در شکل، ظاهر یا بافت ناحیه‌ای که چربی برداشته شده یا جایگزین شده است، رخ دهد. این موضوع می‌تواند ناشی از سن، افزایش یا کاهش وزن و سایر شرایط باشد.

  • در موارد خاص، چربی منتقل شده ممکن است باعث آسیب به پوست روی محل شود و باعث آسیب بافتی به پوست و بافت اطراف شود. این امر ممکن است منجر به زخم یا تغییر شکل شود و برای ترمیم نیاز به جراحی داشته باشد.
  • وضعیتی به نام سروما ممکن است پس از جراحی، پس از ضربه به ناحیه یا ورزش شدید ایجاد شود. ممکن است مایع بین پوست و بافت زیرین جمع شود و باعث تورم و تغییر شکل شود. جراح شما باید فوراً این را بداند تا بتوان به آن رسیدگی کرد و از نتایج بدتر جلوگیری کرد.
  • جراحی انتقال چربی معمولاً امروزه در مطب جراح و با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. اگرچه در برخی موارد، ممکن است از بیهوشی عمومی استفاده شود، بنابراین عوارض ریوی همیشه مورد توجه است. لخته شدن خون ( آمبولی ریوی ) و فروپاشی جزئی ریه‌ها می‌تواند پس از بیهوشی عمومی رخ دهد. در صورت بروز هر یک از این عوارض، ممکن است نیاز به بستری شدن در بیمارستان و درمان اضافی فوری داشته باشید.
  • اگرچه نادر است، اما سندرم آمبولی چربی می‌تواند زمانی رخ دهد که قطرات چربی در ریه ها به دام افتاده باشند. این یک عارضه بسیار نادر، اما احتمالا کشنده در فرآیندهای انتقال چربی است.
  • همچنین موارد نادری از انتقال چربی وجود داشته است که در آن نکروز چربی مرتبط باعث بدشکلی قابل توجه صورت ( تغییر شکل یا تغییر شکل قسمت بدن ) و ناراحتی روانی می‌شود.
  • عوارض جانبی بسیار ناگوار برای لیپومدلینگ نسبتاً نادر است و بیشتر عوارض جانبی جزئی و قابل اصلاح هستند. چیزی که باید بدانید ( همانطور که جراح زیبایی شما توضیح خواهد داد ) این است که پس از عمل اولیه، ممکن است در ماه‌ها یا سال‌های آینده به روش‌های دیگری نیاز داشته باشید تا ظاهر دلخواه خود را حفظ کنید.
  • چربی منتقل شده با گذشت زمان مقداری از حجم اولیه خود را از دست می‌دهد. این کار شکل و ظاهر کلی ناحیه را تغییر می‌دهد و درمان‌های بیشتری برای اصلاح آن مورد نیاز است. در صورت افزایش وزن، چربی ممکن است در حجم افزایش یابد و ظاهر نامطلوبی ایجاد کند.
  • سفتی، برآمدگی یا عدم تقارن نیز ممکن است رخ دهد. اگر مقداری از چربی از انتقال جان سالم به در نبرد، ممکن است در واقع ” بمیرد ” و سفت شود و باعث ناراحتی شود. کیست‌ها ممکن است در محل انتقال ایجاد شوند و برای برداشتن آنها نیاز به یک روش باشد.
  • متأسفانه ظاهر متقارن بدن ممکن است ناشی از روش انتقال چربی نباشد. عواملی مانند رنگ پوست، رسوبات چربی، برجستگی استخوانی و تون ماهیچه‌ای وجود دارند که ممکن است باعث عدم تقارن طبیعی در برخی از ویژگی‌های بدن شوند. در واقع ممکن است پس از انتقال چربی به دست آوردن یا حفظ تقارن دقیق امکان پذیر نباشد.

بیشتر بدانید: تزریق گونه برای صورت برای صورت کشیده

اکثر این موارد را می‌توان اصلاح کرد، اما جراحی بیشتری مورد نیاز است. اکثر بیماران این روش‌ها را برای کمک به بازیابی اعتماد به نفس و عزت خود انجام می‌دهند. تمام مزایای این خطرات کوتاه مدت باید به طور طولانی با جراح پلاستیک شما در میان گذاشته شود تا بتوانید این روش را به دقت ارزیابی کنید. سعی کنید با پزشکان مجرب زیبایی که با روش لیپومدلینگ یا تزریق چربی به روش بایوفت آشنا هستند کار کنید. جراح زیبایی شما با انتخاب صحیح روش انتقال چربی، اندامی را که می‌خواهید در اختیار شما قرار می‌دهد و همواره در تلاش برای کاهش یا رفع عوارض است.

عوارض بایوفت گونه وجود دارد؟

اگرچه انتقال چربی به طور کلی یک روش بی خطر است، بیماران باید از خطرات و عوارض جانبی احتمالی جراحی آگاه باشند. البته روش انتقال چربی و میزان مهارت و تجربه پزشک متخصص در کاهش عوارض انتقال چربی و کسب نتایج ایده آل بسیار موثر می‌باشد. دکتر ضرغامی در کلینیک دکتر لاغری، معتبرترین مرکز تزریق چربی سعادت آباد، دستورالعمل‌های بعد از عمل را ارائه می‌دهد تا بتوانید از محل جراحی مراقبت کنید و بهترین نتایج را برای انتقال چربی دریافت کنید. روش بایوفت جهت انتقال چربی یکی از به روزترین روش‌های مورد استفاده در دنیا محسوب می‌شود که عوارض ناشی از انتقال را به حداقل م‌ رساند. بیماران می‌توانند انتظار داشته باشند که نواحی تحت درمان به مدت چند هفته کبود و متورم شوند، بنابراین شما می‌خواهید برای بهبودی مدتی از محل کار خود مرخصی بگیرید. این احتمال وجود دارد که مقداری از چربی تزریق شده در چند ماه اول پس از جراحی دوباره جذب شود، اما این یک اتفاق رایج در اکثر بیماران است.

عوارض جانبی رایج بایوفت گونه عبارتند از:

  • بی حسی
  • کبودی و التهاب
  • زخم‌های کوچکی که به مرور زمان محو می‌شوند
  • مقداری از دست دادن چربی در ناحیه تزریق شده

در کلینیک زیبایی دکتر لاغری با حضور دکتر ضرغامی که نامی شناخته شده در زمینه جراحی‌های ترمیمی و زیبایی است این عمل را انجام می‌دهید. هدف ما تمرکز بر ارائه بهترین نتایج مطابق با نیاز هر بیمار است. کلینیک ما تمام اقدامات احتیاطی و ایمنی را انجام می‌دهد تا هر بیمار در طول عمل احساس راحتی و آرامش کند.

بیشتر بخوانید:  عوارض تزریق چربی بایوفت

مشاوره تزریق گونه بایوفت

افزایش سن، کاهش وزن و عوامل محیطی همگی در کاهش حجم صورت خصوصا گونه نقش دارند. با استفاده از جراحی انتقال چربی که توسط یک پزشک ماهر و با تجربه انجام می‌شود، می‌توان ظاهری کامل‌تر و جوان تر را بازیابی کرد. روش‌هایی مانند پیوند چربی بایوفت از هیجان انگیزترین و پیشرفتهترین پیشرفتها در پزشکی زیبایی هستند. پیوند چربی صورت با لیپوساکشن به صورت سرپایی در مرکز ما تحت بیهوشی عمومی انجام می‌شود.

جهت دریافت مشاوره برای تزریق جربی بدون عوارض بایوفت به گونه فرم زیر را تکمیل کنید. مشاورین ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

  • فایل ها را به اینجا بکشید یا
    انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf, حداکثر اندازه فایل: 500 MB, حداکثر تعداد فایل: 3.
    • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

    در صورت امکان، دکتر ضرغامی از برش های کوچکی استفاده می‌کند که منجر به کمترین جای زخم در محل تحت درمان می‌شود. چربی از طریق یک فرآیند تصفیه دقیق برای بهترین شانس موفقیت تهیه می‌شود. هنگامی که چربی آماده شد، سپس به صورت و گونه تزریق می‌شود. اگرچه این یک جراحی نسبتاً رایج است و معایب چشمگیری ندارد، اما بدون خطر نیست و قبل از انجام آن باید تمام محدودیت‌ها و خطرات مربوط به آن را بدانید. البته بایوفت نسبت به سایر روش‌های انتقال چربی به لطف مهارت پزشک متخصص، معایب بسیار کمتری دارد و معایب بایوفت گونه تنها شامل بی‌حسی، کبود، التهاب خواهد بود که به مرور زمان برطرف می‌شوند.

    4/5 - (1 امتیاز)

    10 پاسخ

    1. سلام. من خانومم. موهام کم پشت هست. میشه جلو موهام رو کاشت بزنم؟؟

    2. سلام ,
      ممنون میشم پاسخ بدید اگر ترمیم نانو چربی انجام بدم بعد از تزریق چربی ۳ ماهه گذشته تأثیر بهتری داره برای خط خنده ؟
      من ۱ ماهه پیش تزریق چربی انجام دادم اما خط خنده ام پر نشد و دکتر میگه ۲ ماهه دیگه بیا برای ترمیم چون الان چربیها بافتشون در زیر پوست شکل نگرفته.
      آیا ترمیم دوباره اثر خواهد داشت روی خط خنده ؟
      یا روش دیگه انجام بدم.
      من از شکل فیلر یا ژل زیر پوست خوشم نمیاد مصنوعی تر از چربی هست.
      لطفا راهنمایی بفرمایید .

      سپاس
      سحر

      1. با سلام. شما از بیماران ما نیستید. پیشنهاد میش کنیم برای مشخص تر شدن درخواست و وضعیت چهره با مشاورین ما تماس بگیرید تا نوبت معاینه برای شما گذاشته شود.

    3. سلام وقت بخیر
      آیا برای کم کردن چربی سینه آقایان هم میشه استفاده کرد؟
      واینکه هزینه حدودیش چقدره؟

      1. این مورد ممکن است نیاز به جراحی داشته باشد که در خدمات ما نیست. برای دریافت مشاوره بیشتر تماس بگیرید.

    4. سلام من ۵ سال پیش تزریق انجام دادم ولی متاسفانه دوباره پوستم پشل شده میتونم دوباره چربی تزریق کنم

      1. با سلام دوست عزیز؛ بله مشکلی نداره. برای دریافت مشاوره و نوبیت تماس بگیرید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله بایوفت گونه عوارض دارد؟

    تلگرام دکتر لاغری

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات دکتر لاغری

    اینستاگرام دکتر لاغری

    کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر