ماندگاری تزریق چربی بایوفت از 1 سال بیشتر است؟

ماندگاری تزریق چربی بایوفت چقدر است؟ همانطور که می‌دانید با توجه به گذشت زمان و افزایش عمر انسان چین و چروک‌های در نواحی مختلف بدن به وجود می آید این نواحی می‌تواند شامل دست صورت و غیره باشد که صورت مهمترین آنها می باشد. در پاسخ به سوال تزریق چربی تا چند سال دوام دارد؟ چین و چروک صورت انسان را پیرتر نشان می‌دهد که موجب کاهش اعتماد به نفس شما می‌شود بنابراین برای از بین بردن این چین و چروک راه‌هایی مانند تزریق چربی و تزریق ژل وجود دارد اما موضوع مهمی که وجود دارد ماندگاری آن است.

تزریق چربی بایوفت تا چند سال دوام دارد؟

ماندگاری تزریق چربی بایوفت تا چه زمانی است؟ یا به عبارتی پذیرش چربی تا چند سال دوام دارد؟ ماندگاری تزریق چربی بایوفت بسیار اهمیت دارد چون اگر این ماندگاری کم شود شما باید پس از مدت کوتاهی دوباره عمل تزریق کردن چربی را انجام دهید با توجه به اینکه این عمل علاوه بر اینکه زمانی را باید برای انجام آن داشته باشید منجر به صرف هزینه‌های نیز برای شما خواهد بود.

ماندگاری بایوفت

همانطور که می‌دانید یکی از مهمترین مزایای تزریق چربی بایوفت به بدن با ماندگاری زیاد آن می‌باشد تزریق چربی با ماندگاری بالا قابل مقایسه با دیگر روش‌ها نیز همچنین همانطور که می‌دانید میزان ماندگاری تزریق چربی در همه افراد یکسان نیست و در افراد مختلف متفاوت می‌باشد و به عوامل زیادی بستگی دارد.

ماندگاری تزریق چربی بایوفت به چه عواملی بستگی دارد؟قبل و بعد بایوفت

همانطور که می‌دانید طبق تحقیقات انجام شده حدود ۳۰ تا ۷۰ درصد چربی تزریق شده به بدن طی یکسال جذب می‌شود و به همین علت است که پزشکان معمولاً مقدار بیشتری از حد مورد نیاز شما را در هنگام تزریق چربی در تهران انجام می‌دهند تا پس از جذب به آن نتایج مورد رضایت بخش شما نشان داده شود. در واقع میزان جذب چربی به توانایی بدن در جذب چربی بستگی دارد. با توجه به اینکه ساختار و متابولیسم بدن افراد مختلف با یکدیگر فرق دارد؛ بنابراین می‌تواند در نتیجه حاصل شده از تزریق چربی نیست و همچنین ماندگاری آن فرق داشته باشد.

بسیاری از افراد که در تکاپوی تزریق چربی به انواع نقاط بدن خود دارند بر این باورند که این تزریق چربی باید همیشگی باشد در حالی که هیچ کاری برای نگهداری وضعیت بدنی خود در حالت ایده آل انجام نمی‌دهند. این یک باور غلط است زیرا بدنسازی برای ماندگاری بایوفت نیاز است.

تاثیر منفی کاهش وزن بر ماندگاری بایوفت

با توجه به اینکه کاهش وزن نیز می‌تواند میزان جذب چربی را افزایش دهد. به همین دلیل است که پزشک توصیه می‌کند که اگر می خواهید رژیم یا ورزشی را برای کاهش وزن انجام دهید، حتماً پیش از عمل این کار را انجام دهید. به کاهش وزن را برای بعد از عمل نگذارید.همچنین در صورتی که شما به بیماری خاصی مبتلا هستید که سبب کاهش وزن شما شده است به شما توصیه می‌شود که پیش از درمان با تزریق چربی بایوفت به پزشک مربوطه مراجعه کنید.

تزریق به گونه چربی

تغذیه برای انجام هر‌گونه عملی نقش بسیار موثری را دارد. درباره بایوفت نیز همین موضوع دخیل است و تغذیه مناسب تاثیر بسیار زیادی در ماندگاری آن دارد. برای تزریق چربی بدون عوارض تزریق چربی هم نیز بهتر است از غذاهای مناسب سرشار از میوه و سبزیجات استفاده کنید اگر غذای مناسب به بدن شما نرسد و قند خون مورد نیاز شما تأمین شود بدن برای سیستم‌های دفاعی خود در برابر کمبود انرژی با سوزاندن سلولهای خود که شامل چربی‌ها هستند واکنش نشان می‌دهند تا قند مورد نیاز را برای فعالیت مغز شما فراهم کنند.
بنابراین بهتر است با استفاده از یک برنامه غذایی مرتب و منظم و سرشار از تمام مواد معدنی و مغذی و همچنین نوشیدن آب در حفظ چربی‌های تزریق شده به پوست موثر باشید و مدت ماندگاری آن را افزایش دهید.

بیشتر بخوانید:  ماندگاری تزریق چربی بایوفت به لابیا

تاثیر افزایش سن بر ماندگاری تزریق چربی بایوفت

ماندگاری تزریق چربی بایوفت با افزایش سن رابطه عکس دارد! با توجه به اینکه طی افزایش سن مقداری از چربی‌های بافت‌های مختلف بدن از بین می‌روند و چربی‌های تزریق شده هم از این قاعده مستثنا نیستند. بنابراین بعضی از موارد جذب چربی‌ها قابل جلوگیری نیست. در بدن افراد مختلف حتی با وجود رعایت تمامی موارد بالا می‌تواند تحت تاثیر عوامل ژنتیکی یا محیطی باشد؛ بنابراین به طور کلی می‌توان گفت که تزریق چربی به روش بایوفت تا چند سال دوام دارد و تحت شعاع عوامل گوناگونی قرار می‌گیرد.

مشاوره ۲۴ ساعته:

09127300790

مهمترین عوامل ماندگاری بایوفت

مهمترین عواملی که در ماندگاری تزریق چربی بایوفت بسیار مهم می‌باشد. شرایط فرد متقاضی مانند سن، جنس، سابقه بیماری خاص، ژنتیک، شرایط محیطی، آب و هوایی و غیره بستگی دارد و همچنین با توجه به اینکه امروزه مراکز مختلفی برای انجام تزریق چربی وجود دارد و پزشکان زیادی در این زمینه تخصص دارند. بنابراین انتخاب محل و یا مکانی جهت انجام تزریق چربی و پزشک نیز در ماندگاری تزریق چربی بایوفت موثر می‌باشد. همچنین تعداد جلساتی که برای تزریق چربی شما به کلینیک مراجعه می‌کنید همگی عامل بسیار موثری در ماندگاری آن می باشد.

همچنین با توجه به اینکه میزان ورزش روزانه یا پیاده روی و همچنین فعالیت های بدنی در هر شخصی فرق میکند؛ بنابراین این عامل خود نیز در مدت ماندگاری تزریق چربی بایوفت در بدن موثر می باشد.

ماندگاری تزریق چربی بایوفت از 1 سال بیشتر است؟

حال ممکن است که این سوال برایتان پیش آید که تزریق چربی تا چند سال دوام دارد یا آیا تزریق چربی دائمی می‌باشد؟

ماندگاری تزریق چربی دائمی است؟

قبل از اینکه به سوال آیا ماندگاری تزریق چربی بایوفت دائمی می‌باشد؟ یا خیر؟ پاسخ دهیم، باید بدانید که سیستم بدن هر فرد با فرد دیگر متفاوت اصولاً بخشی از چربی تزریق شده پس از ۶ ماه تا یکسال جذب بدن می‌شود. البته توجه داشته باشید که شرایط بدنی هر فردی فرق می کند و با توجه به چربی به کدام یک از نواحی بدن تزریق شده باشد. میزان ماندگاری آن نیز فرق می‌کند. با توجه به اینکه امروزه عمل تزریق چربی در بیشتر جاهای بدن صورت می‌گیرد و قسمت از بدن ساختار متفاوتی دارد؛ بنابراین ماندگاری تزریق چربی در قسمت‌های مختلف بدن با یکدیگر فرق می‌کند مثلاً تزریق چربی به لب با تزریق چربی به گونه متفاوت می‌باشد.

بیشتر بخوانید:  تفاوت تزریق چربی بایوفت و نانوفت چیست؟

نتیجه گیری ذوام تزریق چربی بایوفت

در پایان می توان گفت با توجه به اینکه امروزه تزریق چربی به دست در در کلینیک‌های مختلف و همچنین توسط پزشک های مختلفی در قسمتهای مختلف بدن صورت می‌گیرد و متابولیسم  بدن هر فردی با یکدیگر فرق می‌کند.  و همچنین با توجه به اینکه این چربی از بدن خود فرد می‌باشد و یا از طریق دیگری فراهم شده باشد و همچنین ساختار هر قسمت بدن با یکدیگر فرق دارد، بنابراین در پاسخ به این سوال که تزریق چربی بایوفت چند سال دوام دارد؟ نمی‌توان به طور واضح مدت زمان یا یک بازه زمانی را برای آن بیان کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

6 پاسخ

  1. من به شدت با همسرم مشکل دارم دیگه کلافه شده از شما کمک میخوام

  2. سلام وقت بخیر خسته نباشید خوردن خرما با چای بعد کاشت مو ضرر داره و بعد سیزده روز رابطه جنسی به موهای کاشته ضرر میرسونه یا نه ممنون میشم پاسخ بدین

  3. سلام. من خانومم. موهام کم پشت هست. میشه جلو موهام رو کاشت بزنم؟؟

  4. سلام وقت بخیر ، من گودی زیرچشم و سیاهی زیرچشم دارم میخواستم ببینم نانو میکروفت روش خوبی هست و هزینه اش چقدره ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله ماندگاری تزریق چربی بایوفت از 1 سال بیشتر است؟

تلگرام دکتر لاغری

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر لاغری

اینستاگرام دکتر لاغری

کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر