تزریق چربی بایوفت به باسن

تزریق چربی بایوفت به باسن

تزریق چربی بایوفت به باسن

تزریق چربی بایوفت به باسن؛ با توجه به اینکه امروزه بسیاری از افراد در پی به دست آوردن زیبایی اندام خود هستند، از این رو سعی بر این دارند که تا بتوانند با روش‌های گوناگون و متعددی که امروزه وجود دارد اندامی متناسب و ایده‌آل داشته باشند، بنابراین یکی از اندام‌های بدن که در زیبایی هیکل افراد نقش موثری دارد باسن می‌باشد. امروزه بسیاری از افراد بنا به دلایلی باسن تخت و یا بد حالتی دارند و سعی بر این دارند که با انجام جراحی زیبایی، زیبایی باسن خود را به دست آورند. قبل از اینکه بخواهیم در مورد مزایای تزریق چربی بایوفت به باسن برای‌تان توضیح دهیم قصد داریم شما را با چگونگی انجام تزریق چربی بایوفت به باسن آشنا کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

جراحی زیبایی باسن به چند روش صورت می‌گیرد؟تزریق چربی بایوفت به باسن

جراحی زیبایی باسن به 2 روش صورت می گیرد:
پروتز باسن و تزریق چربی به باسن به روش بایوفت می‌باشد؛ تزریق چربی به باسن خود شامل روش‌های گوناگونی می‌باشد، که یکی از موثرترین و بهترین روش‌های تزریق چربی، تزریق چربی بایوفت به باسن می‌باشد.
با توجه به اینکه انجام روش پروتز باسن دارای عوارضی می‌باشد از این رو دارای محبوبیت کمتری می‌باشد و از طرفی دیگر با توجه به مزایای که روش تزریق چربی بایوفت به باسن دارا می‌باشد دارای متقاضیان زیادی می‌باشد و در میان اکثر افراد محبوبیت خاصی را دارا می‌باشد، حال ممکن است که این سوال برای شما پیش آید که مزایای تزریق چربی بایوفت به باسن شامل چه مواردی می باشد؟

برای اینکه صورت زیبایی داشته باشید نیز باید مقاله تزریق چربی بایوفت به صورت را کامل بخوانید.

چگونگی انجام تزریق چربی بایوفت به این ناحیه

تزریق چربی بایوفت به باسن

اولین مرحله در انجام روش تزریق با ماندگاری تزریق چربی بالا، تهیه چربی از قسمتهای بدن می‌باشد که معمولاً این چربی‌ها از قسمت‌های اطراف پهلو‌ها و رانها و شکم برداشته می‌شود زیرا دارای تراکم چربی بیشتری می‌باشد و بهترین منطقه برای برداشت چربی به شمار می‌آید، در مرحله بعد که همان مرحله ی آماده سازی چربی می‌باشد؛ در این مرحله باید چربی‌های مورد نظر شستشو داده شود تا برای تزریق آماده شوند، که برای شستشو و آماده سازی چربی‌ها نیاز به تکنیک های خاص و دستگاه های مجهز و پیشرفته می باشد که در روش بایوفت از آن استفاده می شود.
مرحله آخر که همان مرحله انتقال چربی می باشد با استفاده ازبرش‌های کوچکی که در بخش‌های خاصی از باسن ایجاد می‌شود، چربی‌ها را به داخل بافت باسن وارد می‌کنند.

هرآنچه که می‌خواهید در ارتباط با بایوفت بدانید: درباره بایوفت

مزیت های تزریق چربی بایوفت به باسن

حال اگر بخواهیم در مورد مزیت‌های تزریق چربی بایوفت به باسن بدون عوارض تزریق چربی برای آن توضیح دهیم می‌توان این گونه بیان کرد.
با توجه به این که در این روش از چربی بدن خود فرد استفاده می‌شود و از این رو احتمال ایجاد حساسیت و واکنش نسبت به چربی تزریق شده خیلی کم می‌باشد و سازگاری زیادی به بدن دارد از طرفی دیگر با توجه به اینکه این چربی کاملاً طبیعی بوده از این رو نتیجه فرماندهی و لیفت باسن کاملاً طبیعی‌تر از زمانی می‌باشد که از پروتز‌های مصنوعی استفاده می‌شود.
از طرفی دیگر دوره نقاهت بعد از تزریق چربی به روش بایوفت بسیار کمتر از زمانی می‌باشد که افراد از پروتز زیر بافت باسن استفاده می‌کند و علاوه بر این باسن آنها دارای فرم بهتر و سایز بزرگ‌تری خواهد بود، همچنین علاوه بر اینکه شکل باسن آنها بسیار متناسب می‌شود موجب لاغری سایر بخش‌های بدن که عمل استخراج چربی در آن صورت گرفته است می‌شود بنابراین باعث می‌شود که افراد اعتماد به نفس بالایی را به دست آورند.

تزریق چربی بایوفت به باسن

علاوه بر تمام مزایای گفته شده در بالا رفع افتادگی بخش‌های مختلف باسن و همچنین سفت شدن باسن و عدم امکان جابجایی چربی در قسمت‌های مختلف باسن نیز به عنوان مزیت های انجام عمل تزریق چربی بایوفت به این ناحیه به شمار می آید.

بیشتر بخوانید:  بهترین دکتر تزریق چربی بایوفت در تهران

چه افرادی برای انجام بایوفت باسن مناسب می باشند؟

با توجه به تمامی مطالب گفته شده در بالا در مورد انجام عمل روش تزریق چربی بایوفت به باسن حال ممکن است که این سوال برای شما پیش آید که چه افرادی برای انجام این روش مناسب می باشند؟
همانطور که می‌دانید در روش تزریق بایوفت به این ناحیه با توجه به اینکه از چربی‌های اضافی در بخش‌های رانی و یا شکم و پهلو استفاده می‌شود از این رو افرادی که چاق هستند مناسب می‌باشد و بنابراین افرادی که لاغر هستند زیرا چربی در بدن آنها وجود ندارد که برداشته شود مناسب کار نمی‌باشند، از طرفی دیگر افرادی که باسن‌شان افتادگی زیاد دارد یا باسن کوچکی دارند نیز بهترین گزینه برای انجام عمل تزریق چربی بایوفت می باشند.تزریق چربی بایوفت به باسن
بنابراین تزریق چربی در تهران به عنوان بهترین گزینه برای به دست آوردن اندامی مناسب برای افراد می‌باشد و به عنوان یک روش دائمی به شمار می‌آید، اما همانطور که می‌دانید با توجه به اینکه امروزه مراکز زیبایی متفاوت و گوناگونی در بیشتر نقاط وجود دارد و پزشکان بسیاری نیز در این زمینه خدمت می‌کنند، از این رو هزینه پرداختی توسط شما نیز متفاوت خواهد بود،از این رو اگر بخواهیم به طور کلی در مورد هزینه پرداختی توسط شما برای روش تزریق چربی بایوفت به باسن را بیان کنید علاوه بر این که دستمزد پزشکان و همچنین تعرفه های کلینیک‌ها متفاوت می باشد. با توجه به اینکه میزان چربی استخراج شده و انتقال داده شده در بدن افراد نیز متفاوت می باشد از این رو هر یک از این عوامل در هزینه پرداختی توسط شما تاثیر گذار خواهد بود و نمی‌توان یک هزینه کلی را برای آن بیان کرد.

بنابراین به طور کلی در پایان می‌توان گفت با توجه به اینکه امروزه پزشکان متخصص و ماهر در زمینه انجام عمل تزریق بایوفت به این ناحیه وجود دارد و در روش بایوفت از مجهز ترین و پیشرفته ترین دستگاه‌ها استفاده می‌شود، از این رو شما می توانید با اطمینان کامل و کافی این روش درمانی را برای خودتان انتخاب کنید، البته در نظر داشته باشید که انجام مراقبت‌های لازم قبل و بعد از انجام روش تزریق چربی بایوفت به باسن بسیار لازم و ضروری می باشد و در صورت عدم رعایت این نکات شما نمی توانید رضایت‌بخشی مورد نظر خودتان را به دست آورد.

اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .

12 پاسخ

    1. با سلام دوست عزیز. انجام این روش منحصرا در اختیار ما می باشد و پیشنهاد می کنیم با هزینه بجا در یک روز تهارن تشریف بیارید.

  1. سلام وقت بخیر ، من گودی زیرچشم و سیاهی زیرچشم دارم میخواستم ببینم نانو میکروفت روش خوبی هست و هزینه اش چقدره ؟

    1. بهتر است از روش بایوفت استفاده شود. هزینه بسته به متد و نیاز چربی شما متفاوت است. تماس بگیرید لطفا.

  2. سلام ماندگاریش چقدره؟ و اینکه بعد تزریق چربی چقدر نیاز به استراحت هست؟

    1. با سلام در صورتی که کاندید باشید و مراقبت ها را به خوبی انجام دهید و در صورت نیاز ترمیم داشته باشید ماندگاری چند ساله دارد.

  3. من روی بینی و گونه هام لکه هست از همه روشی استفاده کرده ام نتیجه نگرفتم آیا این روش رو پیشنهاد می‌دهید؟

    1. ممکن است لیزر درمانی نیاز باشد. با مشاورین مرکز لیزر ما تماس بگیرید. اطلاعات تکمیلی را در وبسایت لیزر به نشانی https://drtattoo.co/ مطالعه کنید.

  4. سلام بنده شش ماه پیش تزریق چربی گونه داشتم بعد از سه ماه روی گونه که سمت بالای بینی نزذیک می شود غده های چربی به اندازه شش میل ایجاد شده ولی در ظاهر صورت دیده نمیشه . باید چیکار کنم . لطفا راهنمایی کنید

    1. با سلام جلسات ترمیم رو ادامه ندادید& مشاورین ما خیلی با شما تماس گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله تزریق چربی بایوفت به باسن

تلگرام دکتر لاغری

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر لاغری

اینستاگرام دکتر لاغری

کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر