بهترین کرم‌ها بعد از تزریق چربی به صورت کدام اند؟

بهترین کرم ها بعد از تزریق چربی به صورت کدام اند؟

بهترین کرم ها بعد از تزریق چربی به صورت کدام اند؟

بهترین کرم بعد از تزریق چربی صورت چیست؟ امروزه تزریق چربی به صورت یکی از تکنیک‌های زیبایی برای رفع چین و چروک‌ها به شمار می‌آید؛ با این حال انجام مراقبت بعد از تزریق چربی دارای اهمیت زیادی است که باعث بهتر شدن این عمل می‌شود. استفاده از کرم مناسب پس از تزریق چربی به صورت یکی از بهترین روش‌ها برای کاهش عوارض و علائم جانبی است و در این باره آزمایشات و تست های گوناگونی صورت گرفته که استفاده از کرم‌ها را پس از انجام این عمل ضروری می‌کند.

التهابات و عفونت‌های پوستی از جمله عارضه‌های تزریق چربی به صورت است که ممکن است بازده این عمل را به صورت قابل توجهی کاهش دهد، اما شما با استفاده از انواع کرم تزریق چربی که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم می‌توانید تا اندازه بسیار زیادی از بروز این مشکلات بکاهد.

کرم‌ها بعد از تزریق چربی

۴ کرم معروف برای استفاده بعد از تزریق چربی به صورت

پس از تزریق چربی به صورت، نیازمند مصرف کرم‌هایی هستید، کرم‌های مناسب برای بعد از تزریق چربی در انواع و اقسام مختلفی در بازار موجود هستند و مصرف آنها واجب و دارای فوایدی است که در ادامه به معرفی این کرم‌ها می پردازیم.

  • کرم‌های بروملین
  • کرم‌های حاوی آرنیکا
  • کرم‌های حاوی ترکیبات استروئیدی
  • کرم‌های حاوی ویتامین های A و D

کرم بروملین

یکی از بهترین کرم‌ها که پس از تزریق چربی به صورت لازم است که از آن برای افزایش بازده عمل استفاده کنیم، کرم بروملین است.

بروملین یک ماده طبیعی و گیاهی است و با ترکیب آنزیم های پروتئینی ساخته می‌شود که این آنزیم‌ها را می‌توان در میوه آناناس پیدا کرد، این ترکیبات مانع بروز تورمات در بدن می‌شود. این کرم به عنوان یک کرم تزریق چربی در دهه‌های قبل برای افرادی که جراحی‌های سنگینی انجام می‌دادند تجویز می شد. قیمت کرم بروملین با توجه به کاربردی که دارد قیمت معقول می‌باشد.

کرم بروملین چه تاثیراتی دارد؟

  • معمولا یکی از واکنش های طبیعی بدن پس از تزریق چربی به صورت، بروز تورمات است که بدن اعلام می‌کند، می‌خواهد به شرایط عادی برگردد، کرم بروملین تاثیر زیادی در کاهش ورم تزریق چربی دارد.
  • پس از انجام تزریق ممکن است کمی درد را تجربه کنید که این کرم در کاهش درد پس از عمل نیز موثر عمل می کند.
  • پس از تزریق چربی بدن وارد فاز ریکاوری خواهد شد، از دیگر تاثیرات کرم بروملین سرعت بخشیدن به دوران ریکاوری و بهبود سریع بافت صورت است، شما با مصرف این کرم بسیار سریع تر به وضعیت عادی خود بر می گردید.

کرم آرنیکا

آرنیکا یکی دیگر از چند کرم بعد از تزریق چربی است. از دیگر کرم‌هایی که پس از تزریق چربی به صورت می‌تواند در بهبودی فرد موثر عمل کند، کرم آرنیکا است. کرم آرنیکا از یک گیاه که ریشه آن در کشور سیبری و اروپای مرکزی یافت می شود، تولید می گردد.

آرنیکا به عنوان یک کرم برای بعد از تزریق چربی صورت امروزه مورد توجه بسیاری قرار دارد و پس از تزریق مورد استفاده قرار می‌گیرد، استفاده از این محصول تاثیرات بسیار مثبتی برای فرد به همراه دارد. اما باید بگوییم که این کرم برای استفاده نباید روی زخم و نواحی باز صورت زده شود. این کرم معجزه آسا برای رفع تورمات و کبودی صورت بسیار موثر است.

بیشتر بخوانید:  مزایای تزریق چربی به صورت

تاثیرات کرم آرنیکا

پس از تزریق چربی به دست و صورت به صورت شما شاهد برخی مشکلات و عوارض خواهید بود، استفاده از کرم آرنیکا این عوارض را به حداقل می رساند و به روند بهبودی شما کمک شایانی خواهد کرد.

همچنین این کرم در کاهش درد و تورم و کبودی بسیار موثر است به همین دلیل پس از تزریق چربی به صورت مصرف آن تاکید می شود. به دلیل جذب بالای این کرم، نباید آن را در محل باز پوست استفاده کرد.

کرم‌های حاوی ترکیبات استروئیدی

این کرم هم جز محصولات ضروری است که پس از تزریق به فرد توصیه می‌شود که استفاده کند، کرم حاوی ترکیبات استروئیدی باعث سرکوب سیستم ایمنی بدن می شود و از بروز تورمات و التهابات جلوگیری می کند. پزشکان معمولا این کرم‌ها را تا ۲ هفته بعد از تزریق پیشنهاد می کنند که مصرف شود.

عوارض تزریق چربی به صورت بر هیچکس پوشیده نیست، در نتیجه شما با استفاده از این نوع کرم‌ها می‌توانید این عوارض را به حداقل برسانید و به ماندگاری تزریق چربی کمک کنید. این کرم در داروخانه ها به راحتی یافت می‌شود.

کرم‌های حاوی ترکیبات استروئیدی چه تاثیراتی دارند؟

این کرم‌ها پس از استفاده باعث می‌شوند که سیستم ایمنی بدن فعالیت بالایی نداشته باشد و در نهایت عوارض جانبی که پس از تزریق چربی به صورت باعث می شود به وجود آید تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد، دقت داشته باشید که این نوع از کرم‌ها تاثیر مستقیم بر سیستم ایمنی بدن دارند، بنابراین قبل از استفاده حتما باید با پزشک مشورت شود.

از دیگر تاثیرات استفاده از کرم‌های استروئیدی، می توان به رفع تورمات و التهابات پوستی، رفع کبودی و کاهش درد اشاره کرد.

کرم‌های حاوی ویتامین های A و Dکرم بعد از تزریق چربی

مصرف این نوع از کرم‌ها نیز پس از انجام عمل تزریق چربی به صورت توسط پزشک توصیه می‌شود، زیرا این کرم‌ها باعث تقویت سلول های پوستی و ویتامین رسانی به آن‌ها می‌شود و از عوارض جانبی و مشکلاتی که پس از تزریق ممکن است دچار شوید جلوگیری می کند.

استفاده از این دسته از کرم‌ها به دلیل ویتامینه بودین هیچ گونه عوارضی برای بدن انسان نخواهد داشت و افراد پس از تزریق می تواند پس از گذشت یک روز از این کرم‌ها استفاده کنند.

تاثیرات استفاده از کرم‌های حاوی ویتامین A و D

مصرف کرم‌های ویتامینه در دوران بعد از تزریق چربی باعث سرعت بخشیدن به روند بهبودی فرد می‌شود. این دسته از کرم‌ها به عنوان کرم پس از تزریق چربی به دلیل ویتامینه بودن، تاثیر زیادی در جلوگیری از تورمات و کبودی ها دارد و علاوه بر اینها به جوانسازی پوست نیز کمک بسزایی خواهد کرد.

با استفاده از این کرم‌های حاوی ویتامین A و D در طول زمان شاهد تاثیرات مثبتی مثل لطافت و شادابی پوست، بهبودی التهابات و زخم های ناشی از عمل تزریق و… خواهید بود.

بیشتر بخوانید:  تزریق چربی دست چند جلسه است؟

نحوه استفاده از کرم‌ها پس از تزریق چربی به صورت

برای مشاهده نتایج مطلوب تزریق چربی به صورت نیاز به مراقبت‌هایی پس از تزریق دارید، از جمله این مراقبت‌ها مصرف کرم‌ها است، همانطور که در قبل گفتیم کرم‌ها در بهبود سریع و کاهش عوارض تزریق چربی به صورت موفق عمل می‌کنند.

از این کرم‌ها به صورت موضعی برای قسمت‌هایی که چربی به آن تزریق شده است می‌توان استفاده کرد، از این کرم‌ها پس از ۲۴ ساعت پس از تزریق تا ۴ روز بعد می‌توانید استفاده کنید.

البته بسیاری از پزشکان توصیه می‌کنند که تا ۲ هفته بعد از انجام عمل تزریق از این کرم‌ها به صورت مستمر استفاده کنید تا نتیجه‌ای مطلوب حاصل شود.

کرم‌ها بعد از تزریق چربی

جمع بندی

با افزایش سن چربی‌های صورت کاهش پیدا می‌کنند و باعث چین و چروک در صورت می‌شوند، تزریق چربی به صورت یکی از راه‌های جوانسازی پوست است که در چند سال اخیر مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

تزریق چربی در تهران توسط بهترین متخصصان انجام می شود و شما با خیالی راحت می توانید به انجام این عمل بپردازید.

هدف تزریق چربی، افزایش حجم کلی یا پر کردن بخش هایی از بدن است که دچار کاهش چربی شده است، مانند، خطوط خنده، خط اخم، خطوط افقی که روی پوست ایجاد شده است. برای پر کردن این قسمت ها از چربی شکم، ران و سایر بخش های بدن، به روش لیپوساکشن چربی استخراج می شود و به قسمت های هدف تزریق می‌گردد.

جستجو مرتبط کاربران:

اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .

11 پاسخ

  1. من برای روشن شدن پوستم، قرص پیگمنتا خریدم. فقط سوالم اینه، با توجه به اینکه این محصول ایرانیه و محصول خارجی کمه، این قرص میتوونه برای من موثر باشه؟ یا اصلا محصول بهتری هست؟

  2. یا سلام
    من یک ماه میشه کاشت انجام دادم
    و هفته قبل نیز عمل گوش انجام دادم و دکتر تاکید کرد حتما هد بند استفاده کن.
    از طرفی با توجه به اینکه مرتب روعن سیاهدانه برای موها استفاده میکردم
    احساس می کنم پوست سرم خیلی نرم شده و مواد بیحسی زیر پوست که حالت ژله مانند هستند وقتی باند کشی روی سرم بستم صبح احساس دو فرو رفتگی در پوست سرم نزدیک پیشانی کردم
    این مواد تا چه زمان کامل دفع می شوند؟
    ایا این فرو رفتگی درمان می شود؟
    در ضمن داروی سفالکسین و نوافن واناهیل استفاده کردم.
    باتشکر

  3. سلام. من خانومم. موهام کم پشت هست. میشه جلو موهام رو کاشت بزنم؟؟

  4. سلام من یک هفته دیگه جراحی بینی دارم سوال من این هستش که چون تنبلی تخمدان دارم دکتر برام اسپیرونولاکتون و مدروکسی پروژستون تجویز کردن و درحال مصرف هستم.ایا مشکلی هست ادامه مصرف؟

  5. سلام من یک ماه هست نانوفت انجام دادم زیر چشم چپم هنوز ورم و هاله ای از کبودی زیر چشمم مونده این نگران کننده ست
    دکترم گفته تا دو ماه بعد از تزریق خوب میشه آیا این درسته؟

  6. سلام کاش به خانمها از قبل اعلام بفرمایید همچنین در مقالات اضافه کنید که تا هفته سوم نمیتونن روسری یا شال سر کنند و در هفته سوم هم فقط شال حریر سبک
    تشکر از زحمات تیم دکتر لاغری

  7. اینجانب یک سال پیش در کلینیک دکتر لاغری
    موکاشت کردم ازنحوه ی کاشت ورشد موهام خیلی راضی هستم ممنون ازآقای دکتر خراسانی وتیم کاشت دکتر لاغری

  8. سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان.
    من پوستم خیلی حساسه و به هر واکنشی ، عکس العمل نشان می دهد و با آب قرمز میشه ، با مرطوب کننده ها قرمز میشه ، و بعد از زدن اینها شاهد جوش هستم …
    خیلی منو آزار داده و اعتماد به نفسم رو گرفته اگه میشه یه راهی بگید . خدا خیرتون بده

  9. سلام من 34 ساله هستم وتا کنون از هیچ کرمی به جز نرم کننده استفاده نکردم پوست صورتم خشک است و چروک دور چشمم واضح است برای مراقبت از پوستم چه راهنمایی می کنید.

  10. سلام من یک ماه از لایه بردار ژانولوما به تجویز دکتر استفاده کردم فقط در ناحیه پیشانی که لک داشتم،الان تمام صورتم حالت تب و گور گرفتگی و سوزش داره رنگش زیاد سرخ نمیشه ولی مدام میسوزه و بین دو آبروم و بالای ابروهام خیلی میخاره و میسوزه دکترم بهم فقط یک قرص دس لوراتادین و یک پماد فلویوسینولون داد که اصلا بهترم نکرده خیلی اذیتم و خیلی میترسم که چطور میشه و خوب میشه یا نه

  11. من روی بینی و گونه هام لکه هست از همه روشی استفاده کرده ام نتیجه نگرفتم آیا این روش رو پیشنهاد می‌دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله بهترین کرم‌ها بعد از تزریق چربی به صورت کدام اند؟

تلگرام دکتر لاغری

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر لاغری

اینستاگرام دکتر لاغری

کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر