هدف جراحی بوکال فت چیست؟

هدف جراحی بوکال فت چیست؟

هدف جراحی بوکال فت چیست؟

برداشتن چربی با “جراحی بوکال فت” یا به عبارت مناسب‌تر کاهش چربی صورت به روشی می‌گویند که یک فرآیند جراحی زیبایی است که برای کاهش پری گونه‌ها انجام می‌شود. بوکال فت صورت به طور کلی از طریق یک برش کوچک در داخل گونه انجام شده و تنها چند دقیقه طول می‌کشد تا به پایان برسد. در جراحی بوکال فت حداقل درد را تجربه می‌کنید که روند بهبودی ساده‌ایی دارد.

وجود بیش از حد چربی در قسمت گونه باعث پر شدن بیش از حد در قسمت تحتانی صورت می‌شود که منجر به ظاهر قالب صورت گرد می‌شود. با انتخاب جراحی بوکال فت کاهش میزان چربی بوکال، می‌تواند صورت را لاغر کند تا وضوح و کانتور بیشتری ایجاد شود، همچنین میزان برجستگی که روی استخوان گونه شما وجود دارد را کاهش می‌دهد که اغلب باعث ظاهری مطلوب است. جراحی بوکال فت صورت یک جراحلی برای لاغری صورت می‌باشد.

جراحی بوکال فت چیست؟

جراحی بوکال فت روشی بوده که بر اساس تکنیک جراح انجام می‌شود. اگر بخواهیم با یک مثال قسمت بوکال را شرح دهیم باید گفت که وقتی گونه‌های بچه‌ها را نیشگون می‌گیرید، معمولاً چربی بوکال را گرفته، دقیقا به آن قسمت پف‌دار گوشه‌های دهان بوکال می‌گویند؛ اما محدود چربی بوکال به قسمت پایین گونه محدود نمی‌شود و تا قسمت فک و شقیقه‌ها کشیده می‌شود و چربی انباشته شده در برخی از بخش‌ها عمیق‌تر از سایرین بخش‌های صورت قرار دارد.

این چربی‌ها دقیقا از زمان شیرخوارگی در کودکی بین دو ماهیچه جونده قرار می‌گیرند و به عنوان نوعی ماهیچه در مراحل بعدی زندگی، به جویدن کمک می‌کند، همچنین با مجرای پاروتید که بزاق را وارد دهان می‌کند و عصب صورت است مشترک می‌باشد.

مراحل انجام بوکال فت صورت چیست؟

در مرحله اول در جراحی بوکال‌فت صورت ابتدا داروی بی‌حس‌کننده به داخل گونه‌های شما مانند زمانی که به دندانپزشکی مراجعه می‌کنید تزریق می‌شود. پس از آماده شدن، یک برش کوچک در داخل گونه شما در نزدیکی دندان‌های آسیاب بالایی ایجاد می‌شود. چربی بوکال به آرامی با استفاده از یک دستگاه مخصوص بریده شده و این برش‌ها با بخیه‌هایی بسته می شود که طی ۱ تا ۲ هفته خود به خود جذب می‌شوند. در واقع جراحی بوکال صورت نقطه مقابل تزریق کردن چربی بخصوص تزریق چربی به گونه است.

عوارض عمل جراحی بوکال

نگران کننده‌ترین خطر کاهش چربی بوکال صورت، حذف بیش از حد چربی از صورت است. با افزایش سن، قسمت چربی بوکال می‌تواند به مرور زمان کوچک شود، پس اگر نسبتاً جوان هستید، بسیار مهم است که این روش جراحی بوکال فت کاملا حرفه‌ای، محتاط انجام شود تا در سنین بالا ظاهری طبیعی داشته باشید. در غیر این صورت، گونه های شما ظاهری مصنوعی خواهند داشت.

پزشکان در زمان ارائه مشاوره زیبایی باید بسیار به نوع صورت بیمار دقت کنند؛ زیرا این روش فقط بر روی کاندیدهای خوبی که به طور طبیعی مقادیر زیادی چربی بوکال دارند برای اطمینان از اینکه نتایج مطلوبی انجام می‌شود و گزینه مناسبی است.

عوارض عمل جراحی بوکال فوت شامل احساس درد ضعیفی است، پس از جراحی گونه‌های شما درد می‌کند و مقداری ورم خواهند داشت. به دلیل عوارض عمل جراحی دهان، باید رژیم غذایی نرم داشته باشید. برای کاهش عوارض تورم بهتر است که در دو روز اول به دقت از کمپرس یخ یا کمپرس سرد استفاده کنید، این راه کار می‌تواند تورم را به طرز چشمگیری کاهش دهد. این یک روند بهبودی بیش از حد راحت است و برش‌های شما به سرعت بهبود می‌یابند.

بیشتر بخوانید:  راهنمای کامل روش های پاکسازی پوست در ۱۴۰۲

مشاوره اولیه

قبل از انجام جراحی بوکال فت، باید با یک جراح زیبایی مشاوره اولیه داشته باشید. در این مرحله، جراح به شما توضیح خواهد داد که چگونه جراحی انجام می‌شود و چه نتایجی انتظار داشته باشید.

انجام جراحی

در مرحله‌ی انجام جراحی بوکال فت، جراح بوکال‌فت را تنظیم و بازسازی می‌کند. این جراحی به دقت انجام می‌شود تا به شما نتیجه‌ی دلخواه را بدهد.

بازیابی

بعد از جراحی، بازیابی بسیار مهم است. شما باید به دقت به توصیه‌های جراح پیروی کرده و وقتی که نیاز به استراحت دارید، آن را بگذرانید.

جراحی بوکال فت مناسب چه افرادی است؟

اگر به عنوان یک کاندیدای مناسب برای جراحی بوکال فت صورت احساس می‌کنید پایین صورت شما در مقایسه با سایر قسمت‌های صورت یا بدن شما بیش از حد گرد یا پر است، ممکن است کاندیدای خوبی برای کاهش چربی با این نوع جراحی باشید؛ البته این جراحی می‌تواند به ایجاد کانتور بیشتر در استخوان گونه شما کمک کند.

بیمارانی که بوکال فت صورت را به خوبی انجام می‌دهند اغلب می‌گویند که قسمت گونه بزرگی دارند که به نظر می‌رسد هرگز نمی‌توانند باعث کاهش چربی آن قسمت را کم کنند. در نتیجه اگر کنجکاو هستید که ببینید آیا جراحی بوکال فت برای شما مناسب است یا خیر، خوشحال می‌شویم که شما را برای مشاوره در کلینیک دکتر لاغری، معتبرترین مرکز جراحی بوکال‌فت و تزریق چربی در تهران ببینیم!

  • فایل ها را به اینجا بکشید یا
    انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf, حداکثر اندازه فایل: 500 MB, حداکثر تعداد فایل: 3.
    • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

    این روش جراحی بوکال فت به خودی خود ساده است. اکثر داوطلبان احساس می‌کنند که در صورت خود چربی زیادی دارند، یا صورتشان گرد است و می‌خواهند خط کانتور زیباتری داشته باشند. هنگامی که برای عمل بیهوش می‌شوند، برشی در داخل گونه‌ها، از دهان ایجاد شده و چربی بوکال از صورت شما خارج می‌شوند. کل این عمل ۳۰ دقیقه یا کمتر طول می‌کشد و تورم در حدود دو هفته از بین می‌رود و جای زخم جراحی قابل مشاهده نیست.

    مراقبت های پس از تخلیه چربی بوکال

    پس از برداشتن چربی بوکال در کلینیک دکتر لاغری باید برای مراقبت‌های پس از تخلیه چربی بوکال یک مدت به پشت بخوابید و سر خود را بالا قرار دهید. این یک الزام مطلق نیست، البته که به عنوان مثال شبیه، جراحی بینی یا لیفت صورت است، اما با این تفاوت که انجام این کار سرعت بهبودی بیشتری دارد. همانطور که مراقبت بعد از تزریق چربی اهمیت زیادی دارد اکر بوکال فت نیز انجام می‌دهید به این مراقبت‌ها اهمیت لازم را بدهید.

    پس از این جراحی، احتمالاً مقداری ورم خواهید داشت. با این حال بروز کبودی یک عارضه غیرعادی است. با ناحیه گونه نازک تر و برجسته تر، بلافاصله تفاوت را در گونه های خود خواهید دید. یک فرورفتگی در زیر استخوان گونه وجود خواهد داشت و استخوان گونه بالاتر به نظر می‌رسد. تورم می‌تواند تا سه هفته طول بکشد، اما پس از آن شما شروع به دیدن نتایج نهایی خود خواهید کرد. با این حال، تورم ممکن است در برخی از بیماران باقی بماند.

    مراقبت از آنچه بعد از این جراحی بوکال فت می‌خورید برای محافظت از برش‌ها مهم است. شما باید از مصرف غذاهای تیز و دانه ریز خودداری کنید، چیپس و پفک و… مواد مناسبی برای مصرف نیستند، بلکه غذاهای نرم مانند پوره سیب زمینی و سوپ بهترین گزینه می‌باشند، همچنین از دهانشویه مخصوص برای جلوگیری از عفونت استفاده خواهید کرد.

    جراحی بوکال فت صورت

    مزایای جراحی بوکال فت چیست؟

    در این بخش در جدول زیر می‌توانید تمامی مزیت‌هایی که جراحی بوکال فت دارد را مطالعه کنید.

    جوانسازی چهره

    یکی از مهم‌ترین مزایای جراحی بوکال فت، جوانسازی چهره است. این جراحی می‌تواند به شما کمک کند تا چهره‌ی خود را جوان‌تر و تازه‌تر به نظر بیاورید.

    افزایش اعتماد به نفس

    با بهبود ظاهر چهره، افراد اغلب اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کنند. این می‌تواند تأثیر مثبتی بر روی زندگی شخصی و اجتماعی شما داشته باشد.

    جراحی بوکال در کلینیک دکتر لاغری

    یک عمل جراحی زیبایی به نام برداشتن چربی بوکال فت صورت است که یکی از پر درخواست‌ترین روش‌های زیبایی صورت می‌باشد که در چند سال گذشته پدیدار شده است که تا حد زیادی الهام گرفته از افراد مشهوری است که شایعه شده، خود تحت انجام عمل جراحی بوکال فت قرار گرفته‌اند. با برداشتن چربی در ناحیه میانی گونه که به آن بوکال می‌گویند، می‌توانید چهره‌ای باریک‌تر و کانتور شده داشته باشد. جراحی بوکال‌فت مانند هر جراحی زیبایی، مزایا و معایب قابل توجهی دارد برای دریافت مشاوره با شماره کلینیک دکتر لاغری تماس بگیرید.

    پرسش‌های متداول

    • آیا جراحی بوکال فت دردناک است؟

    بله، پس از جراحی بوکال فت ممکن است مدتی درد و ملتی داشته باشید، اما این به مرور زمان کاهش می‌یابد.

    • چقدر زمان لازم است تا از جراحی بوکال فت بهبود پیدا کنم؟

    زمان بازیابی برای هر فرد متفاوت است، اما معمولاً تا چند هفته پس از جراحی بهبود پیدا می‌کنید.

    • آیا نتایج جراحی بوکال فت دائمی است؟

    بله، نتایج جراحی بوکال‌فت دائمی است و معمولاً به مدت چند سال باقی می‌ماند.

    • آیا جراحی بوکال فت مناسب برای همه است؟

    نه، جراحی بوکال فت برای همه مناسب نیست. بهتر است با یک جراح زیبایی مشوره کنید تا ببینید آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر.

    جستجو مرتبط کاربران:

    1/5 - (1 امتیاز)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله هدف جراحی بوکال فت چیست؟

    تلگرام دکتر لاغری

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات دکتر لاغری

    اینستاگرام دکتر لاغری

    کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر