بعد از تزریق چربی به صورت چه بخوریم؟

بعد از تزریق چربی به صورت چه بخوریم

بعد از تزریق چربی به صورت چه بخوریم

بعد از تزریق چربی به صورت چه بخوریم؟ موضوع این مقاله به صورت اختصاصی درباره تغذیه بعد از تزریق چربی به صورت از سری موارد مراقبت بعد از تزریق چربی خواهد بود.
اگر صورت لاغری دارید، ممکن است به فکر کمک گرفتن از پزشکان و متخصصان لاغری افتاده باشید و حتی در این مورد اقداماتی نیز کرده باشید ولی نتیجه حاصله، احتمالا باب میلتان نبوده است. برای از بین بردن لاغری صورت، روش‌های متعددی وجود دارد که تزریق چربی یکی از آن هاست. یکی معروف ترین عمل‌های زیبایی تزریق چربی به صورت است؛ که توانسته افراد زیادی را به خود جذب کند. یکی از ویژگی‌های آن، تاثیر گذاری بسیار زیاد در ظاهر افراد است.
ماندگاری تزریق چربی به نسبت زیاد است. به طوری که اکثر بیماران دوره نقاهت طولانی مدت را طی نخواهند کرد.

تغذیه بعد از تزریق چربی

البته در این راستا ما توصیه‌های مراقبتی قبل و بعد عمل به ویژه تغذیه بعد از تزریق چربی صورت را در مقاله توضیح خواهیم داد تا عوارض تزریق کردن چربی را کاهش دهیم.
ما به شما توصیه می‌کنیم قبل از انجام عمل با پزشک متخصص خود مشورت کرده و به تمامی گفته‌های او دقت لازم را داشته باشید. از جمله نکات مهم در تزریق چربی، انتخاب مناسب کلینیک برای این کار است که شما می‌توانید با بررسی مراکز
تزریق چربی در تهران یکی از آن‌ها را با دقت انتخاب نمایید. توصیه‌های غذایی قبل و بعد از تزریق از اهمیت زیادی برخوردار است. در ادامه ما تمامی نکات را برای شما شرح می دهیم تا شما عزیزان از عمل خود رضایت بیشتری را تجربه کنید. با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

بعد از تزریق چربی به صورت چه بخوریم؟

کاربردهای تزریق چربی به صورت

در افراد لاغر، آن قسمت‌هایی از صورت که دچار کمبود حجم می‌شود، مانند گونه‌ها، گودی زیر چشم، دور چشم، پشت چشم، پلک، خط خنده، خط غم، شقیقه‌ها، لب‌ها، چانه و حتی قسمت‌های دیگر بدن را می‌توان با تزریق چربی پر کرد و ظاهری زیبا به آن بخشید. همچنین جای جوش در دوران بلوغ نیز با تزریق چربی قابل درمان است. پر کردن فرورفتگی های صورت در هنگام میان سالی، یکی از کاربرد های تزریق چربی است. تزریق چربی، علاوه بر صورت، در دیگر نقاط بدن نیز طرفداران خود را دارد و مورد استقبال قرار گرفته است.

از دیگر کاربرد‌های تزریق چربی به صورت می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • رفع خطوط ناشی از پیری در قسمت هایی از صورت مانند خز خنده، خط اخم، پلک، دور چشم و …
  • برجسته کردن در جهت زیبا سازی اجزای صورت مانند گونه، چانه و زاویه فک
  • پرکردن و برطرف کردن جای زخم و جوش و بهبود طاهری آن ها
  • برطرف کردن صدمات بافت های نرم صورت

بر اساس مطالبی که گفته شد تزریق چربی فواید متفاوتی داشته و می‌توان آن را یک راه حل مناسب برای بر طرف کردن نواقص صورت در نظر گرفت. شما می‌توانید تمامی کاربردهای این عمل زیبایی را در مقاله کاربرد تزریق چربی در صورت مطالعه کنید.

مراقبت های غذایی پیش از تزریق چربی به صورت

همانطور که تغذیه بعد از تزریق چربی صورت اهمیت دارد، این موضوع که قبل از تزریق چربی به صورت چه بخوریم نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
چند روز قبل از این که
تزریق چربی را انجام دهید، باید یک سری رژیم‌های غذایی را رعایت کنید. از محصولاتی مثل رتینال‌ها، اسید گلیکولیک‌ها، اسید‌های آلفا هیدروکسی و … که استفاده موضعی دارند حتما خودداری نموده و همچنین از استفاده از هر محصولی که برای از بین بردن چروک‌ها و ضد پیری است نیز پرهیز کنید. به هیچ عنوان از دارو های موضعی استفاده نکنید. ازهیچ گونه نوشیدنی الکلی یا نوشابه الکلی چند روز پیش از عمل استفاده نکنید.

همچنین از مصرف دارو هایی مثل ایبوپرفن، آسپرین‌ها، کپسول های امگا 3 و سیر به شدت خودداری کنید. اگر فردی دچار بیماری های قلبی و عروقی و یا بیماری های دیگر باشد که به موجب آن ها ملزم به استفاده از دارو است، باید پیش از تزریق چربی با پزشک خود مشورت های لازم را داشته باشد.

حتما این موضوع را به خاطر داشته باشید که نوشیدن آب یکی از مهم‌ترین نکته‌ها در سلامت پوست است. لذا حتما پیش از عمل مقدار زیادی آب مصرف کنید تا عمل شما به خوبی پیش رود. علاوه بر این نکات مصرف دخانیات قبل از عمل بسیار مضر بوده و سلامتی شمارا به خطر می‌اندازد.

بیشتر بخوانید:  بهترین زمان برای تزریق مجدد چربی در صورت

رژیم غذایی مناسب بعد از تزریق چربی به صورت

بعد از تزریق چربی به دست و صورت ممکن است شما عوارضی را بر روی صورت خود مشاهده کنید؛ مانند خارش، قرمزی و تورم؛ که این عوارض‌های تزریق چربی با مصرف درست دارو‌ها و رژیم غذایی مناسب از بین می‌روند. رژیم های غذایی که ناسالم هستند و باعث کاهش یا افزایش ناگهانی وزن می‌شوند، باعث از بین رفتن اثر عمل شما می‌شود. لذا باید بعد از عمل از چربی های مفید استفاده نمایید. از جمله موادی که باید بعد از عمل استفاده شوند را در توضیحات زیر برای شما قرار می دهیم:

  • نوشیدن آب به مقدار کافی بعد از عمل: مصرف مایعات از حمله آب بعد از عمل بسیار موثر است.
  • مصرف مواد غذایی شامل انواع ویتامین ها، پروتئین ها و مواد معدنی: استفاده از موادی مانند غلات، حبوبات، سبزیجات، جگر، ماهی و تخم مرغ لازم است.
  • مصرف چربی های سالم: مانند دانه های روغنی، زیتون، نارگیل، مغز گردو، کره بادام زمینی، ماهی قزل آلا، گردو و … .
بیشتر بخوانید:  برای تزریق چربی بیهوش میکنند؟

مصرف این مواد باعث می‌شود تا شما از خون ریزی در امان باشید و همچنین عوارض عمل را کاهش می‌دهد. رژیم غذایی سالم سبب کم شدن طول درمان می‌شود و بسیار حایز اهمیت است. بنابراین داشتن و رعایت یک برنامه مناسب تغذیه بعد از تزریق چربی به صورت می‌تواند از پیامدها و عوارض تزریق چربی تا حد زیادی جلوگیری کند.

غذاهایی که بعد از تزریق چربی به صورت منع می‌شود

در جلسه توجیهی و مشاوره‌ای پیش از عمل تزریق چربی، پزشک متخصص شما تمام نکاتی که باید درباره تغذیه بعد از تزریق چربی و مراقبت‌هایی که باید قبل و بعد از عمل بدانید را به شما ذکر خواهد کرد؛ این موارد شامل منع غذایی نیز خواهد بود. برای راحتی هر چه بیش تر شما عزیزان، این موارد در ادامه این مقاله نیز ذکر شده اند. پس از عمل تزریق چربی به صورت، می‌بایست از مصرف برخی مواد غذایی خودداری نمایید:

  • استفاده از غذا‌هایی که چربی ناسالم داشته یا به اصطلاح اشباع شده هستند، بسیار مضر است و سلامتی شما را بعد از عمل به خطر می‌اندازند.
  • منع مصرف دارویی یکی دیگر از نکات قابل توجه بعد از عمل است. مصرف دارو‌هایی مثل آسپرین، دارو های ضد التهابی، غیر استروییدی و هومیوپاتی، ویتامین ها و بسیاری از مکمل ها باعث افزایش خون ریزی شده و طول درمان شما را افزایش می‌دهد.
  • خودداری از مصرف بیش از حد نمک ضروری است. چرا که سدیم در عملکرد رگ٬های خونی اختلال ایجاد می‌کند و موجب پدید آمدن التهاب در محل تزریق می‌شود.
  • عدم استفاده از دخانیات و مشروبات الکلی بسیار مهم است؛ زیرا که الکل به دلیل کاهش سطح گلبول‌های سفید خون باعث شده که زخم در برابر باکتری ها مقاومت خود را از دست داده و عفونی شود. لذا از مصرف آن خودداری کنید.
  • همچنین استفاده از نوشیدنی های داغ منع می شود زیرا میزان تورم را زیاد می‌کند.

بعد از تزریق چربی به صورت چه بخوریم؟

مشاوره تغذیه بعد از تزریق چربی

در آخر توجه داشته باشید نکاتی که در بالا گفتیم در حفظ سلامتی شما بسیار موثر است. خوردن چند وعده غذایی در روز انرژی شما را بعد از تزریق چربی به صورت، افزایش می‌دهد. اگر مراقبت‌های لازم را اجرا نمایید، می‌توانید به نتیجه‌ای مطلوب دست یابید. علاوه بر این، با حذف غذاهای ناسالم و مضر و استفاده از مواد سالم می‌توانید باعث کم شدن عوارض بعد از تزریق چربی شوید.

در صورتی که پس از مطالعه این مقاله همچنان سوالی درباره آنچه باید بعد از تزریق چربی بخوریم، داشتید، می‌توانید با کلینیک سعادت آباد، با بیش از ۱۷ سال سابقه درخشان در زمینه تزریق کردن چربی به صورت، می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۲۶۷۶۱۸۳۲ تماس بگیرید و پرسش خود را با کارشناسان این کلینیک مطرح نمایید.

جستجو مرتبط کاربران:

4/5 - (3 امتیاز)

11 پاسخ

  1. من به شدت با همسرم مشکل دارم دیگه کلافه شده از شما کمک میخوام

  2. سلام موی سرمن در قسمت جلو در ناحیه فرق سر خیلی خلوت شده با توجه به اینکه من مسافر وبه عبارتی مهمان هستم آیا امکان کاشت مو بدون زخم شدن وجود داره یا نه ؟ میخواستم دوره درمان را بدانم چه مدت لازم است تشکر از پاسخگویی شما

  3. سلام وقت بخیر خسته نباشید خوردن خرما با چای بعد کاشت مو ضرر داره و بعد سیزده روز رابطه جنسی به موهای کاشته ضرر میرسونه یا نه ممنون میشم پاسخ بدین

  4. سلام وقت بخیر
    من ۱۱۰ روز پیش کاشت انجام دادم
    الان مقداری مو درامده ولی چند روزی هست حداقل ۴۰ تا مو در روز ریزش دارم که نمیدونم موی قبلی خودمه یا از کاشته شده هاست.
    ضمنن موهای خودم و اینایی که کاشتن هم خیلیییی نازک هستن.
    سه جلسه مزوتراپی هم رفتم.
    لطفا راهنمایی میکنید دلیلش این ریزش چی هست؟

  5. من چهار سال پیش در شهرستان تزریق چربی صورت داشتم که از قسمت ران چربی برداشته شد از روز اول محل برداشت چربی درد داشتم اخیرا دردش زیاد شده کم کم داره مشکل ساز میشه دائم درد دارم میشه راهنماییم کنید؟؟

  6. عوارض دارد بجز کبودی قرمزی اینا عوارض خطرناک که بعد چند سال بروز بده

  7. سلام. من خانومم. موهام کم پشت هست. میشه جلو موهام رو کاشت بزنم؟؟

  8. اگر دور شکم کسی۱۲۰ باشه در چند جلسه میشه کم کردمثلا۸۰سانتش بکنید

  9. سلام،وقت بخیر،تزریق چربی به صورت توسط شخص دکتر دکتر لاغری
    فروش زاده انجام میشه آیا؟
    اگه هزینه تزریق همین باشه که داخل سایت هست،واقعا از آقای دکتر ممنونم که انقد منصف هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله بعد از تزریق چربی به صورت چه بخوریم؟

تلگرام دکتر لاغری

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر لاغری

اینستاگرام دکتر لاغری

کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر