ناگفته های تزریق چربی بایوفت

ناگفته های تزریق چربی بایوفت

ناگفته های تزریق چربی بایوفت

ناگفته ‌های بایوفت ، هر آنچه باید بدانید. یکی از محبوبترین عمل‌ها برای از بین بردن چروک های ایجاد شده روی صورت یا خوش فرم تر کردن بدن یا حجیم کردن برخی از اعضای چهره یا بدن عمل تزریق چربی است.
امروزه با روش‌های بسیار خوب در کلینیک‌های معتبر سراسر کشور برای مراجعه‌کنندگان انجام می‌شود. عمل تزریق چربی بایوفت با توجه به اینکه بسیار مطمئن است و پس از آن عوارض یا التهابی ایجاد نمی‌شود. نتیجه دلخواه مراجعه کنندگان در زمان کم قابل مشاهده است بسیار محبوب شده و متقاضیان خود را دارد. در حال حاضر روش های زیادی برای تزریق چربی وجود دارد که بایوفت از جدیدترین و بهترین تکنیک های انجام تزریق چربی است. تا با استفاده از دستگاه های بسیار کاربردی این عمل را انجام دهد.

ناگفته های تزریق چربی بایوفت

ناگفته‌های تزریق چربی بایوفت چیست؟

چه مراحلی در عمل تزریق چربی در تهران باید طی شود؟ چرا عمل تزریق چربی به روش بایوفت عوارض ندارد؟ آیا انجام این عمل محدودیت سنی یا جنسیتی دارد؟ همه این پرسش‌ها از سوالاتی است که ممکن است ذهن متقاضیان این عمل را به خود مشغول کند و به دنبال پاسخ آن باشند که در ادامه سعی می کنیم به آنها پاسخ دهیم.

ناگفته های تزریق چربی بایوفت شامل مراحل انجام عمل تزریق چربی، هزینه انجام این عمل، مدت زمان لازم برای پایان دوران بهبودی غیر است. زیرا افراد معمولاً قبل از انجام اعمال زیبایی مانند عمل تزریق ‌چربی مایل هستند. این مسائل برای آنها روشن و بدون ابهام باشد.

چه کسانی می توانند برای انجام عمل تزریق چربی بایوفت مراجعه کنند؟

همانطور که گفتیم این عمل کاربردهای فراوانی دارد و ماندگاری تزریق چربی در این روش بالاست. علاوه بر جوانتر نشان دادن ظاهر چهره یا بدن افراد می‌تواند زیبایی بیشتری به چهره یا بدن آنها بدهد. با استفاده از تزریق چربی بایوفت می‌توان برخی از اعضای صورت مانند لب یا گونه ها را حجم داد و به زیبایی آن ها افزود.

عمل تزریق چربی به دست و صورت محدودیت سنی ندارد. علاوه بر کسانی که برای از بین بردن چروک‌های ایجاد شده به عمل تزریق چربی روی می‌آورند. افراد جوان هم برای زیباتر نشان دادن اعضای چهره یا بدن خود می‌توانند این عمل را انجام دهند. علاوه بر این ممکن است در برخی نواحی چهره فرورفتگی‌های وجود داشته باشد. مانند اطراف چانه یا شقیقه‌ها که با استفاده از عمل تزریق چربی به صورت می‌توان این فرورفتگی را از بین برد و چهره را پر تر نشان داد.

ناگفته های تزریق چربی بایوفت
ناگفته های تزریق چربی بایوفت

نهایتاً عمل تزریق چربی بایوفت نه محدودیت سنی دارد و نه محدودیت جنسیتی. زیرا در هر موقعیتی ممکن است افراد به این عمل نیاز داشته باشند. تا معایب و مشکلات ایجاد شده را برطرف کنند. یا اگر از ظاهر طبیعی اعضای بدن خود راضی نیستند آنها را به شکل دلخواه تغییر بدهند.

عمل تزریق چربی حتی برای از بین بردن چروک ایجاد شده روی دست و سایر نواحی بدن هم کاربرد دارد. با استفاده از آن میتوان زیر پوست را چربی تزریق کرد تا حالتی جوانتر پیدا کند.

بیشتر بخوانید:  9 مزیت تزریق چربی بایوفت برای جوانسازی

فواید این عمل در ناگفته های تزریق چربی بایوفتتزریق چربی بایوفت

  • حصول نتیجه به صورت تضمینی برای همه افراد
  • عدم امکان جابجایی چربی تزریق شده
  • کوتاهی دوران بهبودی و امکان مشاهده نتیجه در کمترین زمان
  • هزینه مناسب نسبت به نتیجه‌ای حاصل می‌شود
  • عدم ایجاد عوارض تزریق چربی
  • عدم نیاز به مراقبت های ویژه و استراحت های طولانی پس از عمل
  • استفاده از بی حسی موضعی و عدم نیاز به بیهوشی کامل

همه این فواید باعث شده است که این عمل امروزه در بین مردم محبوب باشد و حتی با استفاده از تجربه کسانی که این عمل را انجام داده‌اند برای انجام آن ترغیب شوند و بدانند که نه تنها هیچ عوارضی پس از عمل ایجاد نمی‌شود بلکه حتی جای برش یا زخمی هم پس از عمل وجود نخواهد داشت.

ناگفته های تزریق چربی بایوفت-دکتر لاغری

 

[ تفاوت تزریق چربی بایوفت و نانوفت ]

مراحل انجام عمل تزریق چربی

با این که روش های مختلفی برای انجام این عمل وجود دارد اما معمولاً در تمامی این تکنیک ها سه مرحله مشترک باید طی شود تا پس از آن عمل تزریق‌چربی پایان یابد.

در این عمل یک ناحیه به عنوان ناحیه اهدا کننده چربی وجود دارد و ناحیه ای که افراد می‌خواهند در آنجا تزریق انجام شود ناحیه اهدا گیرنده نام دارد. با توجه به تشخیص پزشک ناحیه اهدا کننده چربی مشخص می‌شود که معمولاً چربی را از پهلوها و شکم استخراج می‌کنند.

مشاوره ۲۴ ساعته

09127300790

 

در مرحله دوم این چربی که از بدن خود افراد استخراج شده باید خالص سازی شود تا آماده تزریق در ناحیه مورد نظر باشد. پس از این مرحله مرحله آخر تزریق چربی است که با استفاده از لوله های بسیار ظریف به ناحیه مورد نظر تزریق می شود در این عمل هیچ مواد اضافی یا خارجی وارد بدن افراد نمی‌شود و از طریق سلول‌های بنیادی BIOFAT با استفاده از چربی بدن خودشان این عمل انجام میشود.

5/5 - (1 امتیاز)

8 پاسخ

    1. خیر پیشنهاد می‌کنیم به تهران مراجعه کنید. کلینیک ما معتبرتر و مطمئن‌تر است و هزینه نیز همان هزینه خواهد شد.

  1. سلام شکمم بزرگه ولی بدنم رو فرمه از وقتی کرونا اومد ورزش نکردم تاثیری داره آیا چند جلسه باید بیام نتیجه بگیرم 

    1. برای لاغری پیشنهاد ما به شما ترواسکالپ هست که نهایت ۲ یا ۳ جلسه کافیه.

  2. سلام وقت بخیر
    آیا برای کم کردن چربی سینه آقایان هم میشه استفاده کرد؟
    واینکه هزینه حدودیش چقدره؟

    1. بله در صورتی که پزشک تایید کنند که خطری برای شما ندارد. هزینه پس از درمان مشخص می‌شود.

  3. با سلام
    من میخوام کاشت انجام بدم و کلینیک شما را انتخاب کردم…
    اما با توجه به اینکه این کلینیک محل آموزش نیز می باشد..
    آیا ممکنه که کاشت مو مراجعین به این دوستان بسپارم برای یادگیری و آموزش؟؟؟

    1. تمامی حدمات مراکز ماه زر توسط پزشک انجام می‌شود. اطلاعات تکمیلی را می‌توانید در وبسایت مرکز کاشت ما به نشانی https://clinichairtransplant.net/ مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله ناگفته های تزریق چربی بایوفت

تلگرام دکتر لاغری

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر لاغری

اینستاگرام دکتر لاغری

کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر