نانوفت زیر چشم چیست؟

نانوفت زیر چشم چیست؟

نانوفت زیر چشم چیست؟

نانوفت زیر چشم چیست؟ چربی فراوری شده از سایر قسمت‌های بدن است که این چربی دارای تعداد زیادی از سلول‌های بنیادی است، این سلول‌های بنیادی قابل گسترش هستند و در ترمیم بافت‌های آسیب دیده به صورت معجزه آسایی عمل می‌کنند. معمولا زیر چشم برخی افراد با افزایش سن موجب کاهش چربی می‌شود، در این روش درمانی چربی ها از ران یا شکم برداشته می شوند و طی یک فرایند ویژه به محل مورد نظر تزریق چربی می شوند، این سلول ها قادرند که بافت های آسیب دیده و تحلیل شده را بازسازی و ترمیم کنند و موجب تحریک سلول های پوست به تولید کلاژن نیز می شوند.

نانوفت زیر چشم از روش‌های تزریق چربی به زیر چشم تاثیر بسزایی در جوانسازی پوست، کاهش گودی زیر چشم و از بین بردن چین و چروک‌های زیر چشم دارد و خاصیت کشسانی پوست را نیز تقویت می‌کند.

نانوفت زیر چشم

علت گودی و سیاهی زیر چشم چیست؟

امروزه تیرگی و گودی زیر چشم جز یکی از دغدغه‌های بانوان و آقایان تبدیل شده است، زیرا تاثیر مستقیمی بر کاهش اعتماد به نفس و موثر در زیبایی فرد است.

عوامل زیادی در سیاهی زیر چشم موثر هستند، مثل:

  • خستگی: خوب است بدانید که خواب زیاد و یا کم خوابی زیاد باعث گودی و تیرگی زیر چشم‌ها می شود، مثلا کم خوابی باعث تجمع مایعات و ایجاد پف در زیر چشم می شود و سیاهی ها در واقع همان سایه های پف ها هستند.
  • افزایش سن: پوست انسان با افزایش و کهولت سن موجب نازک تر شدن می شود، نازک تر شدن پوست هم باعث سیاهی و ایجاد گودی در زیر چشم می گردد.
  • انواع آلرژی ها: واکنش های آلرژیک چشم نیز موجب سیاهی دور چشم می شوند، آلرژی باعث حساسیت و خارش زیر چشم ها می شود، مالش و خارش زیر چشم ها باعث تشدید سیاهی و گودی می شوند.
  • کم آبی بدن: کم آبی بدن نیز از عوامل رایج سیاهی و گودی زیر چشم است، زمانی که بدن انسان آب کافی دریافت نکند زیر چشم های او کدر و گود می شود.
  • عوامل ژنتیکی: سابقه خانوادگی و ژنتیکی نیز در سیاهی دور چشم تاثیر دارد، این عوامل در دوران کودکی ظهور و با افزایش سن تشدید می شوند.

تزریق نانوفت زیر چشم

تزریق نانوفت زیر چشم چه فوایدی دارد؟

  • به طور کلی تزریق نانوفت زیر چشم باعث جوانسازی و شادابی پوست می شود.
  • روش درمانی طبیعی و فیزیولوژیک است و در نتیجه عوارض جدی به همراه ندارد و پروسه جوانسازی را به صورت طبیعی تحریک می کند.
  • چون در تزریق کردن چربی، چربی ها از خود بدن فرد گرفته می شوند عوارض و آلرژی برای فرد ندارند.
  • تزریق چربی به صورت مستمر و همیشگی نتایج فوق العاده و شگفت انگیزی را به همراه خواهد داشت.
  • تزریق نانوفت زیر چشم در رفع کک و مک ها نیز موثر است.
  • درمان اسکار های ناشی از لک و آکنه و زخم و جای جوش و سوختگی ها.
بیشتر بخوانید:  هزینه تزریق نانوفت چقدر است؟

چگونگی تزریق نانوفت زیر چشم

نانوفت زیر چشم یک روش علمی است که پزشک با استفاده از این متد حالت مطلوب را به چهره فرد برمی‌گرداند. نانوفت نیازمند بی‌حسی موضعی است، اما اگر نانوفت با لیپوساکشن ترکیب شده باشد از ماده بیهوشی برای فرد استفاده می‌شود.

ابتدا قبل از تزریق فرد طی یک جلسه با پزشک راهنمایی های لازم را دریافت می کند و از او مشورت می گیرد که انجام این کار برای او مفید خواهد بود یا نه! سپس آزمایشاتی از فرد برای اطمینان از سلامتی او گرفته می شود، اگر از انجام آزمایشات موفق بیرون آید. در روز انجام تزریق چربی، پزشک با بی حسی محل هایی که قرار است از آن چربی برداشته شود را بی حس می کند.

سپس در مرحله بعدی پزشک لوله های باریکی را وارد بدن فرد می کند تا از این طریق چربی از محل هدف گرفته شود. در مرحله بعد کمی باید صبر کرد حتی فرد می تواند به بیرون از اتاق عمل برود و به استراحت بپردازد. سپس خون با دستگاه مخصوص آن شسته می شود و مایع درون آن به بسته میکروسکوپی نانوفت تبدیل می شود و آماده تزریق به بدن فرد می شود.

نانوفت زیر چشم

عوارض تزریق نانوفت زیر چشم

تزریق نانوفت زیر چشم اگر توسط پزشکان مجرب و متخصص انجام شود و مراقبت ها و نکات بعد از عمل تزریق چربی به درستی انجام شود عوارضی را به همراه نخواهد داشت.

به طور کلی تزریق چربی از طریق نانوفت، از استاندارد ترین و مطمئن ترین روش های تزریق چربی محسوب می شود، اما ممکن است که گاهی عوارضی را در پی داشته باشد و شما باید قبل از انجام عمل تزریق از عوارض تزریق چربی آگاهی داشته باشید.ل

  • بعد از تزریق چربی از روش نانوفت زیر چشم، احتمال ایجاد زخم در قسمت برداشت چربی و یا در بخش تزریق چربی وجود خواهد داشت، اما این زخم ها با انجام مراقبت های روزانه بهبود پیدا می کند.
  • در برخی از افراد امکان عفونت وجود دارد، اما این عفونت ها با مصرف داروها و آنتی بیوتیک ها برطرف خواهد شد، لازم به ذکر است که مصرف این داروها باید تحت نظر پزشک انجام شود.
  • گاهی ممکن است محل تزریق دچار تورم و کبودی شود که با انجام مراقبت ها و انجام برخی نکات خیلی سریع برطرف می شود.

مزیت تزریق نانوفت نسبت به فیلر ها

اگر در انجام تزریق چربی به روش نانوفت و انجام فیلر مردد هستید پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نانوفت ها ماندگاری تزریق چربی بیشتری نسبت به فیلرها دارند و همچنین چون چربی ها از بدن خود فرد گرفته می شوند بنابراین آلرژی و عوارض کمتری را نیز در بر خواهند داشت.

در هنگام انجام فیلر فرد شاید کمی احساس ناخوشی و درد را تجربه کند، اما در تزریق نانوفت هیچ گونه دردی را فرد نخواهد داشت.

نانوفت دوره استراحت و یا به عبارتی دوره نقاهت کوتاه تری را دارد و روند بهبودی سریع تری را نسبت به انجام فیلر تجربه خواهد کرد و همچنین در طول زمان بسیار کوتاهی به فعالیت های روزانه خود می تواند برگردد.تزریق نانوفت به زیر چشم

  • از دیگر مزایای انجام نانوفت زیر چشم می توان به تحریک ساخت کلاژن و الاستین پوستی اشاره کرد.
  • با انجام تزریق نانوفت نمایی طبیعی و ایده ال را در چهره خود ایجاد می کنید.
  • با تزریق نانوفت کیست، آبسه، التهابات، تورم و کبودی و … را تجربه نخواهید کرد.
  • و در اخر می توانیم بگوییم فایده دیگر تزریق نانوفت نسبت به فیلرها عدم واکنش سیستمیک و آلرژیک بیمار به ماده تزریقی است.

اطلاعات تکمیلی درباره نانوفت را بخوانید: نانوفت صورت چیست؟

هزینه ترریق نانوفت زیر چشم

امروزه نانوفت یکی از متدهای به روز و جدید تزریق چربی محسوب می شود و به علت استاندارد بودن طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است.

پزشک ابتدا با انجام معاینات و بررسی های لازم تعیین می کند که صورت فرد به چه مقدار تزریق چربی نیاز دارد و سپس هزینه انجام تزریق به فرد ارائه می شود. البته توجه داشته باشید که هزینه تزریق چربی در تهران با توجه به اینکه تزریق در چه محلی انجام می شود متفاوت است. هزینه تزریق نانوفت معمولا بین ۴ تومن تا ۸ میلیون تومن متغییر خواهد بود.

جمع بندی

تزریق نانوفت زیر چشم روشی بسیار مطمئن و مقرون به صرفه برای جبران چربی از بین رفته و جوانسازی صورت است که با استفاده از یک سوزن و کاتول بسیار ریز و ظریف انجام می شود. پیشنهاد می کنیم برای تزریق نانوفت به زیر چشم به دلیل حساس بودن ناحیه به بهترین پزشک متخصص مراجعه کنید و از عوارض و خطرات پس از آن جلوگیری کنید. کبودی و قرمزی پس از تزریق نانوفت طبیعی خواهد بود و با انجام مراقبت ها و استراحت کردن و عدم فعالیت های سنگین رفع خواهد شد.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله نانوفت زیر چشم چیست؟

تلگرام دکتر لاغری

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر لاغری

اینستاگرام دکتر لاغری

کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر