بررسی کامل ماندگاری زاویه سازی صورت با چربی

ماندگاری زاویه سازی صورت با چربی

ماندگاری زاویه سازی صورت با چربی

ماندگاری زاویه سازی صورت با تزریق چربی چقدر است؟ جراحی زاویه سازی صورت در حالی که در کره رایج بود، اما زمان بهبودی این روش بسیار طولانی و غیر طبیعی بود که در آن زاویه استخوان فک دیگر قابل مشاهده نبود. امروزه به کمک روش‌های جدید ماندگاری زاویه سازی صورت با چربی برای کمک به تعادل و هماهنگی صورت، نتایج زیبایی شناختی دلپذیری را ایجاد کرده‌اند، زاویه سازی صورت با چربی اگر به درستی بر روی کاندیدهای مناسب انجام شود، کمترین عوارض را دارد و رضایت زیادی را برای بیمار فراهم می‌کند.

در گذشته جراحی‌های طولانی مدت تنها گزینه برای افرادی بود که می‌خواستند فک پایین و زاویه صورت خود را تغییر دهند؛ زیرا، تزریق چربی به صورت یا سایر روش‌های زاویه سازی هنوز مرسوم نبود. کاهش خط فک یک روش تهاجمی بود که در آن استخوان فک به معنای واقعی کلمه تراشیده می‌شد که با جراحی همیشه خطر عوارضی مانند درد، عفونت، فلج عصب صورت و مشکل در باز کردن دهان وجود داشت.

فک مهمترین بخش در ماندگاری زاویه صورت با تزریق چربی

بخش اصلی زاویه سازی صورت قسمت فک می‌باشد. مفصل فکی ( مفصل گیجگاهی فکی ) که یکی از متحرک‌ترین مفاصل بدن است، فک شامل استخوان فک پایین، سطح مفصلی استخوان، غضروف مفصلی، دیسک مفصلی، رباط‌های اطراف مفصل و … عضلاتی که حرکت را فراهم خواهند کرد است. برای زیبایی بیشتر لازم است که شما چانه و فک قوی داشته باشید. این دو بخش اجزای اصلی یک چهره جذاب برای زنان و مردان هستند. به همین دلیل فک یکی از مهمترین بخش‌های زاویه سازی است که بر ماندگاری آن تاثیر می‌گذارد.

زاویه سازی صورت چیست؟

فیلرها یا چربی‌های طبیعی بدن پر کنندگانی هستند که به پوست تزریق می‌شوند. آنها به بخش فک و چانه حجم می‌دهند و هیالورونیک اسید یا تولید کلاژن را تحریک می‌کنند. زوایه‌سازی صورت می‌تواند ظاهر افتادگی، پوست شل شده و تحلیل استخوان اطراف فک را کاهش دهد. مزایای استفاده ماندگاری زاویه سازی صورت با چربی به شرح زیر می‌باشد.

  • کاهش اثرات حجم ناشی از افزایش سن در قسمت تحتانی صورت
  • کاهش ظاهر صورت مصنوعی
  • خط فک را کانتور کرده و ظاهری واضح تر به آن می‌بخشد
  • یک خط فک نامتقارن را متعادل می‌کند
  • حجم چانه را تقویت یا اضافه می‌کنید
  • یک پایه و چارچوب قوی برای صورت فراهم می‌کنید

زاویه سازی صورت با چربی به عنوان کانتورینگ غیر جراحی خط فک نیز نامیده می‌شود. این یک عمل زیبایی کم تهاجمی است که فقط باید توسط یک متخصص با تجربه و دارای مجوز انجام شود. انجام زاویه سازی صورت با چربی انتخابی پرمزایا متعددی است، برای کسانی است که چانه خیلی مشخصی ندارند. زوایه سازی می‌تواند صورت را کشیده و نمای برجسته‌تری ایجاد کند. بسیاری افراد متقعد هستند که داشتن چهره‌ی راضیت بخش از نظر خودتان می‌تواند اعتماد به نفس را افزایش دهد و به موفقیت در سطح کاری و شخصی کمک کند.

نحوه انجام عمل زاویه سازی به چه شکل است؟ زاویه سازی صورت با تزریق چربی

زاویه سازی صورت با استفاده از تزریق ژل دائمی است؟

ماندگاری زاویه سازی صورت با تزریق چربی بیشتر است یا ژل؛ یکی از مهمترین اهداف وجودی جراحی زیبایی، تمایل افراد به داشتن ظاهری جذاب در مقابل افراد دیگر است. یکی دیگر از موارد مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که می‌توانید از نتایج قابل مشاهده جوانسازی صورت یا کانتورینگ بیشتر از مدت زمان خاص لذت ببرید. به همین دلیل است که تزریق ژل دائمی می‌تواند تولید کلاژن را در ناحیه درمان تحریک کند. این بدان معناست که بدن شما ماده‌ای تولید می‌کند که حجم آن ناحیه را بازیابی می‌کند.

چانه نقطه کانونی پایین صورت است که از بسیاری جهات کلید جذابیت کل صورت شما می‌باشد. شکل چانه، ارتفاع، عرض و برآمدگی همگی مهم هستند و اگرچه با استخوان، چربی و ماهیچه زیرین تعیین می‌شوند، اما با تزریق چربی دائمی قابل تنظیم هستند. در هنگام زاویه سازی صورت مجموعه‌ شامل بینی، پیشانی، لب، چانه و زیر چانه با هم ارزیابی می‌شود. هدف ما ایجاد تعادل و هماهنگی متناسب بین تمام ساختارهای پویا صورت است.

در حالی که تنها ۵ درصد از عدم تقارن مربوط به قسمت‌های بالایی صورت است، ۳۶ درصد از مربوط به ناحیه میانی صورت، به ویژه عدم تقارن بینی است. ۷۵ درصد از عدم تقارن های عمومی صورت ناشی از چانه است که با ماندگاری زاویه سازی صورت با چربی تمامی این مشکلات قابل حل شدن هستند.

بیشتر بخوانید:  مدت ورم تزریق چربی چند روز است؟

برای ماندگاری بیشتر زاویه سازی صورت با تزریق ژل چه کارهایی می توان انجام داد؟

زاویه سازی صورت، همچنین می‌تواند در بیمارانی که صورت گرد دارند استفاده شود تا زاویه و وضوح بیشتری به پایین صورت بدهند. تکنیک‌ها و ابزارهای مختلف برای تزریق چربی در تهران و ژل دائمی وجود دارند که اصولاً چربی‌ها را با انژکتورهای مخصوص لیپوساکشن گرفته می شوند و به انژکتور دیگری منتقل می‌شوند و در محل های جدید خود تزریق می‌شوند؛ اما تزریق ژل این فرایند پیچیده را ندارد.

در میزان ماندگاری زاویه سازی صورت با ژل نتایج فردی متفاوت است، اما برای بسیاری از کاربران، پرکننده‌های مثل ژل ممکن است تا 2 سال دوام بیاورد، لیکن گاهی بر اساس تکنیک تزریق به کاررفته توسط پزشک ممکن است تا 15 ماه دوام بیاورد. مهم نیست که از کدام نوع ژل استفاده می‌کنید، ممکن است در عرض 9 تا 12 ماه شاهد کاهش نتایج باشید، به خصوص اگر تزریق های تازه کننده به طور مداوم انجام نشود. شما می توانید با توصیه‌های زیر به حفظ عمر پرکننده فک کمک کنید:

  • اجتناب از اشعه ماوراء بنفش و محافظت از پوست در برابر نور خورشید با استفاده از کرم ضد آفتاب
  • به طور مرتب پوست خود را مرطوب کنید
  • با نوشیدن آب زیاد پوست خود را هیدراته نگه دارید
  • خوردن یک رژیم غذایی سالم
  • کاهش استرس

آیا زاویه سازی صورت با بایوفت امکان پذیر است؟ قیمت زاویه سازی صورت با تزریق چربی بایوفت

ماندگاری زاویه سازی صورت با چربی

ماندگاری زاویه صورت در کلینیک دکتر لاغری

افرادی که از ظاهر خط فک یا چانه خود احساس نارضایتی می‌کنند، ممکن است بخواهند با زاویه سازی صورت به آن ناحیه اضافه کنند. ژل‌های تزریقی و تزریق چربی به صورت، نوعی پرکننده پوستی هستند که می‌توانند راه حلی غیرجراحی برای فرآیند زیبایی شما ارائه دهند. ظاهر و فرم زاویه صورت می‌تواند ناشی از سن یا ژنتیک باشد. پرکننده‌های صورت می‌توانند خاصیت تقارن، تعادل یا کانتور را به این ناحیه به خصوص در نیمرخ اضافه کنند؛ اما همه پرکننده‌ها در زاویه سازی از یک روش یکسان پیروی نمی‌کنند و مهم است قبل از انجام این روند زیبایی بدانید که عوارض تزریق چربی و ماندگاری تزریق چربی تا چه میزان می‌تواند کارهایی که مدنظر دارید را ارائه دهد.

جستجو مرتبط کاربران:

5/5 - (4 امتیاز)

22 پاسخ

  1. سلام ، منم بوتاکس کردم، ابرو هامو که بالا میدم چشمام حالت ترسناک میشن

  2. ببخشید من برای پدرم که 50 سالش هست سوال داشتم، می تونه برای زیبایی عمل جراحی پلک انجام بده حتی اگه پیری چشم داشته باشه؟

    1. باید معاینه بشن و آزمایش خون انجام بدن تا کاندید بودنشون بررسی بشه.

    2. سلام باید معاینخ و آزمایش بشن تا ببینیم کاندید هستند یا خیر.

  3. سلام و وقتتون بخیر.
    یک سوالی از خدمتتون داشتم. ماندگاری تزریق ژل برای لب چقدر است؟

    1. سلام در صورتی که مراقبت‌ها را رعایت کنید و جلسات ترمیم رو منظم پیگیری کنید میتونه تا یک سال هم دوام روز اول را داشته باشد.

  4. سلام وقت بخیر بعد از انجام این کار چه مراقبت هایی و باید انجام بدیم؟

  5. سلام وقتتون به خیر. هایفوتراپی برای کدام قسمت های بدن انجام می شود؟

  6. سلام ببخشید جناب دکتر من ۲ ماه پیش مرحله دوم چربی رو انجام دادم خوب بود ولی یه بار یه تایم طولانی جلو گاز وایساده بودم گونه ها خیلی قرمز شده بود تا یه ساعت بعد اون دیدم که گونه هام آب شده علتش همون گرمای آتیش بوده؟

    1. سلام میتونه علتش گرما باشه؛ تمام مراقبت‌ها رو انجام دادید؟ اگر مشکلی هست هنوز با مشاورین تماس بگیرید.

  7. سلام آیا روش های تزریقی برای کسی که عقب رفتگی ناچیز فک پایین داره و چند سال پیش ارتودنسی بدون جراحی فک انجام داده موتر هست یا حتما باید جراحی انجام دهد

    1. سلام تزریق چربی در صورتی که کاندید باشید می‌تونه نتیجه بهتری بده. این روش بدون عوارض است.

  8. من برای فک زاویه سازی انجام دادم و بسیار راضی هستم. کارتون خیلی عالی هست. صرفا خواستم از زحمات شما تشکر کنم.

  9. وقتتون بخیر. یک نوبت برای تزریق ژل لب واسه خودم و خواهرم میخواستم. ممنون میشم.

    1. صد در صد با تزریق چربی؛ طبیعی‌تر انجام میشه و عوارضی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله بررسی کامل ماندگاری زاویه سازی صورت با چربی

تلگرام دکتر لاغری

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر لاغری

اینستاگرام دکتر لاغری

کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر