ماندگاری تزریق ژل گونه چقدر است؟

ماندگاری تزریق ژل گونه چقدر است؟

ماندگاری تزریق ژل گونه چقدر است؟

ماندگاری تزریق ژل گونه چقدر است؟ تزریق ژل که در حجم دهی و فرم دهی گونه استفاده می‌شود به طور کاملا واضح درمانی دائمی نیست. به بیان ساده‌تر می‌شود گفت “ماندگاری تزریق ژل گونه” برای همیشه نیست و نیاز به تمدید مجدد دارد. این پرکننده‌ها به مرور زمان جذب بدن می‌شوند و هیچگاه در یک نقطه از بدن تجمع نمی‌کنند. سبک زندگی و ساختار فیزیکی فرد تعیین کننده مدت زمان بزرگ کردن گونه است. پس از طی شدن یک مدت لازم است که تکرار شود. تزریق چربی برای بهبود ظاهر گونه‌هایی که به دلایلی لاغر شده‌اند یا با افزایش سن شروع به افتادگی کرده‌اند، بسیار مناسب می‌باشد. درمان تزریق ژل، همچنین ممکن است برای برجسته کردن استخوان گونه باشد. اصلاح استخوان گونه با استفاده از پرکننده‌ها یعنی تزریق ژل برای بهبود موقت حجم گونه‌ها، افزایش وضوح و پری صورت انجام می‌شود.

بهبود جلوه گونه‌ها با تزریق ژل که پوست را از داخل پر می‌کند، راهکاری بسیار آسان و همه‌پسند است. فرآیند تزریق ژل، همچنین می‌تواند خطوط و چین و چروک‌های سطحی پوست اطراف دماغ را پر کند. بسیاری از بیماران گزارش می دهند که این درمان باعث می شود احساس کنند و جوان‌تر به نظر برسند و در نتیجه اعتماد به نفس آنها بیشتر شده است.

ماندگاری تزریق ژل گونه

ماندگاری تزریق ژل به گونه ها به چه عواملی بستگی دارد؟

از میان سایر روش‌های زیبایی این روزها پرکردن گونه با استقاده از تزریق ژل جزء کارهای موقتی برای تزریق است. ماندگاری تزریق ژل گونه متغییر بودی و با تزریق ژل اسید هیالورونیک دارد. مدت زمان استفاده از ماندگاری تزریق ژل گونه به عوامل زیادی بستگی دارد که شامل موارد زیر می‌شود.

  • ساختار پوست
  • شرایط بافت بدن
  • سن
  • جنسیت فرد

پزشک با دریافت اطلاعات می‌تواند از هر کدام عوامل برای انتخاب ژل مناسب جهت افزایش مدت زمان طولانی‌تر ماندگاری تزریق ژل گونه استفاده کند. برنامه‌های زیبایی برای پر کردن گونه بسته به تقارن صورت اعمال می‌شود که می‌توان از آن برای از بین بردن گودی، خطوط و چین و چروک روی گونه‌ها، همچنین برای داشتن گونه‌های جذاب‌تر استفاده کرد. میزان ژل تزریق شده کاملا بسته به تقاضای افراد و مشکلات پوستی که در ناحیه گونه وجود دارد، مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید:  چرا بعد از تزریق ژل لب نباید قلیون کشید؟

برخلاف جراحی پلاستیک، فیلرهای پوستی موقتی هستند و بعد از ۶ ماه تا چندین سال نیاز به انجام مجدد دارند. این می تواند برای برخی یک نقطه ضعف باشد، اما اگر از ظاهر خود راضی نباشید یا از عوارض آن راضی باشید، ممکن است درمان خوبی محسوب شود، همچنین می‌توانید مقدار پرکننده یا موقعیت دقیق پرکننده بر روی صورت را در هر جلسه مراجعه به پزشک تغییر دهید، در صورتی که شما می‌خواهید ظاهر متفاوتی داشته باشید تا زمانی که از نتایج کاملاً راضی باشید، این روند ادامه دارد.

مراحل تزریق ژل گونه

اگر برای تزریق چربی در تهران به دنبال مرکز تخصیصی هستید، بهترین انتخاب شما کلینیک دکتر لاغری می‌باشد، شما با مراجعه به مرکز جهت تزریق چربی یا ژل پس از تکمیل معاینه اولیه و سابقه پزشکی مراحل زیر را به طور کامل سپردی می‌کنید.

  1. شما را به یک اتاق تمیز می‌برند که می توانید در آنجا بنشینید یا دراز بکشید.
  2. ناحیه‌ای که باید تزریق ژل انجام شود به خوبی با الکل و محلول‌های پاک کننده تمیز می‌شود تا اطمینان حاصل شود که هیچ گونه آرایش یا باکتری روی پوست شما نمی‌باشد.
  3. برای کاهش درد ناشی از تزریق، یک بی‌حسی موضعی یا لیدوکائین در مناطقی که قرار است تزریق ژل را دریافت کنید، انجام می‌شود. توجه داشته باشید که برخی از پرکننده‌های پوستی مانند Radiesse ممکن است دارای لیدوکائین یا سایر مواد بی‌حس کننده در محلول باشند.
  4. یک سرنگ استریل حاوی پرکننده پوستی برای شما آماده می‌شود.
  5. جراح یا متخصص زیبایی در کلنیک دکتر لاغری سوزن را به آرامی وارد ناحیه مشخص شده می‌کند و به آرامی ماده را از سرنگ به داخل پوست رها می‌کند. هنگامی که سوزن وارد می‌شود، ممکن است احساس سوزش مختصری داشته باشید.
  6. پزشک سوزن را خارج می‌کند و خون یا نشتی که از محل تزریق ممکن است وجود داشته باشد را پاک می‌کنند.
  7. پزشک شما، همچنین ممکن است ناحیه مورد نظر را به آرامی ماساژ دهد تا مطمئن شود که توده یا برآمدگی وجود ندارد.
  8. این برای هر منطقه تزریق تکرار خواهد شد. بسته به نتایج مورد نظر شما، هر بخش صورت ممکن است به چندین تزریق در هر بازدید نیاز داشته باشد.

تزریق ژل بعد از چند روز اثر میکند؟

بیمارانی هستند که نگرانی‌های پوستی زیادی دارند که می‌خواهند بدون جراحی آن را اصلاح کنند. به عنوان یک پرکننده پوست تزریق ژل را درمان فوری با علائم سریع روی پوست به ویژه پوست‌هایی که حاوی چین و چروک در اطراف دهان و کاهش حجم گونه‌ها می‌باشد. تزریق ژل فورا گونه‌ها را بلند و پر می‌کند تا ظاهری جوان تر به شما بدهد. با افزایش سن، حجم پوست خود را که اغلب در قسمت میانی صورت در اطراف گونه‌ها ظاهر می‌شود از حالت قبلی خارج می‌شود. از دست دادن حجم و لاغری صورت را غمگین نشان می‌دهد و باعث می‌شود، همچنین پوست مسن‌تر از آنچه هست نشان داده شود.

شاید تعجب کنید که بدانید بسیاری از ژل‌ها با موادی ساخته می‌شوند که به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارند. این ترکیبات طبیعی به این معنی است که پرکننده‌های پوستی تا حد زیادی بی خطر هستند و خطرات بسیار کمی برای عوارض جانبی مانند آلرژی دارند. بسیاری از بیماران گزارش می‌دهند که ظرف چند ساعت پس از اتمام درمان متوجه پری فوری صورت خود شده‌اند. نتایج ماندگاری تزریق چربی در عرض ۱ تا ۳ هفته پس از تزریق آشکارتر خواهد شد؛ زیرا اسید هیالورونیک در زیر پوست نشسته و تولید کلاژن صورت را سریع‌تر تحریک می‌کند. در نتیجه ماندگاری تزریق ژل گونه بیشتر خواهد شد‌.

ماندگاری تزریق ژل گونه چقدر است

دلایل تزریق ژل به گونه چیست؟

افرادی که زیبا و جوان به حساب می‌آیند، اصولا دارای گونه‌های برجسته هستند. صورت مثلثی با استخوان گونه برجسته و خط فک برجسته، تعریفی ایده آل از چهره به ما می‌دهد. تصویری که مردم سال‌ها می‌خواهند به دست بیاورند، دقیقا زمانی که گونه‌ها به اندازه کافی حجیم به نظر می‌رسند. این یک روش درمانی است که تقریباً برای هر بیمار مناسب است. کاندیدای ایده آل برای این درمان کسانی هستند که از ظاهر کلی خود راضی نیستند و می‌خواهند ظاهر خود را کامل کنند. دلایل زیر شرح مختصری در مورد علت تزریق ژل به گونه می‌باشد

  • خطوط ریز یا چین و چروک‌های اطراف دهان را کاهش می‌دهد
  • گونه‌های شما را بلند و پر می‌کند
  • گونه‌ها و خط فک شما را کانتور می‌کند
  • رفع شلی پوست در درجه‌های متوسط تا شدید

مزایای تزریق ژل به گونه چیست؟

ژل یک پرکننده پوستی یکپارچه است که برای اصلاح خطوط و چین و چروک، پر کردن گونه‌ها و حفره‌های زیر خطوط و مشخص کردن صورت، مانند زیبا تر دیده شدن چشم و لب عمل می‌کند. تزریق چربی یک درمان همه کاره است که برای بیمارانی که مشکلات پوستی متوسط یا شدید، به ویژه چین و چروک‌های عمیق دارند، بسیار عالی است. در این درمان از تزریق ماده‌ای ژل مانندی استفاده می‌شود که صورت را به شکلی طبیعی حالت می‌دهد. این درمان برای افرادی که متوجه چین و چروک‌های خفیف یا متوسط در نزدیکی دهان شده‌اند و می‌خواهند شکل گونه های خود را دوباره تعریف کنند، ایده آل است.

  • چین و چروک را کاهش می‌دهد
  • استحکام پوست را افزایش می دهد
  • باعث صرفه جویی در وقت زمان تزریق و بهبودی می‌شود
  • بالا بودن سطح ماندگاری تزریق ژل به گونه

ماندگاری تزریق ژل گونه

عوارض تزریق ژل به گونه ها

برخی از موقعیت‌های نامطلوب که ما آنها را عوارض می‌نامیم، ممکن است در حین و بعد از پر کردن اسید هیالورونیک ایجاد شوند. عوارض تزریق ژل به گونه که معمولا در اطراف محل تزریق رخ می‌دهند می‌توانند به راحتی از بین بروند که معمولاً طی ۷ تا ۱۴ روز از بین می‌روند به شرح زیر می‌باشد.

  • سرخی
  • ورم
  • درد
  • کبودی
  • خارش

عوارض تزریق ژل نادر که در بین افراد کمتر دیده شده است، به شرح زیر می‌باشد.

  • عفونت
  • نشت ژل پرکننده از طریق محل تزریق
  • گرانولوم، نوعی واکنش التهابی به پرکننده
  • حرکت ژل از یک ناحیه به ناحیه دیگر
  • آسیب به عروق خونی
  • کوری زمانی رخ می‌دهد که پرکننده به شریان تزریق می‌شود و جریان خون به چشم را مسدود می‌کند
  • مرگ بافت صورت، زمانی که دوباره به دلیل مسدود شدن جریان خون

مشاوره تلفنی فرم مشاوره

جمع بندی ماندگاری ژل گونه

تزریق ژل به پوست یکی از ساده‌ترین درمان‌های زیبایی هستند، بیشتر به این دلیل که بدون عمل جراحی انجام می‌شود. در حالی که درمان‌های با جراحی مدت زیادی طول می‌کشد، فرآیند کاری مانند لیفت صورت پیچیده است و با زمان بهبودی طولانی همراه است. ژل‌های مناسب برای تزریق به پوست متفاوت هستند؛ زیرا معمولاً می‌توان آنها را در یک جلسه مراجعه به مرکز تزریق چربی در تهران انجام داد. شما برای زیباتر شدن هنگام انجام درمان تزریق ژل به گونه در کلینیک دکتر لاعری می‌توانید انتظار بهتر خدمات را داشته باشید. 

جستجو مرتبط کاربران:

5/5 - (2 امتیاز)

11 پاسخ

  1. سلام دکتر؛ من ۳ ماه پیش در یک کلینیک دیگر تزریق ژل گونه انجام دادم. اصلا چیزی به اسم ماندگاری ژل گونه وجود نداشت! من گونه‌های افتاده دارم راه حلی پیشنهادی شما چیه؟

    1. سلام؛ خیلی از کلینیک‌ها هستند که به صورت اصولی تزریق ژل گونه را انجام نمی‌دهند و یا آگاهی لازم را برای مراقبت های بعد از تزریق به شما نمی‌دهند. پیشنهاد می‌کنیم برای بر طرف کردن مشکل گونه خود با مشاورین ما در تماس باشید.
      شماره تماس کلینیک: ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵

  2. سلام. خواستم به عزیزانی که می‌خوان گونه پری داشته باشن و مثل من نگران زمان اثر اون هستند بگم که تزریق ژل گونه کلینیک دکتر لاغری واقعا تضمینی هستش. من با کلی تردید انجام دادم ولی واقعا راضی ام.

  3. سلام من مدتیه که ماینوکسیدیل مصرف میکنم ولی شنیدم که PRP بهتر از ماینوکسیدیله. این حرف درسته؟

  4. من تراکم موهام خیلی پایینه. پی آر پی به تنهایی میتونه تراکم مو رو افزایش بده؟

  5. ممنون از اطلاعات کامل و جامعی که در این باره در اختیارمون گذاشتین.

  6. سلام من ۴۳ سالمه و از ۱۵ سالگی اسکرودرمی دارم البته کنترل شده هست .
    چانه ودور لبم چروک دارم . می تونم تزریق چربی انجام دهم .

  7. من چند جا رفتم بهم میگن لب روسی برای تو مناسب نیست، اما من این مدل رو دوست دارم. چی کار کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله ماندگاری تزریق ژل گونه چقدر است؟

تلگرام دکتر لاغری

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر لاغری

اینستاگرام دکتر لاغری

کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر

تزریق چربی صورت قبل و بعد بایوفت بایوفت صورت بدون عوارض بایوفت چیست؟