لیزر اسکارلت برای جوانسازی

لیزر اسکارلت چیست؟

لیزر اسکارلت چیست؟

لیزر اسکارلت چیست و چه کاربردی دارد؟ پوست شفاف و جوان همیشه یکی از شرایط جذابیت، سلامت و زیبایی است که از سن ۳۰ سالگی به دغدغه همگان تبدیل می‌شود. با افزایش سن و مشکلاتی مانند بیماری‌های مختلف، سوء تغذیه، آلودگی هوا، استرس و … پوست زیبایی و درخشندگی خود را از دست می‌دهد و چین و چروک و خطوط ریز ظاهر می‌شود. بسیاری از مردم از این تغییرات ناراحت هستند. آنها همیشه سعی می‌کنند به هر طریق ممکن شفافیت و شادابی را به پوست خود بازگردانند. امروزه راه‌های زیادی برای جوان‌سازی پوست و از بین بردن اثرات پیری روی صورت وجود دارد.

لیزر اسکارلت برای جوانسازی پوست

جوانسازی پوست با لیزر اسکارلت یکی از محبوب‌ترین روش‌های جوانسازی در جهان است. لیزر اسکارلت یکی از جدیدترین و موثرترین روش‌های درمان مشکلات پوستی و جوانسازی است که نسبت به لیزرهای سنتی موثرتر است؛ اما عوارض اسکارلت بر روی پوست چیست؟ هزینه لیزر اسکارلت پوست چقدر است؟ اگر می‌خواهید در مورد لیزر اسکارلت بیشتر بدانید، با این مقاله از کلینیک دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق چربی در تهران، همراه باشید.

کاربردهای لیزر اسکارلت

لیزر اسکارلت پوست نه تنها تولید کلاژن را تحریک می‌کند، بلکه رنگ پوست و الاستین را نیز بهبود می‌بخشد. در نتیجه پوست به حالت ارتجاعی باز می‌گردد و ساختار آن به میزان قابل توجهی بهبود می‌یابد. از طرف دیگر، این روش درمانی جدید می‌تواند پوست را تسکین دهد و زخم‌ها و آکنه را التیام بخشد. به طور خلاصه، می‌توانید از لیزر اسکارلت برای موارد زیر استفاده کنید.

  • درمان آکنه و جوش فعال
  • بازیابی کلاژن از دست رفته
  • روزاسه یا آکنه را در بزرگسالان بهبود می‌بخشد
  • لیفت و سفت کردن پوست
  • منافذ باز پوست را کاهش می‌دهد
  • باعث کاهش و بهبود رگ‌های خونی برجسته زیر پوست می‌شود
  • درمان پوست و آفتاب سوختگی
  • پوست را صاف می‌کند و خطوط را از بین می‌برد
  • هیپرپیگمانتاسیون را کاهش می‌دهد و رنگ پوست را تسکین می‌دهد.

آیا علاوه بر لیزر اسکارلت پوست، لیزر دیگری برای جوانسازی وجود دارد؟ لیزر زئو

مزایای جوانسازی با لیزر اسکارلت

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم لیزر اسکارلت پوست روشی مدرن و موثر برای جوانسازی و بهبود مشکلات پوستی است که انتخاب خوبی برای لیفت صورت با جراحی می‌باشد. محبوبیت این درمان را می‌توان با فوایدی که برای پوست به ارمغان می‌آورد درک کرد. لیزر اسکارلت برای جوانسازی بدون آسیب رساندن به پوست اپیدرم را به زیر پوست و در مناطقی که پوست نیاز به طراوت و استحکام بیشتری دارد، می‌فرستد؛ بنابراین دوره نقاهت با لیزر اسکارلت کوتاهتر از دوره نقاهت با لیزر سنتی و تنها چند ساعت است. لیزر اسکارلت MRF از طرفی تاثیر ملایمی روی پوست دارد و به همین دلیل خطر آسیب یا سوختگی پوست را کاهش می‌دهد. همچنین بر خلاف لیزر، در این روش هیچ تماسی با ملانین در پوست وجود ندارد؛ بنابراین، برای همه رنگ‌های پوست بی‌خطر است و هیچ تاثیری بر هایپر یا هایپرپیگمانتاسیون ندارد.

چگونه پوست دستمان را روشن و شاداب کنیم؟ سفید کردن پوست دست

لیزر اسکارلت پوست همچنین از توان ۲ مگاهرتز استفاده می‌کند که با انواع پوست‌های خشک و چرب سازگاری خوبی دارد. اگر بخواهیم در مورد مزایای لیزر اسکارلت نسبت به سایر دستگاه‌های رادیوفرکانسی (RF) صحبت کنیم، می‌توان گفت که در این نوع لیزر از امواج دوقطبی استفاده می‌شود که انرژی متمرکز بیشتری نسبت به تک قطبی دارد، بنابراین نتایج بهتری به همراه دارد. علاوه بر این، لیزر اسکارلت از سوزن‌های طلایی استفاده می‌کند که انرژی را بهتر توزیع می‌کند و منجر به تجدید بیشتر نسبت به سوزن‌های معمولی می‌شود.

معایب و عوارض اسکارلت پوست

لیزر اسکارلت برای جوانسازی پوست، ایمن‌ترین روش درمان سیستم‌های RF است که عوارض خاصی ندارد. عوارض جانبی اسکارلت پوست فقط چند ساعت پس از درمان منتظر قرمزی، خشک یا کمی تورم پوست باشید. این عوارض جانبی به صورت آفتاب سوختگی‌های بسیار خفیف ظاهر می‌شوند و با مراقبت‌های پس از اسکارلت پوست کاملاً قابل کنترل هستند. عوارض جانبی اسکارلت پوست برای جوانسازی به قدری خفیف است که می‌توانید بلافاصله پس از درمان به سر کار بازگردید یا فعالیت‌های روزانه خود را از سر بگیرید.

بیشتر بخوانید:  مزایای اندو آر اف چیست؟

مراقبت های قبل و بعد از اسکارلت پوست

نیازی به آمادگی قبلی برای درمان لیزر قرمز نیست. فقط توجه داشته باشید که خانم‌های باردار یا شیرده، افرادی که ایمپلنت‌های فلزی دارند، مبتلایان به بیماری‌های خودایمنی، سرطان یا بیماری‌های پوستی نباید از اسکارلت پوست برای جوانسازی استفاده کنند. پس حتما این موارد را قبل از شروع درمان در نظر بگیرید و در صورت لزوم با پزشک در مورد وضعیت خود صحبت کنید تا از آسیب‌های احتمالی در نتیجه ناراحتی یا استرس فیزیکی جلوگیری کنید. با این حال، برای به دست آوردن بهترین نتایج و به صفر رساندن عوارض اسکارلت برای جوانسازی پوست، به شما توصیه می‌کنیم نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • یک هفته قبل از درمان از مصرف داروهای رقیق‌کننده خون خودداری کنید.
  • به مدت چهار هفته قبل از درمان از لایه برداری شیمیایی خودداری کنید.
  • به مدت چهار هفته از محصولات مراقبت از پوست حاوی رتینول استفاده نکنید.
  • ۶ ماه قبل از درمان مصرف آکوتان را قطع کنید.
  • چهار روز قبل از درمان مقدار زیادی آب بنوشید.
  • دو هفته قبل از درمان از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و برنزه کردن خودداری کنید.

شما می‌توانید زیر نظز پزشک معالج خود بعد از استفاده از لیز اسکارلت برای جوانسازی پوست از کرم های مراقبت از پوست نیز استفاده کنید. در روز درمان، پوست خود را کاملا بشویید و هرگونه کرم یا مواد آرایشی را پاک کنید. پزشک لایه‌ای از کرم بی‌حسی را روی پوست شما قرار می‌دهد و ۳۰ دقیقه صبر می‌کند تا درد و ناراحتی در طول درمان کاهش یابد.

درمان با لیزر اسکارلت برای جوانسازی حدود یک ساعت طول می‌کشد. پس از درمان، صورت خود را با یک شوینده ملایم پاک کنید و هر دارو یا محصولات مراقبتی تجویز شده توسط پزشک را مصرف کنید. تا دو هفته پس از درمان نباید در معرض نور خورشید قرار بگیرید؛ بنابراین توصیه می‌کنیم همیشه از کرم ضد آفتاب SPF ۲۵ بیشتر استفاده کنید. همچنین به مدت دو هفته از محصولات حاوی رتینول یا پاک کننده‌های اسیدی خودداری کنید.

لیزر اسکارلت برای جوانسازی

لیزر اسکارلت چقدر هزینه دارد؟

هزینه لیزر اسکارلت پوست برای جوانسازی با توجه به ناحیه درمان و نوع و شدت مشکل پوستی تعیین می‌شود. علاوه بر این، کلینیک‌های مختلف بسته به تجهیزات ممکن است هزینه متخصص، موقعیت جغرافیایی کلینیک و … هزینه لیزر اسکارلت را محاسبه کنند. هزینه نهایی این درمان مانند سایر عمل‌های زیبایی قبل از شروع دوره درمان و در حین معاینه توسط پزشک به شما اعلام خواهد شد.

اسکارلت در کلینیک دکتر لاغری

اگر به دنبال راهی مطمئن و موثر برای رفع مشکلات پوستی و جوانسازی پوست خود با لیزر فرکشنال هستید، لیزر اسکارلت برای جوانسازی می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این روش درمانی که یکی از جدیدترین روش‌های جوانسازی و بهبود پوست است، ترکیبی از دو روش رادیوفرکانسی و میکرونیدلینگ است. عوارض جانبی اسکارلت پوست بسیار کم است و اغلب به هیچ وجه رخ نمی‌دهد. برای اطلاع از قیمت لیزر اسکارلت می‌توانید با کلینیک دکتر لاغری تماس بگیرید و از مشاوران ما راهنمایی‌های لازم را بگیرید.

جستجو مرتبط کاربران:

اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله لیزر اسکارلت برای جوانسازی

تلگرام دکتر لاغری

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر لاغری

اینستاگرام دکتر لاغری

کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر