شارژ تزریق چربی

شارژ تزریق چربی

شارژ تزریق چربی

شارژ تزریق چربی چه زمان باید انجام شود؟ امروزه تزریق چربی به عنوان یکی از غیر تهاجمی ترین عمل های زیبایی در زمینه علم پزشکی می باشد. از آنجایی که با تزریق کردن چربی بدن خود فرد به اندام های مورد نظر او می تواند تغییرات بخصوصی را در ظاهر افراد یا چهره ی آنها نمایان کند.
همانطور که می‌دانید میزان ماندگاری چربی در بدن همه افراد یکسان می باشد. در برخی از افراد تنها به یک جلسه تزریق کردنن چربی یا همان شارژ تزریق چربی نیاز دارند. برخی دیگر باید چند جلسه این فاصله بین جلسات تزریق چربی که معمولاً چندین ماهه است باید به گونه‌ای باشد که میزان اثربخشی مناسبی را در جهت ماندگاری تزریق چربی بالا داشته باشد.
امروزه بیشتر افراد عمل تزریق چربی در تهران را انجام می‌دهند. حال ممکن است این سوال برای شما پیش آید که:

فاصله بین جلسات به چه عواملی بستگی دارد؟شارژ تزریق چربی

همانطور که می‌دانید ماندگاری چربی های تزریق شده به بدن افراد به عوامل مختلف و متعددی بستگی دارد. این موضوع یا این عامل تاثیر بسیار مهم و یا مستقیمی بر روی فاصله بین جلسات تزریق چربی دارد.
عواملی که بر شارژ تزریق چربی تاثیرگذار می‌باشد شامل چه مواردی می باشد؟
وی در پاسخ به این سوال می توان گفت ناحیه‌ای که چربی به آن تزریق می‌شود.
همچنین حجم مورد نیاز چربی برای تزریق و یا شیوه‌ای که برای عمل انتقال به تزریق چربی به کاربرده می‌شود. نوع دستگاه مورد استفاده جهت خالص‌سازی کردن و آماده سازی چربی‌ها همگی بر روی ماندگاری و دوام این فرایند تاثیرگذار می‌باشد. خود نیز بر  تزریق چربی نیز موثر می باشد.بنابراین می‌توان گفت که فاصله بین جلسات تزریق چربی در همه افراد یکسان نخواهد بود و متفاوت می باشد.

به طور کلی فاصله بین جلسات تزریق چربی چگونه می باشد؟

امروزه با توجه به آخرین مطالعاتی که علم پزشکی توانسته است در مورد عمل انجام تزریق چربی انجام دهد نشان داده است برای به دست آوردن یک نتیجه خوب و عالی باید فاصله بین جلسات تزریق چربی به صورت را هر سه ماه یکبار و در سه جلسه در نظر بگیرید. یعنی به این صورت که هر سه ماه یک بار مقداری چربی به آن ناحیه اضافه کنید. سپس آن را تکرار نمایید.
در برخی از موارد که افراد برای شارژ تزریق چربی بسیار عجله دارند. حتی منتظر نمی‌ماند که نتیجه نهایی حاصل از تزریق اول در بدن آنها نمایان شود.
در این گونه موارد معمولاً در جلسه سوم حجم بسیار زیاد چربی تزریق خواهد شد. در نتیجه ماندگاری اثرات چربی بسیار بیشتر شده و دیگر نیازی به تزریق چربی نخواهید داشت.
با توجه به تمام مطالبی که در مورد تزریق چربی در بالا بیان کردیم حال ممکن است این سوال برای شما پیش آید هنگامی که فاصله بین جلسات شارژ تزریق چربی کم باشد دارای چه مزایایی می باشد؟
با توجه به اینکه تزریق چربی به عنوان یکی از بهترین و مطمئن ترین روش هایی می باشد. برای زیبا سازی اندام های بدن و چهره افراد به کار می‌رود. از آنجایی که این عمل زیبایی نیاز به بستری ندارد و شامل گذراندن دوره نقاهت خاصی نیز نمی‌شود. برای آنکه ماندگاری بیشتری داشته باشد در برخی از افراد نیازمند تمدید و تزریق شارژ مجدد آن خواهد بود.
با توجه به اینکه پزشک معالج هنگامی که سه ماه از زمان تزریق چربی به دست و صورت گذشته باشد به بیمار اعلام خواهد کرد که باید تزریق چربی را انجام دهد. بنابراین هر چقدر که زمان ترمیم چربی در فاصله زمانی مناسب تری انجام شود. فاصله بین جلسات تزریق چربی بیش از حد طولانی نباشد نتایج بهتری را خواهید گرفت.
بیشتر بخوانید:  5 راهکار درمان چربی پوست

مزایای شارژ تزریق چربی

یکی از بهترین و مهمترین مزیت های شارژ تزریق چربی این است که هنگامی که فرد در هر مرحله‌ای سراغ شارژ تزریق چربی می رود شرایط اولیه او نسبت به دفعه قبلی بهتر به نظر خواهد رسید.
بنابراین به طور کلی می‌توانیم در مورد شارژ تزریق چربی این نکته را بیان کنیم زمانی که بیمار در روند درمان خود را کامل کند و به صورت مرتب رسیدگی های لازم را در جهت درمان خود انجام دهد می‌توانید با اطمینان کامل و کافی ماندگاری چندین ساله آن را نیز مشاهده کنید.
با توجه به اینکه هنگامی که شما تزریق چربی را به صورت مرتب و منظم انجام دهید می‌توانید نتایج شگفت انگیز حاصل از آن را ببینید. در قابل آن می‌توان گفت اگر افراد جلسه ی تزریق چربی را به طور مرتب و منظم انجام ندهند حداکثر سه الی چهار ماه طول می کشد تا از نتیجه اولیه خود بهره مند شوند.
مزایای شارژ تزریق چربی
امروزه عمل تزریق چربی و همچنین شارژ تزریق چربی دارای محبوبیت بسیار زیادی در میان اکثر افراد می باشد. افرادی بسیاری از این روش را برای جوان سازی و بازسازی پوست خود انتخاب می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که هزینه نیز به عنوان یکی از مهمترین مسائل در انجام هرگونه فعالیتی می باشد. بنابراین عمل شارژ تزریق چربی و یا تزریق چربی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.
بیشتر بخوانید:  تزریق چربی به گودی بغل ران

هزینه شارژ تزریق چربی چگونه می‌باشد؟

امروزه پزشکان مختلف و گوناگونی در کلینیک‌های متعدد و گوناگونی عمل تزریق را به دور از عوارض تزریق چربی انجام می‌دهند. هر کدام از این پزشکان و کلینیک‌ها دارای تعرفه های مخصوصی به خود می باشند. به علاوه بر این زمان نیاز شارژ تزریق چربی به میزان چربی تزریق شده و همچنین نوع بدن افراد با یکدیگر فرق می‌کند. از این رو هر یک از این عوامل در هزینه پرداختی توسط شما تاثیرگذار خواهد بود.
به طور کلی در پایان می توان شما می توانید با انجام بررسی‌های کامل و دقیق عمل تزریق چربی را بدون هیچگونه استرس و دغدغه ای انجام دهید.
5/5 - (1 امتیاز)

11 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر خسته نباشید خوردن خرما با چای بعد کاشت مو ضرر داره و بعد سیزده روز رابطه جنسی به موهای کاشته ضرر میرسونه یا نه ممنون میشم پاسخ بدین

  2. چربی فریز شده در یخچال از مدت اولین ساکشن تا چه مدت قابل استفاده است؟

  3. من به شدت با همسرم مشکل دارم دیگه کلافه شده از شما کمک میخوام

  4. اگر دور شکم کسی۱۲۰ باشه در چند جلسه میشه کم کردمثلا۸۰سانتش بکنید

  5. عوارض دارد بجز کبودی قرمزی اینا عوارض خطرناک که بعد چند سال بروز بده

  6. من روی بینی و گونه هام لکه هست از همه روشی استفاده کرده ام نتیجه نگرفتم آیا این روش رو پیشنهاد می‌دهید؟

  7. اقا من هربار دست رو مو هام‌میشکم ۱۰ تار میاد دستم چی کار کنم لطفا یه راه حل بیگد

  8. سلام من ۴۳ سالمه و از ۱۵ سالگی اسکرودرمی دارم البته کنترل شده هست .
    چانه ودور لبم چروک دارم . می تونم تزریق چربی انجام دهم .

  9. سلام وقت بخیر ، من گودی زیرچشم و سیاهی زیرچشم دارم میخواستم ببینم نانو میکروفت روش خوبی هست و هزینه اش چقدره ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله شارژ تزریق چربی

تلگرام دکتر لاغری

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر لاغری

اینستاگرام دکتر لاغری

کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر