دوره نقاهت تزریق چربی زیر چشم چقدر است؟

دوره نقاهت تزریق چربی به زیر چشم چقدر است؟ یکی از راهکارهایی است که باعث می‌شود صورت جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر برسد. این کار باعث می‌شود گودی و سیاهی زیر چشم از بین برود و صورت حالتی زیبا و جذاب به خود بگیرد. متقاضیان انجام این عمل، هر ساله افزایش پیدا می‌کنند چرا که این عمل، یک عمل زیبایی بسیار ساده است که عوارض چندانی ندارد.
با این حال، اگر شما هم جزو متقاضیان تزریق چربی زیر چشم باشید، احتمالاً تمایل دارید اطلاعات بیش‌تری درباره دوره نقاهت تزریق چربی زیر چشم داشته باشید. در این مقاله از سایت دکتر لاغری قصد داریم شما را با عوارض تزریق چربی به صورت آشنا کرده و بهترین کلینیک
تزریق چربی در تهران را نیز به شما معرفی کنید.

تزریق چربی زیر چشم چگونه انجام می‌شود؟

عمل تزریق چربی به زیر چشم در اکثر مواقع برای از بین بردن چین و چروک‌های پوست صورت می‌گیرد ولی این عمل کاربردهای دیگری مانند افزایش حجم برخی قسمت‌های صورت مانند چانه و گونه و یا پر کردن برخی فرورفتگی‌ها مانند چاله‌های پوستی حاصل از جای زخم نیز دارد.

یکی دیگر از کاربردهای مهم عمل تزریق چربی، پر کردن گودی زیر چشم و از بین بردن سیاهی این ناحیه است. در عمل تزریق چربی به دست، صورت و زیر چشم نیز مانند سایر عمل‌های تزریق کردن چربی، ابتدا باید از نواحی مقاوم‌تر بدن مانند پهلوها و شکم چربی استخراج شود. یکی از مزیت‌های تزریق چربی نسبت به سایر فیلر‌ها، سازگار بودن آن با بدن خود فرد است که باعث می‌شود احتمال بروز هیچ گونه حساسیتی وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید:  مزایای تزریق چربی به صورت

البته، این چربی به علت همراه بودن با آب و برخی ترشحات بدن قابل استفاده به صورت مستقیم نیست و باید ابتدا پالایش شود. پس از این که چربی استخراج شده توسط دستگاه‌های مخصوص و در شرایط آزمایشگاه خالص سازی شد، نوبت به تزریق آن به زیر چشم می‌رسد.

پزشک متخصص سوزن‌های بسیار ریزی که مخصوص تزریق چربی تعبیه شده‌اند، چربی را به نواحی مورد نظر انتقال می‌دهد و به این ترتیب عمل تزریق چربی زیر چشم انجام می‌شود.

دوره نقاهت تزریق چربی زیر چشم

مراقبت‌های دوره نقاهت تزریق چربی زیر چشم

عمل تزریق چربی، یکی از ماندگارترین عمل‌های زیبایی است به شرطی که مراقبت‌های بعد از آن جدی گرفته شود. تقریباً می‌توان گفت که انجام مراقبت‌های مورد نیاز در دوران نقاهت تزریق چربی در زیر چشم، به اندازه تسلط پزشک و خوب انجام شدن عمل در افزایش میزان ماندگاری تزریق چربی نقش دارد.

در ادامه، برخی از مهم‌ترین این نکات برای شما عزیزان گردآوری شده‌اند:‌

  • به یاد داشته باشید که مشاهده تورم و کبودی در ناحیه تزریق تا دو هفته بعد از عمل کاملاً طبیعی است و نیازی به نگرانی نیست ولی برای کاهش این تورم می‌توانید از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • برای کم‌تر کردن تورم پوست، موقع خواب سعی کنید سر خود را بالاتر از بدنتان قرار دهید.
  • هنگام دوش گرفتن و استحمام، از آب ولرم استفاده کنید.
  • تا پایان دوران نقاهت تزریق چربی، از رفتن به استخر و سونا پرهیز کنید.
  • سعی کنید در مقابل نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید. همچنین به هیچ عنوان به سولاریوم مراجعه نکنید.
  • از ماساژ دادن و دست زدن به ناحیه تزریق چربی خودداری کنید.
  • تا یک هفته پس از عمل تزریق چربی از استعمال دخانیات بپرهیزید و تا یک ماه پس از آن نیز از مصرف نوشیدنی‌های الکلی خودداری کنید.

دوره نقاهت تزریق چربی زیر چشم

محدودیت‌های دوره نقاهت تزریق چربی زیر چشم

در دوره نقاهت تزریق چربی زیر چشم چه محدودیت‌هایی وجود دارد؟ پیش از این که به هر نکته دیگری بپردازیم، لازم است بدانید که شاید همه افراد، نتوانند تزریق چربی انجام دهند. افرادی که سیستم ایمنی بدن آن‌ها کمی ضعیف است، بهتر است از انجام چنین عمل‌هایی خودداری کنند و یا پیش از اقدام برای عمل حتماً پزشک خود را در جریان مشکل خود قرار دهند تا عمل تحت کنترل و تائید پزشک متخصص انجام شود.

ولی به هر حال پس از انجام عمل تزریق چربی نیز برخی نکات وجود دارند که حتماً می‌بایست به آن‌ها توجه کافی داشته باشید تا بتوانید بهترین نتیجه ممکن را از عمل خود دریافت نمایید.

  • استفاده از داروهایی مانند اسپرین می‌تواند باعث مختل شدن نتیجه شود. در صورتی که چنین داروهایی مصرف می‌کنید بهتر است پیش از عمل دکتر خود را در جریان قرار دهید. معمولاً توصیه می‌شود مصرف این داروها تا دو هفته پس از عمل تزریق چربی به تعویق انداخته شود.
  • از استفاده خودسرانه از انواع داروها و مسکن‌ها بپرهیزید و تنها داروهایی را مصرف کنید که پزشک برای شما تجویز می‌کند.
  • حداقل یک هفته پس از عمل تزریق چربی از مصرف دخانیات بپرهیزید تا بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید.
  • مصرف نوشیدنی‌های الکلی، موجب می‌شود ورم و کبودی ناحیه تزریق شده دیرتر التیام پیدا کند و بنابراین دوره نقاهت شما با نوشیدن مشروبات الکلی، طولانی‌تر خواهد شد. پس توصیه می‌شود تا یک ماه بعد از عمل از نوشیدن آن‌ها بپرهیزید.

بررسی کامل مراقبت‌های نقاهت تزریق چربی: دوره نقاهت تزریق چربی

میزان ماندگاری عمل تزریق چربی زیر چشمنقاهت تزریق چربی زیر چشم

میزان ماندگاری تزریق چربی، بسته به انجام مراقبت‌ها، تبحر و تخصص پزشک و متابولیسم بدن افراد متفاوت است. در صورتی که این عمل را نزد پزشک متخصص و در یک کلینیک معتبر انجام دهید، ماندگاری آن را از بین سه تا پنج سال می‌توانید مشاهده نمایید.

ماندگاری بالای عمل تزریق چربی، یکی از مواردی است که باعث شده است این عمل با استقبال بیش‌تری نسبت به تزریق سایر فیلر ها رو به رو شود. فیلر هایی مانند ژل و هیالورونیک اسیدها، در بهترین حالت ممکن، ۶ تا ۸ ماه ماندگاری دارند که باعث می‌شود در دراز مدت، نیاز به جلسات متعددی برای تمدید داشته باشند.

هزینه تزریق چربی به زیر چشم چقدر است؟

هزینه تزریق چربی به زیر چشم، بسته به کلینیکی که به آن مراجعه می‌کنید، دستمزد پزشک و پرسنل کلینیک، میزان گودی و سیاهی زیر چشم و درخواستی که از پزشک دارید متغیر است؛ بنابراین نمی‌توان یک هزینه کلی به عنوان هزینه تزریق چربی به زیر چشم بیان کرد.

برای تخمین هزینه تزریق چربی به زیر چشم، بهتر است با کلینیک دکتر لاغری تماس گرفته و وقت مشاوره حضوری رایگان دریافت نمایید تا به تمام سؤالات شما درباره تزریق چربی زیر چشم و هزینه‌های آن پاسخ داده شود.

بیشتر بخوانید:  هزینه تزریق چربی صورت

مشاوره نقاهت تزریق چربی زیر چشم

تزریق چربی به زیر چشم یکی از عمل‌های پرطرفدار زیبایی است که در سرتاسر دنیا انجام می‌شود. این عمل، دوره نقاهت طولانی مدتی ندارد ولی نکاتی وجود دارد که حتماً در دوره نقاهت باید رعایت کنید.

  • فایل ها را به اینجا بکشید یا
    انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf, حداکثر اندازه فایل: 500 MB, حداکثر تعداد فایل: 3.
    • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

    در این مقاله، مهم‌ترین مراقبت‌هایی که در دوران نقاهت پس از تزریق چربی باید رعایت کنید را ذکر کردیم. برای دریافت اطلاعات بیش‌تر و دریافت وقت مشاوره حضوری از کلینیک دکتر لاغری می‌توانید با شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ تماس گرفته و یا از طریق واتساپ شماره ۰۹۱۲۸۰۶۰۹۰۲ اقدام نمایید.

    پس از انجام عمل تزریق چربی زیر چشم، زمانی لازم است تا نتایج قابل مشاهده شود. این زمان معمولاً می‌تواند ۲ هفته تا یک ماه طول بکشد. به طور کلی، بعد از تزریق چربی زیر چشم، پوست اطراف چشم به مرور زمان بهبود می‌یابد و نتایج نهایی معمولاً پس از یک تا دو ماه قابل مشاهده است. اما ممکن است در برخی افراد این مدت زمانی بیشتر یا کمتر باشد، بسته به واکنش بدن هر فرد به عمل جراحی و شرایط پوستی او. در هر صورت، پس از انجام تزریق چربی زیر چشم، پیگیری مرتب با پزشک و رعایت دستورات و مراقبت‌های پس از عمل بسیار مهم است تا بهبودی بهتری را تجربه کنید.

    سوالات متداول

    • آیا در دوره نقاهت پس از تزریق چربی زیر چشم درد داریم؟

    بله، پس از تزریق چربی زیر چشم ممکن است درد وجود داشته باشد، اما این معمولاً به طور موقت و کمتر از چند روز است.

    • چه مدت زمانی برای بهبود نتایج نیاز است؟

    مدت زمان برای بهبود نتایج معمولاً یک تا دو ماه است، اما این می‌تواند بسته به شرایط فرد متغیر باشد.

    • آیا پس از دوره نقاهت نتایج این درمان دائمی هستند یا نیاز به تجدید تزریق وجود دارد؟

    نتایج این درمان معمولاً به مدت معقولی استوار می‌مانند، اما به مرور زمان ممکن است نیاز به تجدید تزریق برای حفظ نتایج باشد.

    جستجو مرتبط کاربران:

    5/5 - (1 امتیاز)

    16 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر
      آقایی هستم 25 ساله موهای سرم خیلی کم پشت شده به دلیل ریزش ارثی خواستم بپرسم من اگه کاشت انجام بدم به موهایی که هستن آسیب وارد نمیشه ؟ واینکه اگه بعدا نیاز باشه میتئنم برای ترمیم دوباره کاشت انجام بدم

    2. من تزریق ژل رو جای دیگه ای انجام دادم ولی برای ترمیم می خوام بیام کلینیک شما. میشه مدل روسی بزنم؟

    3. در صورتی که بعد از تزریق ژل لب از دخانیات استفاده کنیم باعث از بین رفتن اثر و ماندگاری ژل لب میشه؟

      1. بله سمس از فاکتور‌های مهم حداقل مصرف نکردن دو هفته بعد از تزریق است.

    4. سلام. من جراحی لیزیک انجام دادم. میتونم تزریق بوتاکس برای زیر چشم و اطراف چشم انجام بدم؟

      1. در صورتی که دوره نقاهت خود را به طور کامل پشت سر گذاشته‌اید بله مشکلی ندارد.

    5. سلام چطوری میتونم بوتاکسدوره چشممو ریمو یا کات کنم خیلی بد شده لطفا کمکم کنید

      1. دوست عزیز بوتاکس بعد از مدتی خودش جذب میشه مشکلتون چیه الان دقیقا؟ با مشاورین ما تماس بگیرید.

    6. سلام و وقت بخیر…من داروی آسپرین مصرف میکنم.آیا امکانش وجود داره که چربی تزریق کنم واسه قسمت تناسلی؟

    7. سلام وقت بخیر
      ۵ روزه تزریق چربی کردم صورتم ورم کرده هر روز هم ورمش بیشتر میشه احساس سنگینی و کشیدگی داره صورتم نه میتونم درست حرف بزنم یا درست دهنم رو باز کنم چیزی بخورم صورتم افتضاح شده تو رو خدا راهنمایی کنید آیا طبیعیه ؟ درست میشه ؟ چند روز زمان میبره یا غیر طبیعیه؟؟??

      1. دوست عزیز باید برای معاینه تشریف بیارید. شما از مراجعین ما نبوده‌اید!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله دوره نقاهت تزریق چربی زیر چشم چقدر است؟

    تلگرام دکتر لاغری

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات دکتر لاغری

    اینستاگرام دکتر لاغری

    کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر

    تزریق چربی صورت قبل و بعد بایوفت بایوفت صورت بدون عوارض بایوفت چیست؟