تزریق چربی دائمی با دوام بالا

آیا تزریق چربی دائمی است؟ دائمی بودن عمل تزریق چربی به عوامل مختلفی بستگی دارد. در ادامه به عوامل موثر بر ماندگاری اشاره می‌کنیم تا با دقت بیشتری تزریق چربی دائمی انجام دهید. سعی کنید تا با مراجعه به بهترین مرکز تزریق چربی در تهران با استفاده از تجهیزات جدید این کار را انجام دهید. با توجه به افزایش کلینیک‌های نامعتبر، توصیه می شود تا دقت بالاتری نسبت به انتخاب پزشک داشته باشید.

آیا تزریق چربی دائمی است؟

چربی به عنوان یکی از فیلرهای خاص و منحصر به فردی می‌باشد. با کمک آن می‌توان نواحی که نیاز به ترمیم و زیبایی دارند از آن استفاده نمود. تزریق چربی دارای مزیت‌هایی می‌باشد که در سایر فیلرها مانند ژل دیده نمی‌شود. به عنوان مثال یکی از اصلی‌ترین مزیت‌هایی که در این نوع عمل زیبایی دیده می شود دائمی بودن آن می‌باشد. در ادامه قصد داریم به طور مفصل در مورد آن صحبت کنیم. چرا که این مسئله یکی از مسائل مهم و در عین حال دغدغه آور برای تمامی افرادی می‌باشد که می‌خواهند از عمل‌های زیبایی به خصوص از تزریق چربی استفاده نمایند. چرا که گاهاً مشاهده شده است بسیاری از افراد پس از آنکه از یک عمل زیبایی استفاده نموده اند بلافاصله پس از تمامی نتایج از بین رفته و دوام و ثباتی در آن وجود ندارد.

آیا تزریق چربی دائمی است؟

کاربرد تزریق چربی در تهران

  •  زیباسازی
  • درمان مشکلات پوستی
  • جوانسازی
  • قرینه کردن دو طرف صورت
  • رفع مشکلات اعم از داخلی و خارجی
  • حجیم سازی

اصلی ترین ماده در تزریق چربی چیست؟

همانطور که میدانید در هر عمل زیبایی از موادی استفاده می‌شود تا با کمک آن بتوان زیبایی فرد را ترمیم کرد. به عنوان مثال در تزریق ژل ماده اصلی که در تمامی مراحل این عمل استفاده می شود ژل می‌باشد. یک ماده مصنوعی بوده و دارای عوارض تزریق چربی دائمی بسیار زیادی می باشد. اصلی ترین عارضه ای که ممکن است برای هر فرد ایجاد کند ایجاد حساسیت‌های بسیار شدید می باشد. چرا که یک عنصر خارجی به حساب می‌آید.

در مورد تزریق چربی به صورت باید بگوییم که عنصر اصلی که در آن استفاده می شود. تمامی مراحل با آن سپری می‌شود چربی بدن خود فرد می باشد. این امر به عنوان یکی از بهترین پوئن های مثبت این عمل زیبایی با ماندگاری تزریق چربی بالا شناخته می‌شود. چرا که چربی از بدن خود فرد می‌باشد و هیچ حساسیتی برخلاف تزریق ژل ایجاد نخواهد کرد. این یک امر منطقی می باشد چرا که چربی که در بدن خود فرد وجود دارد خارج می‌شود. پس از استانداردسازی به جای دیگری از بدن فرد تزریق می‌شود و حتی امکان اینکه کوچکترین حساسیتی ایجاد شود اصلا وجود ندارد.

آیا تزریق چربی دائمی است؟

منظور از تزریق چربی دائمی چیست؟

تزریق چربی به خصوص تزریق چربی بایوفت یکی از عمل‌های زیبایی می‌باشد که پزشک در آن از روش ها و متدهای به خصوصی برای انجام آن استفاده می‌نماید. به عنوان مثال اصلی‌ترین اقدامی که پزشک انجام می‌دهد این است که چربی استخراج شده و آماده شده را به لایه‌های عمیق پوست تزریق می‌کند. همین امر عامل اصلی دوام بالای تزریق چربی می باشد. در حالی که در بقیه عمل‌های زیبایی مانند تزریق ژل و یا استفاده از برخی از داروهای شیمیایی تنها به لایه‌های سطحی پوست وارد می‌شود.

پس از گذر زمان علاوه بر اینکه آسیب‌های خیلی بدی ایجاد می شود تمامی نتایج از بین میرود. پس به طور کلی می توان نتیجه گرفت که دوام تزریق چربی بسیار بالا می باشد. نتایج حاصل از آن به زودی زود از بین نخواهد رفت. اما که همانطور که مشاهده می نمایید روند انجام کار این عمل زیبایی به صورتی می باشد که دوام چربی را بالاتر می‌برد.

تزریق چربی دائمی با دوام بالا-دکتر لاغری

اما علاوه بر اینکه روند انجام کار در دوام این عمل زیبایی موثر می باشد. باید بگوییم که وجود چربی نیز به خودی خود به عنوان یکی از عوامل بسیار مهمی می‌باشد. در دائمی بودن تزریق چربی به خصوص تزریق چربی بایوفت نقش دارد. چرا که بافت چربی به هیچ عنوان به زودی زود از بین نخواهد رفت. مگر این که عوامل دیگری باعث از بین رفتن این بافت چربی شوند که در ادامه به آن اشاره خواهیم نمود.

بیشتر بخوانید:  مراقبت های بعد از تزریق چربی

عوامل از بین رفتن چربی تزریق شده

۱) لاغری:

همانطور که لاغری می تواند بسیاری از چربی های نقاط بدن فرد را از بین ببرد می‌تواند چربی که به سایر نقاط تزریق شده است را از بین ببرد. لذا فرد باید تلاش کند حتی الامکان از لاغر شدن بیش از اندازه و غیر استاندارد جلوگیری کند. تا دوام چربی تزریق شده را به خطر نیندازد و تزریق چربی دائمی داشته باشد.

شما می‌توانید برای پیشگیری از این مورد مطالب بخش لاغری را مطالعه کنید.

۲) ماساژ پس از عمل:

اگر بلافاصله پس از عمل و یا حداقل مدتی پس از عمل فرد موضعی که تزریق چربی به دست و صورت در آن اتفاق افتاده است را ماساژ دهد. این امر باعث از بین رفتن بافت چربی می شود و در نهایت دوام چربی از بین می‌رود. چرا که چربی که به تازگی استخراج شده است دارای بافت نرم و حساسی است. به طوری که اگر بیش از اندازه دستکاری شود می تواند باعث آسیب و در نهایت از بین رفتن آن شود‌.

تزریق چربی دائمی با دوام بالا

عوامل موثر در تزریق چربی دائمی

با وجود مطالبی که قبلاً برای شما بیان نمودیم متوجه شدید که دوام تزریق چربی بالا می باشد. اما با برخی از اقدامات می‌توان این دوام را بالاتر برده و یا حداقل از آسیب رساندن به آن جلوگیری نمود که به شرح زیر می باشد:

۱) روند عمل درست سپری شود:

اگر بخواهیم بگوییم اصلی ترین عاملی که باعث می شود دوام یک عمل زیبایی بالا باشد. یا اینکه در بالاتر بردن دوام یک عمل زیبایی دارد می توان با قطعیت کامل گفت چگونگی انجام دادن آن عمل زیبایی می باشد. تزریق چربی نیز مستثنی نبوده و اگر درست سپری شود نتایج دائمی خواهد بود.

۲) مراقبت های پس از عمل:

برای اینکه بتوان دوام تزریق چربی را پس از عمل بالاتر برد. علاوه بر اینکه درست انجام شدن روند عمل مهم میباشد. باید بگوییم از دیگر اقداماتی که مهم می باشد و تا حدودی به فرد بستگی دارد مراقبت های پس از عمل می باشد. اگر فرد این مراقبت ها را به درستی انجام دهد و به حرف‌های پزشک خود توجه کند باعث می شود که عمر تزریق چربی علاوه بر اینکه بالا می باشد بالاتر رفته و نتایج بهتری برای او حاصل شود.

به عنوان مثال لازم است که فرد پس از تزریق چربی از انجام برخی از اقدامات خودداری کند و یا اینکه از برخی از داروهای شیمیایی اجتناب کند‌.

۳) رژیم غذایی:

مورد دیگری که در دوام تزریق چربی تأثیر دارد و لازم است کنترل شود رژیم غذایی می باشد و اگر فرد مطابق دستورات پزشک عمل کند و رژیم غذایی خود را کنترل کند علاوه بر اینکه سلامت بدن خود را حفظ می‌کند باعث می‌شود دوام تزریق چربی بالاتر رفته و به زیبایی وی لطمه ای وارد نشود به عنوان مثال اگر فرد پس از انجام عمل تزریق چربی رژیم غذایی خود را کنترل نکند و در مصرف غذاهای چرب زیاده روی کند باعث می‌شود بدن او دچار چربی بیش از اندازه شده و زیبایی بدن او به خطر افتد همچنین اگر دارای تغذیه مناسبی نبوده و بیش از اندازه وزن خود را از دست بدهد باعث می‌شود چربی تزریق شده از دست رفته و زیبایی آن کاسته شود.

جستجو مرتبط کاربران:

5/5 - (2 امتیاز)

21 پاسخ

  1. سلام من میخواستم در مورد تزریق چربی و قیمت تزریق چربی از تو سوال کنم آخه خیلی جاها رفتم و جواب نگرفتم حتی کلینیکهای گرانقیمت هم رفتم ولی نتونستم برام یه چیزه خوب و کامل تحویل بدن میخواستم بدونم شما تضمینی برای کار تون میدین

    1. با سلام دوست عزیز. شما ابتدا با مشاورین ما تماس بگیرید تا نوبت مشاوره برای شما تنظیم شود.

  2. سلام می خواستم با آقای دکتر ضرغامی صحبت کنم بابت تزریق چربی به صورت خودم چون به هر کسی نمی تونم اعتماد کنم و �لی از دوستان که اومدن کلینیک‌دکتر لاغری از آنجا را راضی بودند می خواستم بدونم چه جوری میتونم با دکتر صحبت کنم قبل از اینکه تزریق چربی را انجام بدم و اینکه لطفاً شماره تماس بهم بدید

  3. سلام عرض میکنم. عذر میخوام برای رفع خط و خطوط پیشونی، کدوم روش رو مناسب تره؟

  4. سلام من ۵۰ساله هستم وبطور معمول درارایشگاه برای سفتی پوست وچروکهای ریز میکرودرم برام شروع شد خواستم بپرسم ایا عارضه خاصی نداره بهم گفتن ۶جلسه انجام بدم میترسم مشکلی ایجاد بشه مثلا پوستم لک بشه چون تو بعضی نقاط مثل شقیقه کمی خون مردگی بعداز کار دیده میشه والبته یکی دوروز بعد خوب میشه

  5. سلام آیا در زمان ترمیم ژل لب میتوان از برند دیگری استفاده کرد ؟

  6. من ۸ماه پیش کاشت مو کردم ولی اصلا راضی نیستم چون خیلی کم در اومدن من به گفته دکتر ۲۷۰۰گرافت کاشتم ولی نصف اینم در نیومده یه مقدار از موها خیلی خوب رشد کردن و بلند شدن بعضی ها هم چند ماه میشه از پوست سر اومدن بیرون همونجوری موندن رشد نمیکنن چون ایران نیستم ممنون میشم همین جا راهنماییم کنین با تشکر

  7. سلام ببخشید من زگیل تناسلی دارم اما میخوام برای تزریق ژل واژن اقدام کنم.میشه؟

  8. سلام وقتتون بخیر
    ایا تزریق ژل سینه میشه انجام داد که ماندگاریش تا چندسال بمونه ؟؟ اگرهست اسم اون ژل چی هست ؟

    ممنون از پاسخگوییتون

    1. با سلام؛ خیر تزریق ژل به سینه امکان پذیر نیست. پیشنهاد ما به شما پروتز سینه است.

  9. میکروبلدیگ انجام بدم خوبه حساسم بعضیها که انجام دادن میگن عفونت کرده وابروها ریخته لطفا راهنمایی کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله تزریق چربی دائمی با دوام بالا

تلگرام دکتر لاغری

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر لاغری

اینستاگرام دکتر لاغری

کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر