تزریق ژل پروفایلو یا هایفو؟ کدام بهتر است؟

تزریق ژل پروفایلو یا هایفو؟ کدام بهتر است؟

تزریق ژل پروفایلو یا هایفو؟ کدام بهتر است؟

تزریق ژل پروفایلو یا هایفو برای جوانسازی عمومی صورت، افتادگی پوست صورت، افتادگی پوست گردن، چین و چروک گردن و جوانسازی پوست دست استفاده می‌شود. تزریق ژل یا چربی پروفایلو یک درمان پیشرفته مبتنی بر فناوری مهندسی برای صاف کردن چین و چروک‌ها به جای پر کردن آن‌ها است. این درمان به طور موثر تولید کلاژن و الاستین طبیعی را تحریک می‌کند و پوست را از درون جوان می‌کند. در این مقاله نکات مهمی در مورد مزایا، مدت تاثیرگذاری، روش و نقاط تزریق ژل پروفایلو و همچنین تفاوت آن با روش هایفوتراپی را خواهید خواند. در ادامه به بررسی دقیق و جزپی تفاوت هایفو و پروفایلو خواهیم پرداخت.

تزریق ژل پروفایلو چیست؟

وقتی صحبت از جوانسازی پوست می‌شود، تزریق ژل پروفایلو اولین قدمی است که به عنوان یک درمان غیرتهاجمی، انقلابی و جدید پوست به ذهن خطور می‌کند. این اقدام زیبایی موثر علاوه بر از بین بردن چین و چروک و خطوط صورت، مواردی مانند خاصیت ارتجاعی، بافت و رطوبت پوست را نیز بهبود می‌بخشد. ژل پروفایلو تزریقی است و برای کسانی که دارای چین و چروک‌های سطحی یا عمیق در پوست صورت یا گردن هستند، مناسب است. با افزایش سن، تولید کلاژن و الاستین در پوست کاهش می‌یابد.

کلاژن و الاستین موادی هستند که پوست را سالم و حجیم می‌کنند. ژل پروفایلو از اسید هیالورونیک ساخته شده است و بافتی شبیه به همان مواد طبیعی داخل پوست دارد. به این ترتیب با تزریق پروفایلو به قسمت‌های مختلف پوست صورت و گردن و همچنین تزریق ژل لب، می‌توان مشکلات ظاهری ناشی از افزایش سن را برطرف کرد. ژل پروفایلو با داشتن تکنولوژی پیشرفته در بافت خود به جوانسازی ساختار پوست کمک می‌کند. این ماده به طور موثری تولید الاستین و کلاژن طبیعی پوست را تحریک کرده و به آن طراوت و زیبایی دوباره می‌بخشد. پروفایلو تولید ۴ نوع تولید مختلف کلاژن و الاستین را به دلیل آزاد شدن آهسته هیالورونیک اسید تحریک می‌کند.

این تحریک منجرب به بهبود قابل توجهی در کیفیت بافت پوست می‌شود. در حال حاضر، پروفایلو تنها محصولی است که می‌تواند تولید طبیعی هر چهار نوع کلاژن و الاستین را تحریک کند. این ویژگی ژل پروفایلو را به محصولی منحصربفرد تبدیل می‌کند. از آنجایی که نتایج تزریق ژل پروفایلو در مدت کوتاهی دو هفته‌ای مشاهده می‌شود، این درمان برای افرادی که دارای مواردی مانند پیری، خستگی، تیرگی پوست و کاهش حجم صورت هستند، گزینه‌ای عالی است.

 
پروفایلو مزوژلی رقیق شده و جایگزین روش بایوفت برای افرادی است که تمایلی به تزریق چربی ندارند. سن زیر ۳۵ سال نیز بهتر است از پروفایلو استفاده کنند. بر طرف کردن چین و چروک در این سن نیز با پروفایلو بهتر نتیجه می‌دهد.

 

تزریق ژل هایفو چیست؟

هایفو یا HIFU مخفف امواج متمرکز با شدت بالا است. هایفو روشی نسبتاً جدید در درمان‌های زیبایی برای سفت کردن پوست است که بدون درد و بدون جراحی است و می‌تواند جایگزین لیفت صورت شود. هایفوتراپی از اولتراساوند استفاده می‌کند؛ یعنی همان امواجی که در دستگاه‌های اولتراسوند استفاده می‌شود. با این حال، در هایفو، این امواج انرژی را روی لایه خاصی از پوست متمرکز می‌کنند و تولید الیاف کلاژن را تحریک می‌کنند. کلاژن مسئول تقویت بافت‌های بدن از جمله پوست است؛ بنابراین این رویداد پوست ما را سفت و بدون چین و چروک می‌کند.

پروفایلو یا هایفوتراپی

مقایسه تزریق ژل هایفو و پروفایلو

تزریق ژل هایفو بهتره یا پروفایلو؟ در قسمت‌های قبل هایفوتراپی تمام صورت و پروفایلو را ارائه کردیم؛ اما بهتر است تفاوت بین هایفوتراپی و پروفایلو بررسی شود. در روش درمان بین هایفو و پروفایلو تفاوت وجود دارد. در هایفوتراپی، صورت با امواج هایفو جوانسازی می‌شود. در پروفایلو، ژل یا فیلر به پوست تزریق می‌شود. یکی دیگر از چند تفاوت هایفو و پروفایلو این است که از هایفو برای زیباسازی و جوانسازی پوست گردن و سینه نیز استفاده می‌شود اما پروفایلو فقط برای تزریق کردن چربی استفاده می‌شود.

نتایج هایفوتراپی درمانی معمولاً ماندگارتر و طولانی‌تر است و جلسات درمانی کوتاه‌تر است. اکنون در روش پروفایلو با مواد مختلفی تزریق می‌شود. یکی از این مواد اسید هیالورونیک است که نوعی ماده فیزیولوژیکی و طبیعی برای بدن است. تفاوت هایفو و پروفایلو را می‌توان در همه این موارد مشاهده کرد. جدا از موارد فوق، تفاوت هایفو و پروفایلو در موارد زیر نیز صدق می‌کند:

  • پروفایلو آبرسانی بیشتری به پوست دارد
  • هایفو در مقایسه با پروفایلو یک روش غیر تزریقی است
  • هزینه درمان پروفایلو بیشتر از هایفو است
  • درمان چین و چروک پوست برای روش‌های درمانی مختلف

تزریق ژل گونه هایفو و پروفاسلو چقدر دوام دارد؟ ماندگاری تزریق ژل گونه

ژل پروفایلو یا هایفوتراپی؟

افراد مناسب برای تزریق ژل پروفایلو

مناسب‌ترین سن برای تزریق ژل پروفایلو ۳۰ تا ۴۵ سالگی است؛ اما برای افراد تا ۶۵ سال نیز قابل استفاده است. بهترین افراد برای تزریق ژل پروفایلو کسانی هستند که می‌خواهند پوست خود را بدون افزایش حجم، مرطوب و تقویت کنند. این درمان به ویژه برای افرادی با پوست خسته که حجم پوستشان کاهش یافته نیز موثر است.

نقاط تزریق ژل پروفایلو

ژل پروفایلو شامل طیف وسیعی از نقاط تزریق است که در مجموع ۱۰ بار در هر طرف صورت پنج بار انجام می‌شود. این روش بر تزریق اسید هیالورونیک تمرکز دارد که در آن پوست بیشترین اثر پیری را نشان می‌دهد. با تغلیظ حجم مشخصی از ژل پروفایل در نقاط تزریق، باعث پخش شدن درمان در فضاهای موجود و ایجاد ظاهری طبیعی، دائمی و جدید می‌شود. ژل پروفایلو به نواحی زیر در دو طرف صورت تزریق می‌شود.

  • برآمدگی زیگوماتیک (استخوان گونه)
  • پایه بینی (بسته به سوراخ بینی)
  • تراگوس (مرتبط با لاله گوش)
  • چانه
  • زاویه فک پایین (خط فک)

از آنجایی که هر چهره منحصر به فرد است، ممکن است بسته به ساختار صورت شما نقاط کمی متفاوت باشد، بنابراین مطمئن شوید که بهترین نتیجه را دریافت می‌کنید.

بیشتر بخوانید:  نحوه انجام تزریق ژل چگونه است؟

تفاوت مدت تاثیرگذاری هایفو و پروفایلو

تفاوت هایفو و پروفایلو در طول مدت اثر و ماندگاری نیز متفاوت است. همانطور که در قسمت قبل گفته شد، تاثیر هایفوتراپی بعد از اولین جلسه درمانی قابل مشاهده است؛ اما در تزریق فیلر پروفایلو باید ۲ تا ۳ جلسه درمان طول بکشد تا بتوان نتیجه را دید. جلسات پروفایلو معمولا با فاصله ۴ هفته برگزار می‌شود و پس از ۶ ماه می‌توانید نتایج کامل را مشاهده کنید. در هایفوتراپی، مراجعه‌کننده بسته به شرایط جسمی و پوستی خود می‌تواند با یک جلسه درمانی، عیوب پوست خود را برطرف کند؛ اما در بیشتر موارد به جلسات بیشتری نیاز است؛ اما در کل بعد از 20 روز استفاده از هایفو می‌توانید نتایج کامل را مشاهده کنید.

تفاوت هایفو و پروفایلو

هایفو کنیم یا پروفایلو؟

در این مقاله سعی کردیم به طور کامل شما را با دو روش زیبایی هایفو و پروفایلو نیز آشنا کنیم، اگر قصد دارید از تزریق ژل هایفو یا پروفایلو برای زیبایی و جوانسازی پوست خود استفاده کنید، لازم نیست نگران عوارض بعد از عمل باشید؛ زیرا تمام عوارض جانبی کوتاه مدت بوده و چند ساعت یا چند روز پس از تزریق ناپدید می‌شوند. برای دریافت مشاوره بیشتر فرم زیر را تکمیل نمائید.

  • فایل ها را به اینجا بکشید یا
    انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf, حداکثر اندازه فایل: 500 MB, حداکثر تعداد فایل: 3.
    • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

    همچنین شما می توانید برای انجام این دو روش به کلینیک دکتر لاغری، یهترین مرکز تزریق چربی در تهران مراجعه کنید و انواع تزریق ژل و تزریق چربی به صورت را در این کلینیک معتبر انجام دهید.

    جستجو مرتبط کاربران:

    5/5 - (1 امتیاز)

    11 پاسخ

    1. میخواستم بدونم که آیا پروفایلو و هایفو هر دوشون کلاژن و الاستین دارند؟

      1. کلاژن و الاستین موادی هستند که پوست را سالم و حجیم می‌کنند. در واقع پروفایلو با اسید هیالورونیک که در خودش دارد در نقش این دو ماده طبیعی ظاهر می‌شود.

    2. سلام وقت بخیر؛ من ۴۵ ساله هستم و در نواحی از گردنم چین و چروک های سطحی ایجاد شده است. برای از بین بردن این چین و چروک‌ها تزریق ژل پروفایلو انجام بدم از بین می‌روند؟ چین و چروک‌ها زیاد نیست.

      1. سلام وقت شما هم بخیر؛ بله در حالت کلی تزریق ژل پروفایلو هم توانایی از بین بردن چین و چروک‌های سطحی را دارد و هم عمقی. البته برای مشخص شدن دقیق‌تر نوع درمان باید معاینه بشید.
        برای مشاوره و دریافت نوبت با ما تماس بگیرید: ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵

    3. سلام موی سرمن در قسمت جلو در ناحیه فرق سر خیلی خلوت شده با توجه به اینکه من مسافر وبه عبارتی مهمان هستم آیا امکان کاشت مو بدون زخم شدن وجود داره یا نه ؟ میخواستم دوره درمان را بدانم چه مدت لازم است تشکر از پاسخگویی شما

    4. سلام وقت بخیر
      من ۱۱۰ روز پیش کاشت انجام دادم
      الان مقداری مو درامده ولی چند روزی هست حداقل ۴۰ تا مو در روز ریزش دارم که نمیدونم موی قبلی خودمه یا از کاشته شده هاست.
      ضمنن موهای خودم و اینایی که کاشتن هم خیلیییی نازک هستن.
      سه جلسه مزوتراپی هم رفتم.
      لطفا راهنمایی میکنید دلیلش این ریزش چی هست؟

    5. سلام خسته نباشید
      عمل جراحی پلک برای پف زیر چشم هم کاربرد داره یا فقط برای پلک بالاس؟

    6. سلام من فقط بخش جلویی موهام ریخته میشه بگید برای کاشت مو این قسمت حدودا چقدر هزینه لازمه؟

    7. سلام، خیلی تشکر میکنم از مطلب مفیدتون. سوالم اینه که آیا ریزش و ضعف مو که بر اثر خود ارضایی های مکرر بوجود اومده، با عدم خود ارضایی خود به خود جبران میشه و به مرور زمان موها به حالت عادی و استحکام قبلی بر می گردند؟

    8. سلام وقت بخیر می خواستم بدونم برای حجم دهی تزریق ژل روسی بهتره یا لیفت؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله تزریق ژل پروفایلو یا هایفو؟ کدام بهتر است؟

    تلگرام دکتر لاغری

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات دکتر لاغری

    اینستاگرام دکتر لاغری

    کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر

    زاویه سازی با ماندگاری بالا قبل و بعد تزریق چربی گونه لاغری موضعی ترواسکالپ قبل و بعد تزریق چربی صورت