تزریق ژل بعد از چند روز اثر می کند؟

تزریق ژل بعد از چند روز اثر می کند

تزریق ژل بعد از چند روز اثر می کند

تزریق ژل بعد از چند روز اثر می کند؟ مدت زمان  تاثیر تزریق ژل بستگی به صورت شما دارد و دیدن نتیجه به دوز ماده تزریق شده و محل تزریق بستگی دارد، اما به طور کلی افراد می‌توانند بلافاصله پس از تزریق کردن ژل نتیجه را ببینند و تغییری در صورت و مورد نظر خود را مشاهده کنند.

روش تزریق ژل چیست؟

تزریق ژل بعد از چند روز اثر می کند؟ قبل از آن بهتر است با این خدمت زیبایی آشنایی کمی داشته باشید! برای اینکه از مدت زمان تاثیر تزریق ژل آگاه شوید ابتدا باید کمی با نحوه انجام آن نیز آشنا شوید. در بین روش‌های زیبایی و جوانسازی پوست، روش‌های ساده و غیرتهاجمی از محبوبیت بیشتری برخوردار است. جراحی برای لیفت و کشیدن پوست قابل انجام است، اما عوارض این جراحی‌ها باعث می‌شود بسیاری از افراد از این روش استفاده نکنند؛ زیرا عوارض و دوران نقاهت ناشی از جراحی مشکلات زیادی را برای زندگی روزمره فرد ایجاد می‌کند.

از طرفی اگر فرد از نتیجه عمل راضی نباشد راهی برای بازگشت به حالت قبل وجود ندارد؛ اما روش تزریق ژل روشی ساده و بدون عارضه است که در یک جلسه انجام می‌شود و نتیجه آن بلافاصله قابل مشاهده است. هزینه تزریق ژل نسبت به سایر عمل‌های زیبایی بسیار کمتر است و با تمدید ۲ یا ۳ بار در سال می‌توانید همیشه چهره‌ای زیبا و جوان داشته باشید.

کاربردهای تزریق ژل در صورت چیست؟

این روش جوانسازی پوست کاربردهای زیادی دارد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پر‌کننده و چاق‌کننده صورت
  • خلاص شدن از شر خطوط ریز پیری روی صورت
  • خلاص شدن از شر برآمدگی‌ها و چین و چروک‌های صورت
  • پر کردن گودی‌ها و فرورفتگی‌های مرتبط با اسکار و زخم
  • لب‌های باریک را برجسته و پهن می‌کند
  • فرم دادن به صورت و جلوه دادن انحناها و خطوط ریز روی صورت

بعد از سی سالگی خطوط ریز روی پوست صورت ظاهر می‌شود که بیشتر به دلیل فعالیت عضلات و افتادگی است؛ به عبارت دیگر، با کاهش تولید و تجزیه کلاژن، خطوط ریز و ظریفی روی پوست ایجاد می‌شود و چهره را پیرتر نشان می‌دهد و در بیشتر موارد اعتماد به نفس افراد را پایین می‌آورد.

چین و چروک دور چشم اغلب به دلیل فعالیت ماهیچه‌ای ایجاد می‌شود و با تزریق بوتاکس قابل رفع است، اما اگر عمق این خطوط به دلیل افتادگی پوست زیاد باشد؛ مانند خطوط کشیده شده از بینی به گوشه دهان، به اصطلاح. خط خنده: بهتر است از تزریق ژل یا فیلر برای کاهش عمق استفاده کنید و به طور کامل از شر آن خلاص شوید. همچنین نکته‌ای مهم در مورد این روش، تزریق چربی عوارض زیادی ندارد و کاملا بدون درد و بهداشتی انجام می‌شود.

کدام ژل از همه بهتر است؟تزریق ژل بعد از چند روز اثر می کند

انواع مختلفی از ژل‌ها در بازار وجود دارد که انتخاب از بین آن‌ها بدون مشورت با پزشک مجرب و با تجربه دشوار است. پزشکان کلینیک دکتر لاغری سابقه طولانی در روش‌های ژل‌های تزریقی و پرکننده‌های پوستی دارند و به نتایج نهایی این ژل‌ها برای حل هر گونه مشکل پوستی مسلط هستند و می‌توانند بهترین مشاور شما در یافتن بهترین مارک ژل و نوع تزریقی باشند. مثلاً می‌دانند کدام ژل برای چین‌های پای کلاغی مناسب‌تر است. با این حال تزریق ژل کاربردهای زیادی دارد و نمی‌توان از یک نوع ژل برای همه استفاده کرد.

هر ژل تزریقی با بافت، ساختار و تراکم خاصی تولید می‌شود و برای تزریق در عمق خاصی طراحی شده است؛ بنابراین، ژل ممکن است برای یک ناحیه خیلی خوب باشد و برای ناحیه دیگر مناسب نباشد. به عنوان مثال برای جوانسازی پشت دست بهتر است از ژل هیدروکسی آپاتیت استفاده کنید. یا مثلا از ژل‌های نرم برای لب‌ها و ژل‌های قوی‌تری برای گونه‌های مصنوعی استفاده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:  تزریق ژل پروفایلو یا هایفو؟ کدام بهتر است؟

تزریق ژل بعد از چند روز اثر می کند؟

حال برگردیم به موضوع و پرسش اصلی مقاله! تزریق ژل بعد از چند روز اثر می کند؟ معمولاً نتیجه تزریق ژل را می‌توانید بلافاصله پس از پایان درمان مشاهده کنید، البته بسته به دوز و محل تزریق. برخی از مشتریان ممکن است قرمزی، حساسیت، خارش، کبودی یا تورم خفیف را تجربه کنند که موقتی است و ظرف چند روز برطرف می‌شود. از خاراندن، ماساژ و مالیدن صورت خودداری کنید. اگر علائم ظرف سه روز از بین نرفت، با کلینیک تماس بگیرید. کمپرس سرد، کرم‌های حاوی عصاره آرنیکا و مکمل‌های بروملین در کاهش درد و کبودی موثر هستند. معمولاً بعد از جلسه درمان درد یا درد خفیفی ندارید.

برای درمان این درد نباید از آسپرین، ژلوفن یا ایبوپروفن استفاده کنید. این داروها می‌توانند باعث خونریزی و کبودی شوند. استامینوفن جایگزین خوبی است. بلافاصله بعد از جلسه درمان می‌توانید فعالیت‌های روزانه خود را از سر بگیرید اما بهتر است یک روز استراحت کنید و ورزش نکنید. استفاده از سولاریوم، سونای خشک و بخار، جکوزی و حمام آب گرم تا رفع قرمزی و کبودی ممنوع است.

سرمای شدید نیز اثرات تزریق ژل را کاهش می‌دهد. بعد از تزریق ژل در استفاده از لوازم آرایشی مشکلی نخواهید داشت اما استفاده نکردن از محصولات سنگین و قوی مفید است. چیزهایی مانند کرم‌های غلیظ، اسکراب‌ها، اسکراب‌ها و پاک کننده‌های قوی می‌توانند پوست شما را تحریک کنند. به خاطر داشته باشید که برای شستن صورت خود از کرم ضد آفتاب و پاک‌کننده ملایم استفاده کنید.

توجه:

استفاده از تزریق ژل ممکن است نیازمند چند روز به وقت برای دیدن نتایج باشد. به عنوان مثال، پس از تزریق، برخی از افراد ممکن است به مدت یک تا دو روز تورم و قرمزی در محل تزریق داشته باشند، اما با گذشت زمان، این علائم بهبود می‌یابد و نتایج مطلوب تر برای پوست مشاهده می‌شود.

تزریق ژل بعد از چند روز اثر می کند؟

تاثیر تزریق ژل به چه عواملی بستگی دارد؟

میزان ماندگاری تزریق ژل به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این قسمت به شما معرفی خواهیم کرد.

  • جداسازی تزریق

میزان چین و چروک در محل مورد نظر برای تزریق ژل بسیار مهم است؛ یعنی عمق چین و چروک‌های پوست را بررسی می‌کنند تا به آن ناحیه تزریق کنند تا ببینند چروک‌ها چقدر عمیق هستند. میزان چین و چروک و خطوط روی صورت در تزریق ژل و نحوه انجام آن موثر است؛ بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که افراد در سنین مختلف به طور متفاوتی در معرض تزریق ژل قرار می‌گیرند، زیرا مطمئنا میزان چین و چروک و افتادگی صورت در جوانان کمتر خواهد بود.

  • حجم داروی تزریقی

کاملاً واضح است که هر چه مدت زمان تزریق ژل بیشتر باشد، زمان بیشتری نیز خواهد برد، زیرا مدت زمان بیشتری طول می‌کشد تا مقدار ژل مورد نظر به تدریج خاصیت خود را از دست بدهد؛ بنابراین اندازه ژلی که تزریق می‌کنید نقش زیادی در ماندگاری آن دارد.

ژل گونه از پرطرفدارترین درخواست های تزریق ژل چقدر ماندگاری دارد؟ ماندگاری تزریق ژل گونه

مشاوره تزریق ژل دکتر لاغری

تزریق ژل یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای رسیدن به فرم مطلوب صورت است. این فعالیت زیبایی اگر در کلینیک‌های معتبر انجام شود کمترین عارضه را خواهد داشت. در این مقاله سعی شده است تمام مواردی که قبل از تزریق ژل باید از آن‌ها آگاه باشید را بیان کنیم. با این حال، برای رسیدن به نتیجه ایده آل، حتما قبل از انجام عمل، انتظارات خود را با پزشک خود در میان بگذارید و سوالات خود را بپرسید.

  • فایل ها را به اینجا بکشید یا
    انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf, حداکثر اندازه فایل: 500 MB, حداکثر تعداد فایل: 3.
    • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

    سوالات متداول

    • آیا تزریق ژل بعد از چند روز موثر است؟

    بله، تزریق ژل بعد از چند روز می‌تواند موثر باشد، اما نتایج ممکن است به طور متفاوت برای هر فرد باشد.

    • چقدر طول می‌کشد تا اثر تزریق ژل بعد از چند روز مشهود شود؟

    طبق تجربه متغیر است، اما معمولاً نیاز به چند روز تا یک هفته زمان می‌برد تا اثر تزریق ژل مشهود شود.

    • آیا تزریق ژل بعد از چند روز خطرات خاصی دارد؟

    عوارضی مانند تورم و قرمزی موقت ممکن است رخ دهد، اما خطرات خاصی وجود ندارد.

    • چه مراقبت‌هایی باید بعد از تزریق ژل انجام داد؟

    پس از تزریق ژل، مراقبت‌هایی مانند استفاده از یخ برای کاهش تورم و استفاده از مرطوب کننده برای آرامش پوست لازم است.

    • آیا تزریق ژل بعد از چند روز تنها برای جوانسازی پوست استفاده می‌شود؟

    نه، تزریق ژل بعد از چند روز نه تنها برای جوانسازی پوست استفاده می‌شود، بلکه همچنین می‌تواند بهبود وضعیت پوست و کاهش چین و چروک‌ها را نیز فراهم کند.

    جستجو مرتبط کاربران:

    5/5 - (2 امتیاز)

    22 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر. من صورت لاغری دارم و دوست دارم ژل تزریق کنم فقط می‌ترسم بعدش پشیمون بشم. راه بازگشتی داره؟

      1. با سلام. شاید برای شما چربی مناسب‌تر باشد چرا که طبیعی بوده و عوارضی ندارد. پیشنهاد می‌کنیم با مشاورین ما ارتباط بگیرید.

      1. با سلام. غیر ممکن است. لطفا هیچ کدام از درمان‌های زیبایی را در منزل انجام ندهید.

      1. با سلام خدمت شما. برای درمان لک بهترین روش اربیوم است. اطلاعات تکمیلی درباره اربیوم را می‌توانید در وبسایت مرکز لیزر ما به نشانی https://drtattoo.co/ مطالعه کنید و یا با مشاورین ما تماس بگیرید.

    2. سلام. من جراحی لیزیک انجام دادم. میتونم تزریق بوتاکس برای زیر چشم و اطراف چشم انجام بدم؟

    3. باتشکر .۵سال پیش تزریق چربی به ناحیه زیر چشم داشتم سمت چپ خوب شد اما راست به صورت گلوله باقی موند که بعد از مدتی توسط دکتر تخلیه شدالبته نه کامل.وانواع کارهای زیبایی مثل rfومزو و پلاسما وهایپو انجام شد چون نمی‌خواستم دوباره جراحی شه.
      ولی هنوز وجود داره آیا میتونم از آندولیفت استفاده کنم؟کامل می‌تونه ببردش این گلوله حدود۱۱mmطول وله قطر۵/mmودر عمق۷/mmاز سطح پوست قراردارد.

      1. با سلام. علت این عوارض می‌تواند عدم رعایت مراقبت‌ها و ناکاربلدی پزشک قبلی شما باشد. پیشنهاد ما به شما قبل از تصمیم به انجام هرکاری دریافت مشاوره است. با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ تماس بگیرید.

      1. با سلام. می‌تواند علت‌های عدم رعایت مراقبت‌ها، استفاده از ژل نامناسب و عدم کاربلدی پزشک باشد.

    4. آقای دکتر برای کی میتونم وقت بگیرم از خودتون برای اقدام لیفت صورت بدون جراحی؟

    5. من تازه هفته دوم بارداری هستم می تونم ترو اسکالپ انجام بدم؟

    6. سلام وقتتون بخیر من چند روزی هست ژل زدم ولی اصلا تغییری نکرده مه تا چند روز تاثیر ژل میبینم؟
      میشه جواب بدین ممنون میشم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله تزریق ژل بعد از چند روز اثر می کند؟

    تلگرام دکتر لاغری

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات دکتر لاغری

    اینستاگرام دکتر لاغری

    کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر

    ماندگاری بایوفت لاغری موضعی ترواسکالپ قبل و بعد تزریق ژل قبل و بعد تزریق چربی گونه