تزریق چربی به گونه

منظور از تزریق چربی به گونه چیست؟

تزریق چربی به گونه یکی از پر طرفدارترین تزریق های زیبایی در افراد است. زیرا تاثیر فوق العاده‌ای در ظاهر فرد دارد. شاید در اطرافتان اشخاصی را دیده باشید که دارای گونه‌های برجسته و زیبایی باشند که در برخورد اول متوجه نشوید. اما بعدا متوجه شوید که گونه‌هایشان طبیعی نیست! زیرا تعداد افرادی که گونه‌های طبیعی دارند بسیار محدود می‌باشد. به طور کلی میتوان گفت برای جوان‌تر شدن چهره، رفع چین و چروک و افتاگی پوست، زاویه دار کردن صورت و همچنین برجسته و جذاب شدن صورت می‌توان از گونه گذاری با تزریق چربی استفاده کرد.

گونه گذاری به روش های متعددی از قبیل تزریق ژل، پروتز، تزریق چربی گونه و … انجام می‌شود.

یکی از معروفترین و پرکاربردترین روش‌هایی که امروزه استفاده می‌شود تزریق چربی به گونه می‌باشد. در ادامه به شرح و توضیح آن خواهیم پرداخت.

تزریق چربی به گونه

حال ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود اصلا تزریق چربی در تهران برای گونه به چه صورت می‌باشد؟

در این روش نخست چربی مورد نیاز از دیگر نقاط بدن که چربی مقاوم‌تری دارند مانند ران پا زیر شکم و همچنین پهلو خارج می‌شود. سپس این چربی پس از آماده‌سازی به گونه‌ها تزریق خواهد شد.

نکات مهم در تزریق چربی به گونه

نکته ای که لازم است به آن توجه شود این است که این روش نسبت به روش‌های دیگر مانند ژل و فیلر امتیاز مثبت دیگری دارد که عبارت است از:

  • چربی که استفاده میشود از بدن فرد می‌باشد لذا هیچگونه عارضه‌ای ندارد.
  • درد کمتری نسبت به سایر روش‌ها دارد.
  • ماندگاری تزریق چربی تاثیر بیشتری دارد.

نکته دیگری که باید به آن توجه شود این است که میتوان این عمل را با دیگر عمل‌های زیبایی صورت و بدن مانند لیفت صورت، پیکرتراشی و تزریق چربی به باسن، همزمان انجام داد تا اندام متناسب‌تر و چهره زیباتری ایجاد کرد.

گونه گذاری علاوه بر اینکه برای زیبایی استفاده می‌شود برای زاویه دار کردن صورت نیز استفاده می‌شود.

چه افرادی کاندید مناسب برای تزریق چربی گونه هستند؟

  • کسانی که به دلیل افزایش سن، پوست صورت‌شان دچار افتادگی و چروک شده است.
  • افرادی که هنوز سن زیادی ندارند اما به دلیل کاهش وزن و از دست رفتن چربی‌های زیر پوست، در صورت‌شان گود افتادگی و تغییر فرم اتفاق افتاده است.
  • کسانی که می‌خواهند با برجسته سازی گونه و زاویه‌دار کردن صورت، چهره‌ی زیباتری داشته باشند. در رابطه با این افراد باید گفت که از آنجایی که با افزایش سن پوست صورت پیر و شل می‌شود. میتوان برای جوان سازی آن از تزریق چربی به صورت برای جوانسازی و بازگشت جوانی بهره برد.
  • همچنین عده ای از افراد با روش های غیر استاندارد از قبیل ورزش های اشتباه و رژیم های غذایی نامناسب و.. قصد لاغری دارند. که در این صورت پوست بدن و صورت آن ها شل میشود. لذا این روش برای این افراد نیز مناسب میباشد.

تزریق چربی به گونه-دکتر لاغری

مراحل گونه گذاری از طریق تزریق چربی

ابتدا به یک پزشک متخصص مراجعه نموده تا شما را معاینه نماید. شرایط بدنی شما را مورد بررسی قرار دهد. زیرا این عمل هم مانند سایر عمل‌ها نیاز دارد که کل بدن چک شود تا مشکلی خاص وجود نداشته باشد.

پس از اینکه شرایط جسمانی و همچنین وضعیت چربی بدن شما مورد بررسی توسط پزشکتان قرار گرفت. شما آماده برای این عمل زیبایی می‌باشید.

در وهله اول باید چربی از موضع مدنظر استخراج شود. که این محل میتواند شکم پهلو یا ران پا باشد. و بعد تزریق چربی به گونه انجام می‌شود.
توجه کنید مقدار چربی که از این محل‌ها استخراج می‌شود به مقداری می‌باشد که نیاز است. لذا نه کمتر و نه بیشتر از نیاز استخراج نمی‌شود. ( به این استخراج اصطلاحا عمل لیپوماتیک می‌گویند )

در توضیح راجع به لیپوماتیک باید گفت که:

لیپوماتیک یک تکنیک پیشرفته‌تر از روش‌های لیپوساکشن که قدیمی‌تر است می‌باشد. در گذشته با بالا بردن دمای چربی و آب کردن آن، چربی زیر پوست بیرون کشیده می‌شد. در آن روش، معمولا سلول‌های چربی می‌سوخت و دیگر قابلیت تزریق به بدن را نداشت. اما امروزه با کمک دستگاه لیپوماتیک، بافت چربی بدن به صورت هم‌دما و بدون از بین رفتن خارج می‌شود.

[ برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لیپوماتیک کلیک کنید ]

حال ممکن است برایتان این سوال ایجاد شود در روش امروزی استخراج چربی چگونه بدون ذوب کردن این کار را انجام میدهد؟

در این روش، یک لوله بلند و باریک به نام کانولا به زیر پوست هدایت می‌شود. تا بافت متراکم چربی را بشکند و خورد کند. با کمک حرکات فیزیکی، چرخش و ضربه‌هایی که نوک کانولا به بافت چربی وارد می‌کند، بافت چربی تکه تکه می‌شود.

درواقع کانولا مانند یک مته کوچک عمل میکند چربی زیر پوست را در نهایت به کمک سوراخ‌های ریزی که در نوک کانولا قرار دارد، چربی به بیرون کشیده می‌شود تا در مخازن دستگاه لیپوماتیک اسپری و ذخیره شود.

نکته ای که لازم است به طور جدی به آن توجه شود این است که عمل لیپوماتیک و خارج کردن چربی از طریق بی‌حسی موضعی و یا بی‌هوشی عمومی انجام میشود و این بسته به وضعیت جسمانی هر شخصی و از هر فردی به فرد دیگر متفاوت است. پس از آنکه از این طریق مرحله اول طی شد به مرحله دوم تزریق چربی به گونه می‌رسیم و آن آماده سازی چربی می‌باشد.

چنانچه برای تزریق چربی به گونه نیاز به مشاوره بیشتری داشتید می‌توانید فرم مشاوره زیر را تکمیل کنید. مشاورین ما در کلینیک دکتر لاغری، معتبرترین مرکز تزریق چربی سعادت آباد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

  • فایل ها را به اینجا بکشید یا
    انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf, حداکثر اندازه فایل: 500 MB, حداکثر تعداد فایل: 3.
    • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

    جستجو مرتبط کاربران:

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله تزریق چربی به گونه

    تلگرام دکتر لاغری

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات دکتر لاغری

    اینستاگرام دکتر لاغری

    کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر