تزریق چربی به گودی بغل ران

تزریق چربی به گودی بغل ران

تزریق چربی به گودی بغل ران

یکی از بزرگترین مزایای تزریق چربی به گودی بغل ران این است که چربی بدن از نظر زیبایی شناسی دوباره در بدن توزیع می‌شود. قسمت‌های از بدن وجود دارد که از چاقی موضعی و تجمع چربی رنج می‌برند، می‌توانند با فرایند ساکشن و استخراج از چربی‌های اضافه خلاص شوند؛ سپس همان چربی‌های اضافی دوباره در نواحی دیگر از جمله تزریق چربی به صورت، تزریق چربی به دست، و تزریق چربی گودی بغل ران و … تزریق مجدد می‌شود.

فرآیند تزریق چربی کنار ران در یک عمل جراحی انجام می‌شود که پس از استخراج چربی به صورت کاملاً استریل فیلتر شده است. سپس ماده‌ای که باعث افزایش حیات چربی‌ها می‌شود، مانند پلاسمای غنی از پلاکت به آن اضافه شده و به نواحی مورد نیاز تزریق خواهند شد. تمام اعمال جراحی بر روی باسن و گودی بغل ران به عنوان زیبایی نواحی پایین تنه تعریف می‌شود. بیشتر جراحی‌های زیبایی تزریق چربی به گودی بغل ران یک عمل بی خطر هستند که توسط بسیاری از زنان انجام می‌شود.

تزریق چربی به باسن چگونه انجام میشود؟

قبل از شروع تزریق چربی به گودی بغل ران پزشک با شما در مورد جایی که می‌خواهید چربی برداشته شود و شکل دقیق محل تزریق چربی مورد نظرتان صحبت می‌کند. تزریق چربی به باسن بعد از فرآیند بی‌هوشی، پزشک با ایجاد یکسری برش‌های کوچک و با استفاده از لیپوساکشن، چربی را از نواحی مورد نظر خارج می‌کند، سپس پزشک چربی استخراج شده را تمیز کرده و برای تزریق مجدد آماده می‌کند. از طریق یک سری دیگر از برش های کوچک، چربی به نواحی خاصی از باسن منتقل می‌شود. امکان به وجود آمدن یک سری بخیه‌های کوچک در محل‌های تزریق چربی قابل مشاهده است که در کمترین زمان بهبود خواهند یافت و جایی نگرانی ندارند.

بهترین روش تزریق چربی برای باسن: تزریق چربی بایوفت به باسن

مزایای تزریق چربی به گودی کنار باسن

یکی از شگفت‌انگیزترین جنبه‌های تزریق چربی بغل ران این است که روش تزریق چربی یک معادله یک به یک است. به بیان ساده‌تر باید گفت که چربی از نواحی مشکل‌دار بدن شما گرفته می‌شود، سپس چربی به باسن یا گودی ران شما تزریق می‌شود که در آن فرایند زیبایی چشم‌گیری را می‌خواهید.

شما با یک روش به کانتورینگ کامل بدن می‌رسید. از دیگر مزایای تزریق چربی به گودی کنار ران می‌توان به دوره نقاهت کوتاه مدت اشاره کرد. هنگامی که بدن بهبود یافت به سرعت تاثیر تزریق چربی را شاهد خواهید یود و برای همیشه انحنای فوق العاده بدن خود را خواهید داشت و به شما یک عمر احساس جذابیت و اعتماد به نفس می‌دهد. به طور کلی، درصد ماندگاری تزریق چربی در این روش بسیار بالا است.

بیشتر بخوانید:  دوره نقاهت تزریق چربی دست چقدر است؟

پزشک از برش‌های بسیار کوچک برای برداشتن رسوبات چربی استفاده می‌کند، همچنین برش‌های کوچکی برای قرار دادن چربی به گودی کنار باسن شما به وجود می‌آید. این برش‌های کوچک زمان بهبود را تسریع می‌کنند و باعث ایجاد زخم بسیار کمی می‌شوند. تزریق چربی کنار ران روشی ایمن و آسان است که به میلیون‌ها نفر اندامی را که می‌خواهند، می‌دهد.

مزایای تزریق چربی به کنار گودی ران را می‌توان در جدول زیر لیست کرد.

طبیعی و دلخواه

تزریق چربی به گودی بغل ران نتایج طبیعی و دلخواهی ایجاد می‌کند.

کاهش چین و چروک

این روش می‌تواند چین و چروک‌های منطقه گودی بغل ران را کاهش دهد.

بازیابی سریع

بازیابی از این جراحی به نسبت سریع است و شما بلافاصله به فعالیت‌های روزمره خود باز می‌گردید.

تزریق چربی به گودی بغل ران

معایب تزریق چربی کنار ران چیست؟

عوارض تزریق چربی در گودی ران در کنار مزایای بسیاری که دارد چشمگیر نیست، اما لازم است که حتما قبل از عمل با عوارض و معایت‌های این روش آشنا شوید.

  • پس از تمام این اقدامات تزریق چربی، ممکن است برای مدتی خونریزی، تورم و قرمزی وجود داشته باشد. به همین دلیل از بانداژ برای کاهش تورم و خونریزی به مدت ۳ هفته بعد از تزریق چربی استفاده کنید.
  • خطر آمبولی چربی در هر روش لیپوساکشن کم است. محدودیت های بالایی برای حذف چربی وجود دارد. مثلاً از یک فرد ۷۰ کیلوگرمی حداکثر ۷ لیتر چربی باید گرفته شود. حداکثر ۱۰ درصد چربی را می توان حذف کرد. هنگامی که از آن فراتر رود، خطراتی مانند آمبولی چربی یا از دست دادن خون وجود دارد.
  • اگرچه این اتفاق نادر است، اما ممکن است که پس از تزریق مقدار زیادی چربی در یک نقطه خاص به دلیل عدم تغذیه مناسب چربی جمع شود و یک توده تشکیل دهد. برای درمان این عوارض تزریق چربی از ماساژ سبک و داروهای کاهش دهنده تورم بافت نیز می‌توان استفاده کرد.

ورزش های مخصوص برای برطرف کردن گودی بغل ران کدامند؟

به عضلات کنارباسن در قسمت ران را گودی بغل ران می‌گویند که به دلایل زیر تغییر حجم می‌دهد.

  • تغییر در ساختار سلول‌های چربی
  • افزایش سن
  • تغییر هورمون‌ها
  • ژنتیک
  • تغییرات شدید وزنی

برای رفع گودی کنار به غیر از تزریق چربی به گودی بغل ران می‌توان روش‌های ورزشی زیادی را امتحان کرد. هر کدام از این حرکات کمک زیادی به فرم‌دهی گودی بغل ران نمی‌کنند، اما برای افزایش سایز می‌تواند موثر باشد. ورزش‌ و حرکت‌های مخصوص برای برطرف کردن گودی بغل ران به شرح زیر می‌باشند.تزریق چربی در بیست دقیقه

  • انجام حرکت کیک بک از پهلو
  • انجام حرکت لانگز کیک بک ایستاده
  • انجام حرکت لیفت پا از پهلو
  • انجام حرکت اسکوات
  • انجام حرکت اسکات پهلوبه‌پهلو ایستاده
  • انجام حرکت لانگز از پهلو
  • انجام حرکت لانگز زانوزدن از پهلو
بیشتر بخوانید:  تزریق چربی به لب دائمی است؟

مراقبت های بعد از تزریق چربی به گودی بغل ران

اکثر بیماران می‌توانند ظرف یک تا دو هفته پس از جراحی با انجام مراقبت‌های مورد نیاز بعد از تزریق چربی کنار ران به سر کار و سبک زندگی معمول خود بازگردند. سرعت بهبودی بستگی به این دارد که چقدر مراقب توصیه‌های پزشک خود را جدی بگیرید و بدن شما چقدر می‌تواند خود را التیام دهد. در طول دوره توانبخشی، مهم است که استراحت زیادی داشته باشید و به تدریج به ریتم عادی زندگی خود بازگردید.

در طول روند بهبودی، مهم است که چند بار در روز از جای خود بلند شوید و حرکت کنید. این به تسریع روند بهبودی و کاهش خطر تشکیل لخته های خون در پاها کمک می‌کند. پزشک ممکن است دارویی برای جلوگیری از لخته شدن خون در دوره بعد از عمل تجویز کند. اغلب ممکن است پس از جراحی احساس درد، خستگی و سفت شدن داشته باشید. عوارض تزریق چربی از جمله تخلیه مایعات از برش ها، تورم و خونریزی خفیف نیز شایع است و نباید دچار نگرانی بشوید.

چه کسانی کاندید مناسب برای تزریق چربی بغل ران هستند؟

اگر با برنامه‌های ورزشی و رژیمی نمی‌توانید وزن کم کنید، همچنین رویای داشتن خطوط منحنی بیشتر بدن را در سر می پرورانید، می‌توانید تحت روش تزریق چربی به کنار ران قرار بگیرید. تزریق چربی به گودی بغل ران برای افرادی مناسب است که می‌خواهند تعادل چربی را در بدن خود تغییر دهند. هرکسی که می‌خواهد ناحیه کمر را باریک کند، همچنین گودی ران پرتر داشته باشد می‌تواند چربی را انتقال دهد. تزریق چربی باعث می‌شود بدن متعادل‌تر به نظر برسد.

بیشتر بخوانید:  کمری باریک با تزریق چربی

میزان چربی انباشته در بدن، همچنین سلامتی بدن یعنی ثبات وزن، نوسانات وزن ( افزایش یا کاهش وزن ) می‌تواند بر ظاهر شما بعد از جراحی تأثیر بگذارد که شما را به یک کاندید عالی تبدیل کند. ممکن است سلول‌های چربی اضافی در قسمت‌های مانند شکم، باسن، ران ها و پهلوها داشته باشید. هر روش تزریق چربی توسط متخصص به طور خاص طراحی و شکل می‌گیرد تا نیازهای زیبایی شناختی شما را برآورده کند.

مراحل انجام تزریق چربی به گودی بغل ران

در این بخش به مراحل انجام تزریق چربی به گودی بغل ران می‌پردازیم. این مراحل به طور کلی شامل موارد زیر می‌شوند:

۱. مشاوره با پزشک: ابتدا باید یک مشاوره با پزشک تخصصی در زمینه جراحی‌های زیبایی داشته باشید. پزشک شما نیازهای شما را ارزیابی می‌کند و توصیه‌های لازم را ارائه می‌دهد.

۲. استخراج چربی: در این مرحله، چربی از مناطق دیگری از بدن شما مانند شکم یا ران‌ها جمع‌آوری می‌شود.

۳. پالت چربی: چربی‌های استخراج شده به دقت پالت می‌شوند تا برای تزریق آماده شوند.

۴. تزریق چربی: چربی‌ها به دقت در گودی بغل ران تزریق می‌شوند تا شکل دلخواه ایجاد شود.

۵. بازیابی و نتایج: پس از جراحی، نیاز به استراحت و بازیابی دارید. نتایج نهایی تا چند هفته پس از جراحی ظاهر می‌شوند.

بیشتر بخوانید:  انواع تزریق چربی به گونه

مشاوره تزریق چربی دکتر لاغری

در مراکز تزریق چربی در تهران مانند کلینیک دکتر لاغری تیم پزشکی و پزشکان در انجام عمل‌های تزریق چربی به گودی بغل ران و باسن مهارت بالایی دارند. متخصصان زیبایی پزشکانی آگاه، با تجربه و دلسوز هستند که به تمامی سوالات شما پاسخ می‌دهند و اطمینان حاصل می‌کنند که در طول عمل کاملاً راحت هستید. به همین منظور برای دریافت مشاوره تزریق چربی به کنار گودی ران می‌توانید با شماره تماس کلینیک تماس برقرار کنید و یا با مراجعه به فرم مشاوره آنلاین درخواست مشاوره خود را ثبت کنید.

مشاوره تلفنی فرم مشاوره

یکی از موثرترین روش‌های موجود در درمان کاهش حجم در فرآیند زیبا شناختی انتقال بافت چربی است. همانطور که از نام آن پیداست، انتقال بافت چربی مستلزم برداشتن بافت چربی از قسمتی از بدن و انتقال آن به قسمت دیگر بدن است. در این فرآیند چربی از قسمتی از بدن با کانول‌های مخصوص گرفته می‌شود ( نوعی لیپوساکشن )، سپس طی فرآیندهای مختلفی عبور داده می‌شود و به وسیله کانول‌های کوچک به ناحیه مورد نظر تزریق شود. تزریق چربی باید زیر نظر کلینیک تخصصی انجام شود که کلینیک دکتر لاغری در تهران جز بهترین مراکز تزریق چربی به کنار گودی ران است.

سوالات متداول

  • آیا تزریق چربی به گودی بغل ران دردناک است؟

در صورتی که جراحی تحت تخصص پزشک ماهری انجام شود، درد و مزاحمت به حداقل می‌رسد.

  • چقدر زمان برای بازیابی نیاز است؟

بازیابی پس از تزریق چربی به گودی بغل ران معمولاً در چند هفته انجام می‌شود.

  • آیا نتایج این جراحی دائمی است؟

بله، نتایج این جراحی معمولاً دائمی است.

  • آیا مناسب برای هر کسی است؟

نه، توصیه می‌شود که با پزشک مشورت کنید تا مشخص شود آیا این روش مناسب شماست یا خیر.

  • آیا تزریق چربی به گودی بغل ران خطرناک است؟

این روش در دست‌های پزشکان ماهر و با استفاده از تجهیزات به روز تر از خطرات بیشتری جلوگیری می‌کند.

جستجو مرتبط کاربران:

5/5 - (1 امتیاز)

12 پاسخ

    1. تا ۳ روز تاثیر واضح رویت می‌شود و ماندگاری دائمی دارد.

  1. سلام. من خانومم. موهام کم پشت هست. میشه جلو موهام رو کاشت بزنم؟؟

    1. در صورت کاندید بودن مشکلی ندارد. با مشاورین مرکز کاشت ما تماس بگیرید.

  2. سلام عرض میکنم. عذر میخوام برای رفع خط و خطوط پیشونی، کدوم روش رو مناسب تره؟

  3. چند درصد احتمال داره که دچار سوختگی شیم با ترواسکالپ؟

  4. وقتتون بخیر. من میخوام تزریق انجام بدم اما میخوام دوره نقاهتش در حد یکی دو روز باشه ..چون اصلا نمیتونم از محل کارم اجازه بگیرم..کدوم روش رو پیشنهاد می کنید برای جوانسازی پوستم؟

    1. مشکلتون چی هست؟ برای مشاوره بیشتر تماس بگیرید لطفا.

    1. خیلی خوشحال هستیم که مطلب براتون مفید بودهو در صورت نیاز به مشاوره بیشتر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله تزریق چربی به گودی بغل ران

تلگرام دکتر لاغری

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر لاغری

اینستاگرام دکتر لاغری

کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر

ماندگاری بایوفت لاغری موضعی ترواسکالپ قبل و بعد تزریق ژل قبل و بعد تزریق چربی گونه