تزریق چربی به روش بایوفت در ایران

تزریق چربی بایوفت در ایران برای اولین بار ! امروزه تزریق چربی با توجه به کاربردهای فراوانی که دارد و روش‌های خوب و بدون عوارضی که برای انجام آن ارائه شده بسیار محبوب شده است. یکی از مهمترین انتخاب‌های افراد برای برطرف کردن مشکلات پوستی یا زیباتر شدن فرم بدن است. تزریق چربی برای برطرف کردن فرورفتگی‌های صورت مانند فرورفتگی ‌های ناحیه شقیقه یا اطراف لب‌ها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.
همچنین می تواند چروک‌های ایجاد شده روی پوست را از بین ببرد. تزریق چربی برای حجیم‌تر نشان دادن اعضای چهره هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. مانند
تزریق چربی به گونه یا چانه افراد همچنین اگر در اثر بیماری یا جوش‌های متعدد فرورفتگی ایجاد شده باشد با تزریق چربی کاملاً برطرف می‌شود.

تزریق چربی به روش بایوفت در ایران

از جدیدترین روشهای تزریق چربی در تهران، تزریق چربی به روش بایوفت در ایران در کلینیک دکتر لاغری است. تا با استفاده از تجهیزات به روز بدون ایجاد هیچ عوارضی و با حصول نتیجه‌‌ای کاملاً مطابق میل افراد رضایتمندی آنها را کسب کند. تزریق چربی برای برطرف کردن برخی مشکلات یا زیباتر نشان دادن بدن و چهره نسبت به سایر روش‌ها مانند تزریق ژل مزایای بسیار زیادی دارد. همین باعث شده که این روش پرطرفدارتر باشد.

تزریق چربی به روش بایوفت در ایران هم برای علاقه‌‌مندان انجام می‌شود، تا بدون نگرانی و اطمینان از اینکه نتیجه دلخواه آنها بدون عوارض ایجاد می‌شود برای انجام تزریق چربی اقدام کنند. در زیباتر شدن چهره افراد تزریق چربی می تواند بسیار موثر باشد. با تزریق درست در نواحی مشخص شده توسط پزشک ظاهری بسیار زیبا تر برای مراجعه‌ کنندگان به وجود می‌آید. تا مشکلات ظاهری در چهره هر فرد برطرف شود.

بیشتر بخوانید:  مزایا  بایوفت لب چیست؟

چرا تزریق چربی به روش بایوفت در ایران عوارض ندارد؟

یکی از مهمترین دغدغه‌های کسانی که برای عمل‌های زیبایی مانند تزریق چربی اقدام می‌کنند این است که پس از عمل عوارضی به وجود نیاید و دغدغه‌های آنها بیش از پیش نشود. علاوه بر این اگر عوارضی وجود نداشته باشد پس از عمل افراد می‌توانند به راحتی به فعالیت‌های روزمره خود بپردازند. بدون اینکه نیاز به بستری یا مراقبت های پزشکی روزانه داشته باشند.

تزریق چربی به روش بایوفت در ایران

از چربی بدن در تزریق چربی خود افراد استفاده می‌شود و با دستگاه های بسیار پیشرفته این چربی از بدن آنها استخراج میشود. پس از آماده سازی و خالص شدن آماده تزریق در ناحیه مورد نظر است. به همین علت هیچگونه مواد خارجی به بدن افراد تزریق نمی‌شود. هیچ نگرانی برای ایجاد آلرژی یا حساسیت وجود ندارد. بنابراین افراد با آرامش خاطر می توانند این عمل را انجام دهند و مطمئن باشند که بدون عوارض و نتیجه حاصل می شود.

در ضمن پس از گذشتن زمان کوتاهی چربی تزریق شده توسط بدن افراد جذب میشود نتیجه به طور دائمی باقی می ماند. پس نگرانی برای جابجایی چربی تزریق شده وجود ندارد. در حالی که در سایر روش ها که موادی خارجی به بدن افراد تزریق میشود مانند تزریق ژل و امکان جابجایی ژل تزریق شده وجود دارد.

تزریق چربی به روش بایوفت در ایران-دکتر لاغری

پس از تزریق چربی جای هیچگونه برش جراحی روی بدن افراد باقی نمی ماند. در زمان برداشتن یا تزریق چربی از لوله های بسیار ظریفی استفاده می شود. تا زخم یا خونریزی هنگام تزریق چربی به وجود نیاید.
این عمل نیاز به بیهوشی کامل ندارد و فقط با استفاده از بی حسی موضعی انجام می شود. تا هیچ دردی حین عمل وجود نداشته باشد از داروهای بیهوشی کامل هم برای افراد ایجاد نشود.

فواید تزریق بایوفت در ایرانقبل و بعد از بایوفت

  • عدم ایجاد عوارض با ماندگاری تزریق چربی
  • تزریق چربی در کوتاه ترین زمان
  • هزینه مناسب نسبت به نتیجه ‌ای که حاصل می شود
  • وجود نتیجه های دائمی پس از تزریق
  • کوتاه شدن دوران نقاهت

کاربرد های عمل تزریق چربی بایوفت در ایران

یکی از کاربردهای عمل تزریق چربی بایوفت در ایران به صورت حجیم کردن و حجم دادن به برخی از اعضای صورت یا بدن است. برای مثال از عمل تزریق چربی برای خوش فرم‌تر کردن باسن و سینه هم استفاده می‌شود. زیرا معمولاً در اثر افزایش سن افتادگی در این نواحی ایجاد می‌ شود و پس از عمل تزریق چربی این افتادگی از بین می‌رود.

از دیگر کاربردهای مهم عمل تزریق چربی می توان به از بین بردن چروک های ایجاد شده روی صورت نام برد معمولاً در اثر افزایش سن یا قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب چروک‌ های زیادی روی صورت ایجاد میشود. با استفاده از عمل تزریق چربی می‌توان چروک های ایجاد شده که اکثرا روی پیشانی یا دور لب هستند او را کاملاً پر کرد و آثار آن را از بین برد.

بیشتر بخوانید:  بایوفت گونه عوارض دارد؟

علاوه بر این معمولاً پوست دور چشم بسیار حساس است و زودتر از سایر نقاط صورت چروک می شود و واکنش نشان می دهد اما برای رفع هم این مشکل هم میتواند از عمل تزریق چربی استفاده کرد تا گودی یا چروک های دور چشم را کاملاً برطرف کرد. عمل تزریق چربی روی پوست دست یا هر ناحیه دیگر هم ممکن است تا چروک های ایجاد شده را برطرف کند و باعث جوان تر شدن ظاهر پوست باشد.

مشاوره ۲۴ ساعته:

09127300790

 

تمامی این کاربرد ها و مزایای فوق العاده عمل تزریق چربی باعث شده که امروزه یکی از محبوب ترین روش ها برای بر طرف کردن مشکلات یا چروک های ایجاد شده روی پوست باشد و افراد با اطمینان از ایجاد نتیجه دلخواهشان برای انجام این عمل به کلینیک های معتبر مراجعه کنند. تزریق چربی به دست و صورت به روش بایوفت در ایران هم برای افراد انجام می‌شود تا با این روش جدید نتیجه حاصل شده پس از عمل بهتر باشد و افراد به هیچ وجه از عمل پشیمان نشوند بلکه حتی به دیگران هم پیشنهاد بدهند.

تزریق چربی به روش بایوفت در ایران

[ تفاوت تزریق چربی بایوفت و نانوفت ]

نتیجه گیری

تزریق چربی به روش بایوفت در ایران در کمترین زمان و در حداقل تعداد جلسات برای علاقه مندان انجام می شود تا بدون اینکه وقت زیادی از افراد گرفته شود نتیجه‌ای که می‌خواهند کاملاً ایجاد شود. این عمل نتیجه‌ای دائمی دارد زیرا چربی تزریق شده توسط بدن افراد جذب می شود و برای همیشه در آن محل تثبیت می شود علاوه بر این در صورت نیاز می توان این عمل را تکرار کرد زیرا هیچ عوارض تزریق چربی و حساسیتی در پی ندارد.

5/5 - (1 امتیاز)

6 پاسخ

  1. سلام. من خانومم. موهام کم پشت هست. میشه جلو موهام رو کاشت بزنم؟؟

  2. من به شدت با همسرم مشکل دارم دیگه کلافه شده از شما کمک میخوام

  3. سلام ببخشید من یه سوال داشتم
    حدودا 20 روز اخیر به دستور پزشک از ماینوکسیدیل استفاده کردم بعد قطعش کردم و چندروز پیش یه تونیک گیاهی ک باعث قطع ریزش مو میشه رو استفاده کردم
    ولی شنیدم بعد از قطع کردن ماینوکسیدیل باز ریزش شرو میشه، الان بنظر شما این تونیک میتونه جلوی ریزشو بگیره و چون قبلش ماینوکسیدیل استفاده کردم هیچ مشکلی تو عمل کردن تونیک ب وجود نمیاره و خوب عمل میکنه باز؟
    چون من قبلا از این تونیک استفاده کردم و ریزش موهامو قطع کرد و الان حس میکنم اگه خوب عمل نمیکنه واسه اینه قبلش ماینوکسیدیل زدم
    ایا تصورم اشتباهه و ربطی نداره؟
    لطفا جواب بدین

  4. سلام وقت بخیر خسته نباشید خوردن خرما با چای بعد کاشت مو ضرر داره و بعد سیزده روز رابطه جنسی به موهای کاشته ضرر میرسونه یا نه ممنون میشم پاسخ بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله تزریق چربی به روش بایوفت در ایران

تلگرام دکتر لاغری

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر لاغری

اینستاگرام دکتر لاغری

کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر