آیا تزریق چربی را میتوان برای ۱۰۰% افراد انجام داد؟

تزریق چربی برای چه افرادی و کدام نواحی مناسب است؟

تزریق چربی برای چه افرادی و کدام نواحی مناسب است؟

تزریق چربی مناسب کیست ؟ همانطور که می‌دانید هدف از تزریق چربی اضافه کردن یا پر کردن قسمت هایی با حجم ناقص می باشد. حال ممکن است که این سوال برای شما پیش آید که تزریق چربی برای چه افرادی و کدام نواحی بدن مناسب می باشد؟ در پاسخ به این سوال می‌توان گفت اصولاً قسمت‌های از بدن که شامل انجام عمل تزریق کردن چربی می‌شود دست‌ها و نواحی گوناگون صورت و همچنین تورفتگی‌های پوست و سینه می‌باشد که شما می‌توانید با انتخاب یک پزشک متخصص و ماهر بهترین اقدام را در جهت جوانسازی پوست انجام دهید.

با توجه به مطالب گفته شده در بالا در مورد انجام عمل تزریق کردن چربی به قسمت‌های مختلف بدن ممکن است که برای شما این سوال پیش آید که برای هر یک از نواحی بدن عمل تزریق چربی چگونه انجام می‌شود پس در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد تزریق چربی به قسمت های گوناگون بدن برای شما توضیح دهیم.

برای هر یک از نواحی بدن عمل تزریق چربی چگونه انجام می‌شود؟

یکی از نواحی بدن که اصولاً عمل تزریق کردن چربی بر روی آن صورت می‌گیرد قسمت‌های مختلف صورت می‌باشد بدین صورت که اگر شما دارای فرورفتگی‌های صورت مانند فرورفتگی‌های حاصل از زیر پلک و یا چین و چروک هایی بر روی پیشانی و قسمت های دیگر داشته باشید، مثلاً برای خطوط خنده خطوط لبخند می توانید چربی‌های حاصل از شکم یا ران را برداشته و در قسمت های مورد نیاز صورتتان تزریق کنید همچنین در برخی از مواقع ممکن است به علت فرورفتگی‌های ناشی از جوش یا مواردی دیگر آیا قسمت‌های اطراف لب و گونه‌ها را نیز با استفاده از تزریق چربی در تهران بازسازی کرد؛ بنابراین شما می‌توانید با انجام عمل تزریق چربی به صورت زیبایی از دست رفته خود را به دست آورید و دو برای پوستی شاداب و جذاب شوید.

یکی دیگر از نواحی که مورد تزریق چربی به دست قرار می‌گیرد جوانسازی دست‌ها با استفاده از تزریق چربی می‌باشد بدین صورت که شما برای افزایش حجم و از بین بردن قسمت‌های چروک پوشاندن رگ‌ها و تاندون‌ها و بهبود کیفیت پوست می‌توانید عمل تزریق کردن چربی را انجام دهید.

تزریق چربی مناسب چه کسی است؟

با توجه به مطالب گفته شده در بالا یکی دیگر از مواردی که محل انجام عمل تزریق چربی قرار می‌گیرد سینه افراد می باشد، افرادی هستند که ممکن است تمایل داشته باشند تا حجم سینه‌های خود را افزایش دهند و یا به عبارتی دارای نواقصی بر روی سینه خود هستند از این رو می توانند حجم سینه خود را دست آورند و آن را بازسازی کنند همچنین بسیاری از افراد هستند که می‌خواهند انحنای بیشتر داشته باشند؛ از این رو با استفاده از لیپوساکشن برای خارج کردن چربی از نواحی مجاور و تزریق آن برای پر کردن باسن استفاده می‌کند تا بتواند حجم باسن و انحنای آن را افزایش دهند.

به طور کلی با توجه به مطالب گفته شده در بالا می‌توان گفت، تزریق چربی به غیر از بر طرف کردن چین و چروک‌های عمیق بر روی بدن که با استفاده از روش تزریق چربی قابل انجام شدن است، تزریق چربی را می‌توان برای جوانسازی پوست در نظر گرفت و همچنین در مواردی که نیاز به پر کردن اسکار یک زخمی فرو رفته و سوختگی شدید می‌باشد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:  تزریق چربی برای چه افرادی و کدام نواحی مناسب است؟

چه افرادی مناسب تزریق چربی می باشند؟

در پاسخ به این سوال که تزریق چربی مناسب کیست باید به هدف و نتیجه‌ای که شما از تزریق چربی انتظار دارید توجه شود. با توجه به اینکه در بالا در مورد نواحی مورد استفاده شده برای تزریق چربی بیان کردیم، حال ممکن است که این سوال برای شما پیش می‌آید که چه افرادی مناسب تزریق چربی می‌باشند؟ قطعاً زیبایی برای همه افراد مهم بوده زیرا امروزه بیشتر هزینه‌های خانوار در جوامع پرخرج برای زیبایی انجام می‌شود و این در حالی است که تقریباً همه افراد جامعه در این اقشار، میل به عمل زیبایی مانند تزریق چربی دارند.

همانطور که می‌دانید تزریقی چربی بر خلاف سایر روشهای زیبایی و جوانسازی به عنوان یک روش درمان طولانی برای جوانسازی پوست و زیبایی به شمار می‌آید و از ماندگاری تزریق چربی بسیار بالایی برخوردار باشد زیرا در این روش از چربی طبیعی خود بدن استفاده می شود و به همین دلیل احتمال ایجاد حساسیت در آن کمتر می باشد و به همین دلیل است که این روش از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد و در میان بیشتر افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد اما افرادی که مناسب روش تزریق چربی هستند شامل گروه‌های زیر می‌باشند.

تزریق چربی به صورت لاغر

تزریق چربی مناسب کیست ؟ آیا تزریق چربی به صورت لاغر تاثیر مثبتی برای رفع آن دارد؟ همانطور که می‌دانید افراد میانسال به عنوان رایج‌ترین استفاده کنندگان از روش تزریقی چربی می‌باشند، زیرا با توجه به اینکه افراد در دوران میانسالی خاصیت الاستیکی دوران جوانی را نخواهند داشت و دچار افتادگی پوست می‌شوند از این رو پروتئین‌هایی که مسئول حفظ طراوت و شادابی پوست را می‌باشند کمتر تولید خواهد شد و به همین دلیل بعد از گذشت زمان پوست دچار پیری و چروک می شود و از این رو این افراد سعی بر این دارند تا بتوانند یک بار دیگر دوران جوانی خود را به دست آورند و اقدامات لازم را در جهت جوانسازی پوست انجام دهند.

علاوه بر افراد میانسال یکی از روش تزریق کردن چربی برای به دست آوردن جوانسازی پوست استفاده می‌کنند، افرادی که از لاغری صورت رنج می برنند از روش تزریق چربی به صورت لاغر برای رفع مشکل خود استفاده می‌کنند.

آنها روش تزریقی چربی را به عنوان بهترین روش با ماندگاری بالا برای درمان لاغری صورت تلقی می‌کنند به برای رفع این مشکل به کلینیک‌های زیبایی مراجعه می‌کنند همچنین در بعضی از نواحی افرادی که پوست آنها دچار اسکارهایی شده است که سعی بر این دارند که آن را با هزینه ای ناچیز و با کمترین عوارض تزریق چربی قسمت های عمده‌ای از اسکارهای جراحی صورت و دیگر قسمت‌های بدن را از بین ببرند از این روش زیبایی استفاده می‌کنند.

تزریق چربی برای چه افرادی و کدام نواحی

 

با توجه به تمامی مطالب گفته شده در بالا درباره افرادی که از روش تزریق کردن چربی استفاده می‌کنند؛ حال ممکن است بسیاری از افراد از نواقص موجود در بدن رنگ ببرند مثلا بانوانی که دچار عدم تقارن سینه هستند و سعی بر این دارند تا در زمانی کوتاه این مشکل را برطرف کنند از این روش استفاده می کنند.

  • فایل ها را به اینجا بکشید یا
    انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf, حداکثر اندازه فایل: 500 MB, حداکثر تعداد فایل: 3.
    • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

    نتیجه گیری

    به طور کلی در پایان می‌توان گفت زیبایی عنوان یکی از بهترین هدایایی است که خداوند به انسان داده است و درک زیبایی در تمامی انسان‌ها وجود دارد، بنابراین روش تزریق کردن چربی می تواند کمک بسیار بزرگی به افراد برای به دست آوردن زیبایی در قسمت های مختلف صورت و بدن به شمار آید و افراد می‌توانند از این روش بی خطر و ماندگار برای افزایش زیبایی خود استفاده کنند.

    4/5 - (1 امتیاز)

    11 پاسخ

    1. سلام موی سرمن در قسمت جلو در ناحیه فرق سر خیلی خلوت شده با توجه به اینکه من مسافر وبه عبارتی مهمان هستم آیا امکان کاشت مو بدون زخم شدن وجود داره یا نه ؟ میخواستم دوره درمان را بدانم چه مدت لازم است تشکر از پاسخگویی شما

    2. سلام من یک ماه هست نانوفت انجام دادم زیر چشم چپم هنوز ورم و هاله ای از کبودی زیر چشمم مونده این نگران کننده ست
      دکترم گفته تا دو ماه بعد از تزریق خوب میشه آیا این درسته؟

    3. سلام کاش به خانمها از قبل اعلام بفرمایید همچنین در مقالات اضافه کنید که تا هفته سوم نمیتونن روسری یا شال سر کنند و در هفته سوم هم فقط شال حریر سبک
      تشکر از زحمات تیم دکتر لاغری

    4. سلام. من خانومم. موهام کم پشت هست. میشه جلو موهام رو کاشت بزنم؟؟

    5. با سلام
      من میخوام کاشت انجام بدم و کلینیک شما را انتخاب کردم…
      اما با توجه به اینکه این کلینیک محل آموزش نیز می باشد..
      آیا ممکنه که کاشت مو مراجعین به این دوستان بسپارم برای یادگیری و آموزش؟؟؟

    6. سلام ،دکتری میشناسید که تو تبریز این کار رو انجام بدن؟

    7. سلام وقت بخیر
      من ۱۱۰ روز پیش کاشت انجام دادم
      الان مقداری مو درامده ولی چند روزی هست حداقل ۴۰ تا مو در روز ریزش دارم که نمیدونم موی قبلی خودمه یا از کاشته شده هاست.
      ضمنن موهای خودم و اینایی که کاشتن هم خیلیییی نازک هستن.
      سه جلسه مزوتراپی هم رفتم.
      لطفا راهنمایی میکنید دلیلش این ریزش چی هست؟

    8. سلام وقت بخیر خسته نباشید خوردن خرما با چای بعد کاشت مو ضرر داره و بعد سیزده روز رابطه جنسی به موهای کاشته ضرر میرسونه یا نه ممنون میشم پاسخ بدین

    9. سلام من یک هفته دیگه جراحی بینی دارم سوال من این هستش که چون تنبلی تخمدان دارم دکتر برام اسپیرونولاکتون و مدروکسی پروژستون تجویز کردن و درحال مصرف هستم.ایا مشکلی هست ادامه مصرف؟

    10. سلام شکمم بزرگه ولی بدنم رو فرمه از وقتی کرونا اومد ورزش نکردم تاثیری داره آیا چند جلسه باید بیام نتیجه بگیرم 

    11. عوارض دارد بجز کبودی قرمزی اینا عوارض خطرناک که بعد چند سال بروز بده

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله آیا تزریق چربی را میتوان برای ۱۰۰% افراد انجام داد؟

    تلگرام دکتر لاغری

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات دکتر لاغری

    اینستاگرام دکتر لاغری

    کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر

    تزریق چربی صورت قبل و بعد بایوفت بایوفت صورت بدون عوارض بایوفت چیست؟