تزریق چربی به چانه

تزریق چربی به چانه

تزریق چربی به چانه

تزریق چربی به چانه چگونه انجام می‌شود؟ همانطور که می‌‎دانید یکی از معیارهای زیبایی برای افراد داشتن تقارن در اعضای صورت می‌باشد. با توجه به اینکه امروزه بنا به دلایلی بسیاری از افراد از چنین زیبایی بی‌بهره می‌باشند از این رو این امر باعث کاهش اعتماد به نفس افراد می‌شود. بنابراین امروزه با توجه به اینکه روش‌های درمانی متفاوت در زمینه انجام زیبایی وجود دارد. از این رو یکی از این روش‌ها تزریق چربی برای چانه می باشد. تزریق چربی برای چانه همانند تزریق چربی برای دیگر نواحی بدن همان برداشتن چربی‌های اضافی از بدن و استفاده از آنها برای به وجود آوردن حجم و فرم طبیعی در آن منطقه می‌باشد.

تزریق چربی به چانه‌ چیست؟ چگونه انجام می‌شود؟

با توجه به اینکه این امر باعث ایجاد نتیجه طبیعی و اثرات مثبت در ظاهر افراد را دارا می‌باشد. از این رو امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.
تزریق چربی به چانه عملی می‌باشد که در طی آن موجب صافی و وضوح بیشتر خط فک می‌شود. جذابیت بسیار زیادی را برای چهره افراد به وجود می‌آورد.

 تزریق چربی به چانه

برتری های تزریق چربی چانه نسبت به سایر روش‌ها

با توجه به اینکه بسیاری از فرآیندهای زیبایی برای مدت‌ها رد و نشانه‌های خود را روی چهره افراد به جا می‌گذارند. اما از آنجایی که در روش تزریق چربی در تهران برای چانه چنین اتفاقی نمی‌افتد به عنوان یک روش برتر به شمار می‌آید.
از طرفی دیگر با توجه به اینکه انتخاب روش‌های جراحی دیگر می‌تواند هزینه‌های بسیار سنگین و عوارض جانبی زیادی را به همراه داشته باشد. همچنین استفاده از پروتز‌ها برای چانه نیز علاوه بر دارا بودن عوارض تزریق چربی بسیار دردناک می‌باشد. از این رو روش تزریق چربی به چانه چنین مشکلاتی را حل کرده است. به عنوان یک انتخاب امن و مطمئن و بی دردسر برای افراد به شمار می‌آید.

با توجه به اینکه روش تزریق چربی به چانه به عنوان یک فعالیت دائمی به شمار نمی‌آید. و نتیجه آن برای همیشه باقی نمی‌ماند. از این رو بیشتر افرادی که این تزریق را انجام داده‌اند خواهان ادامه دادن آن نیز هستند. زیرا که انتقال چربی به افراد استاندارهای ظاهری مدنظر خودشان بسیار نزدیک می‌باشد.

تزریق چربی به چانه

مراحل انجام تزریق چربی به چانه چگونه می باشد؟

عمل انتقال چربی به چانه شامل سه مرحله اساسی می‌باشد. از این رو در اینجا هست داریم شما را با هر یک از این مراحل آشنا نماییم.

  • مرحله اول برداشت و یا استخراج میزان چربی مورد نظر می‌باشد.

با توجه به اینکه برای تزریق چربی به چانه چربی بسیار زیادی را نیاز ندارید. از این رو این کار به آرامی و در سطح کاملا کنترل شده انجام می‌شود. در نتیجه در این مرحله نیازی به بیهوشی کامل نیست. شما می‌توانید با بی حسی موضعی این کار را انجام دهید.

  • مرحله دوم جداسازی چربی برای این ناحیه از صورت می‌باشد.

این مرحله از تزریق چربی چانه شامل جدا سازی چربی‌ها و آماده سازی آن‌ها و یا به عبارتی حال سازی آنها برای تزریق می‌باشد. در این مرحله چربی‌های استخراج شده را در دستگاه سانتریفیوژ قرار می دهند.. تاچربی ها در سرعت بسیار بالا و تحت نیروی گریز از مرکز بچرخند. این کار چربی ها را از سایر مایعات جدا خواهد کرد. در نتیجه چربی‌هایی که کاملا زنده و سالم هستند از سایر مایعات و ناخالصی ها جدا می شوند و برای تزریق آماده می‌شود.
در این مرحله اگر چربی های مورد نظر ما آسیب ببینند ممکن است که فرایند تزریق با موفقیت انجام نشود.

  • مرحله آخر که همان مرحله تزریق چربی به چانه می‌باشد.

این مرحله نیاز به دقت و ظرافت بسیار زیادی دارد. اگر چربی ها به ناحیه مورد نظر ما درست و ایده‌آل وارد نشود در نتیجه در پایان نتیجه کار مورد قبول نخواهد بود. پس از پایان عملیات تزریق همچنین متوجه تمامی تغییرات اولیه خواهید شد.

بیشتر بخوانید:  لیپوم گردن چیست؟

با توجه به تمامی مطالب گفته شده در بالا در مورد تزریق کردن چربی به این ناحیه، از آنجایی که امروزه روش‌های متنوع و گوناگونی در زمینه انجام عمل تزریق چربی وجود دارد؛ اما حال ممکن است که این سوال برای شما پیش آید که میزان ماندگاری تزریق چانه با چربی چقدر است؟

تزریق چربی به چانه

ماندگاری تزریق چربی به چانه چقدر است؟

قبل از اینکه بخواهیم در مورد ماندگاری تزریق چربی  برای تان بیان کنیم و از آنجایی که امروزه روش‌های گوناگونی وجود دارد، اما روش تزریق چربی بایوفت به دلیل دارا بودن ماندگاری ۳ سال و همچنین فرمی کاملاً طبیعی و بدون هیچگونه کبودی و عارضه توانسته است به عنوان یک روش برتر بشمار آید. اما میزان ماندگاری تزریق در افراد بنا به دلایل و عوامل گوناگونی با یکدیگر فرق خواهد داشت.

به طور کلی می‌توان گفت تزریق چربی به چانه زمانی بین ۹ ماه تا ۲ سال می‌تواند برای شما ماندگاری تزریق چربی داشته باشد. اما همانطور که بیان کردیم میزان ماندگاری این تزریق در افراد مختلف با توجه به متابولیسم بدن افراد و همچنین میزان فعالیت با یکدیگر فرق خواهد داشت.

برای افزایش ماندگاری تزریق چربی چه کارهایی را انجام دهید؟تزریق چربی برای چانه

امروزه پزشکان متنوع و گوناگونی و همچنین در مراکز درمانی و کلینیک‌های گوناگونی عمل تزریق چربی به صورت لاغر را انجام می‌دهد. اما در نظر داشته باشید که انتخاب یک کلینیک معتبر با امکانات کامل و تجهیزات دارویی و همچنین انتخاب یک پزشک متخصص و یک تیم مسلط در انجام عملیات تزریق خود در میزان ماندگاری تزریق چربی به چانه تاثیرگذار خواهد بود.
عمل تزریق چربی به چانه‌ها نیاز به یکسری مراقبت‌های قبل و بعد از تزریق دارد. از این رو در نظر داشته باشید که رعایت کردن این مراقبت ها نیز در میزان ماندگاری تاثیر گذار خواهد بود.

مشاوره تزریق چربی برای چانه

اگر قصد دارید تا چانه خود را با استفاده از روش تزریق چربی به چانه زیباتر کنید می‌توانید از مشاوره کلینیک دکتر لاغری استفاده کنید برای این منظور می‌توانید با شماره تماس 91007050 – 021 حاصل نماپید و یا فرم مشاوره آنلاین زیر را تکمیل کنید؛ مشاورین ما در کمترین زمان ممکن برای ارائه مشاوره‌های لازم در جهت تزریق چربی برای چانه با شما تماس خواهند گرفت.

نتیجه گیری کلی

با توجه به تمامی مطالبی گفته شده در بالا در مورد تزریق چربی به دست و صورت و چانه شما می‌توانید. با انتخاب بهترین پزشک و کلینیک درمانی و با رعایت تمامی نکات قبل و بعد از عمل بهترین زیبایی و اثر بخشی را برای خود به ارمغان آورید. دیگر هیچ گونه نگرانی و استرسی در رابطه با انجام عمل تزریق چربی به چانه نداشته باشید.

جستجو مرتبط کاربران:

4/5 - (1 امتیاز)

20 پاسخ

  1. وقتتون بخیر. من میخوام تزریق انجام بدم اما میخوام دوره نقاهتش در حد یکی دو روز باشه ..چون اصلا نمیتونم از محل کارم اجازه بگیرم..کدوم روش رو پیشنهاد می کنید برای جوانسازی پوستم؟

    1. با سلام. ببینید تزریق چربی به طور کلی دوره نقاهت ۲ هفته‌ای دارد و باری ۲ روز اول بعد از تزریق باید استراحت مطلق باشید.

  2. سلام خسته نباشید من تزریق چربی به صورت داشتم الان نامتقارنه ۱۸ روزه که انجام دادم به نظر شماامکان داره درست بشه یانه واگر درست نشد چیکار باید بکنم؟

    1. با سلام. لطفا تصویر چهره خود را برای مشاور بفرستید تا با دکتر در میان گذاشته شود.

  3. گذاشتن دیکلوفناک ۳ روز بعد از تزریق چربی صورت اشکال دارد

    1. در حالت کلی مشکلی ندارد؛ بهتر است وضعیت چهره خود را دقیق با مشاور و پزشک در میان بگذارید و بعد از آن اقدام کنید.

  4. مرسی که انقدر قشنگ و ساده فرق بین چربی وژل و … توضیح دادید
    من همیشه یه سری سوال تو ذهنم درمورد زاویه سازی فک ، لک های روی صورت و… بود که
    شما خیلی عالی توضیح دادید و‌با توجه به این من مشتاق شدم کل مطالب درمورد پوست و مو رو بخونم ، و صد در صد از مشاورین شما کمک خواهم گرفت . سپاسگزارم

  5. تززیق ژل لب مدل باربی همون روسی هست؟ میشه راهنمایی کنید؟ من فاصله لب بالام تا بینی ام کمه. خوب میشه؟

    1. بله همین مدل است. اما پیشنهاد می‌کنیم برای مشاوره رایگان ما اقدام کنید تا بهترین روش برای شما انتخاب شود.

  6. سلام
    من چهار روزه تزریق چربی انجام دادم،هم کانتورینگ هم زیر چشم،زیر چشمام مخصوصا یکیش خیلی پف داره که خیلی نگرانم کرده،قرص پردنیزولون ،سفکسیم هم تجویز کردن که مصرف میکنم،کلا تزریق چهرمو خیلی غیرعادی کرده چون صورتم خیلی لاغر بود،چیکار لازمه برای رفع پف زیرچشم،اگه تا دوهفته بهتر نشد چیکار باید بکنم،آیا ماساژ متناسب روند جذب چربی رو تو ناحیه زیرچشم و گونه ها بیشتر میکنه؟

    1. با سلام. شما از بیماران ما هستید و تقریبا ۳ روز از تزریق شما گذشته. لطفا در رعایت مراقبت‌ها و سپری کردن نقاهت خود صبور باشید.

  7. سلام وقت بخیر.لطفا یه مرکز خوب تو شهر زاهدان معرفی کنید.ممنون

    1. با سلام پیشنهاد می‌کنیم برای تزریق چربی به تهران عزیمت کنید. هزینه ها با درمان در شهر خودتان یکی است.

  8. سلام خسته نباشید
    بیماری درماتیت سبورئیک درمان قطعی داره؟
    با استفاده از کرم کلوتریمازول خارش و سوزش و قرمزی و التهاب بهتر شد اما بعد دو هفته پوست همچنان ترک میخوره و کنده میشه ،یه مقدار گسترشم پیدا کرده

  9. سلام من دوبار کاشت داشتم بانک مو ندارم‌ از ریش و سينه و زیر شکم میتونم برداشت داشته باشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله  تزریق چربی به چانه

تلگرام دکتر لاغری

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر لاغری

اینستاگرام دکتر لاغری

کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر

زاویه سازی با ماندگاری بالا قبل و بعد تزریق چربی گونه لاغری موضعی ترواسکالپ قبل و بعد تزریق چربی صورت