تزریق چربی با سلول های بنیادی BIOFAT

تزریق چربی با سلول های بنیادی بایوفت

تزریق چربی با سلول های بنیادی بایوفت

تزریق چربی biofat با سلول‌های بنیادی؛ در سال‌های اخیر روش های بسیار خوب و تکنیک‌های کاربردی برای عمل تزریق چربی ارائه شده است. تا با استفاده از آن‌ها و همچنین استفاده از دستگاه‌های بسیار پیشرفته این عمل به ساده‌ ترین حالت انجام شود و نتیجه مطابق میل مراجعه کنندگان در زمان کم برای آنها حاصل شود.
در حال حاضر عمل تزریق چربی با سلول های بنیادی BIOFAT یکی از محبوبترین عمل‌های موجود برای از بین بردن چین و چروک ایجاد شده در چهره چهره یا حجیم کردن برخی از اعضای چهره یا بدن است. با توجه به افزایش متقاضیان و علاقه‌ مندان این عمل کلینیک‌های متعددی به ارائه خدمات مربوط به عمل تزریق ‌چربی مبادرت می‌ورزند. تا با استفاده از روش‌های خوب رضایتمندی مراجعه کنندگان را هم جلب کنند. تزریق چربی با سلول های بنیادی BIOFAT کاربردهای زیادی دارد. یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین روش‌های موجود برای انجام عمل تزریق چربی است. تا با استفاده از آن هیچ عوارضی به وجود نیاید و حتی جای زخم یا التهابی هم پس از عمل به جا نماند.

تزریق چربی با سلول های بنیادی BIOFAT

تزریق چربی با سلولهای بنیادی BIOFAT نسبت به نتیجه‌ای که حاصل می‌کند هزینه بسیار مناسبی دارد. با توجه به اینکه نتیجه عمل دائمی است و امکان جابجایی چربی تزریق شده وجود ندارد. امروزه بسیاری از افراد برای حل برخی مشکلات ایجاد شده در چهره یا بدن خود از عمل تزریق چربی استفاده می کنند.

[ تفاوت تزریق چربی بایوفت با نانوفت ]

تزریق چربی با سلول های بنیادی BIOFAT به چه معنا است؟

بسیاری از مزایا و فوایدی که از عمل تزریق چربی در تهران حاصل می‌شود به این علت است که چربی از بدن خود افراد استخراج می‌شود. سپس در ناحیه موردنظر تزریق می‌شود.

در عمل تزریق چربی بایوفت یک ناحیه اهدا کننده چربی است و ناحیه دیگر اهدا گیرنده. یعنی متخصصی که متصدی انجام عمل تزریق چربی است ابتدا ناحیه ای که باید از آن چربی استخراج شود را مشخص می کند. البته معمولاً از پهلو ها و شکم چربی استخراج می‌شود. زیرا بهترین انتخاب است و چربی بیشتری در این ناحیه وجود دارد. پس اگر شرایط استثنایی وجود نداشته باشد استخراج چربی در بدن اکثر افراد از همین نقطه است. پس از آن قسمت اهدا گیرنده باید مشخص شود.

biofat

برای مثال اگر فردی می‌خواهد با تزریق چربی به گونه خود آن را حجیم تر نشان بدهد گونه ناحیه اهدا گیرنده است. حتی برخی از افراد برای خوش فرم تر و جوان تر نشان دادن بدن خود از تزریق چربی به سینه و باسن استفاده می ‌کنند. در این مواقع این نواحی اهدا گیرنده چربی هستند.

بیشتر بخوانید:  تزریق چربی بایوفت به سینه

در نتیجه تزریق چربی با سلول‌‌های بنیادی بایوفت یعنی استفاده از چربی موجود در بدن خود افراد و این موضوع زمانی بسیار مهم می ‌شود که بدانیم به علت استفاده از چربی بدن خود متقاضیان هیچ آلرژی و حساسیتی پس از عمل تزریق چربی به وجود نخواهد آمد.

علاوه بر همه مواردی که گفتیم پس از تزریق چربی با سلول های بنیادی BIOFAT چربی تزریق شده توسط بدن افراد جذب می ‌شود. امکان جابجایی چربی تزریق شده را کاملا از بین می برد. بنابراین مانند روشهای تزریق ژل یا دیگر روش ها ریسک جابجایی یا از دست رفتن نتیجه دلخواه پس از عمل تزریق چربی به این روش وجود ندارد. افراد به صورت دائمی می توانند از نتیجه حاصل شده لذت ببرند.

تزریق چربی با سلول های بنیادی BIOFAT

استفاده از عمل تزریق چربی برای بدن

در اثر افزایش سن ممکن است برخی از اعضای بدن دچار افتادگی شوند و ظاهر خوب خود را از دست بدهند و ماندگاری تزریق چربی را کاهش دهند. بنابراین با توجه به این که عمل تزریق چربی محدودیت ندارد. مطابق میل مراجعه کنندگان در هر ناحیه ای که آنها بخواهند تزریق چربی انجام می شود تزریق چربی برای بدن هم ممکن است.

از جمله کاربردهای تزریق چربی به بدن میتوان به تزریق چربی به باسن و سینه و لابیا اشاره کرد. در همه این موارد با استفاده از دستگاه های بسیار پیشرفته و کاربردی این تزریق انجام می‌شود. تا نتیجه دلخواه کاملاً حاصل شود زیرا هیچ عوارض و حساسیتی ندارد.

تزریق چربی با سلول های بنیادی BIOFAT

استفاده از عمل تزریق چربی BIOFAT برای پوست صورت

در اثر عوامل مختلفی مانند افزایش سن یا تابش نور آفتاب یا اثر عوامل ژنتیکی پوست صورت افراد چروک می شود. ممکن است در نواحی مانند گونه یا پیشانی دچار افتادگی بشود.

یکی از حساس ترین نقاط پوست صورت پوست اطراف چشم است. که زودتر از سایر نواحی صورت واکنش نشان می دهد و چروک می شود. برای از بین بردن چروک های ایجاد شده روی پوست صورت میتوان از عمل تزریق چربی با سلول های بنیادی BIOFAT استفاده کرد. تا با تزریق در نواحی مشخص شده چروک های ایجاد شده از بین بروند و پوست ظاهری جوانتر داشته باشد.

عمل تزریق چربی به دست بدون نیاز به بیهوشی کامل و فقط با استفاده از بی حسی موضعی انجام می‌شود. در این عمل از لوله های بسیار ظریف برای استخراج یا تزریق چربی استفاده می شود. تا هیچ جای زخم و برشی پس از عمل باقی نماند. عمل تزریق چربی محدودیت سنی ندارد. مطابق میل افراد در هر ناحیه ای که بخواهند این عمل انجام می‌شود.

قبل و بعد biofat

دوران بهبودی پس از عمل تزریق چربی بسیار کوتاه است. زیرا علاوه بر اینکه عوارض تزریق چربی ایجاد نمی‌شود ماده جدید و اضافه وارد بدن افراد نشده بلکه چربی بدن خود آنها پس از آماده شدن و خالص سازی به ناحیه مورد نظر تزریق می شود.
بنابراین پس از این عمل افراد نیاز به استراحت‌های طولانی ندارند و می‌توانند به فعالیت‌های روزمره بپردازند و با گذشتن مدت کوتاهی نتیجه عمل را مشاهده کنند.

تزریق چربی با سلولهای بنیادی BIOFAT یکی از مطمئن‌ترین روش‌های موجود برای برطرف کردن مشکلات ایجاد شده روی پوست یا بدن افراد است همچنین می‌توانند از این عمل برای زیباتر کردن اعضای چهره یا بدن خود استفاده کنند. حتی با استفاده از این عمل می توان فرورفتگی‌های ایجاد شده در اثر عوامل ژنتیکی یا جوش های متعدد و همچنین فرورفتگی‌های ناحیه شقیقه را کاملا از بین برد.

5/5 - (1 امتیاز)

10 پاسخ

  1. سلام من یک ماه هست نانوفت انجام دادم زیر چشم چپم هنوز ورم و هاله ای از کبودی زیر چشمم مونده این نگران کننده ست
    دکترم گفته تا دو ماه بعد از تزریق خوب میشه آیا این درسته؟

    1. نگران نباشید دوست عزیز. مراقبت‌های تجویز شده را رعایت کنید و در صورت مورد اور‹انسی حتما با مشاور خود تماس بگیرید.

  2. سلام ,
    ممنون میشم پاسخ بدید اگر ترمیم نانو چربی انجام بدم بعد از تزریق چربی ۳ ماهه گذشته تأثیر بهتری داره برای خط خنده ؟
    من ۱ ماهه پیش تزریق چربی انجام دادم اما خط خنده ام پر نشد و دکتر میگه ۲ ماهه دیگه بیا برای ترمیم چون الان چربیها بافتشون در زیر پوست شکل نگرفته.
    آیا ترمیم دوباره اثر خواهد داشت روی خط خنده ؟
    یا روش دیگه انجام بدم.
    من از شکل فیلر یا ژل زیر پوست خوشم نمیاد مصنوعی تر از چربی هست.
    لطفا راهنمایی بفرمایید .

    سپاس
    سحر

    1. از آنجایی که شما از مراجعین ما نیستید پیشنهاد میکنیم ابتدا با مشاورین ما تماس بگیرید.

  3. سلام من ۵ سال پیش تزریق انجام دادم ولی متاسفانه دوباره پوستم پشل شده میتونم دوباره چربی تزریق کنم

    1. بله باید معاینه بشید. با مشاورین برای نوبت حضوری تماس بگیرید.

  4. سلام. من خانومم. موهام کم پشت هست. میشه جلو موهام رو کاشت بزنم؟؟

  5. سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان.
    من پوستم خیلی حساسه و به هر واکنشی ، عکس العمل نشان می دهد و با آب قرمز میشه ، با مرطوب کننده ها قرمز میشه ، و بعد از زدن اینها شاهد جوش هستم …
    خیلی منو آزار داده و اعتماد به نفسم رو گرفته اگه میشه یه راهی بگید . خدا خیرتون بده

    1. با سلام دوست عزیز. با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ تماس بگیرید راهنمایی می‌شید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله تزریق چربی با سلول های بنیادی BIOFAT

تلگرام دکتر لاغری

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر لاغری

اینستاگرام دکتر لاغری

کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر