تزریق چربی از بدن به صورت

تزریق چربی از بدن به صورت

تزریق چربی از بدن به صورت عمدتا برای رفع عارضه‌های زیبایی از قبیل لاغری مفرط صورت انجام می‌گیرد. در تمام اعضای بدن یک فرد صورت نقش کلیدی و مهم در زیبایی دارد چرا که تمامی اعضای مهم از قبیل چشم ها لب گونه در این قسمت جمع شده است. لذا اگر شما به دلایل مختلفی از قبیل تغذیه نا مناسب لاغری بیش از حد استرس کمبود خواب و دلایلی از این قبیل زیبایی صورت خود را از دست داده اید نگران نباشید. چرا که امروز با توجه به پیشرفت روز افزون علم زیبایی راهکار هایی وجود دارد تا بتوانید این مشکل را حل کنید. یکی از متداول ترین و پر طرفدارین روش هایی که وجود دارد تزریق چربی از بدن به صورت میباشد که در ادامه به شرح و توضیح آن خواهیم پرداخت.

تزریق چربی از بدن به صورت توسط پزشک متخصص

شما هنگامی که قصد تزریق چربی به صورت دارید باید به پزشک متخصص و حاذق مراجعه نموده تا ببینید بدن شما برای این عمل آماده هست یا خیر. و آزمایش های لازم برای این عمل را انجام دهد تا خطری شما را تهدید نکند؛ چرا که عده ای از افراد به دلیل مشکلاتی از قبیل مشکلات قلبی و یا حتی افرادی که سیگار میکشند برای این عمل زیبایی مناسب نمی‌باشند.

شاید در گذشته کمتر از تزریق چربی صحبت می شد و اصلا میتوان گفت تکنولوژی مورد نیاز آن دیرتر از کشورهای دیگر به ایران وارد شد. البته پزشکان کمتری برای اینکار اقدام میکردند چون ریسک بالایی داشت و عوارض تزریق چربی مانعی بود برای اینکه علاقه مندان زیادی برای تزریق چربی مراجعه کنند.

تزریق چربی از بدن به صورت

چرا مهارت پزشک اهمیت دارد؟

زیرا هرچه پزشک تخصص بیشتری داشته باشد نتایج بهتری از عمل باقی خواهد ماند همینطور از آنجایی که صورت و اجزای آن دارای حساسیت بیشتری نسبت به سایر اجزا میباشد لذا حاذق بودن پزشک دارای اهمیت بسزایی میباشد. همچنین علاوه بر مورد ذکر شده انجام عمل تزریق چربی از بدن به صورت یک عمل حساسی میباشد که اگر بدون تجربه انجام شود امکان آسیب وجود دارد.

پس از مراجعه به پزشک و تایید آن تزریق چربی از بدن به صورت در سه مرحله انجام می‌شود که عبارت است از:

  • استخراج چربی(که این استخراج خود دارای سه روش می‌باشد)
  • پالایش و تصفیه چربی استخراج شده
  • تزریق چربی

در توضیح راجع به مرحله اول یعنی استخراج چربی از بدن باید گفت که در این مرحله به سه روش میتوان چربی را از بدن خارج نمود. منظور از بدن قسمت هایی مانند شکم، ران و پهلو میباشد.

روش استخراج چربی از بدن برای تزریق به صورت

سه روش استخراج چربی از بدن برای تزریق آن به صورت به شرح زیر میباشد که بسته به پزشک استفاده از هر یک مجاز میباشد:

  • روش لیپوساکشن

اولین روشی میباشد که در گذشته از آن استفاده میشده است  و همانطور که از نام ان مشخص است به صورت دستی انجام میشده است در این روش از دستگاه لیپوساکشن استفاده میشود و سپس چربی فرآوری شده به صورت دستی توسط سرنگ‌ های معمولی و ساده تزریق میشود. جهت کسب اطلاعات کامل لیپوساکشن کلیک کنید.

  • روش دوم روش بادی جت میباشد

در این روش از تکنولوژی ‌های روز دنیا استفاده خواهد شد و مراحل مکش سلول‌ های چربی توسط دستگاه انجام‌ شده و سپس سلول‌ ها طبق فرآیندی خاص فرآوری و آماده استفاده خواهند شد نکته ای که لازم است به آن توجه شود این است که در این روش نسبت به روش قبل از انحایی که جدید تر میباشد دوام چربی بالاتر میباشد.

  •  و در نهایت روش سوم روش بایوفت میباشد

این روش ترکیبی از نانوجت و بایوفت میباشد به این صورت که ابتدا توسط دستگاه ‌های بادی جت سلول‌ ها استخراج‌ شده و سپس فرآیند های فرآوری آن به ‌صورت پیچیده انجام خواهد شد.  که باعث ماندگاری تزریق چربی بیشتر سلول ‌ها پس از عمل خواهد شد. نکته ای که در استخراج چربی حائر اهمیت میباشد این است که بتوان عمر چربی استخراج شده را بالابرد؛ لذا باید گفت خوشبختاته در متد نانوفت از انجایی که  فرآوری با تکنیک سلول بنیادی میباشد و همجنین و استفاده از سلول های چربی در سایز نانو انجام میشود.

لذا  ماندگاری عمل تزریق چربی از بدن به صورت به چند برابر روش‌های دیگر افزایش میابد. علاوه بر آن باید افزود که در این روش از آنجایی که از روش نانو استفاده میشود پس فرم دهی بسیار دقیق تری را خواهیم داشت

به طور کلی و به عنوان نتیجه گیری باید گفت که روش سوم نسبت به سایر روش ها مناسبتر و همچنین نوین تر میباشد. چرا که در این روش بر خلاف روش اول آسیبی به چربی استخراج شده وارد نمیشود اما در روش اول اسیب های جدی به بافت چربی وارد میشود چرا که چربی را در دما بالایی ذوب میکنند تا استخراج کنند.

شما می‌توانید با برای دریافت مشاوره نسبت به انتخاب مناسب ترین روش استخراج چربی برای تزریق به صورت با شماره تماس ٠٩١٢٧٣٠٠٧٩٠ تماس حاصل فرمائید و با مراجعه به بخش درباره بایوفت اطلاعات تکمیلی را کسب کنید.

  • فایل ها را به اینجا بکشید یا
    انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf, حداکثر اندازه فایل: 500 MB, حداکثر تعداد فایل: 3.
    • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

    پالایش از مراحل تزریق چربی از بدن به صورت

    پس از مرحله استخراج به مرحله دوم یعنی پالایش چربی میرسیم:

    در رابطه با چربی  که از بدن خارج شده است باید گفت که این چربی خالص نبوده و دچار ناخالصی میباشد. لذا با کمک سانترفیوژ این ناخالصی گرفته شده و آن را خالص میکنیم و در نهایت سلول‌های خالص چربی به دلیل اختلاف چگالی که دارند، از خون و آب جدا می‌شوند و آماده تزریق خواهند بود.

    مرحله نهایی تزریق چربی میباشد که به شرح زیر است:

    در مرحله آخر با کمک سرنگ‌های مخصوص تزریق، چربی به صورت که اجزای اصلی آن گونه، لب، زیر چشم، و… باشد تزریق میشود.

    آیا تزریق چربی از بدن به صورت تمامی مشکلات را حل میکند؟

    نکته ای که باید به آن توجه شود عمل تزریق چربی بدن به صورت همانند هر عمل زیبایی دیگری قرار نیست معجزه کند و توانایی حل تمام مشکلات را داشته باشد لذا بعضی از مشکلات با تزریق چربی بدن به صورت هم قابل حل شدن نیست که به شرح زیر میباشد:

    • صاف کردن پوستی که بیش از حد نازک یا شل است
    • سفت کردن پوست
    • حذف لکه‌های مربوط به سن بدون عوارض تزریق چربی
    • ریشه کن کردن خطوط ریز که اغلب از آفتاب و سن و سال ناشی می‌شود.

    شایان ذکر است که عمل تزریق چربی بدن به صورت به مرور زمان و با تکرار آن میتواند این مشکلات را کاهش دهد.

    تزریق چربی از بدن به صورت-دکتر لاغری

    مراقبت های بعد از عمل به شرح زیر است:

    به طور کلی باید گفته شود که اگر از آن دسته افرادی هستید که توانایی رسیدگی بعد از عمل را ندارید بهتر است این عمل را انجام ندهید. زیرا همانطور خود عمل حساس میباشد و مهارت پزشک مطرح است، بعد از عمل نیز رسیدگی که به عهده شما میباشد مهم خواهد بود و اگر به درستی مراقبت‌های لازم را انجام ندهید عمل تزریق چربی از بدن به صورت نتیجه مطلوب نخواهد داشت.

    مراقبت های بعد از تزریق چربی از بدن به صورت

    • بعد از عمل از ۱۰ الی ۲۱ روز باید مراقبت هایی انجام دهید که به شرح زیر است:
    • استفاده از کمپرس یخ به‌ صورت متناوب پس از انجام عمل تزریق چربی بدن به صورت.
    • کبودی‌ ها و علائم پس از عمل  طبیعی میباشد؛ لذا نگران نباشید و آرامش خود را حفظ کنید.
    • محل مورد نظر را ماساژ ندهید.
    • از مصرف مسکن ‌های قوی که از خانواده آسپرین هستند پرهیز کرده و از مسکن‌ های معمولی استفاده کنید.
    • اگر دچار مشکل جدی شدید با پزشک خود مشورت کنید.
    • از دیگر مسائل مهمی که دارای اهمیت میباشد تغذیه شما بعد از عمل می‌باشد که باید به آن توجه کنید.

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله تزریق چربی از بدن به صورت

    تلگرام دکتر لاغری

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات دکتر لاغری

    اینستاگرام دکتر لاغری

    کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر

    تزریق چربی صورت قبل و بعد بایوفت بایوفت صورت بدون عوارض بایوفت چیست؟