تاریخچه تزریق چربی

تاریخچه تزریق چربی به چه زمانی برمیگردد؟ تزریق چربی امروزه یکی از محبوب ترین عمل‌های زیبایی است زیرا تأثیر بسیار خوب و شگفت‌ انگیزی بر زیبایی چهره افراد می‌‌گذارد علاوه بر این می‌تواند مطابق خواست علاقه‌ مندان نتایجی کاملاً طبیعی به وجود بیاورد.

تاریخچه تزریق چربی

تزریق چربی در تهران برای از بین بردن فرورفتگی‌های صورت یا به اصطلاح پر‌کردن و چاق‌تر نشان دادن صورت هم استفاده می‌شود و حتی در مواقعی که لکه‌ها یا عارضه‌های پوستی باعث ایجاد فرورفتگی شده‌اند با تزریق، کاملاً از بین می‌روند و به پوست حالتی یک دست می‌دهند.

تاریخچه تزریق چربی نشان می‌دهد که این عمل علاوه بر اینکه می‌تواند مشکلات پوستی را از بین ببرد برای زیباتر کردن ظاهر اعضای صورت هم استفاده می‌شود و بنا بر سلیقه متقاضیان در هر نقطه از پوست که بخواهند برای آنها انجام می‌شود. در حال حاضر روش‌ها و کلینیک‌های خوب و مطمئنی برای انجام این عمل وجود دارد و روشهای جدیدی هم برای آن ارائه شده است تا عمل راحت‌تر باشد و نتیجه بهتری به همراه داشته باشد.

تاریخچه تزریق‌ چربی نشانگر این موضوع است که این عمل برای هر فردی فارغ از سن و جنسیت او انجام می‌شود؛ زیرا عارضه‌های پوستی یا فرورفتگی‌هایی در نواحی پوست ممکن است برای هر فردی ایجاد شود یا اینکه هر فردی می‌تواند برای زیباتر شدن اعضای چهره‌اش از تزریق چربی در نواحی مختلف استفاده کند.

تزریق کردن چربی عملی حساس است و باید به نحوی انجام شود که ایجاد آلرژی نکند و پس از انجام آن افراد از نتیجه کاملاً راضی باشند و همانطور که می‌خواهند برای هر فردی منحصر به خودش تزریق انجام شود. انجام این عمل با سرعت خوب و در حداقل جلسات بدون ایجاد هیچ عوارضی از مهمترین خواسته‌های متقاضیان است که خوشبختانه امروزه با روش‌های جدیدی که وجود دارد این مزایا محقق شده است.

تاریخچه تزریق چربی

تزریق چربی چگونه انجام میشود؟

با نگاهی به تاریخچه تزریق چربی متوجه می‌شویم که روش‌های آن متحول شده است و رفته رفته با افزایش متقاضیان برای انجام تزریق کردن چربی روش‌های خوب و کاربردی‌تری برای آن ارائه شده که مزایای مهمی دارند و راحتی بیشتری برای افراد فراهم می‌کنند.

تاریخچه تزریق چربیتاریخچه تزریق چربی

مهمترین و بهترین نکته که امروزه در روش‌های جدید و معتبر تزریق چربی مورد توجه قرار می‌گیرد این است که چربی از بدن خود فرد برداشت می‌شود و پس از آن از همان چربی برای استفاده در ناحیه دلخواه متقاضیان استفاده می‌شود. همین موضوع باعث می‌شود که هیچ بافت جدیدی به بدن متقاضیان تزریق نشود و هیچ حساسیت یا عوارضی پس از تزریق چربی ایجاد نمی‌شود. از این روش برای تزریق چربی به دست و همچنین تزریق چربی به صورت نیز استفاده می‌شود.

در ابتدا برای تزریق چربی همانطور که گفتیم چربی از بدن خود فرد با دستگاه‌های پیشرفته برداشته می شود و پس از آن باید برای تزریق دوباره آماده سازی و نگهداری شود. پس از طی این دو مرحله چربی آماده برای تزریق به ناحیه دلخواه متقاضیان است آیا فرورفتگی‌های ایجاد شده را برطرف کند یا به قسمتی از بدن فرد حجم داده شود.

هر سه مرحله لازم برای انجام تزریق چربی یعنی مرحله برداشت، مرحله نگهداری و آماده سازی و نهایتاً تزریق کردن چربی باید با دقت تمام توسط دستگاه‌های پیشرفته و به روز در کلینیک‌های معتبر تحت نظر پزشک انجام شود. به این صورت افراد مطمئن هستند که نتیجه دلخواه آن‌ها با روش‌های کاملاً پزشکی و مناسب حاصل خواهد شد و امکان ایجاد هیچ عوارض تزریق چربی یا بیماری پس از تزریق چربی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:  آیا تزریق چربی به گونه درد دارد؟

فواید تزریق چربی چیست؟

تاریخچه تزریق چربی-دکتر لاغری

اگر بخواهیم علل محبوبیت عمل تزریق کردن چربی را بدانیم باید به سراغ فواید و مزایای که برای متقاضیان ایجاد می‌کند برویم و بدانیم که نتیجه به قدری خوب و راضی کننده هست که نه تنها متقاضیان از انجام عمل پشیمان نشوند بلکه دیگران را هم به انجام این عمل ترغیب کنند. همانطور که گفتیم عدم استفاده از هیچگونه بافت خارجی در عمل تزریق کردن چربی و استفاده از بافت چربی خود فرد یکی از مهمترین فواید تزریق چربی است؛ علاوه بر این امکان انجام تزریق چربی در زمان بسیار کم و نتیجه دهی سریع هم فواید مهم این عمل هستند.

علاوه بر اینها ماندگاری تزریق چربی بسیار زیادی دارد و تا مدت طولانی بدون تغییر باقی می‌ماند و زیبایی حاصل شده پس از تزریق به طور موقتی و برای زمان کوتاهی نخواهد بود. نکات دیگری که می‌توان از آنها تحت عنوان فواید تزریق کردن چربی نام برد عبارتند از:تاریخچه تزریق چربی

  • هزینه کم نسبت به نتیجه‌ای که حاصل می شود
  • عدم نیاز به بستری یا بیهوشی کامل افراد
  • امکان حصول نتیجه ای کاملاً طبیعی
  • امکان انجام عمل برای هر فردی در هر سن و جنسیتی
  • جابجا نشدن و دوام بافت تزریق شده در ناحیه مورد نظر

سخن پایانی

به همین علل و همچنین وجود روش‌های خوب و کلینیک‌های مطمئن برای انجام این عمل باعث شده است که امروزه این کار یکی از بهترین راه حل‌های موجود برای حل مشکلاتی باشد که در پوست ایجاد می‌شود و نزدیک ترین نتیجه را به خواست افراد ایجاد کند. ما در این مقاله با بررسی مراحل تزریق کردن چربی سعی بر این داشتیم تا شما را با تاریخچه تزریق چربی آشنا کنیم.

جستجو مرتبط کاربران:

5/5 - (1 امتیاز)

11 پاسخ

  1. خسته نباشید بابت اطلاعات خوبی که از تاریخچه تزریق چربی ارائه کردید. برای مشاوره تزریق چربی نوبت میزارید برای من؟

    1. از آنجایی که تزریق چربی با چربی ‌های اضافی نواحی دیگر بدن خود شما انجام می‌شود، تزریق چربی عوارض ندارد.

  2. با سلام
    آیا روش میکروگرافت و super fue فرق دارند؟
    آیا روش میکزوگرافت و روش dhi فرق دارد؟
    کدام جدیدتر است؟

  3. سلام اگر ریزش بر اثر استرس باشه هم بعد از یه مدت برمیگرده؟چون شنیدم برچعد از یه مدت برمیگرده و حتی بیشتر هم میشه ریزشش!

  4. سلام. من خانومم. موهام کم پشت هست. میشه جلو موهام رو کاشت بزنم؟؟

  5. دکتر واسه کسایی که ریزش ارثی دارن ، بعد از اینکه مزو انجام دادیم تموم شد دوباره ریزش پیدا نمیکنه؟؟؟

  6. من تازه هفته دوم بارداری هستم می تونم ترو اسکالپ انجام بدم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله تاریخچه تزریق چربی

تلگرام دکتر لاغری

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر لاغری

اینستاگرام دکتر لاغری

کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر