هزینه تزریق نانوفت چقدر است؟

هزینه نانوفت چقدر است؟ امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی روش‌های جدید برای زیبا سازی پوست به وجود آمده است؛ که این روش‌ها در بهبود ظاهری زیبا به افراد کمک می‌کنند تا حس خوبی نسبت به ظاهر خود پیدا کنند. تزریق چربی نانوفت یکی از این روش هاست. در این مقاله می‌خواهیم درباره “هزینه تزریق نانوفت” صحبت کنیم.

هزینه تزریق چربی نانوفت چقدر است؟

نانوفت جزو جدید‌ترین متد‌های تزریق چربی می‌باشد که امروزه محبوبیت زیادی بین افراد پیدا کرده است؛ اما هزینه آن معمولا بیش تر از تزریق چربی می‌باشد. چرا که در متریال مورد استفاده برای تزریق با هم فرق دارند. هزینه تزریق نانوفت بسته به آن که چه مقدار و به کجا تزریق شود بسیار متفاوت است. در این روش چربی، ابتدا از نواحی بدن که دارای مقاومت بیش تری هستند، برداشت می‌شود.

علاوه بر این، هزینه تزریق نانوفت بسته به این که کجا این کار را انجام دهید یا توسط چه کسی انجام دهید متفاوت است. لذا بهتر از قبل انجام این کار درباره هزینه ها در جلسه مشاوره از پزشک خود سوال نمایید؛ بنابراین مشاوره قبل از نانوفت از اهمیت زیادی برخوردار است؛ بنابراین بهتر است حتما برای چنین عمل هایی درست تصمیم بگیرید تا پشیمان نشوید و حتما قبل از عمل درباره آن تحقیق کنید. در این مقاله درباره تزریق چربی اطلاعات مفیدی ارائه می دهیم.

نانوفت چیست؟

همان طور که اشاره شد نانوفت یک روش نوین برای تزریق چربی در تهران جهت زیبا سازی است. در معنای لغوی نانوفت از کلماتی چون نانو یا میکرو استفاده شده است که به ذرات بسیار کم چربی اشاره دارد که به طور خاص امولسیون می‌شوند. این چربی ها در مناطقی مانند خطوط ریز اطراف چشم، چین و چروک ها، دایره های تیره دور چشم، فرورفتگی ها و موارد دیگر تزریق می‌شوند. رفع چروک پشت دست چربی به روش نانوفت دارای اثرات بسیار واضحی بر روی ظاهر افراد می‌باشد؛ مانند:هزینه تزریق چربی نانوفت دکتر لاغری

  • تزریق جوانسازی پوست
  • ترمیم پوست های آسیب دیده
  • بهبود پوست آفتاب سوخته و پیر
  • از بین برنده کبودی و گودی زیر چشم
  • رفع چین و چروک زیرچشم
  • از بین برنده چروکهای سطحی صورت و گردن
  • رفع اثرات جای زخم، بخیه و اسکار
  • رفع جوش و آکنه
  • رفع خطوط پیشانی و خط اخم
  • برجسته کردن گونه ها و لب
  • برجسته کردن سینه و باسن

کسب اطلاعات بیشتر درباره روش نانوفت: نانوفت صورت چیست؟

نانوفت چه کاربردی دارد؟

برای بررسی هزینه نانوفت، ابتدای کار از کاربردهای آن برای شما صحبت مب‌کنیم. نانوفت به چربی فرآوری شده بدن گفته می‌شود. این چربی دارای غلظت بالایی از سلول های بنیادین است. سلول های بنیادی به سلول هایی می‌گویند که هنوز تمایز پیدا نکرده اند و قابلیت تمایز به سلول های اختصاصی را دارا هستند.

همچنین قادرند سلول های بنیادی بیش تری تولید کنند. این سلول ها در ترمیم بافت های آسیب دیده بسیار موثرند. در این روش ابتدا چربی‌ها را از قسمت های مختلف بدن گرفته و طی تکنیک های ویژه ای چربی فرآوری می‌شود. طی تحقیقات انجام شده بیان شده است که نانوفت در جوان سازی پوست نقش به سزایی ایفا می‌کند. این روش پوست های آسیب دیده، پیر و تغییر رنگ داده را بهبود می‌بخشد و باعث شفافیت پوست می‌شود.

علاوه بر این روش نانوفت برای پوست های آفتاب سوخته نیز موثر است. همچنین این تکنیک برای از بین بردن سیاهی و گودی زیر چشم و از بین بردن چین و چروک های گردن و صورت بسیار استفاده می‌شود. لذا تزریق چربی به صورت اثرات شگفت انگیزی به همراه دارد. ماندگاری تزریق چربی نسبت نانوفت بسیار کمتر است، چرا که چربی به سرعت جذب پوست می‌شود.

هزینه نانوفت چقدر است

هزینه تزریق چربی به روش نانوفت

همان طور که گفتیم این قسمت بسته به نرخ منطقه درمان و میزان معالجه مورد نیاز، متفاوت است و معمولا بین حدود 4 میلیون تومان تا 8 میلیون تومان می‌توان هزینه نانوفت را تخمین زد. به دلیل وجود سلول های بنیادین در این روش، هزینه آن نسبت به تزریق چربی بسیار بالا تر است. همچنین هزینه تزریق چربی به روش نانوفت در قسمت های مختلف بدن، متفاوت است و بسته به مقدار چربی تزریق شده مشخص می‌شود. با وجود هزینه تزریق نانوفت، این روش مدرن و به روز به علت غیر تهاجمی و ایمن بودن محبوبیت زیادی بین مردم کسب کرده است. یکی از مزیت هایی که قیمت آن را از تزریق چربی متمایز کرده است، تجمع نشدن چربی در زیر چشم است.

چرا که در تزریق چربی، مواد موجود در زیر چشم گلوله می‌شود و ظاهری نا مطبوع به آن می‌دهد. شما برای دانستن هزینه نانوفت نیاز دارید قبل از انجام آن پزشک متخصص شرایطتان را بررسی کرده و با در نظر گرفتن حجم چربی که قرار است تزریق شود، تعیین گردد. میزان هزینه این تزریق علاوه بر حجم چربی تزریق شده به گستردگی منطقه تزریق نیز بستگی دارد. همچنین می‌تواند به عواملی چون مهارت و تخصص پزشک و موقعیت جغرافیایی محل عل نیز بستگی داشته باشد.

هزینه نانوفت

تزریق چربی به روش نانوفت عوارض هم دارد؟

در ابتدا باید به این نکته توجه کنید که اگر در انتخاب پزشک مناسب توجه لازم را داشته باشید، بعد از عمل دچار عوارض جدی ای نخواهید شد. لذا اگر کامل تحقیق کنید عوارض حاصل از نانوفت نگران کننده نخواهد بود؛ مانند هر تزریق دیگری ممکن است پوست شما بعد از انجام نانوفت دچار تورم و کبودی شود که این نوع از عوارض شایع است و جای نگرانی ای برا آن نیست. ممکن است در استفاده از سرنگ ها توجه لازم اعمال نشود در این صورت جای زخم حاصل از تزریق عفونت کرده و عوارض تزریق چربی را به همراه خواهد داشت.

اگر نکات بهداشتی لازم در این عمل صورت نگیرد، موجب انتقال بعضی از بیماری های میکروبی و ویروسی به بدن فرد متقاضی شده و پیامد های جبران نا پذیری خواهد داشت. در محل برداشت چربی مانند شکم و ران ها نیز ممکن است احساس درد ایجاد شود که این امری کاملا طبیعی ست و در هر فردی ممکن است متفاوت باشد. بعد از انجام این عمل پزشک متخصص برای دردهای حاصل از آن مسکن داده و سبب بهبود تدریجی بیمار خواهد شد. در صورت ایجاد هر گونه سوزش، خارش، گز گز وقرمزی در محل تزریق به پزشک متخصص مراجعه نمایید. لذا موارد زیر نیز می توانند از عوارض تزریق چربی به دست و صورت باشند:

  • آمبولی چربی
  • تشکیل کیست در هنگام انتقال مقدار زیادی چربی
  • نکروز پوست و تشکیل سینوس
  • آتروفی فشاری
بیشتر بخوانید:  نانوفت زیر چشم چیست؟

جمع بندی

با توجه به مطالبی که گفته شد، امید است که در انتخاب پزشک و کیلینیک برای انجام نانوفت دقت کافی را داشته باشید و با دقت کافی را نسبت به انجام مراقبت های قبل و بعد از تزریق، داشته باشید. تزریق به روش نانوفت باید استاندارد های لازم را دارا باشد و از دستگاه های استریل شده و مطابق با پیشرفت روز استفاده گردد. چرا که عدم دقت به این مسائل موجب پشیمانی شده و بعضی از پیامد های آن جبران ناپذیر خواهد بود. امیدواریم این مطالب برایتان مفید واقع شده باشد و بتوانید به بهترین نحو از آن استفاده کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله هزینه تزریق نانوفت چقدر است؟

تلگرام دکتر لاغری

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر لاغری

اینستاگرام دکتر لاغری

کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر

تزریق چربی صورت قبل و بعد بایوفت بایوفت صورت بدون عوارض بایوفت چیست؟