۵ نکته مهم قبل از تزریق چربی

نکات قبل از تزریق چربی

نکات قبل از تزریق چربی

اهمیت گرفتن راهنمایی و نکات قبل از تزریق چربی از خود این عمل بشتر است. تزریق کردن چربی یکی از عمل‌های زیبایی می‌باشد که شما می توانید از آن برای بسیاری از نواقص و مشکلاتی که در بدنتان وجود دارد استفاده کنید به خصوص اگر از روش بایوفت استفاده کنید هرچه سریعتر این مشکلات حل خواهد شد.
چرا که تزریق چربی یکی از عمل‌های زیبایی می‌باشد که شما میتوانید برای خیلی از مشکلاتی که در بدنتان ممکن است ایجاد شده باشد از جمله از بین بردن چین و چروک‌های موجود در بدنتان، از بین بردن گودی زیر چشمانتان یا برای ایجاد برخی زیبایی‌های بیشتر مانند ایجاد لب‌های بزرگتر با تزریق چربی به لب، بزرگ کردن گونه، قرینه کردن دو طرف صورتتان استفاده کنید؛ اما نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر می‌خواهید نتایج بهتری از این عمل زیبایی فوق العاده داشته باشید. لازم است قبل از آنکه بخواهید تزریق چربی را انجام دهید برخی نکاتی را مد نظر قرار دهید و حتماً به آن عمل کنید در ادامه با ما همراه باشید تا نکات قبل از تزریق چربی که لازم است انجام دهید را برای شما بیان کنیم.

مهمترین تکات قبل از تزریق چربی

قبل از بررسی مهم ترین نکته تزریق چربی باید بگوئیم تزریق چربی به عنوان یک امر تزیینی که البته به زیبایی شما طرحی نو می‌دهد می‌تواند زندگی بعضی افراد را بدلیل نداشتن زیبایی متحول کند؛ اما باید توجه داشت که این کار را نباید در هر مطب و آرایشگاهی روی صورت و دیگر مکان‌های بدن خود انجام دهند. قبل از آنکه بخواهیم نکات مهم عوارض تزریق چربی را برای شما ارائه دهیم بهتر است اندکی در مورد این عمل زیبایی برای شما صحبت کنیم.
5 نکته مهم قبل از تزریق چربی
5 نکته مهم قبل از تزریق چربی

تزریق کردن چربی

تزریق چربی یکی از عمل‌های زیبایی می‌باشد که به روش‌های مختلفی انجام می‌شود یعنی هم از روش های سنتی و دستی استفاده میشود و هم از روش هاش پیشرفته و دستگاهی اما در بین تمامی روش‌هایی که وجود دارد بایوفت محبوب ترین روش می‌باشد؛ چرا که با استفاده از دستگاه های بسیار پیشرفته ای انجام شده و با این دستگاه ها بسیار سریع انجام می‌شود و امکان سوزاندن بافت چربی اصلاً وجود نداشته و به این دلیل افراد راحت تر می توانند به این عمل زیبایی اعتماد کنند همچنین در مورد روند انجام این عمل زیبایی باید بگوییم به این صورت می باشد که چربی را از یک ناحیه از بدن شما مانند شکم پهلو ران برداشت می کنند و پس از آنکه کاملا مورد بررسی قراردادند و ناخالصی های آن را جدا کردند آن را در نواحی که نیاز به چربی داشته باشد تزریق می‌کنند.
حال که به طور کلی برای شما چگونگی انجام تزریق چربی در تهران را ارائه دادیم ممکن است این سوال برای شما پیش آید که اصلاً انجام این عمل زیبایی ضرر ندارد؟ در پاسخ به این سوال شما باید بگوییم که انجام این عمل زیبایی نه تنها هیچ ضرری ندارد، بلکه محاسن بسیار زیادی دارد که عبارت است از:
  • طبیعی استنکات مهم قبل از تزریق چربی
  • از چربی بدن خود فرد استفاده میشود پس مضر نیست
  • نتایج سریع حاصل میشود
  • درد ندارد
  • تورم ندارد
  • هزینه های ناشی از عمل زیاد نیست
  • همه افراد میتوانند انجام بدهند
  • محدودیت در تعداد دفعات انجام آن وجود ندارد
همانطور که مشاهده می‌نمایید محاسن این عمل زیبایی به اندازه‌ای زیاد میباشد که اکثر افراد دیگر سراغ هیچ عمل زیبایی مانند تزریق ژل یا فیلر نرفته و هنگامی که کوچکترین مشکلی در آنها ایجاد می شود به سراغ همین عمل زیبایی می آیند.

۵ نکته مهم قبل از تزریق چربی

حال که با مزایای بیش از اندازه این عمل زیبایی آشنا شده اید بهتر است شما را با نکات مهم قبل از تزریق چربی آشنا کنیم تا نتایج حاصل از آن برای شما مطلوب باشد؛ چرا که اگر شما نکات قبل از عمل را به درستی رعایت نکنید ممکن است نتایج درستی برای شما نداشته باشد. به طور کلی باید گفت نکات مهم قبل از تزریق چربی به دست چندان سخت نمی‌باشد اما لازم و ضروری می باشد که به شرح زیر می باشد:
  • تحت هیچ شرایطی تا ۶هفته قبل از انجام تزریق چربی استعمال دخانیات نداشته باشید چرا که موادی که در سیگار و یا سایر مواد الکلی وجود دارد باعث می شود که زخمی که ناشی از عمل تزریق چربی برای شما ایجاد می شود دیر بهبود یابد و دوره نقاهت شما طولانی شود و به این دلیل شما اذیت شوید پس توصیه می شود که این مورد را جدی بگیرید و اصلاً دخانیات مصرف نکنید.
  • از داروهایی که احتمال ایجاد خونریزی در شما را افزایش می دهد پرهیز نمایید مانند داروهای آسپرین یا ژلوفن و….
  • تزریق چربی به دو صورت تهاجمی و غیرتهاجمی انجام می‌شود اما در هر دو صورتی که انجام می شود لازم است که بدن شما کم آب نباشد پس این مسئله را جدی بگیرید و حتماً قبل از انجام تزریق چربی آب زیادی مصرف کنید تا دچار کمبود آب نشوید
  • اگر داروهایی مانند ایزوترتین یا کورتون مصرف می‌کنید که سیستم ایمنی بدن شما را ضعیف می‌کند حتماً با پزشک معالجتان در میان بگذارید چرا که باید پزشکتان این مسائل را در نظر بگیرد و برخی از کارهایی که لازم می باشد را انجام بدهد.
  • اگر سیستم ایمنی بدنی ضعیفی دارید از انجام تزریق چربی اجتناب کنید.

مشورت با پزشک مهم‌ترن نکته تزریق چربی

در صورتی که هر کدام از بیماری‌های زیر را دارید بهتر است تزریق چربی را انجام نداده و یا در صورتی که می‌خواهید تزریق چربی را انجام دهید ابتدا با پزشک مشورت کنید و سپس در صورتی که پزشکتان تایید کرد تزریق چربی را انجام دهید.

بیشتر بخوانید:  آیا تزریق چربی زیر چشم درد دارد؟
ایدز، افراد مبتلا به سرطان یا کسانی که شیمی درمانی میشوند، دیابت، بیماری های عفونی و … . هنگامی که صحبت از ماندگاری تزریق چربی می شود ممکن است برای شما این سوال مطرح شود تا آیا نیاز به مراقبت های پس از عمل هم دارد یا نه؟
در پاسخ به این سوال شما باید گفت از آنجایی که تزریق چربی به عنوان یک عمل بسیار راحتی شناخته میشود مخصوصاً اگر شما از بایوفت که روش بسیار پیشرفته می باشد استفاده کنید دیگر نیازی نیست که شما بعد از عمل کار خاصی را انجام دهید و پس از آن که عمل شما تمام شد دیگر کار شما تمام شده و شما می توانید کارهای خود را مجدداً انجام دهید.
نکات مهم قبل از تزریق چربی

نتیجه گیری نهایی

نکات مهم قبل از تزریق چربی را جدی بگیرید و از آنها غافل نشوید چرا که علاوه بر آنکه مهارت و تخصص پزشک شما در نتیجه دهی تزریق چربی شما اهمیت دارد این نکاتی که برای شما در بالا اشاره نمودیم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و در صورتی که از آنها غافل شوید امکان آن که نتیجه مطلوبی از تزریق چربی خود نگیرید وجود دارد پس این نکات را خیلی جدی گرفته تا نتایج هر چه بهتری از تزریق چربی خود بگیرید.

جستجو مرتبط کاربران:

اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .

20 پاسخ

  1. در صورتی که بعد از تزریق ژل لب از دخانیات استفاده کنیم باعث از بین رفتن اثر و ماندگاری ژل لب میشه؟

    1. بله در همین خصوص داخل سایت مطالبی بارگذاری شده است.

  2. تززیق ژل لب مدل باربی همون روسی هست؟ میشه راهنمایی کنید؟ من فاصله لب بالام تا بینی ام کمه. خوب میشه؟

    1. ما مدلی به اسم باربی نداریم. برای دریافت مشاوره تماس بگیرید.

  3. سلام و عرض ادب
    ببخشید من چهار ماه پیش یک دوره تزریق چربی انجام دادم دیگه مرحله بعدی رو نرفتم
    تازه با کلینیک تخصصی شما آشنا شدم
    من ذخیره چربی ندارم و پوست صورتم بسیار چروک و آسیب دیده هست و صورت خیلی لاغری دارم
    آیا میتونم نانوفت انجام بدم؟

    1. دوست عزیز با توجه به توضیحاتی که دادید باید حتما معاینه بشید. با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ تماس بگیرید.

  4. توضیحات عالی بود .
    فقط یک سوال بعد از تزریق چربی می توان میکرونیدلینگ انجام داد . ؟
    یا پاکسازی با اتوی پوست که امواج سنوگرافی تولید می کند ؟
    اینها منعی ندارد ؟

    1. با سلام دوست عزیز ئس از نقاهت تزریق چربی می‌توانید دیگر خدمات را زیر نظر ئزشک انجام بدید.

  5. سلام عرض میکنم. عذر میخوام برای رفع خط و خطوط پیشونی، کدوم روش رو مناسب تره؟

  6. سلام خانوم دکتر.من خطوطی که به اصطلاح پنجه کلاغی هستند رو میتونم به کمک تزریق چربی از بین ببرم؟

    1. با سلام دوست عزیز در حالت کلی بله. اما بهتره برای مشاوره و معاینه تشریف بیارید.

  7. سلام. من جراحی لیزیک انجام دادم. میتونم تزریق بوتاکس برای زیر چشم و اطراف چشم انجام بدم؟

    1. اگر دوره نقاهت لیزیک خود را گذارنده باشید بله مشکلی ندارد.

  8. اگر برای تزریق چربی به صورت مناسب نبودم، میتونم تزریق ژل انجام بدهم؟

    1. بستگی دارد برای چه مشکلی می‌خواهید استفاده کنید. با مشاورین ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله ۵ نکته مهم قبل از تزریق چربی

تلگرام دکتر لاغری

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر لاغری

اینستاگرام دکتر لاغری

کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر

تزریق چربی صورت قبل و بعد بایوفت بایوفت صورت بدون عوارض بایوفت چیست؟